Πανελλήνιες!!!!!


    Αύριο ξεκινούν οι πανελλήνιες εξετάσεις και μερικές χιλιάδες μαθητές καλούνται αναπόφευκτα να περάσουν από αυτή τη διαδικασία που πιθανών να κρίνει και το μέλλον τους. Ένας από αυτούς τους χιλιάδες είναι και ό αδερφούλης μου που μέχρι να καταλάβω ότι μεγάλωσε εκείνος ετοιμάζεται για φοιτητής!!! (η αλήθεια είναι πως ακόμα και τώρα που το γράφω δυσκολεύομαι να το πιστέψω). Όπως και να έχει όμως εύχομαι όλη η δύναμη και η φώτιση του Θεού να είναι μαζί του και όλα θα πάνε τέλεια..
    Καλή επιτυχία αγαπούλα μου, είμαστε μαζί σου και το ξέρεις!!!! Όλα θα πάνε καλά κι αν πάει κάτι στραβά, δεν χάθηκε κι ο κόσμος άλλωστε όλα για κάποιο λόγο συμβαίνουν ….
    Καλή επιτυχία στα παιδιά όλου του κόσμου και καλή δύναμη!!

 Στα πολύ γρήγορα αλλά με απέραντη αγαπη έφτιαξα μια καρτούλα για καλή τύχη.Ελπίζω να του αρέσει...

CONVERSATION

5 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Πολύ όμορφη η καρτούλα σου! καλή επιτυχία στον αδερφό σου και καλό κουράγιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ κομψή καρτούλα Κική μου! Μου αρέσουν τα χαρτιά και τα χρώματα που χρησιμοποίησες. Καλή επιτυχία στον αδερφούλη σου και σ' όλα τα παιδιά του κόσμου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα κι εύχομαι κι εγώ με την σειρά μου καλή επιτυχία στον αδελφούλη σου, αλλά και σε όλα τα παιδιά να έχουν φώτιση από τον Θεό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κοριτσάκια μου σας ευχάριστώ όλες πολύ για τις ευχές σας. Είμαι και λίγο παραπάνω απ’ όσο χρειάζεται ευσυγκίνητη ….
    Πάντως ο μικρούλης μας τα πήγε μια χαρά στην έκθεση, ελπίζω να είναι το ίδιο χαρούμενος και στα υπόλοιπα μαθήματα. Σας φιλώ γλυκά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΑΔΕΡΦΟ ΣΟΥ!
    ΚΑΙ ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!