Με μεγάλη μου τιμή....

Πόσο μεγάλη τιμή και χαρά είναι να παίρνεις ένα βραβείο φτιαγμένο από τα χέρια μιας καλλιτέχνιδας της οποίας μάλιστα είσαι φανατική θαυμάστρια ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ???

 Ρενάκι σ' ευχαριστώ πολύ με συγκίνησες  και μου έφτιαξες τη μέρα ταυτόχρονα!!! Συνέχισε κοριτσάκι μου να δημιουργείς αριστουργήματα και να χαρίζεις απλόχερα αισιοδοξία και δύναμη σε όλους μας!!! Να έχεις όχι μια αλλά όλες σου τις μέρες υπέροχες και φωτεινές!!!





.....εγώ θα πετάω ψηλά με το χαρταετό μου  θα κάνω όνειρα και θα ελπίζω ότι αύριο θα είναι όλα ΤΕΛΕΙΑ....

Φιλιά σε όλους

Να έχετε μια όμορφη μέρα!!!

CONVERSATION

19 Σχολια:

  1. Καλημέρα Κική, καλώς τα δέχτηκες! Είναι πολύ όμορφο, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα Εφάκι! Χαίρομαι που σε βλέπω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τι οοοομορφο και τι υπεροχη κινηση!! παντα τετοια σου ευχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΩΩωωωωωωωωω, τυχερούλα!!!!Τι βλέπω...δωράκια, δωράκια;;;Μπράβο σε σένα, μπράβο σε σας για την υπερόχη φιλία σας!Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ κοριτσάκια μου!!! Σας στέλνω μια όμορφη απέραντη καλημέραααααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. εισαι πραγματικα πολυ πολυ τυχερη και αξια φυσικα ενος τετοιου δωρου....ολοι γνωριζουμε και εκτιμουμε την δουλεια της Ρενας και ειναι καμαρι ενα τετοιο βραβειο!!!Συγχαρητηρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ναι!! Έτσι νιώθω κι εγώ!!! Φιλιά πολλά Λευκοθέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου Κική μου.

    Σου εύχομαι σύντομα και άλλα, να είναι πάντα οι μέρες σου όμορφες σαν την σημερινή.

    φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα Κική! συγχαρητήρια για το υπέροχο βραβείο, το αξίζεις. Εύχομαι να τα χιλιάσεις και να είναι όλα τόσο όμορφα!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. oh ! this is excellent ! a great idea !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΗ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΟΛΟΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΦΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου συγχαρητήρια για το βραβείο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα, Κική!!!!Και ακόμη καλύτερο καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. hello again ! I am very pleased to announce you've posted the 1000th comment on my blog !!! Can I have your postal adress because I would like to send you a little bit something for this special occasion !
    hugs
    Cat

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!
    Καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KAΛΟ ΜΗΝΑ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ!!
    ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μαριάννα μου Καλημέρα. Σ'ευχαριστώ που πέρασες μια βολτίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα και σε σένα Λουρδάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Πολύ θετικός και αισιόδοξος ο χαρταετός! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά που κάνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!