Latest Posts

Καλό Καλοκαίρι!!!

By 1:50 π.μ.


Καλημέρα σε όλους σας, Καλό Μήνα αν και λίγο καθυστερημένα και φυσικά Καλό Καλοκαίρι να έχουμε, ζωντανό χαρούμενο και αισιόδοξο!! Νιώθω τύψεις γιατί παραμέλησα λιγάκι το σπιτάκι μου όμως έπρεπε να ασχοληθώ και λίγο με τα λουλουδάκια μου στο μπαλκόνι! Ο καιρός δεν βοηθούσε  μιας και μάλλον είχε θυμώσει μαζί μας και μας ταλαιπώρησε αρκετά φέτος!! Τελικά ο ήλιος άρχισε να ξεπροβάλει δειλά δειλά και εκτός από το κοκαλάκι μας θα ζεστάνει  τις πικραμένες, απ' ολα αυτα που ζούμε, καρδούλες μας και φυσικά τη διάθεσή μας!!! Είδα ήλιο κι εγώ και μιας που λατρεύω τα λουλούδια, τα δέντρα, τα ζωάκια τη μάνα φύση γενικότερα (δυστυχώς δεν είμαι τυχερή να ζω σε ένα όμορφο χωριουδάκι μακριά από εργοστάσια,  καυσαέρια και απέραντη βρομιά) προσπάθησα όπως κάθε χρόνο να φτιάξω ένα μικρούλη παράδεισο στο μπαλκονάκι μου, να ανοίγω το παράθυρό μου και να ανοίγει και η ψυχή μου μαζί!!!  Ε, λοιπόν αυτές τις μέρες αφιερώθηκα ψυχή και σώμα στον δικό μου "παράδεισο" δεν έχω τελειώσει ακόμα όμως είμαι πολύ χαρούμενη που προχωράει καλά και ήθελα να μοιραστώ λίγες εικόνες μαζί σας!! Νομίζω ότι όταν ολοκληρωθεί θα είναι ακόμα καλύτερο!!                                         
















Κοπιάστε για ένα απολαυστικό καφεδάκι, δροσερό υποβρύχιο με απίθανη γεύση μαστίχα Χίου, λαχταριστό παγωτάκι ή ό,τι άλλο τραβάει η ψυχή σας!!!

                                                Σας ευχαριστώ που σταθήκατε.

                                                           Φιλιά   Πολλά.

You Might Also Like

16 Υπέροχες κουβέντες

  1. Καλημέρα Κικίτσα! καλό καλοκαίρι να έχουμε... Το μπαλκονάκι σου είναι ένας μικρός παράδεισος ανυπομονώ να πιούμε καφεδάκι!!!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με απέραντη χαρά θα σε υποδεχτώ φιλεναδίτσα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!!
    ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΚΙΚΙ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλά Καλοκαίρι γλυκό Λουρδάκι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Κική! Τι όμορφα ξεκίνησες τον Ιούνημ Καλό μήνα!
    Υπέροχο το μπαλκονάκι σου γεμάτο χρώματα και αρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κατερινάκι μου. Σ' ευχαριστώ που πέρασες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kiki I love your verandah! A paradise for sure!! You have done a beautiful job!! Thank you for your lovely comment on my blog & for joining as a follower - I have done the same here & can't wait to learn about your life in Greece :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικίτσα μου καλή, τι υπέροχο μπαλκονάκι είναι αυτό!Μου αρέσει ιδιαίτερα το ποδήλατο με τις γλάστρες!Μου θυμίζει το μέρος όπου έχω εγκατασταθεί την τελευταία 3ετία, το Μεσολόγγι,εφαρμόζοντας κι εγώ την αποκέντρωση από το "κλεινόν άστυ".Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μεσολόγγι!! Είσαι εκεί τρία χρόνια? Ελπίζω να είναι όμορφα τουλάχιστον να περνάς καλά και να μην είσαι πολύ μακριά από το σπιτάκι σου!! Εγώ μετά από τρία Χρόνια στην Κέρκυρα κατάφερα και πηρά φέτος απόσπαση...Από Σεπτέμβρη βλέπουμε!!! Φιλιά στους απανταχού αποκεντρωμένος δασκάλους!!! Καλή επιστροφή σε όσους το επιθυμούν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλώς σε βρήκα...Πολύ ωραίος τρόπος να χαιρετάς το καλοκαίρι...με τι άλλο φτιάχνοντας τον χώρο που περνάς τα βράδια σου..που κάθεσαι και ξεκουράζεσαι...υπέροχος χώρος να είσαι καλά...Θα τα λέμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου Εύα χαίρομαι που πέρασες μια βολτίτσα!! Τρελαίνομαι για τις απίθανες φωτογραφικές αναρτήσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Hay,

    Your blog is amazing!
    And those flowers so beautiful.
    I follow your blog.
    Please take a look into my world.

    Groetjes..Marijke
    www.marijkevanooijen.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου, τι ζηλευτός ο χώρος σου. Μπράβο σου. Κεράστηκα και εγώ απ όλα όσα μας προσφέρεις, δεν αρνούμαι ποτέ τίποτα. :).

    καλο σ.κ καλο μήνα καλό βράδυ.

    φιλιά ζεστά κάτω απ την σελήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το μπαλκονι σου εχει οτι χρειαζεται για υπεροχες καλοκαιρινες βραδυες!!! Καλο σαββατοκυριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Beautiful pictures and I love the pansy's!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χα, χα...ναι...χαιρετισμούς στους αποκεντρωμένους δασκάλους!Εύχομαι να ξαναπάρεις την αποσπασούλα σου!Όσο για μένα, εε....Μεσολόγγι-Αθήνα δεν είναι μακριά!Ανεβαίνω να πάρω τη "δόση" της πρωτεύουσας αρκετά συχνά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!