Latest Posts

Με πολύ αγάπη και ένα μεγάλο ευχαριστώ!!!

By 11:22 μ.μ. ,


Καλησπέρα κορίτσια!!! Η ζέστη καλά κρατεί αλλά εγώ την προσπέρασα και αποφάσισα να φτιάξω μια συνθεσούλα για να πάρω μέρος στην πρόκληση του Color Combos Galore . Από καιρό ήθελα να κάνω κάτι για την κούκλα στην φωτογραφία που δεν είναι άλλη από τη  Θεία μου, την οποία αγαπώ απεριόριστα, προκειμένου  να της πω ένα τεράστιο ευχαριστώ που ήταν δίπλα σε μένα και στους γονείς μου και τους τρεις μήνες της τρεχάλας για την προετοιμασία του γάμου μου. Δεν σας κρύβω ότι το μεγαλύτερο βάρος έπεσε σ' αυτην και αυτό γιατί τα φτιάξαμε όλα μόνες μας, από μπομπονιέρες μέχρι στολισμό εκκλησίας και κέντρου, ευχολόγια και όλα τα σχετικά!!! Φυσικά μέσα σε όλα έτρεχε να βοηθήσει και τη μανούλα μου στις δίκες της προετοιμασίες, ενώ ταυτόχρονα λειτουργούσε  και ως αγχολυτικό, είναι ψυχολόγος βλέπετε... Για τη σύνθεση διάλεξα τη συγκεκριμένη φωτογραφία γιατί είναι από την ημέρα του γάμου λίγο πριν φορέσω το νυφικό μου!!! Νομίζω πως θα είναι μια ωραία έκπληξη γι’ αυτήν !!! 
...Και φυσικά τώρα συγκινήθηκα... βρε παιδί μου τι πράγμα και αυτό να κλαίω με το παραμικρό!!! Τέλος πάντων, σας φιλώ και περιμένω τα σχόλια σας!!!!








                          

You Might Also Like

24 Υπέροχες κουβέντες

  1. Hi Kiki, thank you so much for your lovely comments. What a fabulous layout and a fabulous lady ans so pretty too ! Very pretty colours on this and the flowers are so so pretty. You are very lucky to have such a wonderful as part of your life.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω... Τις κούκλες της φωτογραφίας, τα χρώματα, τις πεταλούδες, την λεπτομέρεια με το γυριστό φύλλο ή τα λουλούδια.. Υπέροχο! τυχερή η θεία που θα το αποκτήσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, φιλεναδίτσα!!!Τέλη του μήνα αναχωρώ για διακοπές!Εσύ?Υπέροχη δημιουργία, όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πειράζει που και γω συγκινήθηκα???? Άσε που λιώνω διαβάζοντας το about me....εεεε about you... εεεε αυτό το about τελος πάντων.. Σου εύχομαι να συνεχίσεις να ζείς ονειρικά με όσους θέλεις να έχεις γύρω σου!!!
    Εεεεεεεεε.. και να συνεχίσεις να δημιουργείς όμορφα πραγματάκια!!!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι γλυκιά ανάρτηση και τι όμορφο δωράκι που ετοίμασες για την θεία σου! Τυχερή ανιψούλα είσαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομορφη η σύνθεση μα η φωτογραφία τα λέει όλα,πολύ τρυφερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙ ΕΓΩ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!!!! ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ Η ΘΕΙΑ ΚΟΥΚΛΑ ΚΙ ΕΣΥ ΠΑΡΑΜΥΘΕΝΙΑ!!!!!ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΕΓΩ ΑΘΗΝΑ ΕΣΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟΝ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ;;;;; ΟΣΟ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΠΕΣ ΠΡΟΧΩΡΑ ΚΙ ΑΣΕ ΤΙΣ ΝΤΡΟΠΕΣ....!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.....ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΣΥΝΤΟΜΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα χεράκια σου είναι θαυματουργά! Μπράβο!
    Κική μου είστε κούκλες και οι δυο!! Τι να πω!! Είστε ομορφόσογο πάντως!!!

    (ΣΗΜ: ομορφόσογο στη Ρόδο σημαίνει όμορφο σόι)

    Φιλιά γλυκιά μου Κικίτσα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. This is stunning, the picture is gorgeous and love the big blue flowers, wonderful layout.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ουαου!!υπέροχη σύνθεση!!!τα χρώματα φοβερά!!και η φωτο καταπληκτική!!μπράβο σου ζουζούνα!!!Καλη σου επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Love this! I really like the look of the paper being folded over! So glad that you joined the site my friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και ναι επιτέλους μπορώ και κάνω ένα σχολιάκι...... Σας ευχαριστώ πολύ όλες κάθε μια ξεχωριστά και σας στέλνω την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Oh this is too precious Kiki & what a stunning photo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είστε πανέμορφες κι οι δυο κι η σύνθεση είναι γλυκιά σαν κουφέτο! Όμορφα ταίριαξες τα χρώματα Κική μου! Να τη χαίρεσαι τη γλυκιά σου θεία και να σε χαίρεται εσένα και τα χρυσά σου τα χεράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Υπέροχη δημιουργία...Το ίδιο βέβαια και η θεία με την ανιψιά...Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πού είσαι φιλενάδα μου, πού χάθηκες!????Πλατσουρίζεις σε κάποια παραλία?????Φιλία πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου, γεια κι από μένα! Με την μπεμπούλα δεν προλαβαίνω να επισκέπτομαι τη σκραπογειτονιά, αλλά όποτε μπορώ, μπαίνω να βλέπω τα ωραία που φτιάχνετε και πολύ τα ζηλεύω! Τι ωραίο και αυτό το LO που έφτιαξες! Καλή συνέχεια! (Πράγματι κούκλες είστε στο σόι σας, έτσι; Φτου σας!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ! Μου θύμησες και το δικό μου γάμο πέρισυ μέσα Ιουλίου! Σνιφ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kiki,
    This is gorgeous and I love all the detail :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κικίτσα μου θα μου επιτρεψεις να πω.. πως ειναι απιστευτα ομορφο... το πιο ομορφο σου που εχω δει..

    χωρια που εσυ και η θεια ειστε πανεμορφες..

    να την χαιρεστε την θεια σας... και παντα οτι ποθείτε καλη μου..

    παω επανω για την επισημη παραλαβη!!!!!

    φιλακια απ εδω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πανέμορφη η κάρτα από κάθε άποψη και το ίδιο και τα "κορίτσια" της φωτογραφίας! Να τη χαίρεσαι τη θεία σου και πολλά μπράβο της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλέ, τι κούκλες!! Να ζήσεις Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hello Kiki! how are you! this card is very beautiful and the azure flower wiht the pearl, is very original! compliments for all your card! bye bye Sara

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!