Latest Posts

Καλορίζικο το σπιτάκι !!!!

By 4:10 μ.μ.

Το Ερινάκι μας, έλαβε μέρος με μια τέλεια καρτούλα στο Sassy Lil' Card Sketches και μου έδωσε έμπνευση για να φτιάξω κι εγώ κάτι μετά απο αρκετό καιρό τεμπελιάς.... Για να πω όμως την αλήθεια έτσι κι αλλιώς θα έφτιαχνα μια καρτούλα προκειμένου να συνοδέψω το δωράκι μου για το καινούριο σπιτικό της Μαριώς μου. Oπότε προσάρμοσα την ιδέα μου στο κεντρικό θέμα του σκετς. Εύχομαι στο Μαράκι μου, με το καλό να μπουν στο σπιτικό τους και να ζήσουν σ' αυτό μόνο χαρούμενες στιγμές!!!!
Σε όσους πλατσουρίζετε... Εεεε!!!! Τι να ευχηθώ... Καλές βουτιές!!!! Χα χα χα
 Kαι στους υπόλοιπους υπομονή στη ζέστη!!!!
Φιλάκιααααα!!!!






Ευχαριστώ για την επίσκεψη !!!!
Θα τα πούμε σύντομα!!!

You Might Also Like

31 Υπέροχες κουβέντες

  1. Ωωωω! Πολύ φαντασμαγορική καρτούλα! Μπράβο χρυσή μου!!! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. beautiful! love that lace and bling. thanks for playing with us at SLS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πανέμορφη!!!έχω πολλές δαντέλες και μόλις μου έδωσες φοβερή ιδέα!!σε ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hola mi amiga!!! Te ha quedado preciosa y con la corona que parece tal cual de la realeza, a ver si me animo un día..... Te deseo un feliz fin de semana. Un beso grande

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hola de nuevo!!! Veo unas traducciones de mis comentarios un poco diferentes jajaja, me hacen a veces reir. Dice algo de las naciones unidas, bueno bueno hasta pronto amiga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο πανέμορφη κάρτα!!!!! Είναι πολύ του γούστου μου και αυτό το μαύρο το αγαπώ... Με το ροζάκι κάνει τρομερή αντίθεση και είναι σαν να σου "επιβάλλει" να το κοιτάξεις!!! Για ακόμα μια φορά έκανες θαύματα! Τελικά λίγη τεμπελιά σου πάει, γιατί μετά μας εκπλήσσεις ευχάριστα! Καλορίζικο το σπιτάκι της Μαριώς σου! Είμαι σίγουρη ότι θα τη λατρέψουν! Καλά να περνάς κούκλα! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφη η κάρτα! Υπέροχοι συνδιασμοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γειά σου Κικίτσα! Γύρισα στο σπιτάκι μου επιτέλους! Καλές οι διακοπές αλλά και το σπιτάκι είναι πιο γλυκό...
    Η καρτούλα που έφτιαξες είναι πολύ κομψή και αριστοκρατική! Οι χρωματικοί συνδυασμοί εξαιρετικοί και αυτή η δαντέλα πολύ ιδιαίτερη. Καλορίζικο το σπιτάκι της Μαρίας και να 'ναι χαρούμενη σ' αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ξέχασα! Καλή επιτυχίααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΓΩ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΚΑΔΡΑΚΙ ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΔΑΤΗ ΚΑΙ ΣΙΚ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα κοριτσάκι μου!!Πόσο δίκιο είχα...Υπέροχοι κάρτα!!Καταπληκτική η δαντέλα και ποσο όμορφα ταίριαξε με το ρόζ χρώμα!!Μπράβο σου ζουζούνα!!!Καλή επιτυχία και πολλά φιλιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα Κικίτσα! Σ' ευχαριστώ πολύ! Να 'σαι και να περνάς καλά! Το βραβείο σου έχει πάρει κιόλας θέση στο αριστερό πλάγιο μενού της σελίδας μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ξέρεις εγώ τι λάτρεψα, έτσι; Την καρτούλα με το ραβδάκι και την κορώνα φυσικά! Κική μου είναι υπέροχη η κάρτα σου και αυτή τη φορά!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow Aliki fancy seeing you here lol !! What a fabulous card I LOVE IT and amazing creation, love the lace the crown the colours every thing super job !Thanks for joining us at Sassy Lili Sketches and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πωπωωω!!! Πολύ όμορφη και κομψή κάρτα!!! Μπράβο Κική!!! Καλή επιτυχία. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρομαντικοαγκρρρρρρρρρρρρρ, η καρτούλα σου!!!
    Ε, ναι λοιπόν, θα σε μπραβίσω για μια ακόμα φορά!!!!! Θα ήταν όμορφο και για μίνι άλμπουμ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανεμορφη καρτουλα!!!!Μπραβο Κικη!!!!
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίτσια μου σας ευχαριστώ όλες πολύ πολύ!!! Είστε όλες υπέροχες!!! Σας φιλώ και σας εύχομαι ένα τέλειο, σούπερ, ιδανικό Σαββατοκύριακο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Hi Kiki! It´s a beutiful card.
    Have a nice weekend!
    Rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχη!!!!!!μπράβο Κική!!!!καλό σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. What a gorgeous card! It has a very "French Chic" look to it. And lace is my favorite. Hope you have a wonderful weekend! Hugs xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Beautifil colors, beautiful work! Congratulations...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Wow, gorgeous lace and cute card. Thanks for playing at Sassy Lil Sketches.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Η καρτούλα σου είναι πραγματικά υπέροχη.
    Μπράβο σου!!!!!!
    Καλή σου μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Κική μου! Τι όμορφη κάρτα έφτιαξες πάλι! Η δαντέλα δίνει ένα πολύ ιδιαίτερο και υπέροχο αποτέλεσμα και ο χρωματικός συνδυασμός από τους αγαπημένους μου! Όλο ιδέες με γεμίζεις! Καλή επιτυχία και στην πρόκληση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικίτσα μου τι πανεμορφοοοοο

    δαντελιτσα κορωνακι φιογκακι τελειοοοοο

    καλη συνεχεια με φιλια δαντελας .. την ζηλεψααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΤΕΛΕΙΟΣ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΗΝ ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΣΙΚ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τέλεια κάρτα, αν ήμουν η φίλη σου θα την έκανα καδράκι και θα το κρέμαγα στην εσωτερική είσοδο του καινούριου μου σπιτιού!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κική μου καλό μήνα και να περνάς όμορφα! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κικίτσα μου γλυκιά καλό μήνα και καλή εβδομάδα και σε σένα! Εκπληκτικά τα θαύματα της φύσης όντως, και των ανθρώπων τα θαύματα κατά καιρούς εκπληκτικά είναι κι αυτά! Φαντάζομαι ότι πλησιάζουν οι μέρες των διακοπών;!!! Να 'σαι καλά! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Very classy & beautiful Kiki - sure is stunning for your new home!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!