Happy Birthday Card

Ο καιρός επιτέλους μοιάζει καλοκαιρινός και για εμάς τους βόρειους. Φυσικά τίποτα δεν μας κρατάει μέσα!!! Εγώ έχω ξεκινήσει για τα καλά προετοιμασία για τις διακοπούλες που τις περιμένω πως και πως...!!! Ελπίζω όλοι να καταφέρουμε να ξεφύγουμε έστω και λίγο από την καθημερινότητα και τη ρουτίνα, άλλωστε μας αξίζει!!!
Και επειδή όλη μέρα είμαι στη γύρα και στους δρόμους, το βράδυ με πιάνει προκοπή για δημιουργία!!!
.... πριν λίγο τελείωσα μια καρτούλα για γενέθλια και λέω με αυτή να πάρω μέρος στο Get Creative.







Thanks for your visit
 And
for all the lovely  comments!!!
Enjoy your summer day!!!

                                                                              kiki...

CONVERSATION

35 Σχολια:

  1. Ειναι υπεροχη!!!Μπραβο Κικη!
    Πολυ χαιρομαι που συμμετεχεις στην προκληση μας!Καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική μου είναι φοβερή! Πολύ καλοκαιρινή και κεφάτη με όμορφα χαρτιά και στολιδάκια! Καλή επιτυχία και καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Love this beautiful, bright card and a wonderful design :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kiki...this is so pretty! I love the happy, sunny colors. It's fun working with paper :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! Πράγματι ο καιρός επιτέλους καλοκαίριασε! Εγώ ήδη έχω ετοιμάσει τα μπαγκάζια μου και αύριο – φεύγωωω!!! Κική, σήμερα γιορτάζεις? Αν ναι, χρόνια σου πολλά γεμάτα υγεία, αγάπη, ευλογία, χαρά, όνειρα κι ελπίδα και βέβαια να είναι δημιουργικά! Πανέμορφη είναι η κάρτα σου!!! Μπράβο σου και καλή επιτυχία σου εύχομαι! Και καλό καλοκαιράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κική, είναι καταπληκτική κι ο συνδυασμός χρωμάτων τέλειος!!! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oh I like this! So pretty! I really like the ribbon tie! Neat!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. WOW what a fabulous card!!!
    great take on the challenge!
    Thank you so much for taking part in our challenges!!!!!
    Have a fabulous holiday!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. nena7/7/11

    Καλημέρα πολύ όμορφη η κάρτα σου, με ζωντανά χρώματα γεμάτα χαρά και αισιοδοξία. Σου φτιάχνει τη διάθεση!!!Μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου, Κικίτσα μου!!!!Είχα προβλήματα με το modem κι έτσι ήμουν εκτός internet για αρκετές μερούλες!!!Επανήλθα και θαυμάζω για άλλη μια φορά τη δημιουργία σου!Διακοπούλες πού?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. βορεια κουκλαρα μου τελεια η καρτουλα και ναι λιγο φυσα αλλα με ηλιο ολη την βδομαδα θα εχουμε καλο καιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη η κάρτα Κικίτσα! Είναι όλα καταπληκτικά και αρμονικά! Τα σχέδια, τα χρώματα, όλα...! Η γλυκιά προσμονή των διακοπών εμπνέει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Γεια σας!!Κική μου χρόνια σου πολλά αν γιορτάζεις σήμερα!Πάντως στο ημερολόγια γράφει και το όνομα σου!Η κάρτα υπέροχη και το άνοιγμα της πολύ όμορφο!!!Καλή σου επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΙΚΙΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΓΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑ ,ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙΠΟΛΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!!! ΑΝ ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ.Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΑ !!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΣΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΑ!!!!!
    ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΕΡΑΣΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ...ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΚΑΛΑ!....
    Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΧΡΩΜΑΤΑ!!!
    ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΥΠΕΡΟΧΑ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΓΛΥΚΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η κάρτα σου είναι από τις ωραιότερες που έχω δει! Πολύ μ' αρέσει το κίτρινο και η δαντελίτσα υπέροχη! Σου εύχομαι καλή επιτυχία!! Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφη κάρτα!!Πολύ ωραία συνδυασμένα όλα!
    Μου αρέσει που τη διακόσμησες και εσωτερικά!
    Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του GeT Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κοριτσάρες μου όμορφες με γεμίσατε χαρά με τα σχόλιά σας!!! Πω, πω όλα είναι ένα και ένα, τι ευτυχία!!! Σας ευχαριστώ για τις ευχές γιατί πράγματι γιορτάζω σήμερα και δεν έχω χρόνο να απαντήσω στην κάθε μια ξεχωριστά... Συγνώμη!!! Ευχόμαι σε όλες σας τα καλύτερα και φυσικά έχετε όλες την αγάπη μου!!! Φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφη κάρτα Κική μου ... Χρόνια σου πολλά, καλά και δημιουργικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΑαααα....φιλενάδα...χρόνια σου πολλά και καλά τότε, μιας κ γιορτάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Such bright, summery colours, adorable card.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Hi Kiki is it your name day today !!!! If it is happy name day and if it;s not never mind happy name day ! Beautiful card and perfect for the challenge. So beautiful inside and out. Thank you for joining us again at Get Creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ Σ’ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΙΣΤΗ ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΟΥΛΑ!!!!!!ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ ΕΜΑΙΛ ΣΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΑ ΜΑΣΚΑ ΘΕΛΕΙΣ ΘΑ ΣΤΗΝ ΧΑΡΙΣΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ.ΤΩΡΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΒΡΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΝΡΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ YOUTUBE TO ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΤΕ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια Πολλά Κική μου να είσαι πολύχρονη, γερή και δημιουργική γεμάτη χαρά! Μόλις γυρίσαμε απ' τη βαφτιστήρα μας που γιόρταζε κι είπα να περάσω. Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη που μου δείχνεις. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Κική μου! Διακοπούλες διαβάζω και πολύ χαίρομαι! Οι καρτούλα είναι πάρα πολύ όμορφη και πρωτότυπη! Ο τρόπος που ανοίγει και το γεγονός ότι την διακόσμησες και το εσωτερικό με ξετρέλανε! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ που έπαιξες μαζί μας στο Get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Hello Kiki, Thank you for visiting my blog and your comment. This is a lovely card you made and the color is beautiful. I was a winner, come and see what I won.
    Hugs...Lu

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. παρα πολυ ομορφη η καρτουλα που εφτιαξες! μπραβο κοριτσακι μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά κι από μένα!!! Πολύ όμορφη και αυτή η κάρτα σου! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. This is such a sweet card!! I just love the ribbon at the front and how it all ties together!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να 'σαι καλά Κική μου! Κι εμένα αυτό το χρώμα βρίσκεται στις αγαπημένες μου προτιμήσεις! Όσο για τις διακοπές, κοίτα να περάσεις υπέροχα! Κάτι θα κάνουμε κι εμείς! Οι μικρές αποδράσεις είναι πάντα σωτήριες...! Λέω να "χτυπήσω" κανά Αργοσαρωνικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική μου γιορταζες;... τι να πω ειμαι απαράδεκτη... αν και καθυστερημένα πολύχρονη φιλενάδα, ότι επιθυμείς πάντα με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κική η κάρτα σου είναι υπέροχη!!!δεν έχω λόγια!!!καλή επιτυχία!!!και χρόνια σου πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πανέμορφη η κάρτα σου!!!με ξετρέλανε το πουά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!