Latest Posts

Ιθάκη Λευκάδα και παξοί!!!

By 7:54 μ.μ.

Δεν θα σας πω πολλά... Ένα μόνο θα τονίσω!!!

Ο Θεός μας ευλόγησε να γεννηθούμε στην πιο όμορφη και ξεχωριστή χώρα του κόσμου!!!!

Ιθάκη









   

Λευκάδα






  Παξοί -  Αντίπαξοι









 Συναυλία Locomodo στους παξούς




Και σκεφτείτε πως αυτά είναι μόνο τρία απο  2000  "διαμάντια " που έχει η  χώρα μας!!!!
και . . .
'Οσοι πιστοί προσέλθετε!!!

 Την αγάπη μου και καλό χειμώνα σε όλους!!!

You Might Also Like

26 Υπέροχες κουβέντες

  1. ΚΙΚΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ .ΤΙ ΝΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΡΑΣΙΝΟΓΑΛΑΝΑ , ΔΡΟΣΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ ΙΟΝΙΑ ΝΗΣΙΑ! ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ !ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hello my dear friend ! Thank you for the google translator gadget... but it just does not work with your texts... rrrrrrrrrrrr... i still cannot read !!! I must learn greek !!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. DREAMYYYYYYY!!!!!!!!!!
    You are killing me here, Kiki... :) Oh I miss Greece and the Greek sea so bad!!!! You made me want to go back very soon!
    Have you been in all these dreamy places this summer? You lucky girl!
    PS: wonderful dress with a lovely island feeling!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχες εικόνες,στην Ιθάκη δεν έχω πάει φαίνεται ονειρική!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά πρέπει να είμαστε ευγνώμονες που ζούμε σ' αυτή τη χώρα. Δεν έχω πάει σ' αυτά τα νησιά. Με πήρες όμως βολτίτσα εσύ Κική μου! Πανέμορφες φωτογραφίες!

    Καλέ, αυτή η κούκλα εσύ είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όμορφα τα Ελληνικά νησιά...όμορφες και οι Ελληνίδες που ζουν σ'αυτά...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πανέμορφες οι φωτογραφίες Κικίτσα μου και υπέροχα τα μέρη που επισκεφθήκατε. Η χώρα μας είναι στ' αλήθεια ευλογημένη ακόμα και γιατί κάποια μέρη έχουν κρατηθεί μακριά από τον "ανθρωποφάγο" πολιτισμό. Έχουν κρατήσει την απλότητα και την αυθεντικότητά τους γι' αυτό όλοι ξεκουραζόμαστε τόσο κοντά τους. Σ' ευχαριστούμε για τις υπέροχες ομορφιές που μας έδειξες. Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!!!!ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΛΕΥΚΑΔΑ ΕΧΕΙ ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΧΩΡΙΟΥΔΑΚΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΒΑΡΚΑΚΙ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΚΑΤΑΠΡΑΣΙΝΑ ΝΕΡΑ ΠΑΞΟΥΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ.ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΣΚΟΡΠΙΟ;;;;ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΘΥΜΗΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΠΑΝΤΟΥ. ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΙΣ ΚΥΚΛΑΔΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κική! Αυτό πιστεύω κι εγώ, ότι εμείς οι Έλληνες είμαστε ευλογημένοι!!! (αλλά λίγο γκρινιάρηδες) Κάθε γωνιά της Ελλάδας μας είναι πανέμορφη και μαγευτική! Πέρασα κι εγώ από αυτά τα μέρη. Χαίρομαι που πέρασες τόσο όμορφα και ξεκουράστηκες!!! Είσαι μια κουκλίτσα!!! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ , ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ!!!!!!!!!!!
    ΖΗΛΕΥΟΥΝ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΩΞΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Hi Kiki and welcome back !! I to was lucky enough to visit Lefkada a little while ago and was blown away by its beauty. Your photographs are sensational! Am happy to hear you had a wonderful holiday and what a lovely surprise on your return. Look forward to seeing your new creations ! Have a great weekend.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλημέρα κορίτσια μου!!!! Χαίρομαι που σας άρεσαν οι φώτο!!! και που να τα δέιτε και απο κοντά! όσοι δεν τα είδατε φυσικά!!! Εγώ πάντως γενικά δεν μπορώ να αποφασίσω τι μου αρέσει περισσότερο στη χώρα μας. Τα λατρεύω όλα και τα βουνά και τις θαλασσές της!!! Όσο για το λόγο που είμαστε ξεχωριστοί, Ρενάκι μου θα συμφωνήσω... αλλά θα συμπληρώσω και κάτι! Αυτό που πραγματικά δεν αντέχουν είναι ότι εμέις έχουμε ψυχή και με αυτην ζούμε και λειτουργούμε και αυτό μας κρατάει ζωντανούς!!!! Και στη δική μας ψυχή χρωστάνε πολλά...!!!! Να έχετε όλες ενα τέλειο τέλειο τέλειο Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Υπέροχες φωτογραφίσες!!!!!!!!! Υπέροχα όλα τα νησιά!!!!!!!! Λευκάδα έχω πάει , αλλά σίγουρα είναι και η Ιθάκη και Οι Παξοί στο πρόγραμμα!!!!!!!! Φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow, Kiki! You live in such a gorgeous country! The water is soooo blue! I wish I lived in Europe...I think I would be more comfortable there than I am here in America. There is so much culture and so many things to do and see. Thank you for sharing your wonderful pictures and you look beautiful in the last one!

    Hugs, my friend xxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εχεις δίκιο είναι αληθινά διαμάντια!
    Μακάρι να το συνειδητοποιούσαμε και να τα φροντίζαμε περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτός ο τόπος είναι πράγματι ευλογημένος...κάτι συμβαίνει όμως με τους κατοίκους του και έχουν(-με) επαναπαυτεί στις δόξες τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλειες οι φωτογραφίες! με ταξίδεψες! πραγματικά ζούμε στην πιο όμορφη χώρα του κόσμου. Ποιος δεν θα τη ζήλευε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Such beautiful photos thanks for sharing and also for visiting my blog and your lovely comment xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα συναδέλφισσα! Καλώς με βρήκες και σε βρήκα κι εγώ! Υπέροχες οι φωτογραφίες...φιλάκιαα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όμορφες οι φωτο σου και τα Επτανησα τα θεωρω απο τα πιο ομορφα ελληνικα νησια με την αρχοντια και τη φινετσα τους. Ειναι και καταπρασινα συν τοις αλλοις!Με ταξιδεψες κι εμενα μιας και ειναι τα μονα νησακια που δεν εχω επισκεφτει και μαλλον ...εφτασε η ωρα!Καλη εβδομαδα να εχεις,φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κικίτσα μουυυυυυυυυυ.. γλυκια μουυ

    μονο οι παξοι μου εχουν γλιτώσει..χαχαχαχα.
    ας αφησω και κατι για του χρονου.

    να εισαι παντα καλααααααααααα

    σε ευχαριστωωωωωω

    καλο βραδυ με φιλια αγαπης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ!!ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ!!!ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ!!!!!!!ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική καλώς σε βρήκα!! Υπέροχες φωτογραφίες. Τα δε χταπόδια σου ανοίγουν την όρεξη. Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπημένοι προορισμοί, τέλειες φωτογραφίες, ελληνικό μοναδικό καλοκαίρι!
    Να περνάς πάντα τόσο υπέροχα Κική μου!
    Φιλιά πολλά!!!
    υγ. Έπρεπε να πεταχτείς και στην αγαπημένη μου Κεφαλλονιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Wow! These pics are simply beautiful! Thank you for sharing! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!