Για τα παιδιά!!!

Καλησπέρα πέρα για πέρα σε όλες!!!!! Από την προηγούμενη εβδομάδα σκεφτόμουν αυτήν την ανάρτηση, είναι απίστευτο πόσο πολύ έχω κολλήσει με το blog  και την παρέα μας και κόντεψα να πάθω κατάθλιψη χωρίς internet εκεί!!!!'Όταν βρίσκω ευκαιρία  έτσι λιγάκι  στα κλεφτά σε κανένα κενό κάνω τις βολτίτσες μου στα blog σας από το σχολείο και τα απογεύματα όπου βρίσκω ελεύθερο wi fi σαν τη μανιακή επιχειρηματία με τον καφέ και το laptop!!! Και να μου το έλεγαν δεν θα το πίστευα!!!! Η αλήθεια είναι ότι στενοχωριέμαι  όταν διαβάζω τα σχόλια που μου αφήνετε και εγώ δεν έχω τρόπο να σας απαντήσω!!! Θέλω να ξέρετε ότι με κάνετε απίστευτα χαρούμενη και έχω κατά νου κάτι για να σας το ανταποδώσω.... 
Σχετικά με τα νέα μου στο νησί έχω να σας πω ότι με το που ξεκινήσαμε το σχολείο αυτόματα προσαρμόστηκα στα νέα δεδομένα, έχω πάρει την Ε΄ τάξη με 23 πανέμορφα παιδιά και απ' ότι φαίνεται θα περάσουμε μια όμορφη χρονιά!!! Το ακόμα καλύτερο είναι ότι εκεί βρήκα σχεδόν όλους τους παλιούς μου συναδέλφους, αφού ούτε και αυτοί κατάφεραν να  μείνουν στις πόλεις τους, οπότε έχω και καλή παρέα!!!
Λοιπόν τώρα θέλω να σας δείξω μια σελίδα που έφτιαξα για δύο λόγους, πρώτα απ' όλα γιατί θέλω να τη δωρίσω στο ίδρυμα παιδιών στον Πειραιά (για όσους ενδιαφέρεστε περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στο blog της Ελένης ) και  να στείλω ένα μήνυμα Αγάπης για όλα τα παιδιά του κόσμου που την έχουν τόση ανάγκη αλλά την βρίσκουν τόσο δύσκολα και να ευχηθώ η ζωή τους να μην πάψει ποτέ μα ποτέ να πλημμυρίζει από αγάπη. Αισθάνομαι ότι αν ενώσουμε όλοι τις δυνάμεις μας σίγουρα κάτι καλό θα βγει!!! Τι λέτε;
Ο δεύτερος λόγος είναι γιατί με αυτή τη σελίδα θα πάρω μέρος στο challenge του Sassy Lil' Sketches
άλλωστε όλο το LO είναι βασισμένο στο δικό τους sketch!!!
Νομίζω ότι σας κούρασα σήμερα....









Σας ευχαριστώ για όλα!!!

και . . .

Σας στέλνω τα Φιλιά μου, την Απέραντη Αγάπη μου  και τις Eυχές μου για ένα τέλειο Σαββατοκύριακο!!!!

CONVERSATION

56 Υπέροχες κουβέντες:

  1. ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!!!ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛ ΧΡΟΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι πολύ όμορφο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αγαπη, αγαπη, αγαπη παντου!!!!
    Και εύχομαι εκτός του να υπάρχει πάντα γύρω σου, να είσαι σε θέση να την αντιληφθείς!!!!
    Αγάπη, αγάπη, αγάπη παντού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όπως σου ήρθαν όλα βολικά και όμορφα στην αρχή της σχολικής χρονιάς, το ίδιο να σου έρθουν και με ότι άλλο καταπιαστείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Kiki...welcome home! Google translates your blog page from Greek to English for me, but a lot of the time it does not translate it so well, so I am not sure if I read it correctly, but do you teach children in school? Are you a teacher? :)

    I love your framed paper artwork with all the pretty colors and shapes. I can't read what it says though. I hope you enjoy your weekend, sweet lady! Hugs xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σου, αισιόδοξη Κικίτσα μου.Μα τη γλυκιά ανάρτηση είναι αυτή....Χαίρομαι που βολεύτηκες στο νησί...Η καρτούλα υπέροχη κι το κίνητρό σου συγκινητικό!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη σύνθεση και ακόμα πιο όμορφη η σκέψη σου να τη χαρίσεις στο ίδρυμα παιδιών στο Πειραιά!
    Είδες που όλα πήγαν καλά τελικά και η προσαρμογή ήταν πιο εύκολη από ότι πίστευες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κική πρέπει να είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος και αυτό φαίνεται από αυτά που φτιάχνεις! Πολύ όμορφη και αυτή η ανάρτησή σου! όντως είναι πολλά παιδάκια στον κόσμο που δεν δέχονται αγάπη , δυστυχώς...Όλα τα παιδάκια θα πρέπει να είναι ίσα αλλά δεν συμβαίνει αυτό... Ας ευχηθούμε χρόνο με το χρόνο τα πράγματα να καλυτερεύουν για όσα παιδάκια υποφέρουν! Χαίρομαι που προσαρμόστηκες εύκολα στην Κέρκυρα!!! Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Thanks for your comment on my blog. That's wonderful that you teach! What age are the children you teach?

    It is sad that the child has no home. I hate to see children, and animals suffer. :(

    You are good person, trying to help the children!

    Many blessings to you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κικίτσα μουυυυυυυυυυυυυυ γλυκια μουυυυυυυυυυ..

    χαιρομαι που περνας ομορφα.. για την εξαρτηση σε καταλαβαινω!!!!!!
    η δημιουργια σου για αλλη μια φορα εξαιρετικη!!! μπραβο για την κινηση σου!!!

    τα παιδακια σου ειναι τυχερα που σε εχουν καρδουλα μου..καλη συνεχεια

    καλα να περνας σε σκεφτομαστε..
    φιλια γεματα λαχταρααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΙΑ , ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΚΙΚΗ,
    Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ!
    Η ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ! ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΙΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΧΕΙΛΗ ΣΟΥ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΚΙ Η ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΕΙ ΑΧ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΕΙΧΑΜΕ ΔΑΣΚΑΛΑ!!!!!ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΑΣΤΗΚΕΣ.ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΕΛΕΙ...Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΙΕΡΟΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΜΟΥ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΣΚ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΟΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. What a wonderful and thoughtful work!!!
    I wish you a wonderful schoolyear with your children, I'm sure you are a wonderful teacher and they love you!!!!!!!
    Thank you for your sweet comment on my blog! :)
    Kalo sabbatokyriako!!!!!
    Polla filia!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκιά μου φιλεναδίτσα! Πόσο χαίρομαι που όλα πήγαν καλά στο νησί, που είσαι καλά και που βρήκες δικούς σου ανθρώπους!! Η καρτούλα σου είναι πανέμορφη, όπως πάντα, γιατί είναι φτιαγμένη με πολλή πολλή αγάπη! Ό,τι κι αν φτιάξεις είναι πλημμυρισμένο από αγάπη κι αυτό φαίνεται!!! Να περνάς καλά και να προσέχεις Κικίτσα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΙΚΙΤΣΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΚΑΘΕ ΣΚ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΙΝΕΙΣ ΑΘΗΝΑ;
    ΟΛΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΑ ΠΟΥ ΣΕ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΩΡΑΙΑ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ , ΦΤΙΑΓΜΕΝΗ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλησπέρες!!! Τι ωραία να μαθαίνουμε ότι όλα πάνε καλά εκεί που είσαι Κικίτσα! Χαίρομαι πολύ με τα τελευταία νέα σου και μην νοιάζεσαι για τίποτα! Ο χρόνος είναι τόσο περιορισμένος, που όλες μας καταλαβαίνουμε! Το βλέπω και με εμάς, ακόμα βέβαια δεν έχουμε μπει σε κάποιο ρυθμό, ήταν όμως η πρώτη εβδομάδα προσαρμογής! Φιλάκια και να περνάς τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΠΟλύ ωραίο!!! Αχ τι καλά που περνάς όμορφα και έχεις παρέα! Θα σου στείλω και τη βέσπα να έχεις και ένα μέσο να μετακινησε πιο έυκολά, βρε αδερφέ! Χαχα!
    Όσο για το ιντερνετ που λες, έχω κι έγω ένα κόλλημα... Πολύ πριν κάνω το μπλογκ... Αρρώστια, τί να πεις!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου καλημέρα!!!!χαίρομαι που όλα πηγαν καλά!!!!η συνθεσή σου υπέροχη!!!την έχεις φτιάξει με πάρα πολύ αγάπη και αυτό φαίνεται!!!μπράβο σου!!!!συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σου γλυκό μου κοριτσάκι!!Μου έλειψες βρε πολύ!!!Χαίρομαι που τακτοποιήθηκες και που έχεις καλή τάξη!!!Ολά καλά θα πάνε!!!Ο αδερφούλης τι κάνει??Τακτοποιήθηκε???Αν χρειάζεται κάτι πες μου!!Επέστρεψα και γω!!!Η σύνθεση σου είναι απλα τέλεια και πλημμυρίζει αγάπη!!Μπράβο σου Κικίτσα μου!!!Πολλά φιλιάααα!!Περιμένω νέα σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Τι γλυκό και πενέμορφο. Αλλα πιο όμορφος ο σκοπός!! Μπράβο Κική μου.Θα πρεπει να σε αγαπάνε πολύ οι μαθητές σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Love the pic, the flowers and the cute banner, take care, Doreen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Είδες, Κική μου, που τελικά όλα πήγαν καλά;
    Σου εύχομαι ολόψυχα να περάσεις τέλεια με τα πεμπτάκια σου αλλά και με τους συναδέλφους σου!!
    Βέβαια,μην ξεχάσω,καλή επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ολη η χρονια να σου παει καλα και να ειναι γεματη αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Hola querida!!! como siempre, hermoso y genial. Te deseo que pases una muy buena semana. Besos mil.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΟΥΡΘΑ! ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΡΗΓΟΡΑ , ΕΙΔΕΣ ΠΑΕΙ Η ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ. ΠΟΤΕ ΘΑΡΘΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥΓΓΕΝΑ ΚΑΙ ΠΑΣΧΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ. ΘΑ ΔΕΙΣ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικίτσα!!!!! Χαίρομαι που είσαι χαρούμενη!!! Καλά παιδάκια, καλή παρέα, υπέροχο νησί... τέλειος καιρός ... σαν κατασκήνωση μου μοιάζει... Άντε βρέ που θέλουν να μας στεναχωρούν.. Η Καρτούλα σου πολύ τρυφερή αλλά και παιχνιδιάρα ταυτόχρονα. Καλή επιτυχία!!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κική, η κάρτα σου είναι φανταστική...υπέροχη η κίνησή σου να τη χαρίσεις στο ίδρυμα παιδιών στο Πειραιά! Μακάρι όλες οι δασκάλες να προσφέρουν τόση αγάπη όπως εσύ! Μπράβο! Μπράβο! Μπράβο! Καλό βράδυ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Wow this is such a cool frame Kiki!! So glad to read that everything is going so well for you with all the kids & you have good company too!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. What a lovely layout Kiki and such a beautiful gesture from a beautiful soul!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλή σου μέρα εκεί στο όμορφο νησί!Χαίρομαι που μαθαίνω ότι προσαρμόστηκες,ότι έχεις καλή παρέα και 23 γλυκύτατα παιδάκια για συντροφιά.Η καρτούλα σου είναι πανέμορφη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Πολύ όμορφα πράγματα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κικίτσα η σὐνθεση είναι υπέροχη, μ' αρέσουν πολύ τα χρώματα, και γίνεται μοναδική με το σκοπό για τον οποίο προορίζεται. Καλή επιτυχία!
    Εύχομαι να περνάς πολύ όμορφα και τα παιδάκια σου να κρέμονται απ' τα χείλη σου! Καλή δύναμη σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου υπέροχη η κάρτα σου και φαίνεται οτι την έχεις φτιάξει με πολύ αγάπη για τα παιδιά.Το μήνυμα πρέπει να το πάρουν όλοι!!!τα παιδιά είναι το μέλλον του κόσμου πρέπει να έχουν όση αγάπη θέλουν.Σου εύχομαι να περνάς καλά !!!Καλό βράδυ,φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχη κίνηση, υπέροχη σύνθεση!
    Χαίρομαι που όλα πάνε καλά! Είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος και είναι επόμενο να σου επιστρέφεται θετική ενέργεια, αγάπη και καλοσύνη :-)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. super sweet story and photos. thanks for playing with sassy lil' sketches.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κική μου, χαίρομαι που όλα, σου είναι τόσο όμορφα!!!!! Να ξέρεις πως όταν ο άνθρωπος είναι θετικός , όλα του πάνε καλά και όμορφα!!!!
    Να έχεις μια καλή σχολική χρονιά και πολλά "ΜΠΡΑΒΟ" για την τόσο όμορφη συνθεσή που έκανες για τα παιδιά του Ιδρύματος!!!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κική μου υπέροχο όπως πάντα! Ευχομαι η φετινή χρονιά να είναι υπέροχη και δημιουργική μαζί με τους μικρούς σου μαθητές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. What a beautiful layout! I love the pretty colors. Great take on the SLS sketch! Thanks for playing with us this week!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΔΕΣΗ. ΕΜΕΙΣ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ! ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΤΙ ΕΙΠΑ ΠΑΛΙ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Καλή επιτυχία στην νέα σχολική χρονιά!Χαίρομαι πολύ που ήρθαν τα πράγματα όπως τα ήθελες!Ξεκινήσαμε κι εμείς την Ε'δημοτικού...ΔΥΣΚΟΛΗ???
    Καλή συνέχεια και να μας λες τα νέα σου,όποτε μπορείς!!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. What a lovely lo and framed so nicely! Love this... so upbeat and pretty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΙΔΕΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ!
    ΚΑΛΕ ΤΙ ΕΠΑΘΑ ; ΜΕΤΡΑΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κουκλίτσα μου καλημέρα! Ελπίζω να είσαι και να περνάς καλά! Η απουσία σου είναι έντονα αισθητή στην γειτονίτσα μας! Ανηπομονώ για μια νέα ανάρτησή σου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Γειά σου καλή μου κι απο μενα!Καλή σχολική χρονιά να σου ευχηθώ μα τα παιδάκια σου. Θυμάμαι ακόμα την κυρία που είχα στην ε'δημοτικού και τέτοιες μνήμες ποτέ δεν φεύγουν. Τα μαθητούδια σου θα σε αγαπούν πολυ και συμφωνώ κι εγω οτι πρέπει να είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος. Καλές δημιουργίες και να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κικιτσα η καρτουλα σου μου αρεσει πολυ!!Καλη σχολικη χρονια!!!!!!!!!φιλια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. This is such a fun project, I love those sweet candy colors!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Kiki this is such a cool frame !!
    I´m so glad to read that everything is going so well for you with all the kids and you have such a good company too!
    You are such a very talented girl !!
    Thanks for always coming to my blog and leave so many nice and sweet comments.
    You make me a very happy person.
    I wish a wonderful weekend.
    Kisses and huges from Brazil
    Cynthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ευχομαι να περάσεις με τους μαθητές σου μια όμορφη και καλή σχολική χρονιά!!!!Χαίρομαι που είσαι ευχαριστημένη πάντα να περνάς τέλεια!!!Η σελίδα σου είναι καταπληκτική!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κική μου χαίρομαι που θα συμμετάσχεις κι εσύ σ' αυτή την ξεχωριστή πρωτοβουλία! Κάτι έχω ετοιμάσει κι εγώ , περιμένω και την κόρη μου να ολοκληρώσει το δικό της έργο και θα σας τα δείξω!
    Καλή σχολική χρονιά ευχομαι ,έστω και λίγο καθυστερημένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Πολύ ευαίσθητη κίνηση και όμορφο αποτέλεσμα! Μπράβο, Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. What a beautiful layout and what a kind and generous lady you are to donate it the frame just ads that extra touch of class to an already beautiful piece of art.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. πάρα πολύ όμορφο!να έχεις ένα υπέροχο τριήμερο!!φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!