Give Away!!!!

Καλησπέρα και Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες σας!!!! Σήμερα είμαι πολύ πολύ ευτυχισμένη και αυτό γιατί εχθές το μεσημέρι ανακοινώθηκαν οι δεύτερες αποσπάσεις και... την πήρα!!!!!!!! Φυσικά έπαιξε το ρόλο της και η θετική σας ενέργεια!!!! Θα είμαι λοιπόν όλη τη χρονιά στο σπιτάκι μου, στον Γιαννάκη μου και σε όλη μου την οικογένεια, χωρίς διπλά και τριπλά έξοδα και χωρίς εβδομαδιαία δρομολόγια, που θα ήταν  "θάνατος" τους καιρούς που διανύουμε!!!! Αυτό που με στενοχώρησε όμως είναι που θ' αφήσω τα μικρά μου... Τώρα κάποιες θα μου πείτε πότε πρόλαβα και τ' αγάπησα, σας πληροφορώ ότι η πρώτη στιγμή φτάνει για να δεθεί η δασκάλα με την τάξη που θα περάσει όλη της τη χρονιά και νομίζω πως από την πρώτη στιγμή τ' αγαπάς γιατί είναι τα παιδιά σου!!!
Το θέμα είναι ότι έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα πρέπει να τους αποχαιρετήσω όλους στο νησί(άντε πάλι κλάματα) , να ξαναμαζεψω πράγματα και να γυρίσω πίσω!!!!! Όπως και να έχει όμως η χαρά της επιστροφής είναι μεγαλύτερη!!!!Επειδή λοιπόν θέλω να γιορτάσω μαζί σας αυτή την "επιτυχία"  αλλά πολύ περισσότερο γιατί θέλω να σας ανταποδώσω της αγάπη και τη συμπαράσταση που μου δείχνετε πάντα, έπεσα με τα μούτρα στη δουλειά και έφτιαξε ένα σετ γραφείου ( όλα τα κομμάτια είναι από ανακυκλωμένα υλικά). το οποίο φαντάζομαι θα φανεί χρήσιμο σε όλες σας. Το έφτιαξα με πολύ μεράκι και πολύ αγάπη για να σας το χαρίσω. Μακάρι να προλάβαινα να φτιάξω ένα για την κάθε μία, αλλά είστε πολλές και δεν ξέρω πότε θα τελείωνα!!!! Έτσι αποφάσισα να  κάνω το Give Away το οποίο θα ξεκινάει από σήμερα και θα τελειώσει την Κυριακή 2 Οκτωβρίου!!! Εσείς το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε τα σχόλιά σας!!!! Εύχομαι σε όλες καλή επιτυχία, σας στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!!!












 Με πολύ πολύ πολύ αγάπη και ευχές για ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!

CONVERSATION

72 Σχολια:

  1. Κική μου είναι υπέροχο το σετ που έφτιαξες!! Πολύ κλασάτο και ρομαντικό!!! Μου αρέσει πολύ!!! :-) Χαίρομαι με τα καλά νέα που έχεις!! Ήμουν σίγουρη πως όλα θα σου πάνε καλά!! Φιλιά πολλά πολλά και καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο!!!!!Μπράβο, Κικίτσα!!!Είδες τελικά τη κάνει η θετική σκέψη και η θετική ενέργεια;Αυτό το σετάκι το λιμπίζομαι για το γραφειάκι μου!!!!Αχ, μακάρι...θετική σκέψη....θετική σκέψη...κάνε να κερδίσω!!!Χαχαχα, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΠΙΘΑΝΟ ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ !!ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ !!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο χαίρομαι που έχεις ευχάριστα νέα! Εύχομαι όλα να συνεχίσουν έτσι!! :) Το σετ είναι πανέμορφο..
    Καλό σαβ/κο και φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΧΑΡΗΚΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !!!!!!!ΕΙΔΕΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΜΑΣ ΣΥΝΕΒΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΑΜΕ.ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΜΕ ΤΑ ΝΕΑ ΣΟΥΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΚΟΠΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ.ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ....ΤΟ ΣΕΤΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΜΠΡΑΒΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. What gorgeous creations, take care, Doreen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μπράβο!!!!!!χαίρομαι με τη χαρά σου!!!! το σετ σου είναι υπέροχο!!! :)) σε ευχαριστούμε πολύ για το υπέροχο δώρο του give away σου!!!!!! σου εύχομαι πάντοτε να έχεις λόγους να γιορτάζεις!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το σετάκι σου!!!!!χαίρομαι για τα καλά νέα!!!κι εύχομαι να πάνε όλα καλά από δω και πέρα!!!!θετική σκέψη πάντα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ!!!!!
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑΚΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ ΕΓΚΑΙΡΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΒΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΤΗΣ ΞΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΝΕΟ ΔΑΣΚΑΛΟ;
    ΟΠΩΣ ΟΛΑ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΟΔΑΡΙΟΥ!!
    ΣΚΕΦΤΗΚΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙΣ!!!!!!!!
    ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!
    ΘΑΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΚΑΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστατα νεα σου!Μπραβο,θα εισαι στη βαση σου!!Ειναι δυσκολο να ειναι καποιος μακρια απο το σπιτι του και την οικογενεια του. Πολυ ρομαντικο το σετακιοπως και ολα οσα φτιαχνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου υπέροχα τα νέα σου!!
    Υπέροχα και τα δημιουργήματα σου!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. oh my dearest friend ! These creations are gorgeous ! I cross my fingers as I hope to be the winner of them ! Have a great day !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Den sou eixa pei oti ola ua pane kala??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο ρε κορίτσι... χάρηκα πολύ που πήρες την απόσπαση μην σε φαν πάλι τα δρομολόγια να χαρείς και τον αντρούλη σου.. βεβαια κρίμα για τα παιδιά γιατί χάνουν τέτοια δασκάλα..
    όσο για το σετάκι σου υπέροχο και χαίρομι ιδιαίτερα που το έφτιαξες με ανακυκλώσιμα υλικά
    καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wellcome back!!!!!!!!! kiki μου, πολύ χαίρομαι για σένα!!!!! Είναι πολύ σκληρό να χωρίζονται οι οικογένειες μ'αυτόν τον τρόπο. Παιδαγωγοι, στρατιωτικοί και πόσα άλλα επαγγέλματα... Πώς καταφέρνουμε και κάνουμε τα πάντα τόσο πολύπλοκα? Τρέχα πάρε γρήηηηηηγορα το καράβι της επιστροφής πριν χαλάσει ο καιρός!!!! Καλά για το σετ τί να πώ!!!??? Το θέλωωωωωωωωω!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What a beautiful post, Kiki!!!!! (I had to use Google translator as my Greek is very basic... but I'm studying! :)))
    I wish you all the best for your life!!!!!!
    Thank you for this great giveaway! I would be so happy and honored to win your wonderful creations, they are truly full of love!
    Polla polla filia kai ena kalo sabbatokyriako!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ειναι απιθανο σετακι με πολυ ομορφα χαρτια!!Εισαι τυχερη που πηρες αποσπαση και θα εισαι κοντα στην οικογενεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Απίθανο το σετ που έφτιαξες!...συγκινήθηκα με τα νέα σου, αν και δεν γνωριζόμαστε ένιωθα τον πόνο σου και ευχόμουνα και εγω, όπως και όλες οι υπόλοιπες φίλες σου, σύντομα να βρεθεί μια λύση και να γυρίσεις σπίτι σου.καλά πράγματα τελικά συμβαίνουν στους θετικούς ανθρώπους ακόμα και σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς!καλό βράδυ Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κικιιιι μου!!!! Τι ευχάριστα νέα είναι αυτά για σένα και την οικογένεια σου!!!!! Μπράβο πολύ χαίρομαι!!! Να πας κοντά στην οικογένεια σου και στο σπιτάκι σου!!! Όσο για τους μαθητές σου, καταλαβαίνω. Κι εσύ τα αγάπησες, αλλά κι αυτά εσένα! Όμως είναι παιδάκια κι έχουν πολύ ενθουσιασμό και τρέλα, οπότε νομίζω ότι θα το ξεπεράσουν πιο εύκολα! Τι λες κι εσύ? Ευχαριστούμε πολύ για τα δωράκια, που έφτιαξες για εμάς! Είναι πανεεεεμορφα!!!! Αγαπημένα χρώματα, χαρτιά, δαντελίτσες!!! Κορίτσια μην σπρώχνεστε: εγώ θα τα πάρω : )
    Φιλιαααα, καλή επιστροφή!!!! Συγκινήθηκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική μου, τα νέα σου είναι φανταστικά!!!!!
    Εύχομαι πάντα να σου πηγαίνουν τα πράγματα όπως εσύ επιθυμείς....Όσο για τα μαθητούδια σου ,έτσι νιώθουμε όλες ...και αλοίμονο άν δεν τ'αγαπούσαμε!!!!
    Το δωράκι σου είναι πάρα πολύ όμορφο!!! Όλες, όπως είδες, το θέλουμε και μακάρι να είχες ένα για την κάθε μιά μας..... Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική τα πραγματάκια σου είναι καλόγουστα ...και η φατσούλα σου συμπαθέστατη... θα περνάω να σε βλέπω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπραβο χαιρομαι για σενα!!!!
    ξερω απο αποστασεις ειναι δυσκολο και ανυποφορο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το σετ είναι τέεεεεελειο!!! Μακάρι να το κερδίσω εγω!!!! Χι χι!
    Τι ωραία που θα πας στο σπιτάκι σου! Χαίρομαι πολύ Γιατί κι εγώ ξέρω από αποστάσεις...! Και μην ανησυχείς τα παιδάκια σου θα σε θυμούντ πάντοτε όπως κι εμείς τους δασκάλους μας!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Mπρααααβο κορίτσι μου μπράβο!Όλα πήγαν καλά λοιπόν είδες? και μεταξί μας...όλα στο τέλος πάνε καλά για τους καλούς ανθρώπους...αρκεί να περιμένουν..κάπως έτσι θα περιμένω και εγώ την κλήρωση μπας και κερδίσω αυτο το καταπληκτικό σετ που έφτιαξες!
    Καλό βράδυ απο Ηράκλειο. :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική καλημέρα. Χαίρομαι πάρα πολύ για τα ευχάριστα νέα!!!!!
    Το δωράκι σου είναι φανταστικό σε υπέροχα χρώματα. Εύχομαι να το κερδίσω!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. συγχαρητήρια για την απόσπαση!!!!
    όσο για το σετ που έφτιαξες είναι υπέροχο. Ποια θα είναι άραγε η τυχερή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. πρωτα απ ολα να σου συγχαρητηρια για την αποσπαση....το ξερεις πως εισαι απο τους λιγους τυχερους για φετος μια που οι περισσοτεροι δεν καταφεραν να πανε στα μερη τους...οποτε δικαιως το γιορτασες και ακομη πιο δικαιως αποφασισες να μοιρασεις δωρακια γιατι ειναι πραγματι μια μεγαλη γιορτη......ευχομαι να εισαι παντα ετσι τυχερη(εστω και με καθυστερησεις και δυσκολιες αποχωρισμου)και να εισαι σιγουρη πως τα παιδακια σου θα χαρουν πιο πολυ με την χαρα σου....καλη σχολικη χρονια....καλη τυχη σε ολους...το δωρακι ειναι υπεροχο και ευχομαι να εχω την τυχη σου και να το κερδισω...χιχιχιχι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Μπράβο μπράβο έτσι να ακούμε και μερικά καλά νέα!
    Πανεμορφο το σετάκι που έφτιαξες πολύ θα ήθελα να το κερδίσω,σ' ευχαριστούμε πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Τα νέα είναι ευχάριστα κι εγώ χαίρομαι πολύ για σένα...
    Οι δημιουργίες σου είναι πανέμορφες...Πάλι!Ελπίζω να πέρασες όμορφα το Σαββατοκύριακο σου!Σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι μεγάλος ο Θεός και δίνει χαρά στους ανθρώπους που το'χουν πραγματικά ανάγκη! Πολύ χαίρομαι για σένα και την οικογένειά σου! Φέτος θα περάσετε μαζί όλη τη χρονιά!Όσο για τον αποχωρισμό από τα παιδάκια σου...δυστυχώς αυτά συμβαίνουν κάθε χρονιά...να δεις που θα ξεκινήσεις με την καινούρια τάξη και θα τα ξεχάσεις όλα(τα στενάχωρα)!!!Το δωράκι σου εκπληκτικό!Καλή επιτυχία σε όλες!Καλή αρχή στην καινούρια σχολική χρονιά!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μπράβο αγαπούλα μου!!Συγκινήθηκα!!Είδες που όταν θέλουμε κάτι πολύ γίνεται??Μπράβοοοοοοο!!!Οι δημιουργίες σου απ'την άλλη υπέροχες!!!!Καλή επιτυχία σε όλα τα κορίτσια!!!!Φιλιά ζουζούνα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κικίτσα πολύ χάρηκα για τα νέα!!! Τι να κάνουμε για τα παιδάκια... Θα συνηθίσουν... νομίζω ότι με τη χαρά που έχουν δεν θλίβονται για πολύ...
    Το σετ είναι υπέροχο!!! Τόσο κομψό και ρομαντικό! Σε ευχαριστούμε πολύ! Καλά να περνάς και να χαρείς τον αντρούλη σου και το σπιτάκι σου. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ χαρούμενα νέα! Μπράβο, καλή αρχή! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. χαιρομαι πολυ κικη που ολα σου ηρθαν οπως ακριβως το επιθυμουσες.. οσο για την δημιουργια σου ..το δωρακι μας δλδ ειναι υπεροχο..κ μακαρι να ειμαι τυχερη χαχαχ καλη αρχη ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΩ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ .ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΟ. Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΑ! ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ! ΤΟ ΣΤΟΛΙΣΕΣ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΟΥΣΤΟ! ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Η θετική σκέψη πάντα βοηθάει!! Χαίρομαι για σένα! Υπέροχο το δωράκι σου...χαίρομαι που είναι φτιαγμένο από ανακυκλώσιμα υλικά...του δίνει μεγαλύτερη αξία!!! Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Μετά από 37 ολόκληρα σχόλια, πήρα κι εγώ χαμπάρι το τι γίνεται και είπα να τρέξω να προλάβω! Δεν ξέρω ποια θα 'ναι η τυχερή, αλλά το σετάκι σου είναι ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ απ' όλες τις απόψεις και σίγουρα όποια το πάρει θα το κατευχαριστηθεί! Χαρά στο κουράγιο σου να τρέχεις για όλα και να φτιάχνεις και δωράκια! Χάρηκα πάρα πολύ και με τα νέα σου! Καιρός πια να ηρεμήσεις! Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο σε ότι κι αν κάνεις! Επίσης, καλή επιτυχία σε όλους μας! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Κική μου , υπέροχο το σετ γραφείου σου! χάρηκα που θα είσαι στο σπιτάκι σου, όσο για τα παιδάκια που άφησες σίγουρα χάνουν μια δασκάλα που τους πρόσφερε αγάπη!καλή επιτυχία στους υποψήφιους για το σετάκι! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Τι ωραία που επιστρέφεις κοντά σ'αυτούς που αγαπάς και σ'αγαπούν. Το δώρο σου υπέροχο!!! Ποίος δεν θα το ήθελε;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλημέρα...πολύ ωραία τα νέα σου...θα είσαι κοντά στους αγαπημένους σου...τι ωραία!!! και βέβαια υπέροχο το σετ γραφείου που το λιμπίζομαι και το θέλωωωωωωω.... Καλή εβδομάδα να έχεις...φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα και καλή εβδομάδα!
    Θετική σκέψη και ενέργεια είναι το παν για να επιτύχουμε τους στόχους μας...ε βοηθάει λίγο και η τύχη!
    Τέλειες οι κατασκευές σου!
    Καλή συνέχεια, καλό δημιουργικό φθινόπωρο να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. σε περιμενω να δεις τι κανουν τα χερακια μου
    να σαι καλα να χαρεις την οικογενεια σου και ολη την καλη μας ενεργεια να εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κικίτσα μου γλυκιά, πολύ χαίρομαι με τα νέα σου! Το δωράκι σου είναι υπέροχο! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Υπέροχα νέα Κική μου! Συγχαρητήρια! Σίγουρα κάθε αποχαιρετισμός είναι δύσκολος αλλά η χαρά του γυρνάς στην οικογένεια σου νομίζω δεν συγκρίνετε! Σ ευχαριστούμε πολύ και για το υπέροχο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κικίτσα μουυυυυυυυυυυυ γλυκιααααα..

    χαιρομαι για σενα τοσο πολυ!!!!!!!!

    ζηλευτό το σετ.. μπραβο σου!!!

    καλη επιτυχια σε ολες..

    καλη αρχη σε σενα....

    αγαπουλααααααααα καλη συνεχεια με φιλακιαααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πάντα γλυκειά και γενναιόδωρη! Και χρυσοχέρα! Τι υπέροχο δώρο μας έφτιαξες! Σ' ευχαριστούμε!
    Όσο για την απόσπαση, συγχαρητήρια! Κι εγώ τα έχω περάσει και καταλαβαίνω... Με το καλό να γυρίσεις στην οικογένειά σου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Wow! What wonderful creations! What a sweet giveaway! Beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Χαιρομαι πολυ πολυ για σενα!!!!!Να εισαι παντα καλα!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. What a gorgeous giveaway Kiki!! You are so generous :) I wish you happy days to come xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Με το καλο να παει ολη σου η χρονια.Στο σπιτι μας παντα ειναι καλυτερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Χαιρομαι πραγματικα που καταφερες να μεινεις κοντα στην οικογενεια σου!!!!!Οσο για τα παιδακια στο νησι κατι θα σκεφτεις! Προτεινω να "πεταχτεις" μια μερα στο νησι και να τα δεις!!!Φιλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΙΚΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΣΤΡΙΦΗ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΑΚΗ ΣΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. υπεροχο καταπληκτικο τελειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κικίτσα μου ,η τύχη είναι με το μέρος σου σε όλους τους τομείς...!Έλα γρήγορα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πήγαινε στο προφίλ μου και θα το βεις!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Hi Kiki have been away for awhile and just read your fantastic news ! I told you I could feel it was going to be your year ! I am so happy for you you deserve so many nice things. Your desk set is just beautiful and I would love to win it ! Take care my friend.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!
    ΚΑΛΟ Σ/Κ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Καλό Σ/Κ, Κικίτσα!Να΄σαι καλά....(ανυπομονώ για την κλήρωση....χιχιχι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Καλησπέρα κουκλίτσα! Να σου πω την αλήθεια, δύσκολο θα 'ναι το Σ/Κ χωρίς "Κικοευχή"!!! Είχα μια δύσκολη εβδομάδα και με περιμένει ακόμα δυσκολότερη με πολύ τρέξιμο και χωρίς συγκοινωνίες! Εσύ επέστρεψες σπιτάκι σου; Πως τα περνάς; Περιμένω με αγωνία την κλήρωση, αν και θα λείπω το Σ/Κ και δεν θα 'χω ίντερνετ, αλλά θα τα μάθω τ' αποτελέσματα! Σε καμιά ωρίτσα ρίξε μια ματιά στο "σπιτάκι" μου! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Είναι ωραίο που με θυμάσαι πάντα!Καλό μήνα και σε σένα φίλη!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλό μήνα, Κικίτσα!Όχι, δεν έχω 28η, έχω Χριστούγεννα και καλοκαίρι!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Κικίτσα μου καλό μήνα παραλίγο να μην προλάβω να αφήσω σχόλιο (πρόβλημα με το ιντερνετ, μια έχουμε δέκα δεν έχουμε τι πράγμα και αυτό)σου εύχομαι καλή επιστροφή και να είσαι πάντα τυχερή!!!Καλό βράδυ φιλάκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Συγχαρητήρια για τις όμορφες δημιουργίες!!!
    Παλιά εξώφυλλα βιβλίων, με τη δική σου καλλιτεχνική διάθεση, αποκτούν νέα πνοή και ζωντανεύουν τις αναμνήσεις μας! Ό,τι κι αν πω είναι λίγο...
    Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά!
    Αντώνης Κρασάκης
    (εκπαιδευτικός)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Συγχαρητήρια για την απόσπαση!! Καλό σου μήνα!! Παραλίγο να μη προλάβω, ο υπολογιστής μου κάνει δικό του πρόγραμμα και δεν συμφωνεί με το δικό μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟΚΑΡΔΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Πολύ όμορφη η δημιουργία σου! και χαίρομαι για τα ευχάριστα νέα σου που θέλησες να μοιραστείς μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΦΙΛΕΝΑΔΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Καλά... μπορεί ναμην πήρα μέρος στην κλήρωση, αλλά δεν μπορώ να σου πω πόσο πολύ χάρηκα με τα νέα σου! Μπράβο κοριτσάκι μου γλυκό!
    Οι δημιουργίες σου είναι απίθανες!!! Πανέμορφα όλα όσα έφτιαξες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!