Τι έγινε στο νησί μέρος 1ο

Αλεξάνδρα, My Serendipity!!!!  Την Αλεξάνδρα την θαυμάζω από την πρώτη στιγμή που ανακάλυψα τα μπλοκ και από τότε παρακολουθώ φανατικά τη δουλεία της! Θεωρώ πως ανήκει στις καλύτερες Card Maker και προσπαθώ να μάθω από αυτήν!!! Σκεφτείτε τώρα πόση χαρά είχα όταν μιλήσαμε στο τηλέφωνο και κλείσαμε ραντεβού για καφέ στην Κέρκυρα, λίγες μέρες πριν φύγω!!! Βρεθήκαμε σε ένα καφέ μέσα στα καντούνια της παλιάς πόλης. Εγώ ήμουν με το Μαράκι, τη φίλη μου και εκείνη με τον κούκλο και άκρως κοινωνικό γιόκα της!!!  Φυσικά θα ήταν περιττό να σας πω ότι ο καφές είχε μεγάλη διάρκεια. Πού να προλάβεις να τα πεις όλα σε έναν καφέ και κυρίως όταν το ενδιαφέρον και δικαίως μονοπωλείτε από τον μπόμπιρα της παρέας!!!! Η Αλεξάνδρα πάντως είναι αυτό που φανταζόμουν, έξυπνη, δυναμική, δραστήρια, ακομπλεξάριστη, γενναιόδωρη  και πολύ κοινωνική. Από το τηλέφωνο και μόνο ένιωθα ότι μιλάω με κάποια που γνωρίζω ήδη, φανταστείτε στον καφέ τι έγινε!!! Και δεν μείναμε μόνο στον καφέ... Μετά από δύο μέρες μας προσκάλεσε στο σπίτι της για πίτσα που θα έφτιαχνε ο άντρας της (φοβερός επίσης) και εδώ θέλω να σταθώ για λίγο... Ήταν ότι καλύτερο έχω φάει σε πίτσα!!!! Δεν υπερβάλω καθόλου, σε κάθε μπουκιά δημιουργούσα ένα συννεφάκι στο μυαλό μου και μια σκέψη επικρατούσε " Πλάκα με κάνει"!!! μη γελάτε με την Θεϊκή έκφραση... Εννοείτε ότι τον περισσότερο χρόνο μας τον περάσαμε στο βασίλειο της Αλεξάνδρας, στο χώρο δηλαδή που έχει διαμορφώσει τόσο τέλεια  ώστε να δημιουργεί με τις ώρες φαντάζομαι!!! Εγώ χάθηκα μέσα στα καλούδια της και τη ζάλισα με τις απορίες και τις ερωτήσεις μου, η  Μαρία από την άλλη δεν ήξερε ποιες κάρτες ήθελε να πρωτοπάρει, τις ήθελε όλες!!! Περάσαμε μια τέλεια βραδιά και θα ήθελα πολύ να το ξανακάνουμε!!! Μου υποσχέθηκε ότι θα ξαναβρεθούμε κι εγώ φυσικά σαν καλό παιδί περιμένω... 
Μη φανταστείτε ότι φύγαμε έτσι απλά. Φύγαμε με τα χέρια γεμάτα!!!! 





Τώρα θέλω να σας δείξω κάποιες καρτούλες που έφτιαξα για το Get Creative  και το A PINK DREAMER!!!












Και όλες μαζί τις στέλνω με πολύ αγάπη στη νεραϊδούλα - μαγισσούλα  μας A PINK DREAMER!!!

Σας ευχαριστώ για τη στάση που κάνατε!!!
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλες σας κορίτσια!!! 
Με προσοχή γιατί το κρύο καλά κρατεί και τα κρυολογήματα παραμονεύουν... Εγώ την άρπαξα κιόλας!!!! 
Φιλάκιααααα!!!! 

CONVERSATION

43 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Η Αλεξάνδρα είναι SUPER! Πραγματικά κι εγώ κάθε φορά θαυμάζω τις δημιουργίες της και χαζεύω σαν παιδάκι τα άπειρα πραγματάκια-gadgetάκια-υλικά που χρησιμοποιεί.
    Το καδράκι είναι τέλειο και οι καρτούλες σου υπέροχες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουκλίτσα τι όμορφα που είναι όλα! Συγχαρητήρια και καλή επιτυχία! Ζήλεψα τον καφέ στα καντούνια της Κέρκυρας! Πάντα τέτοια να 'χεις κι ελπίζω να ξαναπιείς σύντομα καφέ εκεί με καλή παρέα! Περαστικά σου κιόλας! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία περάσατε τελικά!!! Ζηλεύουμε! ΟΙ καρτούλες σου είναι εξαιρετιικές αλλά εμένα μου κόλλησε η δεύτερη!!!! Τέλεια!!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι γλυκό μου παιδί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. panemorfes dimiourgies kiki mou!
    kali epitixia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα κοριτσι..ειναι τοσο ομορφα τα λογια που γραφεις..φαντασσου τα συναισθηματα που εβγαλες..πολυ ομορφες οι καρτες. διαλεξες ομορφα χρωματα..καλο σ.β...φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ,τι καλα!!πολυ χαιρομαι που γνωριστηκατε απο κοντα....μακαρι να ειχαμε τη δυνατοτητα να βρεθουμε ολες μαζι...
    οι καρτες σου ειναι υπεροχες!!! και οι 3!!!
    σε ευχαριστουμε πολυ που επαιξες μαζι μας!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι υπέροχες δημιουργίες όλες οι καρτούλες σου! Σ'ευχαριστούμε που παίζεις μαζί μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φανταστικά όλα..καλή επιτυχία σου εύχομαι..!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα! Τι όμορφη που είναι αυτή η τρελοπαρέα μας!!!! Έτσι είναι κάθε φορά με τα κορίτσια όλα! Και η Alex είναι πολύ έμπειρη με πολλές όμορφες ιδέες για καρτούλες! Κι αυτές που έφτιαξες Κική μου είναι θαυμάσιες!!!! Μπράβο σας κορίτσια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. wonderful art ! Have a great day my friend !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα. Πολύ χαριτωμένο το ιστολόγιό σου και οι δημιουργίες σου επίσης. Αν θες πέρνα κι από μας μια βόλτα. Καλή συέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φοβερές οι κάρτες που έφτιαξες Κική!και το καδράκι της Άλεξ τέλειο!...κάπως έτσι την φαντάζομαι και εγώ!και λιγουρεύομαι αυτήν την φοβερή πίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίθανες καρτούλες!! Και το καδράκι ισάξιο της δημιουργού!! Καλό Σ/Κ να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο κορίτσια...Αντε και στην επόμενη φορά με το καλό...Πολύ όμορφες δημιουργίες...Το καδράκι τέλειο και οι καρτούλες πανέμορφες...Καλή σου επιτυχία Κική μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πανέμορφες οι καρτούλες σου Κική μου και το καδράκι της φίλης σου υπέροχο!!!Σου εύχομαι καλή επιτυχία!!!Καλό Σ/Κ να έχεις και καλά να περνάς με τις παρέες σου!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΟΥ ΚΡΥΩΣΕΣ ΒΡΕ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΜΟΥ;;;!!!!ΣΥΓΟΥΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΝΑ ΣΥΝΑΝΤΙΕΣΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΕ ΜΙΑ ΜΠΛΟΓΚΟΦΙΛΗ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΖΕΤΕ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΕΙΣ!!!ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΑΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ Σ ΆΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΑΣ ΠΑΝΤΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΚΟΜΗ ΟΜΟΡΦΕΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΚ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. So cute! All cards are great. thanks for playing along with get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τωρα τι να σου πω...?Ε?Με κανεις και κοκκινιζω...
    Ξεχασες να πεις ποσο συνεσταλμενη και ντροπαλη ειμαι...!
    Εισαι το πιο γλυκο κοριτσι που εχω γνωρισει τελευταια και ελπιζω να ξανασυναντηθουμε πολυ συντομα!
    Οι καρτούλες είναι πολύ ομορφες και χαιρομαι πολύ που συμμετεχεις στις προκλησεις μας!Καλη επιτυχια!
    Σε φιλω...!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάντα ορεξάτη! Πολύ όμορφα όλα! Καλή επιτυχία, Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Love these! All are sooooooo cute!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. fabulous cards all of them.!!
    I am so happy you met Alex she is a fabulous person and an excellent crafter!!
    Thank you so much for playing along with us at Get Creative
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Υπέροχες γλυκάκι μου οι καρτούλες σου!!Και το καδράκι μοναδικό!!!Τι όμορφες αυτές οι συναντήσεις!!Μπράβο σας κορίτσια!!Ζουζούνα καλή σου επιτυχία!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ!!!!! ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΜΑΣΤΟΡΑΣ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΙΔΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΗ, ΤΙΣ ΚΟΙΤΩ ΚΑΙ ΛΕΩ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Περαστικά, Κικίτσα!Τι ωραία να γνωρίζεις από κοντά τις blogοφίλες σου!Οι καρτούλες σου φοβερές, ειδικά τα τρίπτυχα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικίτσα μου αρέσουν πολύ οι καρτούλες - προσκλήσεις σε τσάι!!! Υπέροχες!!!!! Φιλάκια πολλααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Οι καρτούλες σου μου αρέσουν πολύ-πολύ!
    Τι ωραία που γνώρισες την Αλεξάνδρα,και τι ωραία που περάσατε υπέροχα.Εύχομαι σύτομα να το επαναλάβετε.Να είναι ευχάριστη η βδομάδα που ξεκινάει.Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΙΛΩΝ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΧΝΕΤΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ ΚΑΡΤΕΣ!!
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Wonderful creations this week Kiki and that first one is so amazing!! Have a great week!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πολύ ωραίες οι κάρτες σου Κική μου!!! Και το καδράκι όμως πολύ όμορφο!!! Ελπίζω τώρα που σου γράφω να σου'φυγε το κρυολόγημα και να'σαι μια χαρά! Πάντα ωραίες στιγμές με καλούς φίλους σου εύχομαι! Πολλά φιλιά! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική μου καλησπέρα!!!Αχ τι υπέροχο θα ήταν να συναντιόμασταν όλες οι μπλογκοφίλες κάπου και να γνωριζόμασταν από κοντά!!! υπέροχες δημιουργίες!!!!μπράβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική, μωρό μου, Καλή επιτυχία στον διαγωνισμό μας!!! Τέλειες οι καρτούλες σου!!! πρόσεχε με το κρύο, περαστικά σου! φιλάκια πολλά!
    ΑΑΑ! και μεις εδώ συναντηθήκαμε στης Αχτίδας το σπίτι καμμια 15αριά blogers της γειτονιάς μας, περάσαμε Απίθανα!!!Όλες υπέροχες και πιο Υπέροχη η Αχτίδα!!! Σίγουρα τα διάβασες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κική μου σε περιμένει ένα βραβούλι εδώ: http://greekscrapbooking.blogspot.com/2011/10/one-lovely-blog-award-7-things-about-me.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κικη μου καλη επιτυχια στον διαγωνισμο!!!!!Η καρτουλες σου ειναι υπεροχες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημερούδια Κική!
    Τι ωραία νέα! Είναι πάντα τέλειο να γνωρίζεις από κοντά ανθρώπους που έχεις κοινά ενδιαφέροντα, πόσο μάλλον όταν είναι τόσο υπέροχοι και χαρούμενοι σαν την Αλεξάνδρα (κι ας μην την έχω γνωρίσει, αλλά ανυπομονώ!)
    Σίγουρα περάσατε φανταστικά!
    Οι δημιουργίες όλες πολύ όμορφες και το καβαλέτο με το δωράκι της Αλεξ. μοναδικό!
    Να προσέχεις και να περνάς πάντα όμορφα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. πανεμορφες!
    καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ τι καλά που συναντηθήκατε! είναι ωραίο να συναντάς από κοντά ανθρώπους που έχεις γνωρίσει πρώτα μέσα από τις δημιουργίες τους.
    οι κάρτες σου είναι πολύ όμορφες!
    ελπίζω να εισαι καλύτερα τώρα,
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Κικίτσα μου καλημέρα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Όλοι έχουμε να πούμε και έναν καλό λόγο για την Αλεξάνδρα μας! οι δημιουργίες σου πολύ γλυκές από όλες τις πλευρές! Και βεβαίως πολλά ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Χαίρομαι τόσο πολύ που περάσατε φανταστικά!
    Οι καρτούλες, δε, καταπληκτικές!
    Μπράβο σας! Πάντα τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Kiki...great cards and the flowers are gorgeous!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. All cards are amazing but i like the card with small cupcakes simply elegant.
    loyalty card printing
    PVC cards

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!