Τι έγινε στο νησί μέρος 2

 Ένας μήνας,
23 ανεπανάληπτα παιδιά,
Μία δασκάλα.

Λίγες μέρες πριν φύγω από την Κέρκυρα με ανάμεικτα συναισθήματα και την καρδιά μου χίλια κομμάτια!!!

Μεγάλες στιγμές από μικρούς μαθητές!!!
Δεν θα σας πω πολλά, θα αφήσω τις εικόνες να μιλήσουν...










































 Αγάπη ...

 Αυτό είναι το μοναδικό συναίσθημα που μπορείς να νιώσεις για τους μαθητές σου!

 Αγάπη ένιωσα και νιώθω γι'αυτά τα παιδιά κι εκείνα με τη σειρά τους το αισθάνθηκαν και μου το ανταπέδωσαν!!!

 Αυτό είναι το μεγαλείο της δουλειάς μου!!!!

 Σας φιλώ

Καλημέρα...!!!





















CONVERSATION

47 Σχολια:

  1. Τι ωραία τόσα παιδικά όνειρα ξετυλίγονται μπροστά μας!! Μακάρι ο κόσμος μας να γίνει καλύτερος γιατί το αξίζουν τα παιδιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... Και λιώμα η κυρία... που έλεγε και ο Χάρρυ Κλυνν! Φαντάζομαι συγκίνηση, εδώ χαμογελάω εγώ σα χαζή που τα διάβαζα... Μου έκανε εντύπωση και εκείνο το Smile - δεν το περίμενα πως θα "φοριέται" ακόμα! Σ' ευχαριστώ για τα μηνυματάκια που περνάς και μ' αφήνεις! Καληνύχτα και σε σένα, γλυκιά κυρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα! Δύσκολη απόφαση τελικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ,βρε Κική μου πόσο συγκινήθηκα!!!!ανατρίχιασα!!!!έχω να σου πω ένα μεγάλο μπράβο που είσαι ένας υπέροχος άνθρωπος και έτσι να παραμείνεις!!!να φτιάξεις ένα αλμπουμ με όλες τις ζωγραφιές των παιδιών θα ήταν υπέροχο!!!

    καλή σου μέρα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!
    ΠΩΣ ΝΑ ΣΕ ΑΦΗΣΟΥΝ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ , ΤΟΣΟ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ;
    ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΗΤΑΝ ΚΙ ΕΣΕΝΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΑ ΑΠΟΧΩΡΙΣΤΕΙΣ!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ " ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ " ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα φιλενάδα..με συγκίνησες πρωί πρωί..Να μην στεναχωριέσαι..τα παιδάκια θα σε θυμούνται πάντα με αγάπη..Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τωρα καταλαβα που με ελεγες κατι για κλαματα...
    Εδω κλαιω εγω!Οπως το εγραψες...μεγαλες στιγμες απο μικρα παιδια!
    Σε φιλω...!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ! ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΙ ΕΣΥ! ΚΑΛΑ , ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΜΟΥ, ΤΟ ΣΕΑΤ,ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ, ΤΟ ΕΙΔΩΛΟ ΤΟΥΣ... ΔΑΚΡΥΣΑ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΩ.... ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΕΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΗ ΑΓΑΠΗ ΣΑΝ ΕΣΕΝΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΕΙΔΕΣ ΤΩΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ; ΓΙΑΤΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ. ΨΥΧΟΥΛΕΣ , ΤΙ ΕΦΤΑΙΞΑΝ!
    ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΤΥΧΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ!
    ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. καλημέρα Κική μου! μα είναι να μην γεμίζεις αγάπη και όμορφα συναισθήματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα παιδιά ο κόσμος όλος! Αν μπορούσαν οι άνθρωποι να κρατήσουν κάτι από την παιδική τους ηλικίας πόσο καλύτερος θα ήταν ο κόσμος μας...Για τα παιδιά είναι σημαντικά αυτά που πρέπει να είναι και για τους μεγάλους τελικά...Η αξία σου ως δασκάλα φαίνεται από τα λόγια των παιδιών. Μακάρι να είναι όλοι οι εκπαιδευτικοί μας άξιοι σαν εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. υπέροχα λόγια που έχουν τεράστια αξία γιατί είναι βγαλμένα απο τις ψυχούλες των παιδιών ,γιαυτό και αξίζουν διπλά..!< να είσαι πάντα καλά και ευτυχισμένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αχ βρε Κικίτσα.... Τι να πω... Βουρκωμένη γράφω, με συγκινούν πάντα τόσο πολύ οι παιδικές εκδηλώσεις αγάπης, και όλες αυτές με έκαναν κομμάτια πρωινιάτικα... Είχα ξαναγράψει στο παρελθόν μνμ, το οποίο ποτέ δεν στάλθηκε λόγω κακής σύνδεσης, οτι μακάρι όταν αποκτήσω παιδάκια να διαπαιδαγωγηθούν απο εκπαιδευτικούς όπως εσύ, οι οποίοι δη σήμερα με όλα αυτά που γίνονται με τις περικοπές, αντί να σκεφτούν το ότι είναι λειτουργοί και όχι απλοί υπάλληλοι, αδιαφορούν για τα παιδιά μας (δε μπαίνω καν στη διαδικασία αν είναι σωστό ή λάθος οι περικοπές).
    ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!
    Σκέφτηκες να φτιάξεις μια καρτούλα για εκείνα και να τους τη στείλεις? Φαντάζεσαι τη χαρά τους αν δουν οτι τους θυμάσαι? Πάλι συγκινήθηκα, απλά σκεπτόμενη τα προσωπάκια τους. Αη στο καλό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλημερα..συναισθηματα ψυχης ,μονο οι εικονες των παιδιων πλεον μιλουν στην καρδια μας ..ναναι καλα και νασαι καλα..πιστευω να μην σ΄εφερα σε δυσκολη θεση δεν το ηθελα αυτο,ειναι δυσκολο στις μερες μας να εμπιστευτουμε απλως ηθελα να σου κανω ενα δωρακι..ειναι δυσκολο..το καταλαβαινω το αφηνω στην κριση σου ,νασαι καλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Βούρκωσα... τα καλά μου, ψυχούλες μου... πόσο δύσκολο ήταν και για αυτά αλλα και για σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγκινητικά και όμορφα μηνύματα!!! Ειλικρινή και γεμάτα αγάπη!!! Τι όμορφο να είναι κανείς παιδί ή να είναι ανάμεσα σ'αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ... !! ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΑ! ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ...ΕΣΥ ΟΜΩΣ ΤΟΥΣ ΚΕΡΔΙΣΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΤΙΓΜΗ...! ΑΛΛΟΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΔΩ Κ ΠΕΡΑ! ΝΑ ΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ Κ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗ Κ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ...!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι γλυκά λογάκια σου 'γραψαν!!Σίγουρα είναι συγκινητικό να διαβάζεις μήνυματα μικρών παιδιών!!Πάντα σε αφοπλίζουν με την ειλικρίνεια τους!!Είσαι πολύ τυχερή Κική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Είμαι σίγουρη ότι θα'φυγες κλαίγοντας... εδώ εγώ διαβάζω τι σου γράψανε κι έχω έναν κόμπο στο λαιμό...
    ΔΕν είναι τίποτα τυχαίο σ' αυτή τη ζωή Κική μου, ό,τι σπέρνεις τελικά θερίζεις, το πιστεύω πραγματικά!
    Σε φιλώ κι ευχομαι να βρεις μια εξίσου ζεστή αγκαλιά στο καινούριο σχολείο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. το συγνωμη δεν θα το λες τοσο ευκολα..αυτο ειναι το.. marialeuk@YAHOO.GR..νασαι καλα..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πο!Μωρέ φίλη ανατρίχιασα!Οι εικόνες μιλούν από μόνες τους...Όχι ότι δεν το είχα καταλάβει αλλά τώρα πια είμαι σίγουρη για την καλοσύνη και την ευγένεια σου...Να μείνεις για πάντα έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Απο τα παιδιά και μόνο,μέσα απο τις ζωγραφιές τους,καταλαβαίνω τι Άνθρωπος είσαι!!!!!!!
    Μπράβο κορίτσι μου,συνέχισε έτσι!!!!
    1 μήνας και 23 αθώες ψυχούλες δέθηκαν 'ετσι;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    Τι να πω!!!!!!!!Μόνο μπράβο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. What a beautiful post! Such sweet art!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!
    ΤΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αχ Κικίτσα μου είναι πολύ συγκινητικό το πόσο αγνά και ειλικρινά εκφράζονται τα παιδιά! Πραγματικά η δουλειά μας μέσα στον κόπο της σε ανταμείβει κάτι τέτοιες στιγμές. Εύχομαι μέσα απ' τα βαθη της καρδιάς μου η καινούργια τους κυρία να "δέσει" μαζί τους. Πολλά φιλιά στη γλυκιά κυρία με ευχές για όλα τα καλά του Θεού1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πω πω...Τι να πω...Νομίζω οτι η δουλειά μας (είμαι κι εγώ δασκάλα) είναι η καλυτερη δουλειά που υπάρχει...Τι καλύτερο από το να συναναστρέφεσαι με αθώες ψυχούλες που περιμένουν απο σενα να τους μεταδώσεις ό,τι γνωρίζεις...Που σε κοιτάνε με τα τεράστια μάτια τους και περιμένουν να ακούσουν μία καλή κουβέντα από εσένα...Που σε αγκαλιάζουν,σε φιλάνε,σου χαμογελάνε χωρίς να περιμένουν ανταλλαγμα...
    Κική μου, σου εύχομαι σε όποιο σχολείο και να πας να εισπράξεις την ίδια αγάπη!!!Συνέχισε έτσι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κική μου δεν μπορώ να συγκρατήσω τα δάκρυα μου…
    Πόσο σημαντικό πρόσωπο είναι η δασκάλα στη ζωή των παιδιών!!! Όταν είναι γλυκιά, αγαπητή, ήρεμη και υπομονετική, τότε είναι η καλή τους νεραΐδα! Η αγάπη και η θύμηση θα είναι παντοτινή για σένα Κικίτσα μου και τους μαθητές σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ωραια κοριτσι,τιποτα δεν ειναι τυχαιο..και θελω να το πιστευω αυτο..πανε λιγο στην σελιδα..scrapbookers in Greese,μπες μεσω της φωτο που εχω με το ονομα Τοσουνιδου Μαρια,δες λιγο τις φωτο που εχω,κατω,κατω..δηλαδη να μπεις στην σελιδα μου..τι να πω, αν ειναι..θα τα πουμε απο κοντα,περ..νεα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κική μου, είσαι αξιαγάπητη !! 'Οπου και να πάς, σίγουρα θα εισπράξεις μια τεράστια αγκαλιά και τόνους αγάπης! Το αξίζεις! Αυτό υποδηλώνουν οι ζωγραφιές των παιδιών, τα γλυκά τους σημειώματα!! Και τα παιδιά δεν λένε ποτέ ψέματα! Δεν ζητάνε ανταλλάγματα! Αναγνωρίζουν ην καλοσύνη! Να είσαι γερή και δυνατή και να ασκείς το λειτούργημα της δασκάλας έτσι όπως εσύ ξέρεις!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Άχου τι τρυφερά που είναι τα παιδιά...Τι αγνές ψυχούλες... Είσαι τυχερή που εισπράτεις όλη αυτή την αγάπη αλλά κι εκείνα μάλλον ήταν τυχερά που μπήκες στο δρόμο τους Κική! Μακάρι και τα δικά μου να συναντήσουν άτομα σαν εσένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είναι γεμάτες συναίσθημα οι ζωγραφιές. Θυμήθηκα κι εγω τα δικά μου και τη στεναχώρια που είχα κάθε φορά που τελείωνα με κάποιο μαθητή.Είναι παααρα πολυ όμορφο να δουλεύεις με παιδιά,με την αθωότητα.φιλιά πολλά χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Είστε όλες ξεχωριστές, μοναδικές και εγώ τυχερή που σας βρήκα!!! Δεν έχω λόγια για τα σχόλια σας!!! Νιώθω μια μεγάλη ευτυχία εξαιτίας σας και σας ευχαριστώ γι'αυτό!!! Σας φιλώ μία μία ξεχωριστά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. καλημερα..αν εισαι εδω δηλαδη Πτολ...θα τα πουμε..καλο σ.β....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΖΩΓΡΑΦΙΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΑΓΑΠΗ!!!! ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΣΠΡΑΤΟΥΝ!!!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΥΧΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ!!!!
    ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ!!!!!ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κική εισαι πολύ τυχερή,εχεις την μεγαλύτερη και ομορφότερη αγάπη,των παιδιών!!!! και την αξίζεις!!!!Συγχαρητήρια !!!
    Πολύ συγκινητικά οσα γράφουν..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. these are real treasures ... absolutely precious .. hugz x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Δίδαξα κι εγώ 7 χρόνια περίπου και σε νοιώθω..υπέροχο συναίθημα..ιδιαίτερα όταν αγαπάς αυτό που κάνεις..όπως φανερά το βλέπω σε σένα..φίλη καλώς σε βρήκα, όπως είπα και σε μία άλλη που έχει το ίδιο πρόβλημα δεν μπορώ να μπω στη παρακολούθηση σου..δεν ξέρω το λόγο μα ..το ψάχνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. AX!!!!! ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΟ!!!!ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΟΣ! ΜΕΓΑΛΟ ΤΟ ΔΕΣΙΜΟ! ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΤΑ ΑΝΑΜΙΚΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Oh my goodness Kiki they loved you so much and you had such a short time with them it goes to show what a wonderful teacher and person you are. So many beautiful little notes from the children and he last photo with all the children at the gates is so sad.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μεγαλείο ψυχής,σου το έδωσαν όλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δύσκολες στιγμές Κική μου,σε καταλαβαίνω.Καταλαβαίνω και αυτά τα παιδάκια πόσο θα τους λείψεις,πόσο δύσκολα θα προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα.Το περάσαμε κι εμείς πέρσι στην μέση της σχολικής χρονιάς όταν έφυγε η δασκάλα της Στεφανίας που ήταν και προνήπιο...φαντάσου!Στο μέλλον θα το ξεπεράσετε και θα μείνει μια γλυκιά ανάμνηση στις καρδιές σας!!Θα ξέρεις ότι σ'αυτό το μέρος όταν ξαναπάς,θα έχεις μια μεγάααααααλη αγκαλιά και αυτή θα είναι και η αμοιβή σου!!Το ξέρεις άλλωστε κι εσύ αυτό!Το δωράκι μου να γλυκαίνει και να χρωματίζει καθημερινά την ζωή σου!!Πολύ χαίρομαι που το έχεις στο γραφείο σου!!!!Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πόσο συγκινητικό Κική μου!
    Σε καταλαβαίνω, καταλαβαίνω τη χαρά αυτή. Την έχω ζήσει και τη ζω. Αξίζει όλα τα λεφτά του κόσμου!!!
    Στεναχωρέθηκα που έφυγες από το σχολείο. Όχι τόσο για σένα, γιατί όπου και να πας, την ίδια αγάπη θα ξαναεισπράξεις. Για τα παιδιά στεναχωρέθηκα, γιατί αυτά, δεν ξέρω αν θα βρουν ξανά δασκάλα που θα αγαπήσουν τόσο πολύ.
    Σου εύχομαι τα καλύτερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΧΑΣΑΝ ΜΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΚΙ ΕΝΑΝ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟ ΑΝΘΡΩΠΟ.ΟΛΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟΣ«ΑΝΘΡΩΠΟΣ»ΚΑΙ ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΕΤΣΙ.ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΝ ΗΤΑΝ ΛΙΓΟΣ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ ΠΩΣ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΣΕΝΑ« ΚΑΤΙ» ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΡΟΠΟ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΥΓ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΕΛΙΝΙ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΑΡΕΛΑΣΗ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Oh Kiki how moving!,,,how wonderful to be loved by so many children!!
    At least you will have some fabulous memories!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΑΧ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ...
    ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΠΛΑΣΜΑ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ συγκινητικά!!!! Τόσο έντονα συναισθήματα ζωγραφισμένα στο χαρτί... Κική μου ήταν πολύ δύσκολο για όλους σας. Οι τρυφερές ψυχούλες δεν μετράνε τα "πρέπει". Τα παιδιά δεν ξεχνάνε όπως νομίζουν κάποιοι. Είσαι τόσο γλυκός άνθρωπος, θα σε θυμούνται πάντα με αγάπη.
    Αυτή η ανάρτηση είναι η καλύτερη που έχω διαβάσει!!! Εύχομαι να συναντηθείτε ξανά σύντομα. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Kικίτσα μου, ήμουν σίγουρη ότι θα σε λάτρεψαν!!! Γλυκούλα μου, ξέρω ότι θα έχεις γλυκιές αναμνήσεις και τα παιδάκια σου το ίδιο!!!Θα περνάς καλά όπου και νάσαι, γιατί δίνεις την ψυχή σου!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Αχ πως και δεν το είχα δει πιο πρίν...Πόσο συγκινητικό και όμορφο Κική μου!
    Δασκάλα δεν είμαι, είμαι όμως μάνα και ξέρω πόσο πολύτιμη είναι η αγάπη το παιδιών...ακόμα και αν δεν είναι δικά σου!Τυχερή που εισαι! ...μακαρι και ο γιος μου να βρει μια δασκάλα σαν και σενα στο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!