Latest Posts

By 7:18 μ.μ.

Καλησπέρα κορίτσια!!!! Από εχθές διανύουμε το τριήμερο της 28ής Οκτωβρίου. Γιορτάζουμε την ένδοξη  και ηρωική απελευθέρωσή μας ή μήπως την ταπεινωτική υποδούλωση μας στους ίδιους και πάλι εχθρούς... Δόξα και τιμή στους Έλληνες που θυσιάστηκαν για μας και που σίγουρα κλαίνε βλέποντας την κατάντια που ζούμε τώρα!!! Το σίγουρο πάντως είναι πως πλέον δεν ντρεπόμαστε να πούμε πόσο υπερήφανοι είμαστε που είμαστε Έλληνες (πριν λίγο καιρό θεωρούνταν εθνικιστικό ) και κανένας ότι κι αν κάνει δεν θα καταφέρει να το αλλάξει αυτό! 

Στα δικά μας τώρα. Θέλω να σας δείξω τρείς καρτούλες που έφτιαξα για το Get Creative.


                                                                  CHALLENGE #11


Για την πρόκληση της Joanna


CHALLENGE #10

Kαι κάτι πιο χριστουγεννιάτικο για της πρόκληση της Marie




Ελπίζω να σας αρέσουν...

Φιλιά πολλά και καλή συνέχεια στο τριήμερο!!!

You Might Also Like

44 Υπέροχες κουβέντες

  1. Hi Kiki , what can I say ! Such a beautiful selection of cards all three of them are just perfect. Fantastic embossing! Colours and embellishments feels like christmas is just around the corner.mthank you so much for your continued support at get creative and good luck.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κοριτσι ειναι υπεροχες..δουλεψες πολυ ομορφα χαρτια με διαφορετικες τεχνικες,σουπερ..το δωρο σου ειναι ετοιμο,παρε μου τηλ..θα το βρεις στον καταλ..ειναι ευκολο..ο.κ.θα τα πουμε καλο βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. beautiful cards ! Have a nice weekend my friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πανέμορφες και οι τρείς κάρτες σου Κική!μου αρέσουν πολύ οι χριστουγεννιάτικες!καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Good morning!
    Kiki your cards are gorgeous!!
    Thank you so much for playing along with us!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ.ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΟΙ ΚΟΡΔΕΛΙΤΣΕΣ ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ.Η ΠΡΩΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΗ ΠΟΛΥ ΦΙΕΤΣΑΤΗ.ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΑΓΚΑΛΙΑ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ!!!!
    ΚΑΡΤΕΣ ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ!!!!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικιτσα...μυρωδιές χριστουγεννιάτικες φτάνουν στην μυτούλα μου....και μ αρέέέέσει....διαλέγω αυτήν αλλά μ αρέσουν και οι άλλες....χαμογέλα...είναι το όπλο σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!!!!Η ΜΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ!!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα μου μάθεις κι εμένα να φτιάχνω τόσο όμορφα πράγματα;Είναι πανέμορφες!Καλή επιτυχία φίλη μου!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα Κική μου! Τι όμορφες καρτούλες μας έχεις πάλι σήμερα! Μια και μια όλες! σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κικίτσα, καλημέρα! Τι όμορφα πραγματάκια έφτιαξες πάλι !! Η καθεμιά ξεχωριστή, με γούστο και φινέτσα! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ομορφες οι καρτουλες σου!!!καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όλες υπέροχες!!Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στο Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Όμορφες καρτούλες από μια όμορφη δασκάλα!!! Την ανάρτηση με τις παιδικες ζωγραφιές τώρα την είδα...με συγκίνησαν τα παλιόπαιδα....φαντάζομαι Κική έφευγες και τα ζουμιά έτρεχαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ειναι γλυκα!!ειδικα ι χριστουγενιιατικες ...αλλα και η αλλη!!ολες μου αρεσαν!!
    ευχαριστυμε πολυ για τη συμμετοχη!!
    καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πανέμορφες καρτούλες..καλή επιτυχία Κική μου..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Beautiful cards. Thanks for playing along. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειες είναι όλες Κικίτσα μου! Δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια! Η πρώτη ρομαντική και με φοβερή δαντελίτσα και λουλουδάκια και οι άλλες τόσο γλυκιές! Όσο για την επιστροφή στη γλυκιά πατρίδα... Καλομελέτα κι έρχεται... Σε λίγο θα ξαναρχίσουμε να κάνουμε έπαρση σημαίας στο σχολείο και να εκκλησιαζόμαστε πιο συχνά κι όχι δυο φορές το χρόνο... Μέχρι τώρα μας λέγανε γραφικούς! Πολλά φιλιά και μια γλυκιά βδομαδούλα σου εύχομαι γλυκιά Κικίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α! Ξέχασα! Καλή επιτυχίααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολυ ομορφες οι καρτουλες σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τι έφτιαξες πάλι βρε κοπελιά? Μ΄αρέσει τόσο η τεχνική σου!!! Μπράβο Κική μου, καλή σου επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ομορφες οι καρτες σου, καλη επιτυχια να εχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ πολύ όμορφες είναι όλες!! Καλή επιτυχία!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Υπέροχες όλες!!! Τι όμορφα πραγματάκια κάνεις!!! Πρωτότυπες και μοναδικές!!! Μπράβο σου και καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικη μου υπέροχες οι καρτούλες! Καλή εβδομάδα και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλή επιτυχία!!όλα τα έκανες όμορφα!!μπράβο!!!το χιονανθρωπάκι είναι τόσο γλυκούλι!!!!πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κική μου όλες οι καρτούλες σου μ' αρέσουν, δεν ξέρω τι να διαλέξω! Καλή επιτυχία σου εύχομαι! Καληνύχτα γλυκιά μου δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Όλες είναι υπέροχες, αλλά αυτή με το χιονανθρωπάκο...! Μου έχει κλέψει την καρδιά!!!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κική μου, όμορφες και οι δύο αλλά η πρώτη με σκλάβωσε!!πανέμορφη!!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλησπέρα Κική μου! Εγώ γιατί καθυστέρησα να θαυμάσω τις καρτούλες σου?! (Ίσως με το τρέξιμο με τα παιδιά. Παρέλασε και η Μαρία, ντυμένη με στολή της Θάσου!) Πολύ όμορφη και ρομαντική η πρώτη!!! Και οι χριστουγεννιάτικες πολύ κομψές! Καλή επιτυχία στις προκλήσεις και καλή εβδομάδα!!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΜΟΥ !!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ GOOGLE+ ΑΛΛΑ ΑΚΟΜΗ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ ΑΥΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου ότι φτιάχνεις μου αρέσει πάρα πολύ...οι καρτούλες είναι κα τα πλη κτι κές...ειδικά η πρώτη είναι τόσο μα τόσο ρομαντική...χίλια μπράβο!!!! Καλή σου εβδομάδα καλή μου!!! Φιλάκια πολλά!!!

    Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ Η ΠΡΩΤΗ ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΤΑΙ. ΤΗΝ ΧΑΖΕΥΑ ΠΟΛΛΗ ΩΡΑ!!!!!!!!!!! Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΟΛΥ ΜΟΝΤΕΡΝΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Είναι καταπληκτικές όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Καλημέρα κοριτσάκι..καλή εβδομάδα σου εύχομαι..σου στέλνω τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ όμορφες οι κάρτες σου, Κική μου! Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ιιιιιιιιιιιιι έχω τέτοιο;;; λεκτική επαλήθευση;;; πως βγαίνει;;;; εψαξα λίγο αλλά δεν τα κατάφερα..help..help..και να σκεφτείς ότι με τα p/c είμαι σαϊνι..τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Φανταστικές καρτούλες ζουζούνι μου!!!Η πρώτη με ταξίδεψε σε άλλη εποχή!!Αλλά και η χριστουγγενιάτικές πολύ ιδιαίτερες!!Μοναδικά το στυλ σου κοριτσάκι μου!!!Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Wow! The rosy card very elegant, the christmas card individual! Good luck :o)
    Hugs, Betka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Lovely cards - particularly your first one - waht a beauty!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κική οι κάρτες σου ειναι τέλειες!!!!Η πρώτη μαρεσει πάρα πολύ!!!ειναι ρομαντική και θυμίζει παλια εποχή!μπράβο καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!