Επιστρέφω σύντομα...!!!


Μαγική λέξη - backup!!!!

CONVERSATION

24 Σχολια:

  1. Αχ βρε κοριτσάκι μου τι έπαθες!!Εγώ σχεδόν καθημερινά κρατάω back up....θα φτιάξει αυτό μην στεναχωριέσαι!!Τα πραγματάκια με τα πολλά φτάσανεεεεεεεε!!Ευτυχώς σώααααα!!Σε υπερευχαριστώ για όλα είναι υπέροχααα!!Σύντομα θα τα αναρτήσω!!!ΑΑΑΑ μακριά κορίτσια απο την Αcs σκέτη κοροϊδία!!!Σου στέλνω την αγάπη και πολλα φιλιά!!!!Μακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κουράγιο κουκλίτσα μου! Ναι, θα σου ζητήσει να τ' αποθηκεύσεις κάπου στο pc σου! Το αρχείο θα 'χει τη λέξη "blog" και την ημερομηνία που έκανες το backup, και την κατάληξη "xml" (π.χ. blog-10-19-2011.xml)! Κάνε backup όσο πιο συχνά μπορείς, ειδικά μετά από κάθε ανάρτηση! Για να μην μαζεύονται πολλά αρχεία όμως και μπερδεύεσαι, κράτα μόνο τα 2 τελευταία κάθε φορά! Για ότι άλλο, πες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Περιμένουμε την επιστροφή!!φιλια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχα..κοριτσαρα μουυυυυυυυυυ... εχω τρομαξει και παω να κανω και εγω μπακ απ...

    βρηκες προφανως λυση.. τωρα μονο υπομονη

    φιλακιααααααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΕΝΤΑΞΕΙ;
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άντε βρε! Όλα λύνονται σιγά-σιγά! Έρχεται και Σαββατοκύριακο και θα χαλαρώσεις λίγο για να ξεπεράσεις το σοκ! Πολλά φιλιά και καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου εύχομαι να παν όλα καλά. Εγώ είμαι άσχετη, μόνο να το χρησιμοποιώ το κομπιούτερ ξέρω, αμά πάθει κάτι δεν ξέρω τι να κάνω.
    Εύχομαι να περνάς καλά μέχρι να επιστρέψεις.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ βρε γλυκιά μου Κικίτσα εύχομαι άλλη ταλαιπωρία να μην σε βρεί!!!Εύχομαι να επιστρέψεις γρήγορα φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τωρα το ειδα!Τι τρομαρα επαθες!!!Ευτυχως ολα καλα τωρα(απο οτι βλεπω!)!
    Εδω θα ειμαστε και θα σε περιμενουμε!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Κική μου! Έχει λυθεί το πρόβλημα? Εγώ δεν έχω ιδέα. Πρέπει να κάνουμε καθημερινά backup στο blog μας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικίτσα μου γλυκιά, απ' ότι κατάλαβα πρέπει να βρήκες μια άκρη και χαίρομαι πολύ γι' αυτό! Σε περιμένουμε να "γυρίσεις".
    Με γεια το καινούριο backround! Φιλιά καλή μου Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αγάπη, είμαστε εδώ και σε περιμένουμε!!! Είμαι σίγουρη οτι όλα θα πάνε καλά στο τέλος και θα επιστρέψεις διαδυκτιακά σοφότερη, οπότε περιμένουμε τα φώτα σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σε περιμένουμε κοριτσάκι!!!!εγώ δεν έχω ιδέα απο backup!!μου αρέσει πολύ το καινούριο backround!!!καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν πάμε πουθενά!Σε περιμένουμε ανυπόμονα!Θα δεις που όλα θα πάνε καλά!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κικίτσα μου απ' τους ομορφότερους λίθους κι αυτός (ποιος δεν είναι άλλωστε)! Αγαπάω πολύ τα Κριαράκια, κι έχω κι ένα σπίτι μου...! Έχεις μπλέξει τώρα με το blog, αλλά το θετικό είναι ότι δεν θα επαναλάβεις το λάθος! Υπομονή λοιπόν και θα περάσει! Χαίρομαι που βοήθησα έστω και λίγο! Και για ό,τι άλλο χρειαστείς, εδώ είμαι! Καλό Σαββατοκύριακο να 'χεις κι εσύ κουκλίτσα μου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αντε κοριτσ,ολα καλα θα πανε...μπορει καποιος μ΄ενα ραβδακι να κανει κλικ και να γινουν ολα...καλη επηστροφη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κικίτσα πώς τα πάμε; Θα τον κονονίσουμε τον blogger, που θα πάει; Όχι που θα τον αφήσουμε να κάνει ό,τι θέλει! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μας έβαλες την ιδέα και θα αρχίσουμε να προσέχουμε όλοι τώρα... Όλα καλά γλυκιά Κική, ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και πώς κάνουμε back up, βρε παιδιά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Βραβειάκι κι από μένα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi Kiki, I don't know how to help you with your blog...I'll bet Helen Tilbury At scrap addict can...she's a wiz at that kind of stuff.
    Love the new look of your blog!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κική ελπίζω να πάνε όλα καλά γρήγορα γιατι μας έλειψες! Σου έχω και βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Άντε, Κικίτσα....Τέλος καλό, όλα καλά....Για να έχουμε κι εμείς κατά νου το back up....!Άσχετο, ήθελα καιρό να σε ρωτήσω: ποια εργαλεία του scrapbooking σου φαίνονται χρήσιμα για το σχολείο?Λέω να αγοράσω τίποτις, για να γίνει η ζωή μου ευκολότερη την ώρα των εικαστικών....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ακόμαααααααααα? Μας λείπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!