Παίζουμε με τις κρεμάστρες

Ξέρετε τι έχουμε πάθει όλες;
Blogoπαράνοια!!!! Χα χα χα!!! 
Να σκεφτείτε ότι το Ρενάκι μας καθώς καθάριζε ντουλάπες σκαρφίστηκε παιχνίδι!!! Και ποιος λέει όχι στα παιχνίδια;  Κυρίως όταν πρόκειται   για της Ρένας τα παιχνίδια ( γιατί κάτι μου λέει πως θα ακολουθήσουν κι άλλα). Πρωταγωνίστρια έπρεπε να είναι μια κρεμάστρα και ο ρόλος της θα ήταν οποιοσδήποτε άλλος από το να κρεμάει και να κρεμιέται...  Μετά από πολύ σκέψη, τέντωμα από δω και λύγισμα από εκεί, κατάφερα να "μεγαλουργήσω" !!!!

Πήρα για αρχή μία κρεμάστρα...


Έφτιαξα κάτι χρήσιμο για μένα!!! Ένα σταντάκι για τα χαρτιά του scrapbooking!!!




Επειδή όμως μου καλο άρεσε τελικά, πήρα άλλη μία κρεμάστρα, μερικά χαρτιά περιτυλίγματος που μου περίσσεψαν από τις καραμελίτσες δωράκια που είχα φτιάξει για τα μικρά  και έφτιαξα μια χαρούμενη καρδιά...!!! Την οποία και σας αφιερώνω!!!!





Ελπίζω να σας άρεσαν!!! 
 Φυσικά περιμένω να δω και να θαυμάσω τα δικά σας άκρα στην φαντασία!!!

Την καρδιά σας την αφιερώνω με όλη μου την αγάπη και ευχές για καλό μήνα!!!! 
Φιλάκιααααααα!!!!

CONVERSATION

51 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Ααα πολύ όμορφες και οι δύο κατασκευές, Κική μου.
    Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ είμαι όλα τα λεφτά ή εσύ με αυτά που φτιάχνεις??? Τέλεια..ίδιο τσαντάκι για τους λογαριασμόυς που έρχονται θα φτιάξω κι εγώ..όσο για την καρδιά ευχαριστώ..σου χαρίζω κι εγώ τη δική μου..το έφτιαξα νομίζω..αν όχι πες μου..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΙ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΑΝΕΣ!!!!!!!!!
    ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΕΤΣΙ, Η ΚΑΘΕ ΜΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ!!!!!!!!
    ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!ΧΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
    ΕΧΩ ΗΔΗ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ!!!!!!!!!!!
    ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ ΣΑΣ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ , ΤΑ ΛΕΜΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΥΤΕΡΑ!!!!
    ΘΑ ΣΑΣ ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΙΚΙΤΣΟΥΛΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟ ΓΛΥΚΟ ΚΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΙ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΑΞΕΣ;;;!!!!!EINAI TΕΛΕΙΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ !!!!Η ΘΗΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΗ ΙΔΕΑ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΓΛΥΚΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!ΥΓ.ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΛΑΚΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΕΜΙΣΕΙ Η ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΜΕ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΚΑΙ Ο ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟΣ ΤΗΣ ΡΕΝΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κικίτσα μουυυυυ καλό μήνα!!!! Εσύ ήρθες 2 ώρες νωρίτερα κ εγώ 2 ώρες αργότερα...χαχαχα όπως πάντα η ξενύχτισσα... Μου άρεσε πολύ η ιδέα σου για τις κρεμάστρες κ φυσικά περισσότερο μου άρεσε το αποτέλεσμα!!!! Είναι πανέμορφο!!! Μου αρέσει πολύ κ η καρδούλα...μακάρι η ζωή μας να είναι γεμάτη καρδούλες πάντα...!!! χεχεχε Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κι αλλα παιχνίδια λες; καλέ βουλωμένο γράμμα διαβάζεις!!
    Κικίτσα μου χωρίς πλάκα είναι πανέμορφες και οι δυο σου κατασκευές!! Δε θυμίζουν σε τίποτα την αρχική τους χρήση, στην καρδούλα να βάλεις και φωτάκια καθώς θα χειμωνιάζει!!
    Φιλάκια, καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΣΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ; ΧΑ ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ! ΚΑΙ ΟΜΟΡΦΕΣ! Η ΚΑΡΔΙΑ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ , ΘΑ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΕΓΩ. Α ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ, ΠΑΩ ΝΑ ΒΡΩ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο Κική!! έγινε τέλεια και πολύ πιο χρήσιμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όντως μεγαλούργησες Κικίτσα! Τι ομορφιές! Ειδικά η 1η σου κατασκευή είναι εξαιρετική κ η φωτογράφιση τέλεια! Όσο για την καρδούλα, τα λόγια είναι περιττά! Με τέτοια χρώματα και αντιθέσεις σου ανεβαίνει η διάθεση στα ύψη! Πάντα τέτοια Κικίτσα μου! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφιές είναι αυτές!! Άντε τώρα να καταλάβει ο άλλος ότι κάτω απ' αυτά κρύβονται σιδερένιες κρεμάστρες!! Α!! Ευχαριστούμε για την καρδούλα!! Φιλιά και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα γλυκό ζουζουνάκι!!Τι έφτιαξες πάλι βρε??Πως μετέτρεψες μια μονότονη κρεμάστρα σε ένα έργό τέχνης??Πω πω φαντασία!!Και τα δυο μοναδικά!!Το πρώτο και χρήσιμο!!Η καρδιά με ξετρέλανε!!Φανταστική!!Ενα τεράστιο Μπράβο!Φιλιάααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουάου, τέλειο!!!Καλά, ε;Η αντιγραφή θα πάει σύννεφο.Δασκάλα αντιγράφει από δασκάλα!Καλό μήνα. Κικίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα!!! Πολύ ωραίες οι ιδέες σου!!!
    Μπράβο!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφες οι κατασκευές σου!!!Μα που τα σκέφτεστε όλα αυτά;;;Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. MΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟ!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
    ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τέλεια σκέψη και αναφέρομαι και στις δύο σου δημιουργίες...Ειδικά το τσαντάκι πώς το σκαρφίστηκες!Μπράβο!Καλό μήνα να έχουμε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τέλεια είναι και τα δύο Κικίτσα μου! Κι αυτή η θήκη για τα χαρτιά τόσο πρακτική! Δεν νομίζω ότι έχω φαντασία προς αυτή την κατεύθυνση! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Φανταστικα!!!!!!!!!!!!
    Εισαι φοβερη!!!!!!
    Καλό μηνα να εχεις,σε φιλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλό Μήνα!!!!
    Η κατασκευή με τις κρεμάστρες είναι υπέροχη!!!
    Φιλάκια,Olgianna!!
    http://estade-moda.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μου άσερε πολύ η καρδούλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φοβερή ιδέα γι ατα χαρτιά του scrapbooking ναιιιί!!
    Και η καρδούλα σου μούρλια,ευχαριστούμε!!!
    Καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. μπραβο!!!!! και τα δυο υπεροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. τελοια σκεψη..τελοιο και το αποτελεσμα ..το χρωμα στη βαση της κρεμαστρας σουπερ..και η καρδια ειναι ολα τα λεφτα..μου αρεσαι που εβαλες εντονα χρωματα..καλο μηνα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μπραβο μπουμπουκα ειναι πανεμορφα και τα δυο!!!!!!!!Καλο μηνα να εχεις!!!!!Φιλια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. καλε πραγματικη μεταμορφωση η κρεμαστρα!!τελεια εγιναν και τα δυο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αχ, βρε Κικίτσα μου τι έκανες πάλι!!!! Τι όμορφα πραγματάκια είναι ετούτα εδώ; Καταπληκτικά και τα δύο στολίδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ Κική μου για άλλη μια φορά κάθομαι με ανοιχτό το στόμα και χαζεύω τις κατασκευές σου :ο !!! Το τσαντάκι είναι τόσο τέλειο και χρήσιμο ταυτόχρονα αλλά και η καρδούλα είναι τόσο γλυκούλα...και όλα αυτά χρησιμοποιώντας κρεμάστρες ΟΥΑΟΥ!!!!!
    Καλό μήνα καλή μου!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αξιοποιησες τις κρεμαστρες με τον καλυτερο τροπο.Καλο μηνα να εχεις και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά έγραψες πάλι...Απίθανες έγιναν!!!Μπράβο βρε Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ ΠΑΛΙ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΣΟΥ!!!!ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΣΈΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τελεια!!!!! τελεια!!!
    μπραβο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κικίτσαααααα μου άρεσε πολύ η βάση για τα χαρτιά σου!!!Θα το φτιάξω για τα κορίτσια !!Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. To έκανες το θαύμα σου Κικίτσα...η μάλλον τα θαύματα....καλό μήνα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υπέροχες κατασκευές και οι δύο!!!! Μπράβοοοοοοο!!!!!! Η πρώτη πολύ χρήσιμη αλλά και η δεύτερη δεν παέι πίσω... τέλειο διακοσμητικό με έτοιμο και το γαντζάκι!!!! Φιλάκια και καλό μήνα και από εδώ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Unfortunately the translation is not working today but I love the look of these 2 creative projects - particularly the first one! What a very clever idea!! Wishing you a wonderful week :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κική μου, τι φαντασία είναι αυτή παιδί μου;;!!! πανέμορφα!!! μπράβο σου! φιλάκια και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Great projects and what a great idea!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλό μήνα και σε σένα συναδέλφισσα!!! Πολύ όμορφες οι δημιουργίες σου! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Οχι ένα αλλά δύο πραγμάτακια έφτιαξε η Κική μας...και τι πραγματάκια!!!ΜΟΥΡΛΙΑ!
    ΑΝτε τώρα καλή κρεμαστροσυνέχεια...
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ-ΦΙΛΑΚΙΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Κικη καλημερα..κοιτα λιγο αυτο Α! και μην ξεχνάτε το ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ στο
    http://starsandicicles.blogspot.com/2011/11/blog-post_01.html ΤΡΕΞΤΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!!! αν ναι.. βγαλτο και συ σε αλλους..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Wow - these projecta are so cool!!
    Love, love the idea of the coat hanger, you are too clever!
    Hugs
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Hi Kiki I love all you have created.
    Those projects are amazing you are such a talented girl!!!
    I wish a wonderful week.
    Kisses and huges
    Cynthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. φανταστική δουλειά!!!!!!!!!!χίλια μπράβο!!καλό μήνα και πολλά γατοφιλάκια!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καλό μήνα και σε σένα Κικίτσα μου! Μου φτάνει που με σκέφτηκες και πέρασες από το σπιτάκι μου! Τα λόγια σου, να ξέρεις, μου δίνουν πάντα δύναμη! Πόσο μάλλον η ευχή σου! Καληνύχτα και όνειρα γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Υ-Π-Ε-Ρ-Ο-Χ-Η δημιουργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Τέλεια η ιδέα με τις κρεμάστρες....Φοβερή δημιου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Κική φανταστικές και οι δυο κατασκευές σου!!!Μπράβο για τις ιδεες και η πρώτη πολύ χρήσιμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι πρωτότυπες ιδέες!!!πανέμορφα και τα δύο!! Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΞΑΝΑΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ!!!!!!
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΨΑΞΩ!
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙΣ ΕΝΩ ΣΕ ΕΧΩ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΕΣΑΙ;
    ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!
    ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΥΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!!!
    ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΔΗΛΑΔΗ!!!!!!!
    ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ, ΟΣΕΣ ΘΕΛΕΙΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Πολύ όμορφα και τα 2.Το stand είναι τρομερά έξυπνη ιδέα. Καλώς σε βρήκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!