Latest Posts

By 4:57 μ.μ.

Καλησπέρα κορίτσια!!! Είμαι λιγάκι στα χαμένα τις τελευταίες μέρες γιατί έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά!!! Έχω να ετοιμάσω 33 Χριστουγεννιάτικες  καρτούλες για τα παιδιά (και της Κέρκυρας μαζί, μη φρικάρετε με τον αριθμό) και όπως καταλαβαίνεται τρέχω και δεν φτάνω... 
Λοιπόν σήμερα θα σας δείξω μία κάρτα που έφτιαξα για την 1η πρόκληση του Get creative για τον μήνα Νοέμβριο.

Εν συνεχεία θα σας δείξω τα δωράκια που μου χάρισε η Μαρία !!! Με την οποία ζούμε στην ίδια πόλη και γνωριστήκαμε από την μπλοκογειτονιά μας!!! Χθες βρεθήκαμε για πρώτη φορά στο εργαστήρι - παράδεισο της  και περάσαμε υπέροχα!!! Φυσικά δεν θα σας πω πόσο καλή είναι σε αυτό που κάνει και πόσα έχει να δείξει σε μας, που τουλάχιστον εγώ δεν τα γνωρίζω! Και λέω δεν θα σας πω γιατί μου απαγόρευσε να την εγκωμιάσω ... Εγώ σας είπα ; δεν σας είπα!!! 




Για το τέλος έχω να σας διηγηθώ, καθώς θα πίνουμε ένα Μαρτινάκι, ένα απρόοπτο γεγονός που μου συνέβηκε σε ένα ταξίδι!!! Το Μαρτινάκι μου το κερνάνε η Ζετούλα και η Λαμπρινούλα  . Στην υγειά σας κοριτσάρες μου!!!


Η ιστορία έγινε πριν δύο χρόνια που ξεκινήσαμε να πάμε διακοπές στην Λευκάδα με άλλο ένα κολλητό μας ζευγάρι. Όλα ήταν κανονισμένα από καιρό πριν. Κλείσαμε ονειρεμένα σπιτάκια σε μια πλαγιά, μέσα στο δάσος και πολύ κοντά στους Εγκρεμνούς (φανταστική παραλία)! Στο νησί φτάσαμε μεσημέρι, ξεκινήσαμε να βρούμε μόνοι μας που βρισκόταν το συγκρότημα αλλά στην πορεία ανακαλύψαμε πως αυτό ήταν λιγάκι έως πολύ δύσκολο, οπότε σκεφτήκαμε να επικοινωνήσουμε με τον ιδιοκτήτη για να μας κατατοπίσει. Αφού του κάναμε τουλάχιστον 200 κλήσεις και στα τρία τηλέφωνα που μας είχε δώσει και του αφήσαμε άλλα 200 μηνύματα στον τηλεφωνητή τελικά καταφέραμε και βρήκαμε μόνοι μας τα σπιτάκια!!! Ήταν κυριολεκτικά μέσα στο δάσος, ένας Θεός ξέρει πως το ανακαλύψαμε!!! Φτάνουμε λοιπόν εκεί με τα νεύρα μας κρόσια.  Εν τω μεταξύ η ώρα έχει περάσει και έχει αρχίσει να σουρουπώνει. Εμείς φυσικά φανταζόμαστε πως ο ιδιωκτήτης θα μας περιμένει στο συγκρότημα για να μας υποδεχτεί τουλάχιστον, να μας δώσει τα κλειδιά και όλα τα συναφή!!! Έλα όμως που στο συγκρότημα δεν υπήρχε ψυχή, ΚΑΝΕΝΑΣ, ούτε για δείγμα!!! Τα νεύρα μας τα διαδέχτηκε ο φόβος, ο καθένας μας έφτιαξε από ένα δικό του σενάριο επιστημονικής φαντασίας  και μια φρίκη μας διακατείχε όλους!!! Μέχρι που σκεφτήκαμε ότι ο "τύπος " είναι ψυχάκιας και μας την έστεισε για να μας σκοτώσει και όπου να 'ναι θα εμφανηστεί ή ότι ήρθε για να καθαρίσει τα σπίτια του και τον τσίμπησε φίδι, ή ότι του επιτέθηκαν και τον σκότωσαν!!! Φυσικά καθόλη τη διάρκεια συνεχίζαμε να του τηλεφωνούμε κι όσο εκείνος δεν απαντούσε τόσο εμείς φρικάραμε!!! κάποια στιγμή η Βιβή, η πιο θαρραλέα της παρέας ανακάλυψε πως επάνω στο ένα σπιτάκι υπήρχε το κλειδί, τολμάς όμως να ανοίξεις; Μετά από πολύ σκέψη, αποφασίσαμε να πάμε στο κοντινότερο χωριό και να πάρουμε πληροφορίες. Στην ταβέρνα που κάτσαμε για φαγητό( είχαμε πεθάνει της πείνας) μας έδωσαν το τηλέφωνο της πεθεράς του "τύπου" . Παίρνουμε λοιπόν στην κυριούλα τηλέφωνο της εξηγώ ποιοι είμαστε ( στην αρχή με ρωτούσε ποια είμαι και τι γυρεύω από τον γαμπρό της) και όχι μόνο συγνώμη δεν μας ζήτησε, της φάνηκε και περίεργο που περιμέναμε να τους βρούμε εκεί ή που δεν απαντούσε κανείς στα τηλεφωνήματά μας! 
-Το παιδί έχει μαγαζί στην πόλη μας είπε, 
-Δεν γίνεται να είναι σε δύο μέρη ταυτόχρονα!!! Αφήσαμε με τον άντρα μου τα κλειδιά στην πόρτα για να μπείτε!!! Άκουσε εκεί να σας περιμένουμε...!!! 
Σοκ!!! Πάθαμε Σοκ!!! Μεγαλύτερο από όταν φτιάχναμε σενάρια περί δολοφονιών!!! Η κυρία ήταν Απίστευτη!!! Λίγο πριν τελειώσουμε το φαγητό (που μας βγήκε από τη μύτη), επιτέλους έδωσε ο Θεός και μας τηλεφώνησε ο ιδιοκτήτης. Του κατεβάσαμε τα άπειρα και εκείνος αρκέστηκε σε μια συγνώμη για αρχή και μια μείωση στην ήδη υψηλή τιμή του εν συνεχεία!!! Αξέχαστες διακοπές!!! Ακόμα γελάμε και θα γελάμε για πολλά χρόνια, κυρίως με τους εαυτούς μας και την αστείρευτη φαντασία μας!!!  

Τώρα πρέπει να κεράσω εγώ το Μαρτινάκι!!

Στο Ερινάκι
Στη Μαρία http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/
Στην Νάσια
Στην Σωτηρία
Στη Βίκυ
Καλό απόγευμα σε όλες!!!

Φιλιά

You Might Also Like

39 Υπέροχες κουβέντες

  1. αχ,Κικη μου!33,ε; εγω εχω πιο λιγα παιδακια ευτυχως...
    η καρτα σου ειναι υπεροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η καρτούλα σου υπέροχη Κική μου!!!!τελικά ότι απιστευτο μας συμβεί στις εκδρομές μας αυτά είναι που μένουν και θυμόμαστε για πάντα!!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φοβερή η καρτούλα σου Κικίτσα μου και πολύ κομψή! Και τα δωράκια σου πολύ όμορφα και ιδιαίτερα! Βρε συ πώς τα καταφέρνεις 33 μαθητούδια; Πού είναι το σχολείο σου; Λοιπόν, καλό κουράγιο με τις καρτούλες και να το χαρείς το μαρτινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η κάρτα σου σκίζει και πάλι! Όσο για τις καρτούλες των παιδιών, πες μου πού είσαι να έρθω να βάλω ένα χεράκι!!!!

    Καλά, απίθανη ιστορία! Να σου πω την αλήθεια κι εγώ αγριεύτηκα λίγο! Να ξαναπάτε βρε... Άντε φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γέλασα πολύ Κικίτσα! Και μέχρι πριν λίγο νόμιζα ότι μόνο εγώ κάνω πλάκα και πλάθω σενάρια επιστημονικής φαντασίας!!!
    Η καρτούλα σου είναι ένα ακόμα αριστούργημα από τα χεράκια σου, όπως πάντα! Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα, και ειδικά το μαύρο φτερό!
    Όσο για τις καρτούλες, υπομονή... Μία την ημέρα να φτιάχνεις, μέχρι να κλείσουν τα σχολία θα τις έχεις τελειώσει! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ! Βρε κορίτσια, έγινε παρεξήγηση!!! Είναι 23 παιδιά της Κέρκυρας (να μην τους στείλω μια καρτούλα);και 10 τα μικρά που έχω τώρα!!! Σύνολο 33!!! Σας τρόμαξα Ε;;;; χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για το Martini..γέλασα με την ιστορία σου..βρε κορίτσι μου μόνο ο Freddy Krueger έλειπε..χαχα..θριλεράκι..η κάρτα σου πανέμορφη..όπως τα πάντα που φτιάχνεις..και τα χεράκια της Μαρίας δημιούργησαν πάλι..τυχερούλα..και κάτι τελευταίο..πολύ ζήλεψα που βρεθήκατε..κλαπς..φιλιά πολλά και για τις κάρτες μια χαρά θα προλάβεις..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλώς σε βρίσκω, Κική μου. Τι φανταστική κάρτα είν' αυτή! Τα χρώματα, το φτερό... υπέροχα.
    Όσο για την περιπέτεια στη Λευκάδα πολύ γκραν γκινιόλ, βρε παιδί μου! Τελικώς, η διαμονή σας σας αποζημίωσε;
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Gorgeous Kiki and your gift from Maria just beautiful, your work keeps on getting better and better. Well as for your trip something to tell the grandchildren ! I don't know why buy my emails to you keep coming back undelivered . Have youbchangedvyour address !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ διασκεδαστική η ιστορία σου..αλλά μόνο όταν τη διαβάζεις..όταν τη ζείς..ασε είναι άλλη ιστορία...τέλος καλό όλα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ωραία η ιστορία σου..."φόβος και τρόμος στο δάσος" θα μπορούσες να την πεις. Όμορφη η καρτούλα σου...και πολύ ωραία τα δωράκια σου. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ Ο ΤΥΠΟΣ. ΤΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΟΜΩΣ ΑΦΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ;
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!
    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ!
    ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙΣ; ΑΝ ΝΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελοια η καρτα πολυ ωραια σφραγιδα..και τελοια τα χρωματα..αχ βρε κοριτσι...να το χαιρεσαι το βραβειο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ, ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΤΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΙΑΖΕΙΣ ΑΡΜΟΝΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΑ ΠΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. KIKITΣΑ ...γελάω με την ιστορία.....ναείσαι καλά...η καρτούλα γλυκιά...καλό κουράγιο για τις υπόλοιπες...φιλάκια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Α!!Πα!!!Πα!!!!! Τι περάσατε!!!!!!Φοβερή εκδρομή!!!!
    Πολύ όμορφη η κάρτα σου!!!!
    Τι γλυκό να φτιάξεις καρτούλες και για τα παιδιά στην Κέρκυρα!!!!!!Είσαι απίστευτη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χαχαχαχα! Κι εγώ όλο τέτοιες ιστοριούλες κάνω...! Μπράβο για τις καρτούλες Κικίτσα μου, τα παιδάκια νομίζω πως θα χαρούν πολύ πολύ...(Ειδικά αυτά στην Κέρκυρα!)!
    Καλή επιτυχία και στην πρόκληση- Η καρτούλα είναι υπέροχη!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κικίτσα μουυυυυυυ!!! Τι ωραία καρτούλα που έφτιαξες πάλι!! Μου αρέσει πολύ...!!
    Όσο για την ιστορία... μου κάνει εντύπωση που Λευκαδίτες ήταν τόσο αγενείς κ τόσο αφιλόξενοι... τι να πω! Ο Γιώργος μου είναι από Λευκάδα κ πήγα αυτό το καλοκαίρι πρώτη φορά και πέρασα υπέροχα κ μου άρεσαν πολύ οι άνθρωποι! Βέβαια λένε ότι από χωριό σε χωριό διαφέρουν...Εγώ έχω άλλη ιστορία από τους Εγκρεμνούς... Τι να πρωτοπώ;; Πήγαμε (εγώ άρρωστη με λίγο πυρετό κ λαιμό χάλι), κατεβήκαμε τόσα σκαλιά κ είχε κάτι κύματα σαν πολυκατοικίες..Φυσικά κανείς δεν βουτούσε... Έτσι βρήκαμε την ευκαιρία να τα πιούμε σαν παρέα 2 ζευγαριών που ήμαστε κ εμείς... Σε κάποια φάση ο Γιώργος μου λέει "Άλλες φωτογραφίες δε θα βγάλουμε;;;", κ του λέω "Ε πάρε τη μηχανή κ τράβα ότι θες..." Τι ήταν να το πω... βγάζουμε μια περίεργη φωτογραφία και εκεί που πάει να σηκωθεί ο κακομοίρης, πέφτει κάτω και του θάβεται όλη η μηχανή μες την άμμο... Νεύρα εγώ...μούτρα... είχα ξοδέψει όλες μου τις οικονομίες να την αγοράσω, λίγες μέρες πριν φύγουμε για διακοπές... :-( Φυσικά η μηχανή καταστράφηκε γιατί πήρε άμμο παντού μέσα και τελικά ο καλός μου,μου αγόρασε καινούρια...! (πάλι καλά που δεν είναι κανένας τσιφούτης) χαχαχα Και σαν να μην έφτανε αυτό ανεβαίνοντας την ξύλινη σκάλα μου πέφτει η σαγιονάρα κάτω και έτσι όπως πήγα να κρατηθώ να μην πέσω, τσαααακ μου χώνεται μια αγκίθα στο χέρι... Άστα!!! Πικρή εμπειρία οι Εγκρεμνοί φέτος... Σε ζάλισα ε; χαχαχα Τι να κάνω όμως; Άκουσα Εγκρεμνοί και έτρεμε το φυλλοκάρδι μου από τον καημό! Φιλάκια πολλά πολλά!!!! :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με εκανες και γελασα μπουμπου!!!!!!Η καρτουλα σου ειναι πολυ πολυ ομορφη!!!!!Εχω μαρτινακι για σενα!!!!!Φιλακια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ακόμα γελάω με την περιπέτεια σας στην Λευκάδα!!!η κάρτα σου είναι φοβερή, μου αρέσει πολύ το στύλ σου!...να χαίρεσαι και τα 33 παιδάκια σου!καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. kiki ΜΟΥ
    η κάρτα σου πολύ όμορφη,χαρά στο κουράγιο σου να κάνεις τόση παραγωγή!Οσο γαι την ιστορία,απίστευτη κι όμως αληθινή!δε θάθελα να μου συμβεί
    Φιλάκια σ εσένα και στην Κέρκυρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική μου οι καρτούλες σου είναι υπέροχες! Τυχεροί οι μαθητές σου- και απο αυτή την άποψη! Μπράβο που δεν ξεχνάς και τους παλιούς μαθητές!
    Η περιπέτειά σας απί στευτη, δείχνει όλο το μεγαλείο του ελληνικού τουρισμού και των ελληναράδων ,που θεωρούν ότι σου κάνουν χάρη αν σου νοικιάσουν ένα δωμάτιο ή σου πουλήσουν κάτι... Εμείς πάντως ποτε δεν κάνουμε κράτηση από πρίν , πάντα όταν φτάνουμε κι ας έχει και λίγη ταλαιπωρία το ψάξιμο...
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έχουν το γούστο τους όμως αυτά τα σενάρια φαντασίας....Μετά!Όταν τα θυμάσαι και γελάς...Γιατί εκείνη την ώρα...Α!Πα!Πα!
    Πανέμορφη η καρτούλα φίλη μου!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου καλημέρα πέρνα από το blogaki μου ένα βραβείο σε περιμένει!!!!Φιλιάαααααα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Χαχα, απίθανη ιστορία!Ιστορία...διηγώντας την να...κλαις (από τα γέλια) που λένε!Ευχαριστώ πολύ πολύ για το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΚΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ, ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΤΙ;
    ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΑΣ!!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΛΑΜΑΤΑ!!!!!!!
    ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ;
    ΣΟΥ ΕΧΩ ΔΥΟ ΔΩΡΑΚΙΑ, ΕΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚΟΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙΣ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΕΝΑ ΗΔΗ ΤΟ ΠΗΡΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ , ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΣΟΥ ΤΟ ΔΙΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γέλασα πολύ με την ιστορία Κική μου!!!Βέβαια αν ήμουν στη θέση σας σίγουρα θα ένιωθα όπως κι εσείς...Φοβερή η κάρτα σου!!!Μου αρέσει πολύ το φτερό που έχεις βάλει...Καλή σου επιτυχία και καλή δύναμη με τις καρτούλες των παιδιών...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. apolaustiki i istoria kai katapliktiki i karta sou!!!xairomai pou den kano mono ego me tin mama mou tetoia "senaria"...kai min 8umi8o ti traviksa fetos stin 8aso...arketa omos me mena ...kai pali bravo kai fusika kalo kouragio gia tis upoloipes kartes pou 8a ftiaksis...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλη δυναμη να εχεις, να ετοιμασεις τοοοοσες καρτες. Το δωρακι σου πολυ ομορφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ!ΜΑΚΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ!!!!ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΕ ΦΟΒΑΜΑΙ...ΘΑ ΣΤΑΘΕΙΣ ΣΤΟ ΥΨΟ ΣΟΥ!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ Χ 2 ΜΑΡΙΑ ΜΙΣΙΡΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΕΙΧΑΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΚΑΙ ΦΥΓΑΜΕ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΗΓΑΜΕ ΣΤΗ ΜΗΛΟ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΝΙΑΤΑ ΜΑΣ!!!!Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΡΟΖ ΜΕ ΜΑΥΡΟ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΤΕΡΟ ΚΑΙ Η ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΑΙΘΕΡΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΠΝΕΕΙ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΡΥΦΕΡΗ.ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ.ΤΟ ΠΟΤΑΚΙ ΣΟΥ ΤΟ ΠΑΙΡΝΩ ΜΕ ΧΑΡΑ ΝΑ ΤΟ ΠΙΩ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου, πόσο όμορφη κίνηση για τα μακρινά αστεράκια σου!!!μπράβο σου μωρό μου!!! Τέλειες οι καρτούλες σου!!! Γέλασα με την ιστοριούλα σου! Συγχαρητήρια και για το βραβείο σου, στην υγειά σου κοπέλα μου!!! φιλάκια ποολλλάάάά΄ τρυφερούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΣΟΥ!!!!ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ!!!! ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Γεια σου Κική!
    Μου αρέσουν πολύ και οι δύο κάρτες σου!
    Σ΄ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση του Get Creative.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Υπέροχες κάρτες, τρομερή ιστορία,τυχερά παιδάκια!!χιχιχι πολύ πλάκα έχετε!!σε ευχαριστώ για το μαρτινάκι!θα προσπαθήσω να θυμηθώ κάποια ιστορία και γω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ALL your work is just LOVELY! Thank you for joining us at CCCB!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Kiki what fantastic work you do, love your card the stamping and the flower gorgeous and the feather a great touch ... thanks for playing with us at Get Creative!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!