Δωράκι από τη Λαμπρινή μας και ένα βραβειάκι!!!

Βρε παιδιά...!!! Δεν σας έδειξα το δώρο μου...!!! Με το οποίο περιττό είναι να σας πω ότι κόλλησα και όταν το παίρνω στα χέρια μου, χαζεύω με τις ώρες τα μαγικά σχήματα που δημιουργεί...!!! Και ο Γιάννης γελάει και φωνάζει " Θα στραβωθείς "  Χα χα χα!!! Ίσως να είναι και αγχολυτικό δεν ξέρω!!!  Το σίγουρο πάντως είναι πως η Λαμπρινή το έφτιαξε με Αγάπη και μου το έστειλε με Αγάπη!!! Κι εγώ την ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ και της εύχομαι να είναι πάντα τόσο δραστήρια και γεμάτη όρεξη για δημιουργία!!!!





Πήρα και ένα βραβειάκι από το Μαράκι


Μαράκι μου Σ'ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνεις!!! Και πραγματικά καταλαβαίνω πόσο δύσκολο είναι να αποφασίσεις σε ποιον να πρώτο δώσεις ένα βραβείο!!! Νομίζω ότι το αξίζουν όλοι!!! Οπότε... εγώ θα το δώσω σε όσους περάσουν μια βολτίτσα από εδώ!!! Κορίτσια τσακώστε το...!!! Σας το δίνω με πολύ αγάπη!!!

Και..
Νιώθω την ανάγκη να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για τις γλυκιές κουβέντες που μου αφήνετε κάθε φορά! Με κάνουν πολύ χαρούμενη!!!

Καλό βράδυ σε όλους !!!

Φιλάκια!!!

CONVERSATION

26 Σχολια:

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!
    ΠΑΙΖΕΙΣ ΣΑΝ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΙΚΡΟ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!
    ΔΩΣΕ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΝΑ ΔΕΙ. Η ΒΛΕΠΕΙ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ!
    Η ΖΕΤΑ ΚΕΡΔΙΣΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟ ΤΗΣ ΛΑΜΠΡΙΝΗΣ ΜΑΣ. ΑΝΤΕ ΤΥΧΕΡΕΣ! ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΕΤΣΙ!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου γλυκό σου εύχομαι ένα όμορφο βράδυ..σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πόσο χαίρομαι που το έχεις στα χέρια σου και ξεχνιέσαι μ'αυτό...δεν μπορώ να σου περιγράψω!!!
    Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Κική μου,να είσαι καλά και πάντα τυχερή στην ζωή σου!!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έχω το ίδιο αλλά πιο μικρόοοοοοοο χαχαχα!!!!! Είναι πραγματικά τέλειο!! Μπράβο στη Λαμπρινή που τα έφτιαξε κ μας τα έστειλε!!! Εγώ στάθηκα κ άλλη φορά τυχερή...κέρδισα και στην κλήρωση της Φανής ένα τέεεεελειο μενταγιόν!!!! χαχαχα Μάλλον πρέπει να παίξω κ κανένα τζόκερ λίαν συντόμως... φιλάκια Κικίτσα μου κ συγχαρητήρια για το βραβείο κ το δωράκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. KIKΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΕ ΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ!!!!ΟΝΤΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΧΟΛΥΤΙΚΟ ΑΥΤΟ.ΜΕ ΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ!!! ΚΑΛΗ ΝΥΧΤΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου συγχαρητήρια! το βραβειάκι το πήρα κι εγώ πριν από μέρες! φιλάκια και καλό μήνα γλυκούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο το δωράκι σου Κική μου!Πάντα να είσαι τυχερή!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου ευχομαι να είσαι πάντα τυχερή,να κερδίζεις όμορφα δωρα, και να μη χάσεις ποτέ την παιδική πλευρά σου, που χαίρεται με το παιχνίδι! Εσυ θα ξέρεις, λόγω επαγγέλματος,καλύτερα από μένα ότι αυτό είναι το πιο αυθεντικό μας κομμάτι κι είναι κρίμα που πολύ το θάβουν κάτω από τη σοβαροφάνεια και τους ρόλους της ενηλικης ζωής.
    Φιλί και καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γιάννη έχεις παντρευτεί και συ;;;;;Τυχερή!!!!!Καλά παιδιά μωρέ είναι!!!!!!(άσχετο).
    Πολύ όμορφο το δώρο σου!!!!
    Όσο για το ευχαριστώ που λες.....είδες;;Η μία δεν γνωρίζει την άλλη,κι όμως είναι σαν να τα λέμε καθημερινά και απο κοντά!!!!!!
    Όταν είσαι καλός άνθρωπος,λαμβάνεις και καλοσύνη απο τους γύρω σου,αυτό έχει συμβεί και με σένα Κίκη μου!!!!!!
    Σε νερα"ι"δοφιλώ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τυχερουλα!!!!Πολυ ωραιο δωρακι!!!Συγχαρητηρια για το βραβειο,σου αξιζει!
    Σε φιλω!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Such sweet, lovely gifts!!!! Enjoy, dear Kiki!!!!!!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κρατω απο αυτο που εγραψες..να εισαι Χαρουμενη κοριτσι..καλη σου μερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το δωράκι σου. Μπράβο!! Καλό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχαρητήρια για το βραβείο σου! Εύχομαι πάντα να είσαι τυχερή, μα πάνω από όλα σου εύχομαι να έχεις εσύ και η οικογένειά σου υγεία και αγάπη!
    ΣΗΜ: Μην το παρακάνεις με το καλειδοσκόπιο και μας ξεχάσεις!!! (χι χι χι) Φιλιά γλυκιά μου Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κικη μου συγχαρητηρια!!!!! Παντα να εισαι τυχερη και να κερδιζεις!!!!!!
    Καλο μηνα σου ευχομαι!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Olá Kiki, lindos trabalhos.
    Parabéns.
    Beijinhos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Hi Kiki, love your hanger crafting and your christmas cards are so cute, congrats on blog winner, take care, Doreen x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφο δωράκι!!σε ταξιδεύουν τόσα χρώματα!!μπράβο που το κερδισες!!φιλάκια ζουζουνι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι Κικίτσα! Όσο για το καλειδοσκόπιο... φαίνεται πολύ όμορφο και σίγουρα κολλάς με αυτό! Δεν νομίζω ότι διατρέχεις κίνδυνο όρασης! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πάντα δώρα και αγάπη να παίρνεις Κική ....καλό βράδυ φατσούλα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το καλειδοσκόπιο είναι παιχνίδι της ..εποχής μου μικρή μου..Μου το έκανε δώρο ο πατέρας μου και μου χάρισε πολλές όμορφες στιγμές κοιτώντας το για ώρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μεγειά το δωράκι σου που ειναι πανεμορφο αλλά και το βραβειάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σου αξίζουν και βραβειάκια και δωράκια και ό,τι επιθυμείς, γλυκιά Κική! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τυχερούλα!!! Τουλάχιστον εσύ έχεις κάτι όμορφο να κοιτάς!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΓΛΥΚΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΤΣΑ ΖΕΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!