Latest Posts

By 11:29 μ.μ.

 Σήμερα, μετά από πολύ καιρό αποχής από τα μέσα ενημέρωσης, αποφάσισα να ανοίξω το ραδιόφωνο (μισώ την τηλεόραση) και με λίγη ελπίδα περίμενα να ακούσω τουλάχιστον ότι δεν θα ξεφτιλιστούμε άλλο, ότι μέχρι εδώ ήταν. Δυστυχώς όμως δεν υπάρχει κανείς να ενδιαφέρεται για μας, τα λεφτά τους και η καρέκλα τους... κι ας γράφουν ιστορία με κατάμαυρο μελάνι. Εδώ τους φτύνεις και σου λένε βρέχει...!!! Σκοτίστηκαν. Τιποτένιοι <<άνθρωποι>>,να τους κάνει ο Θεός, μας  <<κυβερνούν>> κι εμείς αναλώσιμα ψυγείου, έρμαια στην γελοιότητα και την ανικανότητά τους!!! ΝΤΡΟΠΗ!!!! (αν και τώρα που το σκέφτομαι δεν υπάρχει λέξη που να μας καλύπτει απόλυτα)
Κάτι σας είπα τώρα... Έτσι ήθελα να το βγάλω από μέσα μου!!!
Εύχομαι να μας λυπηθεί ο Κύριος και τις Άγιες μέρες που προσμένουμε να βρούμε κι εμείς επιτέλους το Αστέρι μας...!!! Αμήν 

Έφτιαξα δύο καρτούλες για τις τελευταίες προκλήσεις του Get Creative. Είχα μεγάλη χαρά όταν τις έφτιαχνα, στη γωνίτσα μου, στην ασφάλειά μου, στον κόσμο μου, στον κόσμο μας! Τώρα φρόντισαν κάποιοι δαίμονες να μας στερήσουν και τις μικρές χαρές που μας απέμειναν... 


Η πρώτη είναι για την πρόκληση της Όλγας που το θέμα της είναι τα πουλάκια!!!



Και η δεύτερη για την πρόκληση της Vicky που ήθελε κάτι τρισδιάστατο!!!


Σας φιλώ και σας εύχομαι κουράγιο και καλή δύναμη!!!
Καλό Ξημέρωμα να δώσει ο Θεός να έχουμε...

You Might Also Like

59 Υπέροχες κουβέντες

  1. Καλησπέρα κική μου! αχ πόσο μα πόσο συμφωνώ μαζί σου! Στα δικά μας τώρα! Οι κάρτες σου είναι καταπληκτικές! Μου άρεσαν πάρα πολύ! Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την συμμετοχή στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. οταν μεγαλώσεις περισσότερο θα καταλάβεις οτι άλλοι κινούν τα νήματα της ιστορίας και της ζωής μας!Τώρα που είσαι ακόμα νέα και γεμάτη επίδες μπορείς να θυμώνεις και να έχεις αυταπάτες!φιλιά και καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αστα Κική κι ακόμα δεν εχουμε δει τίποτα ...σε λιγο καιρό που θα πέσουμε πιο χαμηλά εκει να δούμε πως θα καταφέρουμε να σηκώσουμε το κεφάλι..

    Οι κάρτες σου ειναι μαναδικές και καταπληκτικές τις θαυμάζω γιατί εχουν ομορφα σχήματα και υπέροχα σχέδια!καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπερα Κικη!Εγω θα σου πω ψηλα το κεφαλι...αλλοι πρεπει να το κατεβασουν!
    Για το θεμα ενημερωση εχω να πω το εξης...ενας γερακος που εζησε τον πολεμο του 40 ειπε"αν παιδι μου και εμεις τοτε ειχαμε τηλεοραση δεν θα ειχαμε ποτε κερδισει τον πολεμο!!!!!
    Στα δικα μας τωρα...υπεροχες οι καρτουλες σου!!Καλη επιτυχια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και εγώ Κική μου αποφεύγω την τηλεόραση...Τι να δω;;;Την κατάντια μας;;;Τι να πω...Ευτυχώς έχουμε και το χόμπυ μας και ξεφεύγει λίγο το μυαλό μας...Όσο για τις κάρτες σου,είναι πολύ όμορφες!!!Η δεύτερη ιδιαίτερα είναι πολύ εντυπωσιακή...Καλή σου επιτυχία!!!Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι ωραίες οι κάρτες που έχουν κάτι από τεχνολογία!!! Καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κικίτσα μου είναι υπέροχες....!!! Πιο πολύ μου αρέσει η πρώτη γιατί είναι πιο ρομαντική κ μου ταιριάζει καλύτερα νομίζω...χαχαχα Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΕΣ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος4/11/11, 8:54 π.μ.

    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΘΕΟΥ ΤΟ ΑΥΤΙ.ΑΣ ΒΡΕΘΕΙ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΗ Η ΜΑΥΡΙΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΝΙΞΕΙ.ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΞΕΤΡΕΛΑΘΗΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΟΜΩΣ ΤΙ ΤΕΛΕΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΕΙ!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ (ΝΑΣΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Κική μου! Με κάλυψες πλήρως με όσα λες και νιώθεις για την κατάσταση στη χώρα μας! Τώρα οι καρτούλες σου είναι πάαααρα μα πάαααρα πολύ όμορφες!!!!! Και σου εύχομαι καλή επιτυχία στις προκλήσεις! Νομίζω περάσαμε πολύ καλά δημιουργώντας, έτσι? Τυχεροί, όσοι θα λάβουν τις δικές σου! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλημέρα..πολύ όμορφες οι καρτούλες σου..ειδικά η τρισδιάστατη..είναι σούπερ..
    μακάρι να συνεχίσεις με τον ίδιο ζήλο, να φτιάχνεις πολλές ακόμα!!
    φιλιά απο το ''mystickland''

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τώρα να σου πω πες τα χρυσόστομη??? εσυ και τόσοι άλλοι Ελληνες, που βλέπουν όσα ονειρεύτηκαν γιαυτούς και τα παιδιά τους να γκρεμίζονται γιατί κάποιοι, ενδιαφέρθηκαν και εξακολουθούν να ενδιαφέρονται ΜΟΝΟ για τον εαυτούλη τους, τα λεφτάκια (μας που τα έκαναν) τους και τις καρέκλες τους... τι να πεις πια...
    κάπου διάβασα το παρακάτω... "Ο παπούς μου έζησε την κατοχή, ο πατέρας μου τη χούντα, εγώ γιατί να τα ζήσω και τα δύο???"

    όσο για τις καρτούλες σου υπέροχες!!! ειδικά η δεύτερη...τι τέλεια ιδέα αυτό με τα αναδιπλούμενα!!!! σε φιλώ γλυκά και ελπίζω σε καλύτερες μέρες ... Άγιες μέρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σου Κική!!!
    Καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γλυκούλα μου μη στεναχωριέσαι..που θα πάει θα έρθουν και καλύτερες μέρες..να έχουμε τουλάχιστον την υγεία μας και τους ανθρώπους που αγαπάμε..οι καρτούλες σου τα σπάνε..φοβερές..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "Καλή δύναμη"!Νομίζω πως δεν θα μπορούσες να ευχηθείς τίποτα καλύτερο αυτή τη χρονική περίοδο!Πραγματικά δεν ξέρω πού θα μας βγάλει όλο αυτό...Οι καρτούλες είναι άψογες!Καλό Σαββατοκύριακο φίλη μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χαχαχα...! Μου άρεσε πολύ ο πρόλογος! Όσο για τις καρτούλες, υπέροχες όπως πάντα! Ειδικά η 3D με ενθουσίασε! Καλή επιτυχία! Καλό Σ/Κ κουκλίτσα μου και μην ανοίξεις ούτε το ραδιόφωνο! Ασ' τα όλα από Δευτέρα...! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κικίτσα μου είναι φοβερές! Δεν ξέρω ποιά να πρωτοδιαλέξω! Η πρώτη με το ενδιαφέρον σχήμα και αγαπημένα μου χαρτιά κι η δεύτερη με τόσο έξυπνα και όμορφα διακοσμητικά! Τέλειες είναι! Καλή επιτυχία! Όσο για τα άλλα μη σκας... Έχει ο Θεός... Για κάποιο λόγο επιτρέπει να ταπεινωνόμαστε έτσι. Έχει Αυτός τα σχέδιά του... Πολλά φιλιά και τις καλύτερές μου ευχές για υπομονή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μικρό χαριτωμένο ζουζούνι δημιουργησες παλι μοναδικές υπέροχες καρτες!!Διακοσμητικά χαρτιά σχήματα ανοίγματα όλα υπέροχα!!Μπράβο για ακόμη μια φορά!Καλή επιτυχία στην πρόκληση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κι εγώ είμαι κατά της τηλεόρασης. Προτιμώ να περνώ τον χρόνο μου κάνοντας πιο δημιουργικά πράγματα, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν με στενοχωρεί η όλη κατάσταση που επικρατεί, όχι για εμάς αλλά για τα παιδιά μας! Όμως μέσα από τα μπλογκς βρήκα μια διέξοδο και ένα τρόπο να μπορώ να ονειρεύομαι, να κάνω αυτό που με ευχαριστεί περισσότερο, συνειδητοποιώντας παράλληλα πως υπάρχουν κι άλλες ψυχές που έχουν ανάγκη να πράξουν το ίδιο. Έχουμε δημιουργήσει ένα δικό μας κόσμο, που κανένας δεν μπορεί να παραβιάσει και να μας τον χαλάσει. Δεν είμαστε τελικά τυχερές;

    Οι κάρτες είναι μοναδικές! Ειδικά η δεύτερη είναι απίθανη! Φιλιά καλή μου Κική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική οι κάρτες σου είναι υπέροχες και η κάρτα για την πρόκληση που έβαλα με τα τρισδιάστατα είναι μοναδική! Πολύ ωραία ιδέα! Καλή επιτυχία στις προκλήσεις!
    Όσο για τα θέματα της χώρας μας.... τι να πω, τα είπες όλα... η μόνη μου άμυνα σε όλη αυτή την ξεφτίλα είναι να κλείνω την τηλεόραση και να φτιάχνω καρτούλες. Δημιουργικό και θεραπευτικό! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μας κάλυψες όλες νομίζω...έτσι ακριβώς νοιώθουμε...αλλά όπως λές έχουμε ευτυχως έναν κόσμο δημιουργίας όπου μπορούμε να χαθούμε και να ξεχαστούμε και αυτό είναι πολύ σημαντικό...
    όσο για τις κάρτες σου τι να πώ...είναι και οι δύο φοβερές!μπράβο σου!και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Οι καρτούλες σου είναι τέλειες Κικίτσα μου! Καλή επιτυχία! Τώρα όσο για το ντροπή που λες, σίγουρα δε φτάνει, αλλά κι εγώ δυσκολεύομαι να βρω την κατάλληλη λέξη... Ας ελπίσουμε να μη καταφέρουν να μας χαλάσουν όοοολο το εικοσιτετράωρο και να συνεχίσουμε να έχουμε λίιιιγες στιγμές δικές μας...
    Φιλάκια πολλά και καλό Σ/κ....!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κική πανέμορφες μου εφτιαξες την διάθεση....φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. αχ,ποσο δικιο εχεις!!!
    Ο Θεος να μας λυπηθει..πραγματικα!!!
    οι δημιουργιες σου ειναι εκθαμβωτικες!!!
    ευχαριστουμε πολυ για ολες τις συμμετοχες σου στο gc!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κικίτσα μου γλυκιά!! πέρασα να πω μια καληνύχτα!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τώρα το βλέπω!!! Ναι τα ίδια γράφουμε!!! Εγώ και εσύ και ίσως και άλλα 10.000.000 άνθρωποι!!! Συνεχίζουμε όμως να χαμογελάμε και να φτιάχνουμε μοναδικά πράγματα!!! Οι κάρτες σου φοβερές!!! Η μια καλύτερη από την άλλη!!! Καλό και δημιουργικό Σ/Κ να έχεις!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. καλημερα κοριτσι..τα λογια μερικες φορες ειναι το δυχτι γυρω απο την ψυχη μας για να την κραταμε καθαρη..νασε καλα..παμε στις καρτες τωρα ειναι υπεροχεςτα χαρτια θες το χρωμα οι γωνιες, σουπερ..καλο σ.β. πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ουάου!!! Είναι φανταστικές!!! Πολύ καλοδουλεμένες και γουστόζικες! Τελικά, πρέπει να είμαστε στον κόσμο μας, να απέχουμε απ'όλο αυτό ώστε να μην ξεχνάμε και τα όμορφα πράγματα της καθημερινότητάς μας, της ζωής μας! Και τελικά η δημιουργία (σ'ότι αγαπά ο καθένας) είναι ο δικός μας αγαπημένος κόσμος και δε θα μας τον πάρει κανείς! Φιλάκια πολλά Κική μου! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kiki ! What can I say !!! More amazing work from you my jaw just dropped open. Both are gorgeous and love the fab paper on the first and the unusual design. The second I love how you did the doilies, very clever and just fantastic. Hope you have a wonderful weekend.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κικίτσα μου, υπέροχες οι κάρτες σου, υπέροχη και εσύ! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Αααχχ..καλά τα λες, Κικίτσα!Κι εγώ κάπως έτσι αισθάνομαι...Ωραία πραγματάκια έφτιαξες πάλι...!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου πόσο δίκιο έχεις!!!!όλοι αισθανόμαστε έτσι θέλω να πιστεύω!!!!όμορφες οι καρτούλες σου!!!!καλή επιτυχία και καλό ΣΚ καλή μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δικιο εχεις κοριτσι μου γι'αυτα που λες. Ευτυχως ομως που εχουμε τις δημιουργιες μας για να ξεχναμε λιγο και να παιρνουμε κουραγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. όλοι είμαστε σε κατάσταση...παραμιλητού!Τι να πω... Πανέμορφες οι κάρτες σου,όπως πάντα άλλωστε!φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Wow Kiki these are both fabulous!! Love how the doilies spiral up and the shape of that envelope is so pretty :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Wow Kiki I love both of these! So pretty!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. What a fun hop it’s been! Thanks for joining me today on the Handmade Holiday Blog Hop! I really appreciate your visit :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΙΚΙ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!ΤΕΛΕΙΕΣ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Gorgeous cards!.....thank you so much for taking part in the challenges!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα!!!
    Μπορεί να μην σου γράφω συχνά, αλλά σε παρακολουθώ και σε θαυμαζω! είναι ωραίο που δημιουργούμε και ξεχναμε για λιγω τα προβλήματα και τις υποχρεώσεις.. ειδικά τωρα που περναμε δύσκολες μέρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ελα ΚΙΚΗ..δεν το ηξερα οτι υπαρχει αυτο δηλαδη οτι το εχω εγω..σορι..δεν το κατεχω το αθλημα,ενταξει θα το βγαλω..τι θα κανουμε αυριο για πε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Καλησπέρα Κική μου!!! Ευχαριστώ για το σχόλιό σου! Θέλω να σε διορθώσω μόνο λίγο, γιατί οι καρδούλες δεν είναι κάρτα, είναι decoupage σε καμβά! χι χι!! Να'σαι καλά μ'έκανες και γέλασα! Φιλάκια πολλά!!! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αχ Κική μου. Μόνο θλίψη μπορούμε να νιώσουμε με όλα αυτά τα άσχημα που συμβαίνουν στη χώρα μας.
    Ευτυχώς που έχουμε και αυτές τις μικροχαρές μας, και μας δίνουν μικρές χαρές.
    Οι κάρτες σου είναι πολύ όμορφες. Δεν μπορώ να διαλέξω κάποια που να μου αρέσει περισσότερο, γιατί πολύ απλά όλες είναι πανέμορφες. Μπορώ να νιώσω τη χαρά σου όση ώρα τις δημιουργούσες.
    Να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κική μου καλησπέρα.Πανέμορφες οι καρτούλες σου και φαίνεται ότι τις έφτιαξες με πολλή αγάπη και μεράκι!!!Κική μου πέρνα από το σπιτάκι μου να παραλάβεις βραβειάκι αλλά βλέπω ότι το έχεις πάρει ήδη,δεν πειράζει όμως σου το δίνω και εγώ γιατί πιστεύω ότι εσύ όπως και πολλές άλλες κοπέλες το αξίζετε πραγματικά!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ Η ΖΕΤΑ ΣΕ ΚΕΡΝΑΕΙ ΜΑΡΤΙΝΙ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Καλημέρα Κικίτσα! Είμαι κάπως καλύτερα, δεν πονάω, αλλά δεν μπορώ να κάνω ακόμα πλήρη κίνηση του χεριού μου από τον ώμο! Ας ελπίσουμε ότι θα είναι περαστικό κι αυτό! Κατά τ' άλλα οι υποχρεώσεις δεν τελειώνουν ποτέ και το τρέξιμο συνεχίζεται! Ελπίζω εσύ να περνάς πιο ευχάριστα και δημιουργικά τον χρόνο σου! Φιλάκια πολλά και καλό σου ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Δεν θα σχολιάσω την κατάσταση....
    Οι κάρτες σου είναι το μόνο αντίδοτο σε όλο αυτό!
    Είναι πανέμορφες, ευφάνταστες και σου φτιάχνου τη διάθεση!
    Καλή επιτυχία Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. KIKH XAMOΓΕΛΑ ΘΕΛΩ Ε;
    ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ! ΑΧ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΕΙΡΩ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κική μου καλησπέρα!!! Είχα μέρες να μπω στη σελίδα σου και ενθουσιάστηκα με όσα έχεις δημιουργήσει!!! Έχεις ταλέντο με το χαρτί βρε κορίτσι μου!!Όσον αφορά τη κατάσταση στην Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι ένα ατελείωτο μπάχαλο...Μακάρι να γίνει κάτι διαφορετικό...μακάρι...ααα θα τρέξει giveaway στο blog μου οπότε από αύριο αν θέλεις πέρνα μια βόλτα στη σχετική ανάρτηση για να πάρεις μέρος!!!! φιλιάαααααααααααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλησπέρα!!! μου άρεσε πολύ το blog και αποφάσισα να γίνω και εγώ αναγνώστης. Σε προσκαλώ στο blog μου.Θα χαρώ να γίνεις αναγνώστης μου. Γεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Που είσαι εσύ κοριτσάκι; Καλή εβδομάδα να έχουμε..φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Τι κάνεις κοριτσάκι??Έλα να σε κεράσω ένα γλυκάκι, έχω και ποτάκι...Σε περιμένω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Κικίτσα μου καλησπέρα και να περνάς όμορφα! Άντε να οργανώσουμε κανένα crop και να ´ρθετε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. τι υπέροχες κάρτες!!μπράβο!!! και 2 βραβεία για να το κάνουμε και πιο επίσημο το μπράβο σε περιμένουν εδώ http://mayasfairytale.blogspot.com/2011/11/2.html χιχιχχι!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!