Latest Posts

By 7:16 μ.μ.

Καλησπερίζω όλη την όμορφη παρέα μας!!! Είπα να κάνω μια παύση από τις Χριστουγεννιάτικες καρτούλες των παιδιών και να φτιάξω έτσι για αλλαγή κάτι διαφορετικό. Με την παρακάτω καρτούλα θα πάρω μέρος στο CCCB  και στο  The Shabby Tea Room


Και με αυτή τη σελίδα - ημερολόγιο Δεκεμβρίου θα πάρω μέρος στην πρόκληση της Ελίνας.








Και ένα τραγουδάκι εξαιρετικά αφιερωμένο, σε συνδυασμό με τα Μαρτινάκια που ήπιαμε...
Μήπως μας εκφράζει όλους ;




Καλό βράδυ

Φιλιά Πολλά!!!

You Might Also Like

57 Υπέροχες κουβέντες

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΜΟΥ! ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΑΚΑΚΗ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΠΑΛΙ; ΒΛΕΠΩ ΣΗΜΑΙΕΣ, ΒΛΕΠΩ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ!! ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!!!!!!!!! ΤΡΑΓΟΥΔΩ!
    ΜΑΝΑ ΠΟΥ ΖΩ...ΤΟ ΒΑΡΚΑΚΙ.....ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΑΘΩ...ΣΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΤΟ ΚΙΤΑΠΙ ΝΑ ΤΟΥ ΒΓΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ!!!!!!!!! ΟΠΑ! ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΡΙΞΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΡΟΦΗ. ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥ! ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΜΑΣ ΜΕΡΑΚΛΩΣΕΣ ΒΡΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΣΠΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΙΑΤΟ;
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα ζουζούνα μου!!Υπέροχες και οι δυο δημιουργίες!!δεν ξεχωρίζω καμία και οι δυο με ξετρέλαναν!!Το στυλ τους δε χαρακτηριστικό!!και με κλειστά ματιά θα αναγνώριζα οτί εσύ τις εφτιαξές!Ιδιαίτερα την πρώτη!!Μπράβο σου και καλή σου επιτυχία!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AX!ΠΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΝΑΙ!!!!
    ΜΑ ΠΩΣ ΤΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ;!!!
    ΑΓΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΑ!!!!!
    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ ΟΜΟΡΦΗΗΗΗΗΗΗΗ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. What a lovely creation, thanks for playing along with us at CCCB!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ομορφιες ειναι αυτες..κοριτσι η δουλεια ειναι αψογη..τα χρωματα στην καρτα φωναζουν..και η σελιδα για την Ελινα σουπερ..καλο βραδυ..πολλες αγκαλιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχει χαθει μεσα στη δημιουργια...!
    Πανεμορφα ειναι ολα!Καλη επιτυχια με τις προκλησεις!
    Τα φιλια μου!:)

    ΥΓ.Θα δω το Μαρακι την Δευτερα!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. These days there is always a problem with the translate tool - it just says Error!! Anyway, I love the card at the top - so vintagey :) You are creating so many pretty projects these days!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο σου για την δημιουργικότητά σου!!! Η κάρτα σου φανταστική και η σύνθεση υπέροχη!!! Καλή επιτυχία!! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΟΛΑ !!!!!ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΞΕΧΩΡΙΣΩ .ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΑΚΙ ΣΟΥ.ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ ΑΚΟΥΩ ΣΙΓΟΥΛΙΑ ΣΙΓΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΤΗ ΔΙΝΕΙ...ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΓΛΥΚΟΥΛΙ ΜΟΥ!!!!!!!ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλά φιλενάδα είσαι καλλιτέχνης όχι αστεία! Τι όμορφες όλες!!! Καλή επιτυχία να έχεις!!! Το σχόλιό σου είχε πλάκια μ'έκανες και γέλασα! Καλό βράδυ και καλό ξημερωμα να'χουμε! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Και πάλι υπέροχες οι κατασκευές σου! Καλή επιτυχία! Και καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. LOVELY LOVELY LOVELY!!!!!!!!!!
    Polla filia!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μερακλώθηκαν οι γειτόνισσες και άρχισαν τις γυροβολιές. Πολύ ωραίες οι κάρτες και καλή επιτυχία να έχεις στους διαγωνισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kikitsa moy einai panemorfa ola osa eftiakses kai mas edei3es shmera!!! Toso glyka, moiazoun les k exoun bgei apo mia allh epoxh h apo paramythi!! Mprabo sou!! Kalhnuxta k filakia polla polla!!! <3 <3 <3 (ayta einai kardoules,de nomizw na mperdeuteis k esy san th mana mou kai na nomizeis oti sou grapsa parentheseis k triaria...hahahah) filakiaaaaaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ωωωωω είναι πάρα πολύ όμορφες!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπουμπουκα καλημερα!!!!!!Πολυ ομορφες οι καρτουλες σου ιδιαιτερα η πρωτη!!!!Καλη επιτυχια!!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ !!!ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΣΕΛΙΔΑ - ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΥΟ!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΜΕΡΑ!!!!!!ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Μπράβο Κική πανέμορφες οι καρτούλες σου όσο για το τραγούδι μέσα στην αισιοδοξία βρε παιδί μου μας έφτιαξες χα χα χα!!!!Φιλάκια φιλενάδα και καλή σου μέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπέροχη καρτούλα Κική μου!!!!Μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που χρησιμοποίησες...Όσο για τη σελίδα, είναι πολύ όμορφη...Μου αρέσουν τα banner...Καλή σου επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κικίτσα μου είναι πανέμορφα και τα δυο! Υπέροχα χρώματα και χαρτιά, τα σημαιάκια είναι τέλεια και το misting φανταστικό! Πολλά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλώς σε βρήκα Κικί μου σε περιμένω στο παμηγύρι του stars and icicles πέρα απο τις κατασκευές παίζουν φωτογραφίες , σκέψεις , ποίηματα , κέιμενα ότι και αν έχει να κάνει με Χριστούγεννα σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αισιόδοξο μου πλασματάκι....καλό ΣΚ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αχ Κικίτσα μου τέλειες οι καρτούλες! Μα πότε τα προλαβαίνεις όλα;!!! Θα μας δείξεις και των παιδιών κάποια στιγμή ε;
    Φιλάκια και καλό Σ/κ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΓΩ ΞΑΝΑΡΘΑ! ΑΧ!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΕ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ξανάρθα κι εγώ! Καλό Σ/Κ Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Such beautiful creations ... than you for playing along at CCCB this week

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλό Σαββατοκύριακο Κικίτσα μου! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλη μου,Σάββατο βράδυ και ελπίζω τούτη τη στιγμή να περνάς όμορφα!Τέλεια πραγματάκια...Θα ξεχωρίσω το ημερολόγιο.Άλλωστε τα Χριστούγεννα είναι κοντά!Σε φιλώ!Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Wow! Love these beautiful creations! Fab, just fab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλά... για λίγο έλειψα και έχεις κάνει καταπληκτικά πράγματα. Τι όμορφες καρτούλες!!! Καλή επιτυχία σου εύχομαι!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μπράβο σου εφτιαξες πολύ όμορφη καρτούλα!!!!Καλη επιτυχία!!!Και για την πρόκληση της Ελίνας φανταστική η σύνθεση σου!!!!!!καλη επιτυχια και καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κική μου δεν σε προλαβαίνω.. (αλλά θα μου πεις.. προλαβαίνω και τιποτα, όλο πίσω από τον Αγγελο τρέχω :P )πολύ όμορφες οι καρτούλες σου, εύχομαι καλή επιτυχία στην πρόκληση.. Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kαλησπέρα Κική μου!!!!όμορφα όλα!!!!καλή επιτυχία στις προκλήσεις!!!!!καλό σου βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Hi Kiki !!! I just love the card at the top - so vintagey!!!Wonderful job at all!!
    You are creating so many pretty projects these days!
    I wish a wonderful week.
    Kisses and huges from Brazil
    Cyndi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κικη μου τελεια και τα δυο εργα σου!!!!!Καλη επιτυχια κουκλα μου!!!!!! Το τραγουδι πολυ ξεσηκωτικο!!!!!!!Φιλακια πολλα καλη εβδομαδα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα Κική μου με τις γλυκές σου καρτούλες!!! Πέρασε από το σπιτάκι μου να πάρεις το βραβείο σου!!!
    Φιλιά καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΗΜΈΡΑ ΖΟΥΖΟΥΝΙ ΜΟΥ!!ΚΑΙ ΓΩ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΡΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γεια σου Κική μου! Καταρχάς σ'ευχαριστώ για το σχόλιο σου!
    Και η καρτούλα και η σελίδα-ημερολόγιο είναι πανέμορφα!! :)
    Καλή εβδομάδα να έχεις
    Φιλάκια Πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγάπη μου γλυκειά..εμείς περάσαμε όμορφα..και φάγαμε και ήπιαμε..φιλάκια πολλά ζουζούνα μου..καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κική μου καλή και δημιουργική εβδομάδα σου εύχομαι και εγώ και να είσαι πάντα καλά!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι ωραίες καρτούλες που έφτιαξε το κορίτσι μας!!
    Καλή επιτυχία με τους διαγωνισμούς!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Κική μου τι όμορφες καρτούλες!!! Το ημερολόγιο το λάτρεψα!!! Φιλιά!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Καλή μου, τι υπέροχες καρτούλες!!!μπράβο σου! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Κικη μου απαιχτος ο Μητροπανος αλλα και οι δημιουργιες σου απαιχτες και αυτες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. How did I miss these beauties !!! Fabulous work you are a true artist once again you leave me breathless !

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ωραίες οι συνθέσεις,καλή επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κικη περνα απο το λημερι μου..δες το καλα..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Κικίτσα μου να περνάς όμορφα! Καλή δύναμη σε όλα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κική μου σ'ευχαριστώ πολύ που ενδιαφέρεσαι που μου σβήσανε το μπλογκ μου!! Έφτιαξα νέο λογαριασμό στο Gmail γιατί μου σβήσανε και τον παλιό...τι να πω δηλαδή... οκ όμως δεν πτοούμαι, το χω πάρει ψύχραιμα...!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Καλημέρα φιλενάδα πώς πάνε τα κέφια;Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. πολυ ομορφα..καλα να περνας ευχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Your card and layout are fabulous...I am in love with the card...fabulous job!!
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ομορφες οι καρτες σου, καλη επιτυχια να εχεις στην προκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!