Καρτούλες και αναμνηστικά!!!

Καλή εβδομάδα σε όλους!!!!
Βρίσκομαι σε ένα μόνιμο πανικό τον τελευταίο καιρό, νιώθω μονίμως ότι δεν προλαβαίνω!!! Χα χα χα, παράνοια...!!! Στο σχολείο έχω αναλάβει τη γιορτή των Χριστουγέννων θα παίξουμε τη " Τη Μάγισσα Φρικαντέλα " κλασσικό μεν τέλειο δε!!!! Στην παράσταση θα  συμμετέχουν  οι μαθητές όλων των τάξεων (25 είναι όλα κι όλα), αλλά είναι άλλο να έχεις μόνο τις δικές σου τάξεις και άλλο να πρέπει να δουλέψεις με 4 τάξεις επιπλέον !!! Δεν το βάζουμε κάτω όμως, τα μικρά τρελαίνονται και μπροστά σε αυτό ποιος λογαριάζει την κούραση, τον πονοκέφαλο, τις φωνές, τις τσιρίδες, τους ξεχασμένους ρόλους και φυσικά την ύλη που πρέπει να βγει και έχει πάει ήδη περίπατο;;;;  Αχ!!!! Χαλάλι τους  !!!
Σήμερα θα σας δείξω τις κάρτες που έφτιαξα για τα μικρά στην Κέρκυρα. Τα αναμνηστικά μπλουζάκια- καδράκια για τις φωτογραφίες μας, τα οποία επιμελήθηκε εξ ολοκλήρου το Μαράκι.
 Τι να πω βρε παιδιά γι'αυτό το κορίτσι; Εγώ μια σκέψη έκανα, την πήρε την τελειοποίησε, την υλοποίησε και σε μια μέρα με πήρε τηλέφωνο να πάω να παραλάβω 23 κατασκευές!!!!!!! Καταλαβαίνεται αντίδραση, δεν χρειάζεται να περιγράψω κάτι!!! Απλά η Μαρία είναι ανεπανάληπτη... Και το ευχαριστώ μου, είναι πολύ λίγο να το πω!!! Ευχαριστώ όμως το Θεό που τα έφερε έτσι ώστε να τη βρω και να την βάλω στη ζωή μου!!!

Λοιπόν είμαστε έτοιμοι;

Ξεκινάμε!!!










Τα αριστουργήματα της Μαρίας!
Είναι δύο  τσεπάκια για να μπουν οι φωτογραφίες των παιδιών!!!



Για το τέλος άφησα τα δώρα μου...!!!


Το γλυκό του κουταλιού μου το έδωσε το Μαράκι και όπως βλέπετε  φρόντισε να είναι στο πνεύμα των ημερών!!!


  Τα αλουμινοκαπάκια νομίζω δεν χρειάζεται να μπω στον κόπο να πω ποια Ρένα (άραγε) μου τα χάρισε!!!!!!

Και τέλος ένα κουτάκι διακοσμημένο με πηλό και ένα μανταλάκι επίσης διακοσμημένο με πηλό, από τα χεράκια της Αχτίδας!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ χρυσοχέρες!!!


Κοριτσάρες μου είστε όλες φοβερές!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και μου αφήνετε πάντα υπέροχα σχόλια!!! 
Να έχετε μια ΤΕΛΕΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
Φιλιά Πολλά!!!

CONVERSATION

32 Σχολια:

  1. Ολα καταπληκτικά!!!!!
    Αισθάνεσαι πλούσια με τέτοιους φίλους ε;
    Κι εγώ το ίδιο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Όλοι αισθανόμαστε πλούσιοι Κική μου όταν έχουμε τέτοιους ανθρώπους κοντά μας!!!!Όλες οι δημιουργίες είναι καταπληκτικές και τα δωράκια σου υπέροχα!!!Φιλάκια γλυκιά μου και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κικιτσα μου αρέσει αυτός ο γλυκός ..παιδικός τρόπος που εκφράζονται οι ευχές των χριστουγέννων μέσα από τις καρτούλες σου....γενικά τα χριστούγεννα ξυπνάνε το παιδί μέσα μου ......και μου αρέέέσει!!!!Είσαι τυχερή που δουλεύεις με παιδιά και ιδιαίτερα αυτές τις μέρες....να έχεις δύναμη και διάθεση πάντα μικρούλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. wow ! fabulous work ! have a nice week my sweet friend

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ!
    ΟΙ ΤΣΕΠΟΥΛΕΣ ΦΟΒΕΡΑ ΩΡΑΙΕΣ! ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΤΕΛΕΙΟ! ΤΑ ΔΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΧΤΙΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΡΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ ΜΟΥ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εμένα μου αρέσει πολύ που έφτιαξες διαφορετικές καρτούλες για τα παιδάκια!!!!!
    Μακάρι να είχε και η κόρη μου φέτος(στο νηπιαγωγείο)μια δασκάλα σαν κι εσένα!!!!!!!!
    Σε νεραίδοφιλώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πόσο ξεχωριστές είναι οι καρτούλες!!Και όλες διαφορετικές!!Καλά, χαρά που θα κάνουν τα πιτσιρίκια!!!
    Και τα δωράκια σου,Κική μου, είναι τέλεια!!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικίτσα μου είναι όλα υπέροχα! Οι καρτούλες σου τόσο γλυκιές και χαρούμενες, οι θηκούλες της Μαρίας τόσο πρωτότυπες και καλοφτιαγμένες και τα δωράκια όλα φτιαγμένα με φροντίδα και αγάπη! Και του χρόνου και γειά στα χεράκια σας! Καλή δύναμη με τη Φρικαντέλα και τα ζουζούνια! Εμείς ετοιμάζουμε με τη χορωδία κάλαντα από όλες τις γωνιές της Ελλάδας και από την Κάτω Ιταλία για να τα πούμε σε όλο το σχολείο... Πρέπει αυτές οι γιορτές να γίνουν πιο χαρούμενες από κάθε άλλη χρονιά! Σε φιλώ και σου εύχομαι ώρα καλή στην πρύμνη σου κι αέρα στα πανιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κίκίτσα μου!! Τι θησαυροί είναι όλοι τούτοι;
    Τι απίθανες κάρτες κι αναμνηστικά, και όλα μοναδικά, κι ούτε μια κάρτα ίδια με την άλλη!!
    Μπράβο ,κορίτσι μου , μπράβο!
    Τα δωρακια σου όλα ένα κι ένα να τα χαρείς και να έχεις όλη τη θετική ενέργεια αυτών που τα' φτιαξαν!!

    Α, να σου πω και για τη Φρικαντέλα, δεν υπάρχει περίπτωση να μη τη λατρέψουν!!
    Όταν την πρωτοδιαβάσαμε με τα παιδιά μου η μικρή θα πρέπει να' ταν γυρω στα 3,καθε φορά που φτά ναμε στο "σκουπιδοσκουπιδένια σκουπιδόπαιδα" επεφτε κάτω απο τα γέλια και μπέρδευε τη γλωσσίτσα της για να το πει...
    Λατρεμένα όλα τα χριστουγεννιάτικα του Τριβιζα!
    Καλό κουράγιο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι καλούδια υπέροχα είναι αυτά; Μπράβο και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πλάκα μας κάνεις Κική! Μπράβο σας κορίτσια, είναι όλα υπέροχα και τα παιδιά θα συγκινηθούν πολύ!!! Καλή επιτυχία εύχομαι στη γιορτούλα και καλή δύναμη ως τότε! Όλα θα πάνε μια χαρά : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΤΕΛΕΙΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΤΑ ΔΩ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟ[Σ]ΚΛΗΣΗ ΑΚΟΜΗ ΜΑΖΕΥΩ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ!!!!!!!!
    ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΙΤΣΙΡΙΚΙΑ!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΟΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΗΘΟΥΜΕ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΘΑ ΣΑΣ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΤΑΒΕΡΝΑΚΙ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ , ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜ!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΩΣ ΚΑΙ ΠΩΣ!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου, μπράβο σου κοριτσάκι μου!! τέλεια και τρυφερά όλα όσα έφτιαξες!!! Και οι θηκούλες για τις φωτό, τέλειες!!! Και τα δωράκια σου επίσης, να τα χαίρεσαι!!!πανέμορφα!!φιλάκια πολλά γλυκούλα μου, και καλή επιτυχία στο θεατρικό σας, που θα την έχετε σίγουρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μα τι να πρώτο σχολιάσει κανείς! όλα φοβερά και υπέροχα! Αν και να πω την αλήθεια όσο διάβαζα την ανάρτηση σου η κύρια σκέψη μου είναι πόσο τυχερά είναι τα παιδιά που σε έχουν για δασκάλα αλλά και πόσο τυχερή και εσύ που κάνεις αυτό το επάγγελμα! Αχ μου βγαίνει το παράπονο καθότι είμαι αδιόριστη δύσκολα προβλέπετε να αλλάζει αυτό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ti na pw gia ola ayta pou mas deixneis Kikitsa mou??Oi kartoules sou einai panemorfes k fainetai oti tis exeis kanei me polu polu agaph!!! kai oi Tsepoules tis Marias einai uperoxes!!! Sygxarhthria k gia ta dwrakia sou! Na perimeneis k ena akoma!! xixixixixi !! Filakia :):):)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κι εγώ δεν έχω λόγια! Τι υπέροχα πράγματα είναι όλα αυτά! Με γιορτινή και τόσο δοτική διάθεση! Μπράβο σε όλες σας, κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. τέλεια όλα!!! οι καρτούλες!! τα δωράκια των παιδιών και φυσικά τα δωράκια που έλαβες!!!! τι υπέροχα όλα!!!! άντε να μπαίνουμε στο χριστουγενιάτικο κλίμα σιγά σιγά, μπας και αλαφρύνουν λίγο οι σκέψεις μας!!!!!!
    καλή επιτυχία στην παράστασή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ομορφα και γιορτινα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τα παιδάκια σίγουρα θα ενθουσιαστούν..είναι πανέμορφα..αλλά και το Μαράκι πάλι έκανε θαύματα..αχ βρε κορίτσι μου..φαντάζομαι την κούρασή σου όμως είναι τόσο δημιουργικές οι μέρες σου..άντε λίγη υπομονή ακόμη...φιλάκια ζουζούνα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πως σε καταλαβαινω...Αυτες τις μερες στα σχολεια παντα γινεται πανικος...Αλλα ωραίος πανικος...Τελειες οι καρτες που εφτιαξες...Και οι τσεπουλες φανταστικες...Εχετε κανει φοβερη δουλεια και οι δυο...Καλη συνεχεια με τις προβες...Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Υπερπαραγωγή βλέπω εδώ!!Μπράβοοοοοοοοοοοο όλες υπέροχες!!Και οι τσεπούλες πανέμορφές!!Μπράβο και στη Μαρία!!Καλή συνέχεια με τις πρόβες και καλή επιτυχία με την παράσταση!!Φιλιά και καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΑΥΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...
    ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΜΟΝΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ...
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ....
    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ !!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Τι να πρωτοθαυμάσω... οι καρτούλες τέλειες πολύχρωμες και χρισουγεννιατικες... φανταστικές!!!! Τα τσεπάκια επίσης (μπράβο Μαρία!) και τα δωράκια όλα καταπληκτικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τι να πω!!!!πως να μη σε λατρέψουν τα παιδιά!!!!!είναι όλα υπέροχα!!!!οι κάρτες φανταστικές!!!!τα αριστουργήματα της Μαρίας υπέροχα!!!!ένα μεγάλο μπράβο!!!!!καλή επιτυχία με την παράσταση!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα παιδάκια θα ξετρελαθούν...Τα φαντάζομαι ήδη!Μπράβο και σε σένα και τη Μαρία για τις υπέροχες,γεμάτο χρώματα δημιουργίες σας!Καλή συνέχεια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δεν έχω λόγια Κική μου!!! Είναι όλα φανταστικά, τέλεια, υπέροχα!!! Τι ωραία που είναι η γειτονιά μας και όλες οι ταλαντούχες φιλενάδες!
    Είμαι σίγουρη ότι το θεατρικό σας θα είναι super!!! Μπράβο σου κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλε τί υπερπαραγωγη ειναι αυτη!!!τι να πρωτοσχολιασω;;
    ολα τελεια!οσο για την κουραση με τα ζουζουνια...αχ,το αξιζουν τα σκασμενα!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κικη μου ειχα καιρο να περασω αλλα το ευχαριστηθηκα!!!!!!!!
    Ολα ειναι υπεροχα!!!!!!!! Οι καρτες, οι θηκουλες, τα δωρακια σου!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κικιτσα μουυυυυυυυ... τι δημιουργιες ειναι αυτες!!!

    τι χρωματα!!
    τι φαντασια!!

    ολα εκπληκτικά...

    δυναμη και ενεργεια σου ευχομαιιιιιι..

    καλο βραδυ σε φιλωωωωωωωωωωω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ωχ, Κικίτσα....?Και συ τη Φρικαντέλα!!!Κι εγώ!!!Είδες σύμπτωση?Επανέρχομαι δριμύτερη με το δικό μου δωράκι για τη Χριστουγεννιάτικη ανταλλαγή δώρων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Love all your Christmas cards Kiki - yuo have totally been on a creative roll!! And happy mail too :) Spoilt girl :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kiki you are a beautiful lady and that is why you have beautiful friends ! Your cards are gorgeous and you gifts are amazing I am so glad you found each other and are able to share such precious times together.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!