ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!!!



Εύχομαι το 2012 να είναι γλυκό και μοσχομυριστό  σαν τα γλυκά και τις βασιλόπιτες που του ετοιμάζουμε!!!



Εύχομαι να μας ξημερώνει μόνο  "άσπρες μέρες"

Το χιόνι που μας ρίχνει να καθαρίσει όλη τη βρομιά αυτής της έρμης χώρας!!!



Για το τέλος Εύχομαι...

Το 2012 να είναι σπλαχνικό για όλους τους Αγγέλους που ζουν πάνω σ'αυτή τη Γη!!!


Σας εύχομαι τα καλύτερα!!!
Μπορεί το 2011 να μας τσάκισε αλλά μην ξεχνάτε ότι γίνονται και θαύματα!!!!!
Και αν έχουμε πίστη τότε σίγουρα θα τα ζήσουμε!!!!
Ας είναι Ευλογημένο το Νέο Έτος!!!!

Φιλία πολλά πολλά πολλά πολλά!!!!

CONVERSATION

35 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Γλυκιά μου Κική οι ευχές σου από καρδιάς και δικές μου!!! Και του χρόνου να'μαστε όλοι καλά!!! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ Σ'ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!!! Πολλά πολλά πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι αυτή τη χρονιά να πραγματοποιήσεις όλα σου τα όνειρα!!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου Κικίτσα μου!
    Να έχετε μια όμορφη χρονιά με υγεία και πολλή πολλή αγάπη ,μόνο έτσι κρατιέται η ελπίδα και γίνονται και θαυματα!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου, ό,τι επιθυμείς κι ονειρεύεσαι γρήγορα να το δεις να πραγματοποιείται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Κικίτσα μου να έχουμε!Οι πόθοι σου ευχές μου!Να μαστε καλά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια Πολλά, καλή χρονιά με υγεία και δημιουργία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά και καλά,με υγεία και ευτυχία σε σένα προσωπικά αλλά και σε όσους αγαπάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ό,τι καλύτερο και σε σένα, Κική μου...
    Ο Νέος Χρόνος να είναι γεμάτος υγεία και γλυκές στιγμές σαν τα γλυκάκια σου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Στο Νεο Χρονο που ερχεται μια ευχη θα κανω: υγεια, αγαπη και χαρα πλουσια να σου τα φερει. Χρονια πολλα και καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Να έρθει ενας καινούργιος χρόνος όμορφος .γαληνεμένος και να σου φέρει ότι ποθείς ...ΚΑλΗ ΧΡΟΝΙΑ ...με υγεία και πάντα θετική σκέψη ..για τα καλήτερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική μου χρόνια πολλά!!Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει παιχνιδάκι!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κική μου,καλή χρονιά σου εύχομαι!Με υγεία,αγάπη και όμορφες δημιουργίες!Ο,τι επιθυμεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου γλυκιά, καλή χρονιά με όμορφες μέρες, γεμάτες ζεστασιά, χαμόγελο, ελπίδα, υγεία κι αγάπη για σένα, το σπιτικό σου και όλους τους ανθρώπους. Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή Χρονιά Κικίτσα μου με όλα τα καλά του Θεού στο σπιτικό σου! Να 'χετε υγεία, αγάπη και χαρά και ένα φύλακα-άγγελο πάντα στο πλευρό σας... Σε φιλώ και σ' ευχαριστώ για τις τόσο όμορφες εικόνες που μας χάρισες και σήμερα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλη χρονια ..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥΥ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΕΥΧΟΜΑΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ!!!!!!!!!!
    ΝΕ ΕΧΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΟΘΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΡΟΝΟ!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΙΣΤΟΥΣ ΟΠΑΔΟΥΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. « ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆ ★ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ╔╗╔╦══╦═╦═╦╗╔╗ ★ ★ ★
    ║╚╝║══║═║═║╚╝║ ☆¸.•°*”˜˜”*°•.¸☆
    ║╔╗║╔╗║╔╣╔╩╗╔╝ ★ NEW YEAR ☆ 2012
    ╚╝╚╩╝╚╩╝╚╝═╚╝ ♥¥☆★☆★☆¥♥ ★☆ ♥♥♥ »

    ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΑΓΑΠΗ & ΧΑΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπημένο μου κοριτσάκι, σου εύχομαι ό,τι καλύτερο για τη νέα χρονιά που έρχεται! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καταρχήν χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή(αν το Κική βγαίνει από το Βασιλική). Καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. τα έμαθες;;; μία καταπληκτική Νέα Χρονιά μόλις ξεκίνησε!!!! ;)
    Εύχομαι υγεία, δημιουργία, λεφτά και χαμόγελα!!
    ματς μουτς φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και πολλα χαμόγελα!!!!!φιλία πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σου εύχομαι το νέο έτος να σου φέρει υγεία, χαρά, αγάπη, αισιοδοξία!! Χρόνια Πολλά!! Καλή Χρονιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κοριτσάκι μου γλυκό καλή χρονιά σου εύχομαι..φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου σου εύχομαι μια χρονιά γεμάτη υγεία για όλους όσους αγαπάς και μακάρι οι ευχές σου να βγουν αληθινές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ,ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ,ΕΙΡΗΝΗ.ΕΥΤΥΧΙΑ,ΥΓΕΙΑ,ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ.ΧΙΟΥΜΟΡ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.
    Υ.Γ. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΑΠΟ ΤΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΟΧΩΡΙΑΝΕΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια Πολλά Κικίτσααα! Εύχομαι να περνάτε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Hola amiga!!! feliz año nuevo te deseo para ti y todos tus seres queridos,estoy de acuerdo con los ángeles y tu pueblo nevado una maravilla, mil besos de tu amiga. María.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,
    ΚΑΙ ΤΟ 2012 ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟ ΚΑΙ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΟ,
    ΣΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΑ, ΑΓΑΠΗ, ΕΙΡΗΝΗ
    ΚΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ,
    ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ!!!
    ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΕΣ!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή Χρονιά σε όλους με υγεία, αγάπη και αισιοδοξία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!
    I wish you a fabulously creative 2012
    hugz
    irini

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλή και ευλογημένη η χρονιά που μπήκε!!!!!
    γεμάτη με όλα τα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλή χρονιά ζουζούνι μου!!!Να είσαι πάντα γερή και ευτυχισμένη!!!Όλα όσα επιθυμείς εύχομαι να πραγματοποιηθούν φέτος!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλή και δημιουργική χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη, χαρά και ευτυχία για σένα και τους αγαπημένους σου!!! Εύχομαι αυτή την χρονιά να έχεις ότι επιθυμείς!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!