Δωράκια και η προδοσία του υπολογιστή!!!!

Καλησπέρα κορίτσια μου!!! Να' μαι κι εγώ μετά από μέρες!!! Ο υπολογιστής μου με πρόδωσε δυστυχώς !!! Δεν ανοίγει καν και το αποτέλεσμα είναι να τρέχω από φίλο σε φίλο για να σας αφήσω σχόλια και φυσικά για να κάνω αναρτησούλα!!! Λοιπόν για αρχή θέλω να σας πω ένα μεγάλο ευχαριστώ για την ανταπόκρισή σας στην ανταλλαγή δώρων!!! Είμαι πολύ χαρούμενη που οι συμμετοχές όσο παν και μεγαλώνουν και όλα τα δωράκια είναι ένα κι ένα!!! ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΕΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Ένας ακόμα λόγος όμως που είμαι πολύ πολύ χαρούμενη είναι γιατί το χωριουδάκι μας φιγουράρει στα όμορφα σπιτάκια σας!!!  Όταν το φτιάχναμε πραγματικά σκεφτόμασταν να σας κάνουμε χαρούμενες και τώρα το εισπράττουμε και μας αρέσει πολύ!!!! 
Τώρα θέλω να σας δείξω τα δώράκια που έλαβα από τις φιλεναδίτσες μου!!!!

Τα δωράκια της Νικούλας!!!


Το Ερινάκι μου, μου έστειλε ένα σορό καλούδια!!!!

Οι καρτούλες της Ρενούλας!!!

Και του χρόνου με υγεία Κορίτσια μου!!! 
 Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!

Μην ξεχνάτε την ανταλλαγή δώρων και φυσικά το χωριουδάκι μας!!!
Φιλάκια!!!


CONVERSATION

31 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Όμορφα τα δωράκια σου Κική!!!!!πάντα τυχερή!!!καλή εβδομάδα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κικίτσα μου, νόμιζα και χάθηκες στο χωριουδάκι σου! χι...χι...χι...
    Τα δωράκια σου είναι ένα κι ένα! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλυκιά μου Κική τι όμορφα δωράκια είναι αυτά!Και του χρόνου με υγεία και αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελπίζω να συνέλθει ο υπολογιστής σου Κική μου!!Ωραία τα δωράκια σου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα δωράκια!!! Εύχομαι σύντομα να ξεπεραστεί το πρόβλημα. Φιλάκια Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κορτσοπον..ο Αγιος Βασιλης να σου φερει ενα κομπιουτερ...αχ το κοριτσι μου με τα δωρακια του..νασε καλα και να τα χαρεις παντα τετοια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λες να φέρνει ο Άι Βασίλης κομπιούτερ ,που λέει κι η Μαρια, ή μήπως να πούμε στο αστεράκι των χριστουγέννων να το πασπαλίσει ασημόσκονη για να το φτιάξει;
    Όπως και να' χει εσύ να είσαι πάντα τυχερή, να παίρνεις δωράκια κι αγάπη από όλους γιατί τα αξίζεις!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!! ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ, ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΞΕΧΝΑΜΕ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα και από μένα! Όλα πολύ όμορφα τα δωράκια! Το χωριουδάκι σας είναι πολύ όμορφο και σας σκέφτομαι κάθε φορά που το βλέπω πολύ ωραία η ιδέα σας! φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου κορίτσι!!! Πάντα να λαμβάνεις όμορφα δώρα!!! Δες την ανάρτηση μου σχετικά με την ανταλλαγή δώρων.....Φιλιά πολλά!!!

    http://eustathiaartandcraft.blogspot.com/2011/12/blog-post_12.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κικίτσα μου καλή εβδομάδα!! Περίμενε κ άλλα δώρα γιατί τα έχω στείλει εδώ κ λίγες μέρες...χιχιχι Πανέμορφα αυτά που έλαβες, δε το συζητώ!! Εύχομαι να γίνει γρήγορα καλά ο άπιστος υπολογιστής σου κ να επιστρέψεις δριμύτερη!! Φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Όμορφα δωράκια...Όλα είναι ένα κι ένα...Και του χρόνου Κική μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ζουζούνα μου γι'αυτό χάθηκες ;; ρίξε μια ματιά εδώ http://gunaikeies-upotheseis.blogspot.com/2011/12/blog-post_13.html για την ανταλλαγή..φιλάκια κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ομορφα δωρακια! Παντα τέτοια!
    Για περνα απο το σπιτακι μου .
    Ενας Αγγελος σε περμενει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γεια σου κικίτσα μου....πάντα δωράκια καρδιάς να παίρνεις...
    Σε έχει βάλει στο μάτι ο γκούκλης???χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παντα τετοια μπουμπουκα!!!!Καλο βραδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να εισαι καλα να παιρνεις παντα ομορφα δωρακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΑΑΑΑΑ Τον κακό υπολογιστή και χάσαμε το γλυκό μας κοριτσάκι...Και μένα τα έφτυσε η μπαταρία του κινητού μου...χαχαχα..άλλο δώρο ήθελα από τον Αγ. Βασίλη τώρα κινητό θα περιμένω..Μου έλειψες ζουζούνι μου...Βρε..μια φορά που έκανε το ταχυδρομείο σωστά τη δουλειά του..χαχαχα και του χρόνου κοριτσάκι μου..Και 'γω τελειώνω σιγά σιγά το δωράκι για την ανταλλαγή!!!Φιλάκια ζουζούνι μου..Σε όλους εκεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική , γλυκούλα μου, μεγειά τα δωράκια σου!Σε λίγες μέρες θα σας δείξω το δωράκι της ανταλλαγής, και θα πάρω τα ''χριστούγεννα στο χωριό μας''!!φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου καλημέρα!!!Πανέμορφα τα δωράκια σου να τα χαίρεσαι!!!!! Είδες τελικά άμα έχεις καλούς φίλους;;;;Πάντα σε σκέφτονται!!Αυτές τις μέρες τελειώνω και το δωράκι μου για την ανταλλαγή και θα κάνω και σχετική ανάρτηση....προς το παρών παίρνω το χωριό και φεύγω!!!!Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημερα τελεια τα δωρακια σου !!!Τωρα καταλαβα πως μπορουμε να το παρουμε το χωριο και να στολισουμε το σπιτακι μας....Τρεχωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική μου αφού σε πέρασα από το απουσιολόγιο (χα χα χιουμοράκι!!!) πέρασα να δω τι κάνεις και αν έγινε καλά ο ... προδότης! (Αλλά μπα! Μάλλον από φιλικό σπίτι μου άφησες σχόλιο...)Τα ξαναλέμε γλυκούλα! Πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ζουζούνι μου έτοιμο το δωράκι μου!!!
    http://rozkardies.blogspot.com/2011/12/blog-post_16.html
    Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κικίτσα μου, έχω αναρτήσει το δωράκι για την ανταλλαγή δώρων!!(κάτω κάτω, ένα ζευγάρι σκουλαρικάκια με καπάκια), μπορείς να τα πάρεις:
    http://fanypap.blogspot.com/2011/12/blog-post_16.html
    φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλό βράδυ Κικίτσα! Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα!!!!!!!!! είναι αργά για να δηλώσω συμμετοχή????????????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΙΚΙ μου πολυ όμορφα δωρακια ...είδες τι όμορφα που αισθανόμαστε όταν παίρνουμε και δίνουμε δώρα;;; έστηλα και εγώ την φωτό μιας καρφίτσας στη Ρένα για την ανταλαγή δώρων αλλα μετα τί θα κάνω;;;; που θα την στήλω;;; δεν ξέρω να μου πείς πλίζζζ......φιλακια πολλα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ένα δωράκι κι από εμάς αγαπημένη συναδέλφισσα. Πέρασε από τα "ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ
    (http://akrasakis.blogspot.com/2011/12/blog-post_5807.html),
    διάλεξε όποιο από τα 3 βραβεία αγάπης και προσφοράς σου αρέσει και κράτησέ το ως ενθύμιο της φιλίας μας, σε κάποια γωνιά του ιστολογίου σου!
    Καλές γιορτές!
    Με αγάπη
    Αντώνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν θα μπορούσαν να είναι άσχημα τα δωράκια αφού όλα είναι φτιαγμένα με αγάπη!!!!
    Εύχομαι να περάσεις τέλεια στις γιορτές Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!