Latest Posts

Και τι δεν έχω σήμερα!!!!

By 12:35 π.μ.

Νικολάκη θα έρθεις που θα έρθεις βρε παιδί μου, δεν μου φέρνεις και το lap top σου γιατί θα πάθω κάτι στο τέλος η εξαρτημένη;;;;
Και μου το έφερε!!!!

 Λοιπόν και τι δεν έχω σήμερα να σας δείξω και τρέχω για να προλάβω!!!

Πρώτο και καλύτερο το δωράκι και η καρτούλα  της Ζετούλας μου!!!!


Πώς να μην το αγαπάς αυτό το παιδί;

Δεύτερο έχω ένα δωράκι που με περίμενε σήμερα στο blog από έναν εκλεκτό συνάδελφο που κάνει εξαιρετική δουλειά και μας προικίζει με τις γνώσεις του και την εμπειρία του!!! 
Κύριε Αντώνη σ'ευχαριστώ για την πολύτιμη βοήθεια και για το βραβείο φυσικά!!! Έχεις την εκτίμηση και την αγάπη μου!!! Καλά Χριστούγεννα και καλή δύναμη από το νέο έτος!!!


Συνεχίζω με το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μου και όχι μόνο....

Το δεντράκι μας!!!!
Ρενάκι έλα να το πάρεις!!!!


 Τα δώρα της Ερίνας και της Νικούλας!!!


 Πεθαίνω για τον σκίουρο με τα μανιταράκια 
 Και για την φάτνη επίσης !!!!



Τα δωράκια της κουμπαρούλας μου στολίζουν την κουζίνα μας!!!

Τελειώνω με δωράκια και καρτούλες που έφτιαξα για αγαπημένους και ξεχωριστούς φίλους!!!

 Καρτούλα, χριστουγεννιάτικα tag  και γούρι για το 2012!!!


 Το αλμπουμάκι με τις πεταλούδες ανοιχτό:





 Ένα καδράκι και μια καρτούλα!






Κι άλλο καδράκι για μια αγαπημένη!!!

Με τα παρακάτω tag και την κάρτα θα πάρω μέρος στο Χριστουγεννιάτικο πανηγύρι της Marilise!!!



Κορίτσια μου, αυτά τα λίγα για σήμερα!!!
 Από αύριο ελπίζω να έχω καινούριο υπολογιστή και να σας βλέπω συχνότερα!!
 Μου λείψατε!!!!
Φιλιά και καλό βράδυ!!!

You Might Also Like

35 Υπέροχες κουβέντες

  1. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΤΣΕ ΓΙΑΤΙ ΖΑΛΙΣΤΗΚΑ! ΘΑΜΠΩΘΗΚΑ!!!ΒΡΕ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΑ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ; ΟΙ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΟΝΕΙΡΟ!!!!!Η ΜΑΓΟΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟΙ, ΧΛΙΔΑΤΟΙ !!!!!!ΕΜ, ΤΙ ΧΡΥΣΟ ΘΑ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ...ΝΑ ΣΟΥ ΦΕΡΟΥΝΕ ΓΡΗΓΟΡΑ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!!!!!!ΚΑΛΕΕΕΕ! ΕΝΑ ΣΚΙΟΥΡΑΚΙ!!!!ΩΩΩΩΩ! ΤΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΕΝΤΡΟ!!!!!!ΡΕ ΣΥ ΚΙΚΗ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΡΘΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΜΑΚΡΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ....ΜΜΜΜ ΘΑ ΣΚΑΣΩ!
    ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ!!! :-) ΜΟΛΙΣ ΕΙΔΑ ΠΡΩΤΟ ΠΛΑΝΟ ΤΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕ ΤΑ ΒΡΑΧΙΟΛΑ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ!! ΧΙΧΙΧΙ ΝΑ ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΕΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!! ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΜΑΜΑ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ, ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!! ΑΧ ΑΥΤΗ Η ΑΠΟΣΤΑΣΗ!! ΔΕ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΟΜΩΣ... ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ Κ ΚΑΛΗ , ΓΙΟΡΤΙΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μακάρι να τα καταφέρνατε να 'ρθείτε!!! Αν και νομίζω ότι δεν είναι και τόσο δύσκολο!!!! Κάτι θα κάνουμε που θα πάει!!!! Σας φιλώ και τις δύο!!! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πω αριστουργήματα έκανες! Όσο για την διακόσμηση είναι όντως φανταστική!Μη που πεις πως εσύ έκανες τους μάγους? Λάτρεψα τα παγοπέδιλα που κρέμονται από το ρολόι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πωπω...τι όμορφα πράγματα μπορουν να φτιάξουν δυο χέρια και ένα δημιουργικο μυαλό!!
    Μπράβο. Καλές γιορτε με υγεία! Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά υπέροχα όλα!Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου καλημέρα!!!!Τι να πρωτοθαυμάσω!!!!!Υπέροχα όλα!!!!και του χρόνου να σαι καλά!!!!!σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι γλυκιά ατμοσφαιρα στο σπιτάκι σου! Μπραβο Κική μου, και τα δωράκια βρήκαν τη θέση τους κι αυτά! Μ'αρέσει πολύ όλη η διακόσμησή σου, τα χρώματα, το στυλ!
    Κι οι δημιουργίες σου επίσης μου άρεσαν, κι ας μην ξέρω πολλά από την τέχνη σου!
    Καλές γιορτές φιλενάδα, σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά τι έχεις φτιάξει πάλι!!!Πότε προλαβαίνεις!!!Πανέμορφα τα δωράκια που ετοίμασες αλλά και το στόλισμα του σπιτιού εκπληκτικό!!!!
    Καλές γιορτές Κική μου, να περάσεις μοναδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΕΠΑΘΑ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΕΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΕΣΕΝΑ!!!!!!!!!!
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕ, ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΝΑ ΖΗΛΕΥΕΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΔΩ ΑΥΤΑ ΤΑ ΥΠΕΡΟΧΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΣΤΟΛΙΣΕΣ!!!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΖΩΝΤΑΝΟ ΣΤΟΛΙΔΙ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΚΑΤΕΥΕΙ!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημέρα ζουζούνι μου!!!Ουαου εκθαμβωτικές εικόνες!!!Τι ατμόσφαιρα δημιούργησες!!!!Μπράβο και του χρόνου να 'σαι καλά να τα ξαναφτιάξεις!Και όλα όσα έφτιαξες πραγματικα πανέμορφα!!!!!!!Μπράβο και στο Νικολάκι που σου έφερε το laptop και έκανες αυτήν την πανέμορφη χριστουγγενιάτικη ανάρτηση..Μια χρονιά φεύγει και έρχέται μια νέα..ελπίζω να έχουμε αγάπη και υγεία όλοι μας..Το 2011 όσο και αν με στεναχώρησε με αυτά που έγιναν στην όμορφη Ελλάδα..άλλο τόσο με χαροποίησε γιατί πραγματικά γνώρισα υπέροχους ανθρώπους...και βέβαια ένας από αυτούς είσαι εσύ ζουζούνι μου και χαίρομαι που τα έφερε έτσι η ζώη και σίγουρα σύντομα θα τα πούμε και από κοντά!!!Και πάλι μπράβο σου Κική μου..είσαι ένας άγγελος..Σας στέλνω την αγάπη μας!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όλα πανέμορφα!!

    Το δεντράκι σου , οι μάγοι, το σκιουράκι τα δωράκια !! Δημιούργησες μια μαγική εικόνα..

    Οι δε κάρτες σου είναι μοναδικές ξετρελάθηκα!! Μπράβο Κική μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. hello my dear friend. Everything here is fabulous !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μεσα απο ολα αυτα τα πανεμορφα στολιδια..για μενα εισαι Εσυ..ψηλα στην κορυφη του δεντου σου λαμπει το δικο σου στολιδι..το δικο σου αστερακι..ειθε ο Θεος να σεχει καλα..πολλα ζεστα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Bom dia!!!
    Amei os enfeites de Natal.
    Beijinhos.
    Brasil


    ……………¨♥*✫♥,
    ………,•✯´………´*✫
    …….♥*……………. __/\__
    …….*♥…………… ..*-:¦:-*
    …¸.•✫……FESTAS FELIZES !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Φίλη μου τι ομορφιές είναι αυτές!!!!!!!!!!!!!!! Και του χρόνου! Σου εύχομαι χαρούμενες γιορτές με υγεία, αγάπη και αμέτρητα χαμόγελα!!!! Φιλάκια πολλά Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ένα ένα σε παρακαλω!!! ζαλίστικα η καημένη!!! πω πω...όλα ειναι υπέροχα!!! δωράκια, καρτούλες διακοσμητικά!!! το μόνο που έχω να πω είανι και του χρόνου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πω πω, μια ανάρτηση γεμάτη δώρα. Μπράβο!!!
    Και απ΄ότι μαθαίνω , ο Άγιος Βασίλης καταφθάνει και αυτός με το δικό του δώρο, τον υπολογιστή. Και του χρόνου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μια καλησπέρα κι από εμένα! Πολύ όμορφα όσα πρόλαβα να δω στο blog σου. Θα ήθελα να πάρω κι εγώ μέρος στην ανταλλαγή δώρων. Έχω κάτι που ετοιμάζω αλλά δεν ξέρω αν θα το τελειώσω εγκαίρως. Αν προλάβω λοιπόν, θα στείλω κι εγώ την συμμετοχή μου. Καλό σου μεσημεράκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γεια σας κυρία Κικί! Πολύ ωραίο το μπλογκ σας, μπράβο, να συνεχίσετε έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κι εκεί που θαύμαζα τα έργα σου, κλείνω τον υπολογιστή και πάω να βγω από το σπίτι,ανοίγω την πόρτα και τι να δω; Τα δωράκια είχαν πετάξει κι είχαν φτάσει κοντά μου!!
    Κικίτσα μου δεν έχω λόγια,με κατασυγκίνησες κι όλα είναι τόσο όμορφα,τα λάτρεψα!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥΥΥΥ!!!
    Φιλάκια καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τα πάντα τέλεια!!!!! Μπράβο Κική και του χρόνου να είσαι καλά!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Kικί μου είναι όλα υπέροχα!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Kικί μου είναι όλα υπέροχα!!!!
    Ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου, τι όμορφα πράγματα μας έδειξες; Μας γέμισες ζεστασιά!!! Το σπίτι σου είναι πολύ ατμοσφαιρικό.
    Πόσο σε καταλαβαίνω με αυτή την εξάρτηση!! Αααχ καλό ή κακό δεν ξέρω τι είναι, την έχω κι εγώ και ο Γιάννης. Να μας βλέπεις εμένα στο λάπτοπ στο τραπεζάκι του σαλονιού, και το Γιάννη στον υπολογιστή, του γραφείου στον ίδιο χώρο. Ο καθένας στην κοσμάρα του χαχαχα.
    Μου δείχνει (είναι σε μια ομάδα φωτογράφων) και να του δείχνω. Να του διαβάζω και να μου διαβάζει.
    Το καδράκι με την παρτιτούρα και τη μπαλαρίνα σε πρώτο πλάνο με ενθουσίασε. Σου εύχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
    Και το δέντρο σας ΥΠΕΡΟΧΟ και του χρόνου με υγεία!!
    Πέρασε από το σπίτι μου να πάρεις κάτι.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κική μου είναι όλα υπέροχα!!! Γεια στα χέρια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γλυκιά μου Κική όλα είναι τόσο όμορφα μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Hola amiga Kiki!!! Que linda decoraste tu casa, y me ha encantado sobre todo el pesebre y como no, ese inmenso árbol que estas colocando, me gusta muchísimo, bueno te deseo unas felices navidades y un próspero año nuevo en compañía de tus seres queridos. Un beso mi amiga.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κοριτσι κοιμηθηκες..περνα λιγο που σε θελω..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. πολυ ωραιες φωτογραφιες και φοβερες δημιουργιες!

    http://www.fashionrunwayproject.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλώς σε βρίσκω Κική ! Υπέροχος ο στολισμός σου. Και του χρόνου ! Σου εύχομαι καλές γιορτές και, όταν μπορέσεις, πέρνα κι από εμένα, Θα χαρώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κικίτσα μου από πού να αρχίσω και πού να τελειώσω... Υπέροχα το στόλισες το σπιτάκι σου και τα δωράκια είναι καταπληκτικά! Τι να πω για τα γουράκια, για το καδράκι, άσε πια για το αλμπουμάκι! Όλα τόσο γλυκά και τόσο καλοφτιαγμένα... Γειά στα χέρια σου.
    Όσο γι' αυτό που λέγαμε προχθές στο μπλογκ μου για το κοριτσάκι... Σκέφτομαι μήπως θα μπορουσαμε να δημιουργήσουμε μια γραμμή επικοινωνίας που να λειτουργεί με εθελοντές και να μπορεί να κατευθύνει τους ανθρώπους σε φορείς που μπορούν να τους βοηθήσουν. Τι λες; Δεν μπορεί να μου βγει απ' το μυαλό αυτή η ιστορία... Σε φιλώ και σου εύχομαι καλή δύναμη σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πω πω Κική τι καταπληκτικά πραγματακια εφτιαξες!!!Ολα ειναι τέλεια!!!Μπράβο σου παντα θαυμάζω την δουλεια σου!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλά... ζηλεύωωωωωωω! Έπεσε πολύ πολύ δουλειά και έφτιαξες τόσα υπέροχα πράγματα! Μπράβο!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κική μου τι ομορφιές είναι αυτές!!!υπέροχα όλα... Ζηλεύω!!! ειδικά φέτος που ακόμα δεν κατάφερα να στολίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!