ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!!! Τα Χριστούγεννα πέρασαν και περιμένουμε τώρα πια να έρθει και η μέρα της Πρωτοχρονιάς!!! Για την πιο όμορφη μέρα του χρόνου είμαι σίγουρη πως όλοι περάσατε πολύ όμορφα!!!! Με την οικογένεια, τα παιδάκια, τα εγγονάκια, τους φίλους, τους συντρόφους σας , όποια κι αν ήταν η παρέα σας, θα ήταν τέλεια!!! Άλλωστε δεν έχει καμία σημασία που περνάς τις γιορτές αλλά με ποιους τις περνάς!!!!
Εμείς ενώ κάθε χρόνο την κοπανάμε για ταξιδάκι, φέτος δεν υπήρχε περίπτωση μα πάω πουθενά!!! Ήρθαν τ'αδερφάκια μου, που τα έχω και τα δύο μακρία και μου λείπουν κι εγώ θα φύγω; Με τίποτα!!! Οι γονείς μου είναι μέσα στην τρελή χαρά που γέμισε πάλι το σπίτι τους και από τώρα σκέφτονται πώς θα μείνουν πάλι μόνοι!!! Σκεφτείτε πως κι εμείς που ζούμε στην ίδια πόλη και μας βλέπουν κάθε μέρα, πάλι παραπονιούνται για μοναξιές!!!Φυσικά δεν χρειάζεται να πω πως μια ίδια κατάσταση επικρατεί και με τα πεθερικά μου!!!! Αχ!!!  ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ... και δεν λέω τίποτα άλλο γιατί τη συνέχεια τη γνωρίζετε όλοι πολύ καλά!!! Ευτυχώς ο Γιαννάκης δείχνει σε όλα κατανόηση...!!!
Λοιπόν, λοιπόν!!! Έχω υπολογιστή επιτέλους και λέω να ξεκινήσω να σας δείχνω μερικά από τα πραγματάκια που ετοίμασα για τις γιορτές και δεν μπορούσα τόσο καιρό να αναρτήσω!!! Κάτι μου λέει πως θα περάσουν οι μέρες κι εγώ ακόμα Χριστουγεννιάτικα θ'αναρτώ!!!

Αυτά είναι τα στολιδάκια που ετοίμασα για το δέντρο μας!



Και φυσικά σας έχω λίγο χιονάκι από την Πτολεμαΐδα  έτσι για το καλό!!!!





Α!!! Να μην ξεχάσω να σας ευχαριστήσω όλες για τη μέχρι τώρα συμμετοχή στην ανταλλαγή των δώρων!!! 
Φυσικά έχουμε ακόμα μέρες μπροστά μας, οπότε μην το σκέφτεστε, όσοι δεν στείλατε ακόμα δωράκι, προλαβαίνετε να το κάνετε!!!! 

Σας φιλώ γλυκά!!! 

CONVERSATION

40 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Kαλησπέρα ζουζούνι!!!Χρόνια πολλά και πάλι!!!Πανέμορφα στολίδια!!!Και τι διαφορετικά!!!μπράβο!!Αχ τι ωραία σας χιόνισε!!!Παρόλο που δεν μ'αρέσει και πολύ το κρύο το χιονάκι το λατρεύω οπότε ζηλεύω πολύυυυ!!Και του χρόνου κοριτσάκι μου!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΙΚΙ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ!!!!!!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟ ΑΓΑΠΗ ΥΓΕΙΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!!ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μη κοροίδεύεις τίποτε γιατί στην πόρτα σου θα ξεφυτρώσει που λέει κι η παροιμία, κι αφορά φυσικά τους ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΟΝΕΙΣ!Τα ίδια και χειρότερα θα κάνεις...άκου με...
    Καλά να περάσετε λοιπόν, όλη η οικογένεια ενωμένη κι ευτυχισμένη, να μπει ο Καινούργιος Χρόνος με το δεξί στο σπιτικό σας και να σας γεμίσει ο,τι καλό ποθεί η ψυχή σας!
    Φιλάκια πολλά, φεύγω μ όμορφες Χριστουγεννιάτικες εικόνες δικές σου και της Φύσης(τυχεροί Β.ελλαδίτες!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κορίτσι μου χρόνια πολλά ..τι όμορφα που θα περάσετε όλη η οικογένεια μαζί ...και τι τέλειες που είναι οι χιονισμένες φωτογραφίες ...φιλάκια πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. κοριτσι..ομορφη μου.. που θα πας..εμενα που θα μ'αφησεις..τελοια τα στολιδια..καλως τα δεχτηκες..να περασεται ομορφα και να ξεκουραστεις..εμεις θα τα πουμε..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τΙ ΟΜΟΡΦΕς ΧΙΟΝΙΣΜΕΝΕς ΕΙΚΟΝΕς ΜΑς ΧΑΡΙΣΕς!!!
    ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ!
    Καλη χρονια με αμέτρητες ευχες για το 2012.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΠΑΙΖΕΤΕ Κ ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟ ΔΛΔ ΕΚΕΙ;;; ΧΙΧΙΧΙ ΤΕΛΕΙΟ ΤΟΠΙΟ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΑ Κ ΓΛΥΚΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!! ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ, τι τραβάμε κι εμείς οι μάνες! Χα,χα! Όπως τα λέει η Χαρά, κάνουμε τα ίδια με τους γονείς μας μόλις βρεθούμε στη θέση τους, όλα μα όλα όσα κοροιδεύαμε...
    Χρόνια πολλά γλυκιά μου! Πάντα να περνάτε έτσι καλά! Τα στολίδια σου απλά καταπληκτικά!!
    Φιλιά, καλή Πρωτοχρονιά!

    ΥΓ Μόλις ανέβασα κι εγώ τη συμμετοχή μου στην ανταλλαγή,τελευταία στιγμή ,όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου Χρόνια Πολλά ξανά! Πανέμορφα είναι τα στολιδάκια σου, υπέροχα! Να το χαρείτε το χιονάκι σας και τις οικογένειές σας! Πολλά φιλιά και με το καλό να έρθει η καινούργια χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Κική μου και χρόνια πολλά! Πανέμορφα είναι τα στολίδια που έφτιαξες, μπράβο σου! Εμείς πάλι φέτος το κάναμε το ταξιδάκι μας κι αφιερώσαμε όλες αυτές τις μέρες στα παιδιά! Νομίζω το χάρηκαν πολύ! Και δεν πειράζει, ας είναι έτσι κι ας θέλουν οι γονείς να σας βλέπουν συνέχεια, γιατί υπάρχει και το άλλο άκρο, που είναι ακόμα χειρότερο. Κι εμείς έτσι θα είμαστε νομίζω χαχαχα Πολύ θα ήθελα να έφτιαχνα κάτι κι εγώ για την ανταλλαγή, αλλά δεν προλαβαίνω με τίποτα. Ετοιμάζομαι για το πρωτοχρονιάτικο τραπέζι και στο δωματιάκι έχω να μπω μέρες. Εύχομαι τα καλύτερα για την νέα χρονιά : ) πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΤΙ ΒΛΕΠΩ ΧΙΟΝΙΑ!!!!!!ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ!!!!!!!!!
    ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΟΥΛΕΜΕΝΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΓΟΥΣΤΟ!!!!ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΔΕΙΞΕΙΣ ΟΛΑ!!!!!!!ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ Ο ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΧΡΟΝΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!ΛΑΤΡΕΜΕΝΕΣ ΟΙ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΧΙΟΝΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Very nice Christmas Tree Ornaments, I hope you have had a wonderful Holiday :) I wish you and your family all the best for 2012. hugs to you! Betka

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κικίτσα μου τι υπέροχα στολίδια που έφτιαξες!!! Από πού προμηθεύτηκες τα διαφανή αστέρια και καρδιές;
    Οι φωτογραφίες με ξετρέλαναν! Λατρεύω αυτά τα τοπία! Φιλιά γλυκιά μου δασκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κικίτσα μου χρόνια πολλά και πολύ ευτυχισμένα, και πολύ πολύ οικογενειακά, για να μη παραπονιούνται και οι γονείς (νομίζω όοοοολοι σε καταλαβαίνουμε μιας και ακούμε πάνω κατω τα ίδια! Ή τα ολόιδια...;!)! Τα στολιδάκια σου είναι υπέροχα και χαίρομαι που κι εσύ τώρα θα δείξεις τις χριστουγεννιάτικες σου κατασκευούλες γιατί κι εγώ στην ίδια μοίρα είμαι κι ένιωθα λίγο μόνη..! Σχεδόν ένα μήνα χωρίς υπολόγιστή κι εγώ..! Τώρα όμως που έχουμε..Γιούπι! Πολύ χαίρομαι που θα τα λέμε πάλι και μπορώ να κάνω και ανάρτηση για το δωράκι που ετοίμασα για την ανταλλαγή κι εγώ! Επιτέλους!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφες φωτογραφίες!!! Τα στολίδια σου είναι καταπληκτικά!!! Να περνάς πάντα όμορφες οικογενιακές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλώς δεχτήκατε τους ξενιτεμένους σας, καλή Πρωτοχρονιά να έχετε και πάντα με υγεία.
    Τα στολίδια σου, θαυμάσια... μπράβο
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΝΤΕ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ, ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΟΥ!!!!!!!!!
    ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ!!!!!!!
    ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΧΙΟΝΙ ΤΕΛΕΙΟ!!!!!!!!
    ΝΑ ΜΗ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΙ ΑΣ ΡΙΞΕΙ ΜΕΤΡΑ!!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. oooh this is fabulous my dear ! sweet kisses !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρονια πολλα και καλα Κικη μου!!!Πανεμορφα τα στολιδια σου!!Μου αρεσαν παρα πολυ!!!Τυχεροι ειδατε ασπρη μερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Hi sweet !!!This is such a wonderful pictures and a nice post!!
    Thank you so much for be such a great and dear friend and for all the lovely comments you have written in my blog in 2011!!!
    I wish a wonderful 2012!!.
    Big huges and kisses with much love.
    Cynthia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ όμορφα τα στολιδια σου!τυχερή είδες και χιονάκι!!! αλοίμονο σε μας,που για να χιονίσει στην Αθήνα πρεπει να κανουμε τάμα..χαχαα Καλή χρονιά να έχεις με υγεία ,αγάπη και ευτυχία σε σενα και την οικογένειά σου!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα Κική μου!!!!όμορφα τα στολιδάκια!!!!να περάσετε υπέροχα με την οικογενειά σου!!!καλή χρονιά με υγεία και αγάπη και ο,τι άλλο επιθυμείς!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Xronia polla!!! Na peraseis kala tis ypolipes giortes!!!Na exeis mia kali kai dimioyrgiki xronia!!!
    Sygnomi poy den einai sta ellinika alla moy ebgaze tetragonakia!!!
    Filia polla!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολύ όμορφα τα στολιδάκια σας! Καλή Πρωτοχρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι καρδούλες και τα αστεράκια σου!!!
    Και τι όμορφα χιονισμένα τοπία,μακάρι να χιόνιζε κι εδώ!!!
    Καλή χρονιά να έχουμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύ όμορφα τα Χριστουγεννιάτικα στολιδάκια σου!Μόλις κάναμε και εμείς την ανάρτηση για την ανταλλαγή δώρων!

    http://craftfairies.blogspot.com/2011/12/blog-post_30.html

    Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία και πολύ έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπημένη μου Κική, εύχομαι η νέα χρονιά να σου εκπληρώσει όλες σου τις επιθυμίες, με υγεία αγάπη
    ευτυχία και πολλές πολλές δημιουργίες!!!
    Χρόνια Πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΓΙΑ ΠΕΡΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μπουμπουκα Χρονια πολλα με υγεια αγαπη ευτυχια!!!Φιλακιαααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι υπέροχα στολίδια είναι αυτά; νομίζω είναι από τα πιο όμορφα που έχω δει.
    Όσο για το χιόνι τα απολαμβάνω από φωτογραφίες, γιατί εμείς εδω στα νότια κάθε 10 χρόνια το βλέπουμε.
    Σου εύχομαι να περάσεις όμορφη και ευτυχισμένη πρωτοχρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Από που να αρχίσω, τα στολίδια είναι υπέροχα!! Είδα και το χιονάκι και ζήλεψα γιατί εγώ φέτος δεν είδα καθόλου..
    Τέλος να σου ευχηθώ χρόνια πολλά και το νέο έτος να είναι γεμάτο όμορφες στιγμές!!

    Φιλάκια Πολλά Κική μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου, έχετε χιόνιιιι!!!υπέροχο!!!και τα στολιδάκια σου υπέροχα γλυκούλα μου!!!Καλή χρονιά με πολλή χαρά και ευτυχία!!! Καλά να περάσετε με όλη την οικογένειά σου, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γουστόζικα τα στολίδια και οι φωτογραφίες φοβερές!!!! Είναι πολύ όμορφα οταν μαζέυεται η οικογένεια. Ας γίνεται και λίγο χαμός, το διασκεδάζουμε τόσο πολύ!!! Να περάσετε όμορφα με τα αδερφάκια σου!!!! Καλή χρονιά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Kikouuu perna apo to blog mou se exw proskalesei se paixnidaki!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!!ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΓΟΥΡΑΚΙ ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΑΙ ΤΗ ΧΑΡΑ ΝΟΙΩΘΩ ΠΟΥ ΤΑ ΚΟΙΤΑΖΩ ΚΙ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΟΥ.Η ΠΕΛΙΝΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΗ ΚΑΡΤΟΥΛΑ ΤΗΣ ΜΕ ΚΑΜΑΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝ ΤΑ ΜΑΤΑΚΙΑ ΤΗΣ ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΔΙΑΒΑΣΕ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΑΓΑΠΗ ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΡΑΤΑ ΚΑΛΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ ΕΚΕΙΝΕΣ ΤΙΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΠΟΣΟ ΠΟΛΥΤΙΜΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΡΧΟΝΤΑΙ.ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Três...
    dois...
    um....

    ♫♫.•*¨`*•..¸ ☼ ☼ ¸.•*¨`*•.♫♫♫.
    ╔═════════ ೋღღೋ ═════════╗
    ೋ ~~* FELIZ ANO NOVO ~~* ೋ
    ╚═════════ ೋღღೋ ═════════╝
    ♫♫.•*¨`*•..¸☼ 2012☼¸.•*¨`*•.♫♫

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλή χρονιά και ευτυχισμένη, γεμάτη αγάπη και ομόνοια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κικιτσα μουυυυυυυυυυυυ γλυκιαααααααα..

    καλη χρονια με υγεια και δυναμηηηηηη

    πολλα φιλια και αγκαλιεςςςςςς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πέρασα να σου ευχηθώ τα καλυτερότερα για την καινούρια χρονιά!!! Σε φιλώ γλυκά και ελπίζω να περάσεις super με αγαπημένα πρόσωπα!!!!
    Θέλω να λάβω μέρος στο διαγωνισμό με ένα απο τα γούρια μου, τι ακριβώς πρέπει να κάνω? Να υποθέσω όταν θα μάθω θα είναι αργά για τη συμμετοχή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!