Κρύο, χιόνι και πολλά βραβεία!!!

Καλό μήνα!!!!
Ζεστό μήνα εύχομαι.
 Όχι για εμάς που τουλάχιστον έχουμε τη ζεστασιά του σπιτιού μας και τα χοντρά ρουχαλάκια μας αλλά για τους ανθρώπους που δεν έχουν τίποτα, ζουν χωρίς σπίτι, χρήματα, ρούχα! Για τις οικογένειες που δεν έχουν πετρέλαιο να ζεσταθούν! Για τα μωράκια που δεν έχουν ούτε γάλα να πιουν! Πονάει η ψυχή μου, όταν το σκέφτομαι!!! Πότε θα έρθουν οι καλές μέρες; Πού είναι το καλοκαίρι; Αργεί απλά ή μήπως δεν θα ξανάρθει και όλο και περισσότεροι συμπολίτες μας θα φτάσουν να ζουν σε αυτές τις αχαρακτήριστες συνθήκες!!! Ο εφιάλτης μας χτυπάει από παντού!!!

Σήμερα βρήκα της ευκαιρία μιας και αύριο το σχολείο είναι απαγορευτικό λόγο παγετού ( οι θερμοκρασίες εδώ σε εμάς παιδιά είναι τραγικές), να περάσω για ευχές από τα σπιτάκια σας και ομολογώ κορίτσια ότι  είστε όλες απίστευτα ταλαντούχες! Νιώθω πολύ πολύ πολύ μικρή ανάμεσά σας!!! Η γειτονιά μας όλο και μεγαλώνει και αυτό μου αρέσει πολύ. Είναι υπέροχο όταν διαπιστώνεις ότι όλο και περισσότεροι άνθρωποι επιτέλους χρησιμοποιούν τα χέρια τους και παράγουν κάθε είδους τέχνη! Το έτοιμο τείνει να σβήσει και είναι καιρός πια το δώρο να είναι δώρο καρδιάς και όχι τιμής!!! Μπράβο σε όλες σας!!!
Εγώ εδώ και μέρες έχω πάρει βραβειάκια από 4 κορίτσια ! 
Την Claire ( http://notebookofclaire.blogspot.com ), 
και από το Τζορτζινάκι (http://georginart.blogspot.com/)

Νομίζω ότι ήρθε η ώρα να παίξω...



Τρία πράγματα που αγαπώ ...
1) Το σχολείο!!! Αγαπώ τα πάντα στο σχολείο!!!
    2) Τα παιδιά!!! Κάθε ηλικίας!!!
            3) Τα ζωάκια!!! Μέσα σε αυτά και τον σωστό άνθρωπο!!!


Βραβείο Ν2


  1. What's your favorite song? ... Ψεύτρα Ζωή, Ελένη Δήμου 
  2. What's your favorite desert? ... Κιουνεφέ Κανταϊφι, το φτιάχνω όταν βρίσκω χρόνο, το απολαμβάνω κάθε φορά που πάω στην Πόλη!!!
  3. What ticks you off? ... Λοιπόν, λοιπόν, ψεύτες, υποκριτές, διπρόσωποι, δειλοί, ξιπασμένοι και φαντασμένοι, μη βρεθείτε μπροστά μου, σας τσάκισα!
  4. When you're upset ... Γιατί κλαίω πάντα, ποτέ δεν το κατάλαβα!
  5. What's your favorite pet? ... η Κρίστι  μας, η κούκλα μας, το σκυλάκι μας!
  6. Black or white? ... Και τα δύο
  7. Biggest fear ... Το αύριο!
  8. Everyday attitude ... Τα καλύτερα έρχονται;;;;;
  9. What's perfection? ... όλες οι μοναδικές, ανεκτίμητες στιγμές, οι θησαυροί της καρδιάς μου!!!
  10. Guilty pleasure ... Καμία ενοχή για τίποτα!!!
  7 τυχαίες σκέψεις:
  1. Θέλω να κάνω δίαιτα αλλά λατρεύω το έρμο το φαγητό!!!
  2. Μου λείπει το καλοκαιράκι!
  3. Θέλω να έχω τ'αδέρφια μου κοντά μου!!!
  4. Θέλω οι καλές ευχές να πραγματοποιούνται!!!
  5. Τα ταξίδια είναι στόχος!!!
  6. Μ'αρέσει να λέω καλημέρα σε αγνώστους στην είσοδο μιας οικοδομής και να με κοιτούν σαν να είμαι εξωγήινος!!!
  7. Θεέ μου, μη μας εγκαταλείψεις!!!


... Άργησα να παίξω το ξέρω!!!
Όσες δεν παίξατε (λίγο δύσκολο), θα χαρώ να πάρετε από μένα τα βραβειάκια, άλλωστε αξίζουν σε όλες σας!!!

Κορίτσια μου σας ευχαριστώ για την τιμή και φυσικά ανταποδίδω!!!

Καλό μήνα και Καλό Ξημέρωμα!!!
Φιλιά σε όλους!!!

CONVERSATION

24 Σχολια:

  1. Καλό μήνα Κική.Άραγε θα μάθουμε ποτέ, να λέμε ευχαριστώ για πράγματα που θεωρούμε δεδομένα αλλά και ασήμαντα στην ζωή μας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΙΔΕΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?ΝΑ'ΣΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ'ΑΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟ?ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΛΕΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΡΥΟ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΖΕΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ!ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ!ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hi Kiki, just wanted to stop by to let you know that I've been thinking of you!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΙΔΕΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΘΕΛΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ?ΝΑ'ΣΕ ΚΑΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΓΑΚΙΑ ΣΟΥ!ΝΑ ΔΩ ΤΩΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ!ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΙ'ΑΛΛΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟ?ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΛΕΩ ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΙΑΣΕΙ ΛΙΓΟ ΚΡΥΟ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΖΕΣΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!ΚΑΙ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ?ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΣ!ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ!ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΜΕ ΠΙΑΝΕΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ!ΚΑΤΙ ΟΜΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Sweet things about a sweet, sensitive soul!
    Polla filia from the cold, snowy Alps!
    Kai kalo mina!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μήνα Κικίτσα μου και καλό ξημέρωμα! Είσαι τόσο γλυκιά και αλήθεια κάθε φορά που διαβάζω ανάρτησή σου, σκέφτομαι πόσο ωραία είναι που υπάρχουν τέτοιες δασκάλες! Αλήθεια σου λέω! Εγώ είχα μια πολύ καλή δασκάλα και δεν θα την ξεχάσω ποτέ, κι ας την είχα μέχρι μόνο στην πρώτη και στη δευτέρα δημοτικού! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    ΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙ, ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΜΕ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΑΛΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!!! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ, ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΟ ΧΑΡΙΖΩ ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ, ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΘΕΡΜΑ ΠΟΥ ΠΕΡΝΑΣ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΦΗΝΕΙΣ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κικίτσα μου, πολύ βραβείο αδερφέ μου, καλορίζικο το δικό σου και η τελευταία σου σκέψη - παράκληση, στα χείλια όλων μας!!!!
    Καλό και χαρούμενο μήνα... Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Κική, καλό μήνα και συγχαρητήρια για τα βραβούλια σου : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. καλημερα...καλο μηνα κορτοπον..τα λογια βγηκαν μαζι με τις ομορφες νιφαδες του χιονια..καθολου κρυες..μα ζεστα,ασπρα απαλα λογια που σε ζεσταινουν στο ακουσμα τους..νασαι καλα με γεια το βραβειο..καλη συνεχεια..πολλες ζεστες αγκαλιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΜΟΥ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ!!!!!!!!
    ΣΤΕΛΝΩ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ!!!!!!!!!
    ΟΤΑΝ ΕΡΘΩ ΘΕΛΩ ΚΙΟΥΝΕΦΕ!!!!!!!!!
    ΜΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΕΙΔΑ!!!!!!!!!
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΩ, ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΟΛΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Kαλημέρα ζουζούνι μου και καλό μήνα!!Υπομονή..Θα περάσει και αυτός ο χειμώνας!!!Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια!!Τα αξίζεις άλλωστε!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα και καλό μήνα!!!!
    Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημέρα κοριτσάκι μου!
    Κρύο κι εκει ε; Κι εδώ είναι όλα κατασπρα αλλά δες που φτάσαμε: Καποτε χαιρόμασταν το χιονάκι και τα παιχνίδια μ' αυτό ήταν ανέμελα, τωρα σκεφτόμαστε εκείνους που υποφέρουν περισσότερο κάτι τέτοιες μέρες... Ανάθεμα στους αίτιους που έγραφε κι η Δίδώ Σωτηρίου, για άλλες συμφορές τότε...

    Για να το ελαφρυνω πολύ θα'θελα να με κεράσεις κιουνεφε από τα χεράκια σου και να το χαρούμε χωρίς τύψεις! Εχουμε τόσα κι άλλα να μας ζορίζουν, δε θα σκάσουμε και γι' αυτό...
    Φιλάκια πολλά, καλό μήνα να έχετε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γλυκιά μου Κική, εύχομαι να αποκτήσεις κι άλλα, περισσότερα βραβεία όχι μόνο στο μπλογκάκι σου αλλά και στη ζωή σου! Είσαι ξεχωριστός άνθρωπος και το αξίζεις! Φιλιά εκεί στα χιόνια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!! ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ Κ ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ!! ΔΕ ΓΡΑΦΩ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑΤΟΣ...ΥΠΟΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΥΟ!!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλό μήνα Κικι μου!!!!! Μπραβο για τα βραβεία σου!!
    Φιλακια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΙΚΗ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΜΕΡΟΥΛΕΣ!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΣΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑΚΙΑ ΣΟΥ ΣΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ!!! ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ....
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ...ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΟΤΙ... ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΘΕΟΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΜΕ .....ΕΚΕΙΝΟΣ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΟΙΧΤΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΜΑΣ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ,,,,ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΠΑΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κική μου δε σε πρόλαβα!!!τόπαιξες το παιχνίδι!!!Σου είχα πρόσκληση!!!πέρνα να δεις πόσο ίδιες απαντήσεις έχουμε, χωρίς να δει η μια της άλλης το παιχνίδι!!!φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα και καλό μήνα...είσαι πολύ γλυκός και τρυφερός άνθρωπος... μου άρεσαν όλα όσα έγραψες...να είσαι καλά..φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kική μου καλό μήνα!!!!όμορφα λόγια από έναν όμορφο άνθρωπο!!!!συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Διάβασα και απόλαυσα την ανάρτηση σου από την αρχή ως το τέλος...Μ'αρέσει και μένα να καλημερίζω τον κάθε άγνωστο στην είσοδο μιας πολυκατοικίας και αισθάνομαι τέλεια όταν με κοιτούν απορημένοι!Μπράβο για τα βραβειάκια σου!Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κική μου, καλό μήνα σου εύχομαι! Τα βραβεία σου αξίζουν και με το παραπάνω ! Πολύ αληθινά όλα αυτά που έγραψες, στα περισσότερα δε με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνη! Ειδικά στο κιουνεφέ και στο ..καλοκαιράκι!! χαχα!! Φιλάκια πολλά και να εχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!