Χιονοπόλεμος!!!

Έτοιμοι!!!!


Τι θα κάναμε αν ήμασταν 15, 20 ή 25;

Θα παίζαμε χιονοπόλεμο όλη μέρα!!!!!

Κυριακή μεσημέρι και σιγά σιγά σταματάει να χιονίζει!!! Τώρα είναι η ιδανική στιγμή για χιονοπόλεμο!!! Ο καιρός είναι μαλακός και το χιόνι άσπρο άσπρο και αφράτο!!!! 



Πήραμε τ'αδέρφια μας και του δώσαμε και κατάλαβε!!!! 



Ξέρετε που κατέληξε αυτή!!!!

Πρόσεχε τη μηχανή βρε Γιαννάκη!!!













Να 'μαι κι εγώ!!! Το χιόνι φτάνει σχεδόν στο γόνατο!!!
 έφαγα 5-6 απανωτές και παρ' την κάτω
Θα έρθει κανείς να με βγάλει από εδώ;;;;;



Ο αδερφός μου άκουσε για χιόνι και πέταξε σε χρόνο μηδέν!!! Πού να το βρει ο καλός μου στην Κρήτη το χιόνι;


Και το ζευγαράκι τι σας λέει;

Καλή Εβδομάδα σε όλους!!!!!

Φιλιά πολλά!!!!







CONVERSATION

37 Υπέροχες κουβέντες:

  1. ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΥ ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΤΟΣΟΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!
    ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΤΕΛΕΙΑ!!!!!
    Η ΠΑΡΕΑ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΗΡΕΜΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΟΜΟΡΦΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελευταία φορά που έπαιξα χιονοπολεμο ήταν στην Λίμνη Πλαστήρα...με το που φτάσαμε...ξετρελαθήκαμε από το χιόνι και...μέσα σε πέντε λεπτά είχα γλιστρήσει και σπάσει το χέρι μου...από τότε ακούω χιόνι και με πιάνει πανικός...βεβαια σε κακό δεν μου βγήκε...είκοσι μέρες αναρρωτική...ζωγράφισα το μισό σπίτι...και έτσι κάπως ξεκίνησαν όλα...
    ωραίες εικόνες όμως...καλή εβδομάδα...χωρίς άλλο χιόνι... αλήθεια πως την βγάζετε με το πετρέλαιο;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφη και χαρούμενη οικογένεια...είναι αυτή...μου έστειλες θετική ενέργεια ...και εγώ σου στέλνω την αγάπη μου και τα φιλιά μου ...Γλυκό μου πλάσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΜΑΣ ΜΑΣ ΜΕΤΕΦΕΡΕΣ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΟ ΣΑΣ....ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΟΛΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΕΙΔΑ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!ΝΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑΣ ΠΑΝΤΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΙΚΗ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου έχει δίκιο το Νενάκι κι εγώ ετσι ένοιωσα!!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πρεπει να περασες πολυ ομορφα!!! καλη εβδομαδα κ σε εσενα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αυτό κάναμε κι εμείς σήμερα!!χαχα μα δεν είναι τέλειο το χιόνι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου να ρθω κι εγώ;;ζηλεύω!!!!υπέροχες εικόνες μας φτιάξατε τη διάθεση!!!!να σαι καλά κοριτσάκι μου και συ και η οικογενειά σου!!!!καλή σου εβδομάδα!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφες εικόνες!!!
    Ζηλεύω...Θέλω και εγώ λίγο χιόνι!!
    Φιλιά Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Α! ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΙΖΕΙ! ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΙΔΙΑ!!!ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΩΣ ΚΟΥΚΛΟΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΘΕΑΑΑΑΑΑ!
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΕΤΑ ΤΡΕΞΑΤΕ ΓΙΑ ΚΡΑΣΟΚΑΤΑΝΥΞΗ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΤΖΑΚΙ...ΞΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΤΑΒΕΡΝΑ!!!!!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!
    ΑΝΤΕ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ΣΕ ΚΑΝΑ ΜΗΝΑ ΘΑ ΛΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ...ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. super! Snow as in Russia! In Russia now the temperature-21 and is a lot of snow))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μου 'ρθε κι εμένα μία στο κούτελο! Ποιος την έριξε; Εσύ Κικίτσα μου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μπράβο βρε Κικίτσα μου! Σα ζωγραφιά είστε!
    Ετσι πάντα να χαίρεστε τα απλά και να βλέπετε την ομορφιά γύρω σας!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εσύ Κική μου περνάς καλύτερα απ'ότι βλέπουμε...Όχι δεν ειναι καθόλου άσχημο το λιώσιμο στο σπίτι ειδικά αν έχεις καλή παρεούλα!!!!καλή εβδομάδα κ σε εσένα με πολύ χιονοπόλεμο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ γλυκές και ζωντανές εικόνες!Πάντα τέτοια Κική μου!Να περνάτε καλά...δεν πιστεύω η μηχανή που χτυπούσατε,να ήταν η δική μου;Μάλλον όχι γιατί είπαμε μηχανόβια αλλά που να φτάσω ως εκεί!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ααααα τι όμορφες εικόνες!!! Πάντα χαρούμενη και γελαστή να'σαι φιλενάδα! Εμείς στη Σπάρτη χιόνι δεν έχουμε δει ακόμα αλλά από τουρτούρα σκίζουμε!!! Πολλά φιλάκια γλυκούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κάααλα! Ήρθα πρίν, διάβασα αυτή την ανάρτηση, μετά είδα το μαγικό κουτί σου στην προηγούμενη ανάρτηση και ξεχάστηκα απο την ομορφιά του!!! Αχ! τί ωραία που είναι όταν χιονίζει τόσο!!! Τυχερούλικα!!! Πολύ ωραία φάση!!!! Πάντα έτσι χαρούμενοι να είστε!!! Τί όμορφη που είσαι στην πρώτη φώτο;!! Έκανες και αγγελάκια όταν έπεσες ανάσκελα;!!! χάχά!! Ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί σου τόσο όμορφες στιγμές!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα νά'χουμε!!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έεε! εννοώ.."μοιράζεσαι μαζί μας", χάχά!!! ;oD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κουκλάρα μου εσύ ..πόσο γέλασα με τη φωτό που είσαι ξαπλωμένη μέσα στο χιόνι ..τέλεια ..φιλάκια καλό μου και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ζηλεψα!!!τελειοοοο!!!!
    Να σαι καλα και να περασεις μια ομορφη εβδομαδα.misirlou

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. we had snow here too. So much fun ! Sweet kisses to you my friend !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα χαρούμενη, γελαστή και ευτυχισμένη να είσαι. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Όμορφες οι φωτογραφίες σας το ίδιο και η παρέα σας...Και του χρόνου φίλη μου!Καλή βδομάδα και σε σένα...Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου, τώρα καταλαβαίνω τί χάνω!!!!παίξτε και για μας !!!φιλάκια.
    Τέλεια η ανάρτησή σου γλυκούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Α!!ξέχασα, πέρνα από το μπλογκ μου , σου έχω βραβείο!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ!!!! :-) ΜΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΑ!!!! ΧΙΟΝΟΠΟΛΕΜΟΣ ΤΕΛΕΙΑ;; ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΟΛΟΙ ΓΥΡΝΑΜΕ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΙΚΗ ΜΑΣ ΗΛΙΚΙΑ!! ΧΙΧΙΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τι γλυκιές και ξένοιαστες στιγμές.... και τι ομορφοοικογένεια!!!
    Να είστε πάντα έτσι γελαστοί κι' αγαπημένοι και να μείνετε πάντα παιδιά!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα.Διάβαζα την ανάρτηση σου και ήρθε ο μικρός μου γιος και στέκεται δίπλα μου.Μου λέει: μαμά τι όμοφος!! εγώ έχω φτάσει στην φωτογραφία με τα περιστέρια.Δεν έχω δώσει την σημασία που πρέπει στην λέξη που μου λέει.Τα περιστέρια τον ρωτάω? όχι, ο κόμος(ο κόσμος)!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κουκλιτσα εισαι κική μου

    Να περνάτε πάντα τόσο όμορφα!!!!!

    Καλή βδομάδααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. τρελλαίνομαι για χιονοπόλεμο...τέλειες φωτος..καλημέραααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΚΙΚΗ MOY ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ !!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλη εβδομάδα κούκλα Κική!!!!Πανέμορφες οι φωτογραφίες σας στα χιόνια!!καλα περάσατε βλέπω!!!μπράβο σας οτι καλυτερο για να γινουμε πάλι παιδια!!!!!!!
    Να εισαι πάντα χαρούμενη !!!!φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Πάντα να περνάτε έτσι όμορφα και ξέγνοιαστα!!!!
    Περιμένω να δω τις όμορφες φωτογραφίες σε ένα αλμπουμάκι ή σε μια σύνθεση!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Νεραιδα μου εισαι πανεμορφη στη φωτο..αχου..ολοι μαζι..να σαι καλα..η τελευταια φωτο ειναι υπεροχη..το φιναλε τελοιο..φιλακια νεραιδα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ, ΤΟ ΧΑΡΗΚΑΤΕ ΕΤΣΙ;
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ , ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΣΤΕ ΑΚΟΜΗ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος2/4/12

    Κοριτσάρα μου είσαι αστέριιιιιιιιι!!!!!Ό,τι και να κάνεις, ό,τι και να γράφεις είσαι τρέλλα! Τ Ε Λ Ο Σ (Γεωργία Γάτσου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!