Latest Posts

By 6:16 μ.μ.


Καλή εβδομάδα και καλή Σαρακοστή σε όλους εύχομαι!!! Ελπίζω να περάσετε τέλεια το τριήμερο και ο καιρός να επέτρεψε σε κάποιους να πετάξουν το χαρταετό της Καθαρά Δευτέρας!!!! 
Είμαι λιγάκι θυμωμένη με τον κύριο bloger γιατί μου χάλασε τα σχέδια!!! Ολόκληρη την Παρασκευή προσπαθούσα να κάνω ανάρτηση το αποκριάτικο πάρτυ μας στο σχολείο και δυστυχώς δεν τα κατάφερα!!! Η λαχτάρα μου να σας δείξω πόσο υπέροχα πέρασαν τα μικρά μου κατέληξε σε τεράστιο εκνευρισμό!!!!Σαν να μην έφτανε μόνο αυτό σε ελάχιστες από εσάς κατάφερα να αφήσω σχόλιο με ευχές για καλό τριήμερο!!! Στο τέλος παραιτήθηκα και ετοίμασα τις βαλίτσες γιατί φύγαμε ταξιδάκι! Πήγαμε στα Πορόια Σερρών. Περάσαμε ΥΠΕΡΟΧΑ!!! Έβγαλα φυσικά πολλές φωτογραφίες για να σας δείξω. Ελπίζω σύντομα να μου κάνει τη χάρη...

Μέχρι τότε, να περνάτε καλά!!!!



You Might Also Like

24 Υπέροχες κουβέντες

  1. Καλώς το!!
    Μη στεναχωριέσαι κοριτσάκι μου,τα κάνει αυτά ο γρουσούζης καμιά φορα αλλά δε θα του περάσει!
    Χαιρομαι που περασατε καλά, και του χρόνου ευχομαι!
    Καλή Σαρακοστή να έχουμε,φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και του χρόνου!!!!!!!
    αυτα τα ναζια μας τα κανει συχνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έλα βρε Κικίτσα μου και μου έλειψες τόσες ημέρες! Σημασία έχει ότι πέρασες υπέροχα και στο αποκριάτικο πάρτυ και στην εκδρομούλα! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αχ η νεραιδα μου ηρθε..καλως το μου..να δεις τι θα του πω αν τον βρω..ειναι πολυ κακουλης ο μπλογκερ..θα σιαξει..καλη Σαρακοστη καρδια μου..θα τα πουμε..παρε μου τηλ..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπομονή, Κικίτσα!Αυτός ο bloger μου σπάει κι εμένα τα νεύρα ενίοτε!Καλά έκανες και ξέφυγες με την εκδρομούλα!Καλή μας Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο βρε Κικίτσα μου που πέρασες τόσο όμορφα, η χαρά σου με κάνει κι' εμένα να φαντάζομαι πως πέρασα ωραία!!!!!!!
    Όσο για τον blogger, με ταλαιπωρεί κι' εμένα τόσο πολύ που μούρχεται να το σπάσω το "πισίον" πολλές φορές!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλή Σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μην το σκέφτεσαι Κικίτσα! Δεν είχε φαίνεται τα κεφάκια του ο αδικιωρισμένος! Και του χρόνου να κάνετε τέτοιο ομορφο πάρτυ και σύντομα κι άλλη εκδρομούλα! Καλή Σαρακοστή με υγεία και χαρά! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΒΡΕ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Ο ΒΛΑΚΑΣ;
    ΑΝΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΙΣ ΔΕΙΞΕΙΣ ΜΑΖΥ ΜΕ ΤΟ ΤΑΞΙΔΑΚΙ ΤΗΣ ΧΑΡΑΣ!!!!
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΥΚΛΙΤΣΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική ψάξε για το Windows Live Writer, που σίγουρα υπάρχει στον υπολογιστή σου! Είναι η σίγουρη λύση, για τουλάχιστον ευκολότερες αναρτήσεις.. Για τα σχόλια...δεν ξέρω τι μπορείς να κάνεις! Καλά να περάσουμε και την υπόλοιπη Σαρακοστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική μου γλυκούλα, χαίρομαι που περάσατε ωραία!!Θα μας τα δείξεις άλλη φορά!!!καλή Σαρακοστή γλυκούλα μου!! φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κική καλά έκανες και πέρασες καλά....καλή σαρακοστή!!!φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πρέπει να' ναι ωραίο το μέρος που πήγατε Κική μου!!
    Θα περιμένουμε να δούμε τις φωτογραφίες από το πάρτυ!!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΙΚΙΤΣΟΥΛΙ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΠΑΝΗΣΕΙΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΛΑ!!!!ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ.
    ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ Ο BLOGGER ΦΤΑΙΕΙ Η ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΥΤΕΡ
    ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ 6 ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΙ ΒΓΗΚΕ ΜΕ ΚΑΤΙ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΝΑ ΟΥΤΕ ΣΧΟΛΙΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ Ν ΑΦΗΣΩ.ΧΤΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΟΜΩΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ.ΠΡΟΧΤΕΣ ΤΟΥ ΕΧΩΣΑ ΜΙΑ ΚΛΩΤΣΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΑ ΑΠΕΛΠΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΤΑ ΦΤΥΣΕ.ΕΓΩ ΤΟ Windows Live Writer,TO EXΩ KAΤΕΒΑΣΕΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΑΠΟ ΚΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΑΠΟ ΤΟ GMAIL ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ ΑΥΤΟ;;;;;
    AYTA ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ!!!!!ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΦΩΤΟ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τον καλόπιασες καθόλου τον blogger Κική; μήπως του είχες τάξει κάτι και δεν του το έδωσες;Ή μήπως ήθελε να σε διώξει ώρα αρχύτερα για να περάσεις όμορφο τριήμερο;Σαρακοστιανά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κικη μου χαιρομαι που περασες υπεροχα στην εκδρομη!!!Θα περιμενουμε να ηρεμησει ο μπλοκερ και να "ξεμπλοκαρει" για να μας δειξεις τις φωτογραφιες!!!!! Μεχρι τοτε υπομονη!!!! Φιλακια και καλη Σαρακοστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα και καλή Σαρακοστή!!! είδες;; τελικά όλα καλά!!!
    ¨ελα από το σπιτάκι μου αν θες σε περιμένει ένα γλυκό βραβειάκι καλωσόρισμα έτσι για να γλυκαθείς από την στεναχώρια με τον Κο Blogger!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλη σαρακοστη!το σημαντικο ειναι οτι περασες ομορφα το τριημερο σου κ ασε τον blogger να κουρευεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ζουζούνα μου χαίρομαι που πέρασες όμορφα ..περιμένω να δω πολλές φωτογραφίες ...φιλάκια καλό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!! ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΩΣ ΜΑΣΚΑΡΕΥΤΗΚΑΤΕ!! ΧΕΧΕΧΕ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν πειράζει,,μη στεναχωριέσαι!Θα μας δείξεις τις φωτογραφίες,εν καιρώ!!
    Μακάρι να περνάς όμορφα!!Φιλιά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλη Σαρακοστη και καλο μηνα να εχεις με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Θυμωμένη και με το δίκαιο σου...Αναμένουμε φωτογραφίες από τα μικρά καρναβαλάκια...Πορόια Σερρών ακούω και ενθουσιάζομαι!Για κάποιο λόγο κάθε φορά που πηγαίνω είναι σαν πρώτη φορά!Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλό Μήνα.Περιμένουμε ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το σημαντικό Κική μου είναι ότι πέρασες όμορφα και έβγαλες φωτογραφίες, που θα μας δείξεις κάποια στιγμή! Καλή Σαρακοστή και σε σένα! Σε φιλώ και αδημονούμε να δούμε τις φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!