Latest Posts

Δωράκια και συναντήσεις!!!

By 10:12 μ.μ.

Παρόλο πού ο καιρός επιμένει στα κρύα, στις βροχές και στα χιόνια και ταυτόχρονα ο blogger έχει πάθει γερό black out, εγώ θα αντισταθώ. Όχι δεν θα γκρινιάσω καθόλου!!!!! Αντιθέτως είμαι πολύ χαρούμενη γιατί αυτός ο Μήνας ξεκίνησε με πολλά και ωραία πράγματα!!!Ας αρχίσω με τα δώρα που κέρδισα από τα Give away που έκαναν τα κορίτσια μας, η Δημιουργία και η fotolabida . Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πολύ πολύ! Είμαι πράγματι τυχερή που έχω δικό μου κάτι από τα χεράκια σας, να είστε γερές και να δημιουργείτε τόσο όμορφα και ξεχωριστά πράγματα!!!!



Δεν υπήρχε περίπτωση να μην αναφερθώ στο γεγονός του μήνα που δεν είναι άλλο από τη συνάντηση στη Θεσσαλονίκη!!! Ήταν τρομερή εμπειρία. Μέσα σε ένα υπέροχο μαγαζί, τόσες πολλές γυναίκες, γνωστές και ταυτόχρονα άγνωστες μεταξύ μας !!!  Τα συνθηματικά (ονόματα των blog) έδιναν κι έπαιρναν, ακολουθούσαν αγκαλιές, φιλιά, γέλια και ο ενθουσιασμός ήταν διάχυτος!!!  Περάσαμε πάρα πολύ όμορφα και φυσικά υποσχεθήκαμε πως θα το επαναλάβουμε σύντομα!!!! Ξέρω πως οι φωτογραφίες έχουν ήδη κυκλοφορήσει. Εγώ θα δανειστώ κάποιες από τη Φανούλα !!!






Η Μαρία μας ετοίμασε από ένα tag και μία κονκάρδα με το όνομα του blog μας!!! Τρομερή...

Δωράκι από τη Φανούλα!!!
... έτσι κι αλλιώς είσαι στην καρδιά μου!!!

Εύχομαι να έχετε ένα ήρεμο βράδυ!
Φιλιά πολλά!!!





You Might Also Like

36 Υπέροχες κουβέντες

  1. τι ωραία που συναντηθήκατε!!συγκινήθηκα...αντε να δούμε κι εμεις οι Αθήναιες!!καλώς σε βρήκα!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπέροχα όλα!!! Πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένει παιχνιδάκι!! Πέρνα σε λίγο εεεεε;;;; δεν έκανα ακόμη την ανάρτηση, μόλις γύρισα!!! χαχαχα Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια τα δωρακια σου Κική!Φιλια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κικίτσα μου τέλεια τα δωράκια σου αλλά και η συνάντηση! Αχ, πόσο ζηλεύω!! Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. gorgeous creations my sweet friend ! Have a nice week !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου γλυκούλα!!!Σίγουρα θα τα ξαναπούμε...φιλάκια πολλά μωρό μου!!!να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική μου, συγχαρητήρια για τα δωράκια σου!!! Είναι πανέμορφα όπως κι εσύ είσαι πολύ γλυκιά (και από κοντα)!!!!! Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ζηλεύουμε που σας βλέπουμε όλες μαζί....Ευτυχώς κι εμείς είμαστε δύο κι έτσι κάτι γίνεται....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου όμορφα τα δώρα σου και εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!
    Όσο για την τέλεια συνάντηση τι να πω;!! Εύχομαι μόνο να επαναληφθεί και ποιος μας πιάνει!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα δωρακια σου είναι μοναδικά Κικίτσα μου, να τα χαρείς και πάντα τυχερή! Τη συναντηση τη ζηλεψαμε όλες!
    Πέρνα κι απο μέναγια μια συνεντευξη όποτε μπορεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικίτσα μου τα δωράκια σου είναι όλα υπέροχα!! Ζήλεψα την συνάντησή σας!! Μακάρι να διοργανώσουμε και στην Αθήνα!! Καλό βράδυ και από μένα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφα δωράκια, να είσαι πάντα τυχερή.Καλό βράδυ.Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παντα να εισαι τυχερη μπουμπουκα!!!!!Ζηλευω την συναντηση σας ισως κανουμε και στην Αθηνα!!!Φιλακια πολλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ήταν πολύ όμορφα την Κυριακή, αλλά νομίζω πως όλες συμφωνούμε πως πρέπει να ξαναγίνει σύντομα γιατί δε μπορέσαμε να χορτάσουμε η μία την άλλη!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχούλες και τη συμμετοχή σου!! Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφατα δωρακια σου να εισαι πάντα τυχερή... και ειδα οτι περάσατε όμορφα στην συνάντηση..σας..και στις επόμενες με το καλό... φιλια και καλώς σε βρήκα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πάντα τυχερή και πάντα με ωραία δώρα. Δεν θυμάμαι πρόσωπο αλλά επιφυλλάσσομαι στην επόμενη συνάντηση να μιλήσουμε. Καλή συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κική , σε ευχαριστώ για το συγκινητικό σου σχόλιο!! Χαίρομαι πολύ που σε γνώρισα κι από κοντά...είσαι τόσο φωτεινή και ζεστή παρουσία..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΦΑΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΙΚΗ ΤΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ!!!!!!ΕΔΩ ΠΕΦΤΕΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ!!!!!!
    Η ΑΛΛΗ ΚΥΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ;
    Α! ΖΗΛΕΥΩ...ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ!!!!!!!!!!!!!!
    Η ΜΑΡΙΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΣΑ ΕΡΓΑ ΒΛΕΠΩ!!!!!!!!!
    ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ!
    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΡΔΟΥΛΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ τι όμορφα ήθελα πολύ να έρθω αλλά δυστυχώς δουλεύω κ τις Κυριακές...Ελπίζω να καταφέρω κ εγώ κάποια συνάντηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Με γεια σου, Κικίτσα μου, υπέροχα τα δωράκια σου......
    Και η συνάντηση, super..... όλες τη ζηλέψαμε!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου υπέροχα όλα, την επόμενη φορά θα είμαι σίγουρα! Για πέρνα και από το σπιτάκι μου σε περιμένει το tag tag
    http://www.mamafromgreece.blogspot.com/2012/03/tag-tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα!!!!όμορφες στιγμές!!!!πάντα τέτοια!!!!πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοριτσάκι μου εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή!!!Υπέροχα δωράκια!!!Και τι όμορφα που περάσατε!!Χαίρομαι και σας "ζηλεύω"!!!Φιλιά ζουζούνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Με γεια τα δωράκια σου και πάντα τέτοια! Υπέροχα δώρα, όμορφες συναντήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κι εγώ πολύ ζηλεύω!!! Πολύ χαίρομαι να βλέπω τέτοιες μαζώξεις... Μπράβο κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με γεια τα φανταστικά δωράκια!! Ζήλεψα πολύ από τις φωτογραφίες, που δεν το ήξερα, να σας γνωρίσω κ εγώ από κοντά! Την επόμενη φορά...Σε φιλώ κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλώς σε βρήκα στο σπιτάκι σου!!!!Όμορφη η συνάντησή σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Να τα χαρείς τα υπέροχα δώρα σου!
    Καλά απ'όποιο blog περνάω βλέπω την συνάντηση...ζηλεύω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Νεραιδα μου υπεροχα τα δωρα σου..ηταν ομορφα οντως στη συναντηση..να σαι καλα..καλο απογευμα..σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. κικι καλως σε βρηκα τυχερουλα πολυ ωραια τα δωρακια σου χαρηκα πολυ που σε γνωρισα εισαι πολυ γλυκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΤΙ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ! ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ Κ ΣΤΗ ΦΑΝΗ! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΗΜΑΣΤΑΝ Κ ΕΜΕΙΣ ΕΚΕΙ!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ!!! ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΛΑΜΠΕΙΣ!!! ΕΙΣΑΙ ΚΟΥΚΛΑ!!! ΧΙΧΙΧΙΧΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Kαλησπέρα στην ομορφη δασκαλα..Εγω γιατιδεν πηρα δωρακι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου,μεγειά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γεια σου Κικίτσα...περάσατε όμορφα τα έμαθα...τα έμαθα...
    Με γεια τα δώρα!!!φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Maravilhoso é ser mulher!
    Com altos e baixos, sorrisos e lágrimas.
    Parabéns pelo nosso dia!
    Beijinhos.
    Brasil
    ¸.•°`♥✿⊱╮

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ζηλεύω ..ζηλεύω...ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ τι απίθανα δωράκια είναι αυτά;;;;πάντα τέτοια να έχετε!!!!πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!