Latest Posts

Δράση Ελληνίδων Blogger!!!

By 12:17 π.μ.




Πώς σας φαίνεται;

Εμείς όλες, είμαστε αυτές.

 Έχουμε αποδείξει ότι δεν καθόμαστε με σταυρωμένα τα χέρια και  ότι όλες μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα!!!
Κάτι μικρό από την κάθε μία από εμας είναι πολύ μεγάλο για κάποιους ανθρώπους!!!

Η σκέψη μας  είναι να ξεκινήσουμε όλες μαζί μια Δράση σε κάθε πόλη της Ελλάδας,στη δική σας πόλη. (Θα δρούμε όλες εξ αποστάσεως, στέλνοντας κάθε φορά τη συμμετοχή μας)

Έτσι λοιπόν επιλέξαμε  η  αρχή να γίνει από την δική μας πόλη την Πτολεμαΐδα. Θα είναι το πρώτο  Bazaar Blogger γυναικών για τον άνθρωπο και την αγάπη.  Η δράση μας θα φιλοξενηθεί στην αίθουσα του συλλόγου
 "Ο καλός Σαμαρείτης". 

Ο σύλλογος αυτός, τα προηγούμενα χρόνια συντηρούνταν από τη συνεισφορά  των πολιτών  της πόλης. Ο ρόλος του ήταν και είναι να προσφέρει καθημερινά φαγητό σε ανθρώπους και οικογένειες που δυσκολεύονται να έχουν ακόμα και τα αυτονόητα! Σήμερα τα πράγματα είναι δύσκολα για όλους με αποτέλεσμα ο σύλλογος να βρίσκει πολλά εμπόδια στο έργο του.
Το δικό μας Bazaar (συμμετέχουμε όλες απ' όλη την Ελλάδα στέλνοντας τα πράγματα που φτιάχνουμε και θέλουμε να διαθέσουμε) λοιπόν θα  είναι η τονωτική  ένεση, αφού τα έσοδα θα διατεθούν ώστε να μην πάψει να λειτουργεί ο σύλλογος αυτός.



Η συμμετοχή σας είναι πραγματικά πολύτιμη, όσες περισσότερες τόσο το καλύτερο!!! 
<7-8 /4/2012. Μια εβδομάδα πριν το Πάσχα δηλαδή!!! Είναι Σαββατοκύριακο, οπότε θα ήταν τέλειο όσες είστε εδώ τριγύρω να παραβρεθείτε έστω και για λίγο!!!
Σύντομα θα σας αναρτήσουμε την αφίσα και τις κάρτες που θα διαφημίσουν τη Δράση μας!!!

Οι οδηγίες είναι :

1. Δεν χρειάζεται να είστε οι ίδιες παρούσες ( είμαστε σκόρπιες σε όλη την Ελλάδα οπότε είναι κατανοητό ότι είναι δύσκολο να είστε όλες παρούσες. Οι συμμετοχές σας όμως μπορούν)!
2. Επιλέγετε εσείς τι θα φτιάξετε και σε ποια ποσότητα θα είναι αυτά που θα φτιάξετε.
3.Όταν είστε έτοιμες επικοινωνείτε μαζί μας ( Κική -Μαρία) για να μας στείλετε τα πραγματούδια σας
4. Για την κάθε μία συμμετέχουσα θα έχουμε πάγκο με το όνομα και τη διεύθυνση του blog της οπότε  θα είναι σαν να είστε μαζί μας!!!!
5. Όλες οι συμμετοχές θα αναρτηθούν.



Περιμένουμε με μεγάλη αγωνία τις συμμετοχές σας...

Μην ξεχάσετε να πάρετε το baner, ώστε να διαδοθεί η Δράση των Ελληνίδων Blogger!!!

Καλή μας επιτυχία κορίτσια!!!

Σας φιλώ!!!





You Might Also Like

54 Υπέροχες κουβέντες

  1. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!
    ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΚΕΙ !!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο Κική. Εύχομαι να καταφέρω έστω να περάσω μια βόλτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εμείς μπορεί να μην περάσουμε από κει γιατί είμαστε μακρυά..αλλά συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία..πέρνα από το σπιτάκι μας να μας απαντήσεις σε κάτι ερωτησούλες!!φιλιάαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο..πολυ ωραια η πρωτοβουλια σας!!δυστηχως ειμαι ..μακρια!!!καλη επιτυχια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία και καλή επιτυχία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο Κικίτσα μου , μέσα κι εγώ!!!Θα σας στείλω τα πραγματάκια μου και πουλήστε τα εσείς!!! ¨Οπως ξέρεις ήδη, δεν γίνεται να φύγω Σ/Κ, εργάζομαι!!!φιλάκια, θα είμαι κοντά σας με την συμμετοχή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΠΡΑΒΟ!!!!!!!!
    Μέσα κι' εγώ.... Δεν έχω πολλά, θα στείλω όσα βρω!!!!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σας ευχαριστώ κορίτσια, η συμμετοχή σας ξέρετε πόσο σημαντική είναι!!! Όσο για το πόσα θα στείλετε μη σας νοιάζει, αρκεί που θα δώσετε το παρόν!!!Καλημέρα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο Κικιτσα και εγω μεσα ειμαι!πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συγχαρητηρια για την πρωτοβουλία!Θα προσπαθησω κι εγω να συμβαλλω σε αυτη την προσπάθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Παρούσα!!!!!Μπράβο σας και συγχαρητήρια!!!!θα στείλω όσα περισσότερα μπορώ!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό το βήμα.... πρέπει και μπορούμε να το κάνουμε όλοι μαζί!!!!!! Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο σας!!!!

    Καλημέρα.. καλη επιτυχία!!!!

    φιλιααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλημερα!!!!
    Μπραβο Κικιτσα μου!!!!
    Συγχαρητήρια!
    Εγω σκέφτηκα τι θα σας στείλω!!!!
    ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. συχαρητηρια!!!καλη επιτυχια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μέσα κι εγώ! Θα επικοινωνήσω ή με'σένα ή με το Μαράκι για το που θα τα στείλω.. Πολλά φιλάκια Κικάκι μου και χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπραβο,χιλια μπραβο!Και εγω με την σειρα σου ειμαι εδω!!!Φιλακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο κορίτσια για αυτή την όμορφη κίνηση!!!!
    Εννοείται πως είμαι μέσα και εγώ!!!
    Θα τα πούμε σύντομα!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα Κική μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Κική μου για την πρωτοβουλία! Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κορίτσια το ξέραμε ότι μπορούμε να πιστεύουμε σε εσάς και όλες μαζί θα καταφέρουμε κάτι καλό!!! Μπορείτε να σκέφτεστε ταυτόχρονα την επόμενη δράση μας!!! Φιλιά σε όλες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγχαρητήρια κορίτσια !!!ευχομαι να πάνε όλα καλά στην έκθεση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελεια ιδεα και κινηση,Κικη!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ όμορφη η σκέψη σας κορίτσια!! Ελπίζω να τα καταφέρω να έρθω, αλλά όπως και να 'χει θα είμαι εκεί ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. συγχαρητήρια! Τέλεια ιδέα! Το αναδημοσίευσα και στο http://www.greekblogsbywomen.blogspot.com/ για να το δουν όσες περισσότερες μπορούνε!

    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΚ!!! ΕΧΩ ΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ,ΘΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΕ ΣΕΝΑ Κ ΕΓΩ Κ Η ΜΑΜΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραία ιδέα κοριτσάκι!!Πρέπει να σκεφτώ τι να σας στείλω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΙΚΗ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΟΥ ΜΕ ΜΕΙΛ............
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ένα μεγάλο μπράβο μαζί με την καλησπέρα και την αγάπη μου Κικίτσα : )
    Θα είμαι κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλησπέρα Κική μου :)
    Πολύ ωραία ιδέα.. Τι μπορούμε να στείλουμε ακριβώς??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κικίτσα μου αυτό που ξεκινάτε είναι υπέροχο! Θαυμάζω το κέφι και τις πρωτοβουλίες σας! Δειλά-δειλά σου λέω κι εγώ ότι θα κάνω κάτι και ελπίζω να φανώ συνεπής. Θα μας πείτε πόσο νωρίτερα θα πρέπει να είναι τα πράγματα σ' εσάς. Σε φιλώ και εύχομαι καλή δύναμη σε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ειναι απλα υπεροχη αυτη η πρωτοβουλια και επλιζω να προλαβω να παρω μερος κι εγω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος14/3/12, 9:26 π.μ.

    ΚΙΚΙΤΣΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕΣΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΟΥΚΛΙ!!(ΝΑΣΙΑ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ótima iniciativa, desejo sucesso para vocês.
    Boa quarta-feira!
    Beijinhos.
    Brasil.

    ✿✿
    ♪º° ✿

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καλημέρα Κική...Μπράβο για την πρωτοβουλία!Εγώ δεν είμαι πολύ των κατασκευών...θα σκεφτώ πως μπορώ να συμμετέχω...Έχουμε βέβαια τόσες υπέροχες στις χειροτεχνίες που θα γεμίσετε γρήγορα αριστουργήματα και δεν θα ξέρετε που να τα βάλετε!!!Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μπραβο κικη μου γιατην υπεροχη αυτη κινηση!
    αν και συμμετεχω σε 2 φιλανθρωπικα μπαζαρ τελος του μηνα θα δω τι μπορω να κανω!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Eimaiενθουσιασμενη με την ιδεα σας.,παβο πραγματικα.θα ηθελα κ εγω να συμμετεχω,θα το προσπαθησω.φιλια κ καλη επιτυχια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Κικίτσα ...μόλις συνέλθω λίγο θα φτιάξω κάτι για την προσπάθεια...
    Μπράβο κορίτσι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία ! Το Σαββατοκύριακο θα έχω έτοιμα τα δικά μου και αμέσως θα επικοινωνήσω μαζί σας για τις λεπτομέριες ! Καλή συνέχεια και καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΧ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΜΟΥ ΕΛΕΙΨΕς ΠΟΛΥ!ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ!!ΠΩΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΙΕΙΛΩ ΚΙ ΕΓΩ?ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΗ ΜΟΥ !!!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΙΔΕΑ!!!!!ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!!
    ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ!!!!ΦΙΛΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΙΚΙ μου μπραβο για την πρωτοβουλια το ειδα και στο Κουβαράκι...το μηνυμα θα κανω οτι μορώ και εγώ...καλή επιτυχία.. φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Κοριτσάρες μουουουουου,
    Σας έχω και ένα ολοκαίνουριο βαζάκι μαγιονέζας για το Bazzar, ελπίζω να "μετρήσει"!!!!!!
    http://filiascrafts.blogspot.com/2012/03/blog-post.html

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΓΕΙΑ !!!!!!!!!!ΚΑΙ ΕΓΩ !!!!!!!ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ ΣΤΕΙΛΕ ΔΙΕΥΘΥΝ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙ...KALO SABBATOKYRIAKO

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αγαπημένες μου,
    Θέλετε ένα βαζάκι μαγιονέζας και ένα δεντράκι ακόμα;
    Είναι δικά σας!!!!!!
    http://filiascrafts.blogspot.com/2012/03/blog-post_19.html#comment-form
    Το δεντράκι, ασφαλώς θα φτάσει "το χάλι του το μαύρο"!!!!! Θέλετε να το "συναρμολογήσετε" μετά εσείς; Πέστε μου......
    Δυστυχώς, ό,τι φτιάχνω το χαρίζω.... Αυτά είναι τα πιο τελευταία μου....
    Σας φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Πολύ ωραία ιδέα!!!Μπράβο σας!!!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Καλημέρα. Θέλω κι εγώ κάτι να σας στείλω. Το emailμου είναι anastlalou@gmail.com ή anastasialalou@hotmail.com
    Στείλε μου το τηλέφωνο να μιλήσουμε για το πως θα μπορέσω να σας τα στείλω. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Εχω κι εγώ κάτι έτοιμο. Το email μου είναι anastlalou@gmail.com, γράψε μου τηλέφωνο να μιλήσουμε για το πως μπορώ να σας τα στείλω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Μπραβο σας κορίτσια!
    Ετοιμασα κι εγω καποια γούρια -κάπως βιαστικά είναι η αλήθεια,αλλά με όλη μου την αγάπη και τις ευχές μου για να πετυχει η προσπάθειά σας!
    Πείτε μου που να τα στείλω,το μέιλ μου είναι ndamopoulou@yahoo.gr
    Kαλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Κική,καλησπέρα!Θα ήθελα πολύ να βοηθήσω,στείλε μου ένα μέιλ σε παρακαλώ γιατί δε βρίσκω κάπου το δικό σου για να μου δώσεις διεύθυνση και λεπτομέρειες για την αποστολή!Δεν το έμαθα νωρίτερα αλλά μόλις το έμαθα έβαλα και το μπάνερ για να το διαδώσουμε όσο μπορούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Μπραβο κοριτσια!!! Θα ηθελα να συμμετασχω απο πολυ μακρυα, απο Ηρακλειο Κρητης. Εχω ετοιμα τι να στειλω αλλα θα ηθελα μια επικοινωνια αν γινεται (που να τα στειλω κ.λ.π.) Το μειλ μου ειναι marinoidoy@sch.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Κική σου έχω στείλει email με τη συμμετοχή μου!!!!!! Περιμένω απάντηση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. αφροδιτη χακα27/3/12, 4:09 μ.μ.

    Συγχαρητηρια κοριτσια για την πρωτοβουλια σας.Με μεγαλη μου χαρα θα ηθελα να σας βοηθησω .Εχω ετοιμα πραγματα να σας στειλω αλλα δεν ξερω που σας παρακαλω επικοινωνιστε μαζι μου.Το μειλ μου ειναι afro-xaka@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Κορίτσια καλησπέρα,είμαστε οι χρυσομέλισσες από Αθήνα.
    Θέλουμε να σας στείλουμε αρκετά πράγματα θα προλάβουμε?
    Στείλτε μας μέιλ στο xrysomelisses@gmail.com όσο πιο γρήγορα μπορείτε.
    Περιμένουμε...............
    Χρυσομέλισσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Αν και διανύω μια τρελή εβδομάδα, κάνω οτι μπορώ για να στείλω μέχρι την Παρασκευή ότι προλάβω... Στείλε μου στο eirinixeiropoihmata@gmail.com τη διεύθυνση κι εύχομαι να τα καταφέρω!!! Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!