Καλό Πάσχα

Κοριτσάρες μου όμορφες, εύχομαι Καλό Πάσχα και Λαμπρή Ανάσταση Κυρίου σε όλες σας, μέσα από την ψυχή μου!!! Να περάσετε όμορφα ό,τι κι αν κάνετε όπου κι αν πάτε!!! Ήθελα να περάσω από όλες σας αλλά κυριολεκτικά κάθομαι σε αναμμένα κάρβουνα, δεν προλαβαίνω και ζητώ συγνώμη γι'αυτό!!! Θα τα πούμε από Δευτέρα πρώτα ο Θεός όταν πια οι περισσότερες επιστρέψουμε στη βάση μας!!!! Πριν κλείσω όμως θέλω να δείτε τις λαμπάδες που δώσαμε στους εθελοντές μας, το λιγότερο που μπορούσαμε να κάνουμε γι'αυτούς...







Αυτή είναι η λαμπάδα που θα πάω στον Χρηστάκο μου!!!


Τα μικρά μου ήθελαν να σας ευχηθούν Καλό Πάσχα αλλά η κυρία τους που να προλάβει να σας τα δείξει...
Δεχτείτε τις ευχές τους τώρα, που μάλλον είναι και η πιο κατάλληλη στιγμή!!!


Η Ρένα μας, έκανε ανάρτηση με την αφίσα της καινούριας Δράσης που δεν είναι άλλη από την έκθεση με τα συρτάρια μας!!!! Περάστε να τη δείτε!Είμαι πολύ χαρούμενη!!!!

Σας φιλώ Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και πάλι!!!!

Να προσέχετε!!!

CONVERSATION

44 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Ωραίες λαμπάδες!!! καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΥΠΕΡΟΧΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΤΑ ΚΑΛΑ ΚΟΡΙΣΤΙΑ ΜΟΥ, ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΣΑΣ!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΕΧΩ ΔΟΥΛΙΤΣΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΧΡΟΝΟ!!!!!
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΘΕΣΗ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!
    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΛΑΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ!
    ΑΜ ΠΩΣ! ΜΕ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΔΑΣΚΑΛΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΔΩΡΙΣΑΤΕ ΛΑΜΠΑΔΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΣΑΝ!!!!ΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!!!!
    ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!!!!Να περάσετε υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μου κορίτσι πολύ όμορφη η σκέψη να χαρισετε λαμπαδες στους εθελοντες που σας βοήθησαν!Καλό Πάσχα και καλή ξεκούραση στα μαθητούδια σου τα γλυκά!!Φιλάκια Κική μου, Καλή Ανάσταση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!Να περάσεις όμορφα με αγαπημένα πρόσωπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπεροχες οι λαμπαδες..πολυ ομορφη ιδεα!
    καλη Ανασταση και Καλο Πασχα!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση και στα μικρά σου μαθητούδια!!!Πολύ ωραίες οι λαμπαδίτσες!!Καλά να περάσεις και καλή ξεκούραση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ καλογουστες οι λαμπαδες σου..να σου ευχηθω Καλο Πασχα με υγεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νεραιδα μου..καλη Ανασταση..φιλια σε ολους..ο Θεος μαζι σας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλή Ανάσταση και καλή ξεκούραση!!
    Πολύ καλά κάνατε με τις λαμπάδες, μπράβο στους εθελοντές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. και το αγοραι μ χρηστο τον λενε να του δωσουμε την τελευταια χαχα να εισαι καλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να σαι καλά Κική μου!!!!καλή Ανάσταση με υγεία και αγάπη!!!!όμορφες οι λαμπαδες σου!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος13/4/12

    πολυ ομορφες!μπραβο!ευχαριστουμε !καλο πασχα!καλη Ανασταση,παντα ΑΞΙΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑς!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες!!! Να είσαι καλά Κικίτσα μου, καλή Ανάσταση και καλά να περάσετε!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλη Ανασταση και Καλο Πασχα .Η χαρη του Χριστου να σου χαρισει ο,τι αναζητας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να΄σαι καλά. Κικίτσα!Καλή ξεκούραση τώρα και καλό Πάσχα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τί όμορφες λαμπάδεεεες !!!!! Τα μικρούλια σου είναι τόσο γλυκούλια !!!! Να είναι καλά και γερά και χαρούμενα !!!
    Καλή Ανάσταση Κική μου και Καλό Πάσχα να έχεις !!! Φιλάκια πολλά !! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλή Ανάσταση! Πολύ όμορφες οι λαμπαδίτσες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Αφού συμφωνήσω με την Εφη (πως να μην είναι χαμογελαστα και χαρούμενα τα παιδάκια, με τέτοια δασκάλα που έχουν !!) , πέρασα κι εγω να σου ευχηθώ καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση! Να χαίρεσαι τον αντρούλη σου και όλους όσους αγαπάς !! Φιλάκια πολλά!
    Υ.Γ. Οι λαμπάδες πανέμορφες! Εξαιρετική η κίνηση να τις χαρίσετε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή Ανάσταση!!!
    Πολλές-πολλές ευχές για ένα αξέχαστο Πάσχα!!! (και όσο το δυνατόν πιο χαμογελαστό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Γλυκιά μου Κική χάθηκα από το blogaki σου αλλά ξεκίνησα πρακτική και μειώθηκε ο ελεύθερος μου χρόνος!!
    Οι λαμπάδες είναι πολύ γλυκές..
    Καλό Πάσχα σου εύχομαι με υγεία πάνω απ'όλα :)
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κοριτσάκι μου οι λαμπάδες απλά υπέροχες και μας δίνεις τις καλύτερες ευχές με αυτές τις χαμογελαστές φατσούλες!!
    Να περάσεις όμορφα και Καλό Πάσχα!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥ,ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΔΙΝΕΙΣ ΧΑΡΑ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι λαμπάδες είναι υπέροχες!!!!! Μπράβο σε όλους τους εθελοντές, το αξίζουν πραγματικά!!!! Ασχετο: τη τσόχα την αγοράζω από εδώ http://www.purlsoho.com/purl/search/?search_keywords=felt

    Καλή Ανάσταση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική μου, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ σου εύχομαι ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ!!!
    Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!
    Οι λαμπάδες για τους εθελοντές σας είναι πολύ όμορφες, γιατί σαν βασικό υλικό τους έχουν την αγάπη!!! Να μου τους χαιρετήσεις!
    Να δώσεις και από ένα γλυκό φιλάκι στα παιδάκια σου!!!
    Με την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πολύ όμορφες οι λαμπάδες Κικίτσα μου!! Δεν καταφέραμε να συνεννοηθούμε καλά τελικά και δε μπόρεσα να στείλω τα πραγματάκια μου... Στενοχωρήθηκα πολύ, αλλά τουλάχιστον πήγαν όλα καλά απ' ότι διάβασα κι αυτό είναι που μετράει!! Να περάσεις όμορφα αυτές τις μέρες!! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. καλή Ανάσταση!!!Καλό Πάσχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΝΑ ΣΕ ΔΥΝΑΜΩΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΡΙΖΕΙ ΥΕΙΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ ΣΟΥ!!!
    ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΝΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!!
    ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΙΘΕ Η ΘΥΣΙΑ, Η ΣΤΑΥΡΩΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΗΜΩΝ ΚΑΙ ΘΕΑΝΘΡΩΠΟΥ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΓΑΛΗΝΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ, ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ΣΤHN ΚΑΡΔΙA ΣOY ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΣOY.

    ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

    ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά! Να περνάς όμορφα Κική μου με αυτούς που αγαπάς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΚΙΚΗ ,ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΆΝΤΑ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ !!!!ΥΠΈΡΟΧΕΣ ΟΙ ΛΑΜΠΑΔΕΣ !!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ,ΕΚΕΙΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΧΑΡΑ ΚΑΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. κικουλα μου χρονια πολλα!!!!ευχομαι να εισαι καλα και να περασες ομορφα το Πασχα.Πολλα φιλια!!!!χριστος ανεστηηη!!!!!
    (βγαλε απο τα γκατζετ σου το www.rdeco.gr γιατι οταν μπαινω στο μπλογκ σου υπαρχει προειδοποιηση κακοβουλου λογισμικου!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πασχαλινες ευχες απ'την καρδια βγαλμενες, ολες οι μερες της ζωης να ειναι Αναστημενες.
    Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Xριστός Ανέστη Κική μου. Ελπίζω να πέρασες όμορφα. Έλα μια βόλτα από μένα που σε περιμένουν βραβειάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Πανέμορφες οι λαμπάδες! Χριστός Ανέστη, χρόνια πολλά! Ελπίζω να πέρασες πολύ όμορφα αυτές τις μέρες!Φιλιά πολλά Κική μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χριστος ανεστη!!!
    καλα να περνας...
    φιλακια πολλαααααααααααααααααααααααα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!