Latest Posts

Κι είμαστε ακόμα ζωντανοί...

By 12:04 π.μ.

Bazaar Μέρος Τρίτο

Φτάσαμε αισίως στην τρίτη και τελευταία ανάρτηση για το Bazaar μας! Πριν σας παρουσιάσω και τις τελευταίες λεπτομέρειες έχω την ανάγκη να τονίσω ότι σε καμία περίπτωση δεν θέλουμε να καταντήσουμε γραφικές και ούτε φυσικά θέλουμε να θεωρηθεί ότι "ευλογούμε τα γένια μας". Οφείλουμε όμως να σας τα πούμε και να σας τα δείξουμε όλα. Πρέπει να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για όσα συνέβησαν όλες εκείνες τις μέρες. Άλλωστε μας αφορά όλες και εκτός αυτού είναι πολύ όμορφο να έχετε πραγματικά την αίσθηση ότι ήσασταν παρούσες από την αρχή μέχρι το τέλος στο πρώτο μας ταξίδι!!!




Στο bazaar συγκεντρώσαμε 2000 ευρώ!!!! Το ποσό ξεπέρασε κατά πολύ τις προσδοκίες μας. Ακριβώς γι'αυτό το λόγο αποφασίσαμε σε συνεννόηση με τον πρόεδρο του Καλό Σαμαρείτη  το ποσό να μοιραστεί εξίσου στον Καλό Σαμαρείτη και σε 2 οικογένειες που διαπιστωμένα είχαν τα χρήματα πολύ μεγάλη ανάγκη! 





Στόχος μας ήταν και είναι να πουληθούν όλα τα πράγματά μας. Όσα λοιπόν δεν πουλήθηκαν στο bazaar,  τα οποία δεν είναι πολλά αλλά είναι αρκετά για να μαζέψουμε ένα αξιοπρεπές ποσό. /Σκεφτόμαστε να τα στήσουμε σε ένα πάγκο και να τα πουλήσουμε έτσι ώστε να μην μας μείνει τίποτα! Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε. Περισσότερες πληροφορίες σχετικά με αυτό θα σας δώσουμε μόλις είναι όλα έτοιμα!



Η πρώτη πράξη του έργου τελείωσε. 
Ο χαιρετισμός είναι δυνατός, ζωντανός, χαμογελαστός, αισιόδοξος!
 Σας ευχαριστούμε παιδιά που μας τα προσφέρατε όλα αυτά απλόχερα!!!




Η αυλαία του Bazaar  στην Πτολεμαίδα έπεσε με δόξα!!! Μια ολοκαίνουρια ετοιμάζεται να ανοίξει και να μας ταξιδέψει σε κόσμους μαγικούς κι ονειρεμένους. Εμείς την έκθεση με τα συρτάρια τη διαφημίσαμε σε όλη την πόλη με τον καλύτερο και πιο όμορφο τρόπο.  Μη παραλείψετε να κάνετε κι εσείς τη διαφημισούλα σας...




Η μία επιτυχία διαδέχεται την άλλη. 
Το πρώτο βήμα ήταν πολύ καλό το επόμενο θα είναι ακόμα καλύτερο και στο τέλος...
 δεν θα πιστεύουμε και οι ίδιες ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ...!!! 

Καλό ξημέρωμα σε όλες!!!!


You Might Also Like

27 Υπέροχες κουβέντες

  1. Σίγουρα τα επόμενα βήματα θα είναι τα καλύτερα. Να είσαστε σίγουρες. Η αυλαία μπορεί να έπεσε, το έργο όμως ....συνεχίζεται. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑΙ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΜΙΚΑ!!!!!!!!
    ΑΥΡΙΟ ΦΕΥΓΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΣΕ ΣΑΣ!!!!!
    ΜΟΛΙΣ ΜΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΜΑΙΛ ΓΙΑ 3 ΝΕΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΕ ΟΛΕΣ ΚΟΡΙΤΣΙΑ, ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ!!!!!!
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!!!!
    ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΙΚΡΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ!!!
    ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΙ ΜΑΡΑΚΙ ΜΟΥ ΑΕΙΚΙΝΗΤΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πράγματι συνεχίζεται!!! Σίγουρα κάθε επόμενο βήμα είναι και πιο δυνατό!!! Μπράβο σε όλες σας!!! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο και πάλι Μπράβο για όλα όσα κάνατα και σε όλους όσους σας βοήθησαν. Φιλάκια πολλά και στις δύο σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με εκανες να δακρυσω!!!Διαβαζοντας την αναρτηση σου Κικιτσα μου και τα λογια της Ρενας πιο πανω συγκινηθηκα...Συμφωνω ΑΠΟΛΥΤΑ με τη Σωσω!!!Χιλια μπραβο μεσα απο την καρδια μου σε σενα και στη Μαρια που ειναι τοσο δικριτικη και δεν πολυ φαινεται...Παιρνουμε τη σκυταλη απο εσας και ξεκιναμε με τα συρταρια τον αλλο μηνα!Σειρα της Θεσσαλονικης τωρα!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κικίτσα μου, Μαρία μου, τι να σας πω.... Μια μια γραμμή που διαβάζω, κάθε φωτογραφία, μου φέρνουν εκείνο το γλυκό ανατρίχιασμα για κάτι ΚΑΛΟ που έγινε, κάτι συγκινητικό, στο οποίο κι' εγώ, με την τόσο μικρή μου προσφορά μπόρεσα κάτι να προσθέσω!!!! Εύχομαι ολόψυχα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ στη Ρένα μας... Βάζω κι' εκεί το "πετραδάκι" μου, που με κάνει να βλέπω τον κόσμο πια, με άλλο μάτι (κάτι κάνω κι' εγώ για το συνάνθρωπο!).
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπραβο σπουδαια κινηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και φυσικά πρέπει να τα λέμε και να τα ξαναλέμε!!!Όχι για το μπράβο αλλά για να μαθευτεί και να γίνονται όλο και περισσότερες τέτοιες κινήσεις!!!Το ''κάνε το καλό και ρίξ'το στο γιαλό'' δεν εννοεί τη σιωπή αλλά να μην εκμεταλλευόμαστε την προσφορά για δική μας προβολή...Αυτά κούκλα μου...και πάλι μπράβο σε σας κι όσους συνετέλεσαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ!!!!!
      ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΑΥΤΑ , ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΠΩΣ!!!!!!!!
      ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΒΡΕΘΗΚΑΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ, ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ!!!!!
      ΕΣΥ ΕΤΟΙΜΑΖΕ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ!!!!!!!
      ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΑΣ!!!!!!1

      Διαγραφή
  9. Μπραβο κοριτσια και εγω απλα να ευχηθω καλη συνεχεια!!!!!!!
    Δηλωνω παρουσα σε καθε παρομοιο βημα
    πολλλα φιλια καλημερα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χάρηκα αφάνταστα για το ίδρυμα καθώς και για τις δύο οικογένειες!!
    Μακάρι τέτοια αποτελέσματα να έχουμε πάντα!!
    Καλή συνέχεια σε όλες και όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Kαλημερα Μαρακι!Μπραβο,μπραβο,χαρουμενες ειδησεις επιτελους!!!!Καλη συνεχεια και ολες ειμαστε παρουσες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!!!!!!!!!!!ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΠΑΛΙ; ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ; ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΕΚΦΡΑΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ, ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΟΛΗ Η ΜΠΛΟΚΟΣΦΑΙΡΑ!!!!!!!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. What a beautiful initiave!!!!! I read back (with the help of Google Translatore hihi) and I find it wonderful!!! Thank you for sharing, Kiki mou! :)
    Polla filia kai apo mena!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολλά συγχαρητήρια κοπέλα μου για αυτήν την καταπληκτική πράξη!! :) Εύχομαι όση χαρά δώσατε, άλλη τόση να πάρετε και εσείς στην ζωή σας..

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο!...

    ευχομαι να μην σταματησει εδω..

    κικιτσα μουυυυυυυυυυυ.. καλο απογευμα φιλακια πολλααααααααα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γραφικές;;;;μην το ξαναπεις!!!!εγώ περιμένω πως και πως να μαθαίνω νέα!!!!χίλια μπράβο!!!!δεν ξέρω τι άλλο να πω έχω τόσο συγκινηθεί!!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γλυκιά μου Κικίτσα, αυτό που καταφέρατε είναι πολύ μεγάλο!!! Μπράβο σας και σίγουρα θα υπάρξει επόμενη φορά και σίγουρα θα έχετε μεγάλη επιτυχία! Φιλιά κοριτσάκι μου καλό!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπράβο κοριτσάκια μου γλυκά!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Χαίρομαι τόσο πολύ που πήγε τόσο καλά το bazaar... Άντε και στα επόμενα με το καλό!! Και για ποιό άγχος καλέ λες εσύ;! Μια χαρά ήρεμη σε είδα εγώ!! Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. παντα τετοιες επιτυχιες κικη μου!!!
    καλο σαββατοκυριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Για άλλη μια φορά... άργησα και τα είπαν όλα...Θα πω επομένως μόνο καλό Σαββατοκύριακο...για να μην επαναλαμβάνομαι!!!!!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπραβο και πάλι!
    Μπραβο σε όλους σας και σε όλους μας!
    Το ποσό ήταν μεγαλο και θα πιάσει τόπο! Κανατε και πολύ καλη δουλειά στο να το γνωστοποιήσετε- αντε την άλλη φορα ευχομαι συνέντευξη στην ...Τρέμη!
    Πλάκα κάνω, σε καμαρώσαμε κοριτσακι μου, μια χαρα τα είπες (μεταξύ μας εμένα θα είχε ανοίξει η γη να κρυφτω μέσα).
    Φιλιά πολλά, καλή συνέχεια και ποτε να μη σας λείψει το κουραγιο για νέες προσπάθειες!
    Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μπράβο Κική! Χαίρομαι για το αποτέλεσμα...Και εις άλλα με υγεία...Όλες μαζί μπορούμε να κάνουμε θαύματα!!! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική μου,δεν έχω λόγια για όλα αυτό που στήθηκε,για το αποτέλεσμα ,για την ιδέα και την απόλυτη συνεργασία για ένα έργο που φέρατε σε πέρας με τεράστια επιτυχία.Το μπράβο είναι λίγο.Μόνο θαυμασμό έχω σε όλους να αποδώσω και κυρίως σε σας που πήρατε την πρωτοβουλία!!!Να είστε όλοι καλά ,καλή συνέχεια και ελπίζω την επόμενη φορά με περισσότερες συμμετοχές,και την δική μου μαζί!!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κική μου καλώς σε βρήκα. Συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία σας αυτή. Στο μέλλον αν μπορώ να βοηθήσω θα είμαι στη διάθεσή σας.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κική μου εμένα μ'αρέσει που μας τα λές με κάθε λεπτομέρια...πραγματικά σα να είμασταν και εμείς εκεί!!!!!!!!!!Αχ αν είστε όλοι καλά!!!!!!!!!!
    Εύχομαι να συνεχιστεί αυτή η δράση!!!!Και πάλι ΜΠΡΑΒΟ σε όλους!!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κική μου μπράβω για ολη την οργάνωση και την εκδήλωση!!!! Ηταν τιμη μου που μπορεσα να βοηθήσω κι εγω εστω και από μακριά!!!! Σε ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!