Latest Posts

Δωράκια και Βραβειάκια!!!

By 11:59 μ.μ.

Σαββατοκύριακο από αύριο κορίτσια μου και εύχομαι να είναι ανοιξιάτικο και λαμπερό ώστε να απολαύσουμε την άνοιξη όπως της αξίζει!!!




Λοιπόν λοιπόν, περνάμε πλέον στη μετά bazaar εποχή και ένας Θεός ξέρει από πού πρέπει ν'αρχίσω και πού να τελειώσω με όλα αυτά που θέλω να γράψω  και να δείξω!!! Καταρχάς θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στη Νικούλα, στο Κατερινάκι - diamantaki, στη Φανούλα και στη Ρένα που με τίμησαν με τα βραβεία τους και με τα όμορφα λόγια που έγραψαν για μένα! Κορίτσια μου σας ευχαριστώ από την καρδιά μου, τα αισθήματα είναι αμοιβαία και το ξέρετε! 
Στη συνέχεια σας έχω τα υπέροχα δώρα που μου έστειλε, η φιλεναδίτσα μου, το γλυκό μου Ερινάκι. Τη θεωρώ από τις καλύτερες card maker και χωρίς να υπερβάλω καθόλου είναι απίστευτη σε ό,τι αφορά το scrapbooking !
Απολαύστε τη δεξιοτεχνία της! ( είναι όλα κομμένα στο χέρι. Πιστέψτε με δεν είναι τόσο εύκολο όσο φαίνεται)!


Το πρώτο της δώρο, είναι αυτό που κέρδισα  στο Give away που είχε διοργανώσει στο σπιτάκι της.










 Μία υπέροχη κάρτα γεμάτη γλυκές ευχές!


ένα σωρό θησαυρούς  σκραμπουκικούς που μου θόλωσαν το μάτι!!!!



Το δεύτερο δώρο της ήταν ένα βιβλιαράκι σημειώσεων μαζί με μία πασχαλινή κάρτα!!!


Ερινάκι μου σ'ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ! Είναι όλα τόσο όμορφα και τόσο καλοδουλεμένα!!! Όσα γράφω παραπάνω δεν είναι τυπικές φιλοφρονήσεις, τα εννοώ και είναι διαπιστωμένα!!!! Είμαι όμως απαράδεκτη που δεν προνόησα να ετοιμάσω κι εγώ πασχαλινές καρτούλες, με συνεπήρε μάλλον το bazaar!!!!
Γι'αυτό κι εγώ σου στέλνω την Αγάπη μου, που τη θεωρώ πιο πολύτιμη!!!! 

Πριν κλείσω,θέλω να εκφράσω την ΤΕΡΑΣΤΙΑ  ΧΑΡΑ μου, γιατί όσο περίμενα τις φωτογραφίες να φορτώσουν στην ανάρτηση,  μπήκα στο blog της Μαρίας Βιλλιώτη , όπου το κοριτσάκι μας, μας στέλνει μαντάτο πως  στα εγκαίνια των συρταριών θα είναι μαζί μας!!!!!  Δες ξέρεις Μαράκι μου τι χαρά πήρα!!!! Θα σε περιμένω με μεγάλη προσμονή!!! Με το καλό να μας έρθεις!!!

Εύχομαι καλό Σαββατοκύριακο σε όλες, να περάσετε όμορφα, ξεκούραστα και δημιουργικά!!!
Φιλιά Πολλά

You Might Also Like

18 Υπέροχες κουβέντες

  1. Κοίτα Κική, η υποδοχή της Μαρίας, να περιέχει όλα όσα ζητάει γιατί μπορεί να το μετανιώσει.Φιλάκια και αρχίστε τις ετοιμασίες γιατί είναι πολύ απαιτητική και τελειομανής!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κικιτσα μου,σου στελνω τη αγαπη μου και το θαυμασμο μου,τα καλυτερα λενε για σενα!!!!!!!!!!!!ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΟ ΚΟΡΙΤΣΙ και χαιρομαι πολυ πουσαι φιλη μου!!!!!
    Καλο σαββατοκυριακο!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου!!!!σου αξίζουν τόσα κι άλλα τόσα!!!!!να χαρείς και τα δωράκια σου είναι υπέροχα!!!!καλό σκ κοριτσάκι μου!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερα..τι ομορφιες..να σε καλα Νεραιδα μου..να τα χαρεις τα Βραβεια σου..και τα δωρακια επισης..το Ερινακι το αγαπησα μεσω απο σενα για τα γλυκα συναισθηματα που βγαζει..υπεροχη δουλεια..οσο για Μ.Βιλλιωτη..πρωτα ο Θεος..απο τετοια ατομα περιμενουμε να ρουφιξουμε τους γλυκους καρπους που θα μας δωσουν..να σε καλα..ενα ομορφο σ.β...σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και τα δωράκια σου τέλεια!!!Πάντα τέτοια!!!Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τα δωράκια σου μοναδικά... να τα χαρείς! Συγχαρητήρια για το βραβείο...
    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με έκανες να κοκκινίσω και να συγκινηθώ!!Η αγάπη σου είναι το καλύτερο δώρο που θα μπορούσες να μου στείλεις αγαπημένη μου φιλενάδα!!Και γω σ'αγαπώ πολύ!!!!!Ζουζούνι μου να ευχαριστηθείς τα δωράκια σου και να ξέρεις ότι τα αξίζεις και παραπάνω καθώς και χιλιάδες βραβεία!!!Καλό βράδυ κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γλυκεια μου συγχαρητηρια για τα βραβεια σου και μπραβο σου που κερδισες τοσο ομορφα δωρα!Περιμενουμε να τα δουμε στις ομορφες δημιουργιες σου!!!!Φιλακια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΙΚΙΤΣΟΥΛΙΝΙ ΜΟΥ ΓΛΥΚΟ ΚΙ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ Σ ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.
    Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑΤΑΚΙ ΣΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ Ν ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ.ΕΝΙΩΘΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΑ ΚΙ ΕΓΩ ΑΛΛΑ ΕΙΛΙΚΡΕΙΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΑ ΚΑΠΩΣ ΤΩΡΑ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ.ΞΕΡΩ ΠΩΣ Η ΡΕΝΑ ΛΕΙΠΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΩΣ ΤΟ ΣΤΕΛΝΩ Η ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΗΝ ΡΕΝΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ.ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ ΤΙ ΟΜΟΡΦΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΡΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΔΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΡΟΥΔΑΚΙΑ!!!ΧΑΡΗΚΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΜΠΑΖΑΡ ΣΑΣ ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΓΙΑ ΟΛΑ!!!!! ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟ ΜΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Olá Kiki, tudo bem!!
    Feliz Primavera para você!
    Beijos.
    Rose

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κική μου!! Πανέμορφα τα δωράκια σου!!!
    Είναι ταλαντούχα τα κορίτσια!!

    Ήθελα πολύ να πάρω μέρος στο και εγώ στο bazaar αλλά είχα κάποια τρεχάματα εκείνη την περίοδο και δεν προλάβαινα!! Επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά!!
    Να έχεις μια όμορφη κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Φανταστικά δωράκια!! Τυχερή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Κική μου συγχαρητήρια για τα βραβεία σου και για το δωράκι σου που είναι πανέμορφο και καλοδουλεμένο.Πολλά φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ♫♫°º
    Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Bom domingo!
    Bom início de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º✿
    º° ✿¸.•°❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Wow! Simply beautiful! Love every page!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκούλα μου , καλησπέρα !!! Τόσα και άλλα τόσα σας αξίζουν !! Φιλάκια πολλά! (Θα τα πούμε και τηλεφωνικά, θέλω τα "φώτα" σου! ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!
    Σ'ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΟΛΥ!!!!!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΒΡΕ!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη φωτεινη και πολυ δημιουργικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!