Ο χρόνος μετράει αντίστροφα!!!!

Η κλεψύδρα μετράει αντίστροφα 

και

η πυξίδα δείχνει 

τη 

Θεσσαλονίκη!!!

Ο σκοπός Ιερός, το γεγονός μεγάλο, η συμμετοχή τεράστια, η επιτυχία... Σίγουρη!!!
Οι Ελληνίδες Blogger και όχι μόνο δίνουν και πάλι το στίγμα τους και κρατούν τον παλμό σε δυνατούς και συνεχιζόμενους χτύπους!!!! 

Η Μονή Λαζαριστών είναι γεμάτη από υπέροχα συρτάρια και μας περιμένει όλους...


Η αφισα της Εκθεσής μας

Η ΕΙΣΟΔΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ LAZARISTES , ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΟΡΟΦΟ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΦΕ ΜΠΑΡ!!!!!!!!
Η ΕΚΘΕΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΗ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΣΚ ΑΠΟ ΤΙΣ 17.30 ΕΩΣ 21.30
ΤΟ ΠΡΩΙ ΘΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΝΕΝΟΗΣΕΩΣ!!!!!!!

Μην παραλείψετε να περάσετε μια βόλτα από το Ρενάκι μας, να δείτε όλα τα κορίτσια επί το έργον!!! 

Ελπίζω να δώσουμε το παρόν πολλοί, πάρα πολλοί, όσο περισσότεροι γίνεται!!!
Καλή δύναμη στις Θεσσαλονικιές μας και ένα τεράστιο Μπράβο!!!!

Φιλιά σε όλους...



CONVERSATION

38 Σχολια:

  1. Να πάνε όλα καλύτερα απ'ότι φανταζόσαστε,το εύχομαι ολόψυχα.
    Τυχεροί όσοι θα έχουν την ευκαιρία να θαυμάσουν τόσες δημιουργίες.Ελπίζω να είμαι κι εγώ μία απ'αυτούς.
    Φιλιά πολλά φίλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εύχομαι όλα να πάνε καλά!
    Αν και η επιτυχία είναι δεδομένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία να έχετε κορίτσια!!!
    Πάντα τέτοια!
    Κικούλα φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αντε λοιπόν, με το καλό σας περιμένουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας περιμένουμε!!!! Εύχομαι και ελπίζω ότι θα πάνε όλα καλά!...
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι ναι ναι κοντεύει ο καιρός!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΕΣ!!!!!!!!!!!
    ΣΑΣ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΥΝΑΤΩ ΝΑ ΕΡΘΩ......ΑΝΤΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Την Δευτερα ημουν εκει να παραδωσω και εγω με την σειρα μου τα δικα μου συρταρακια!!!!
    Δεν εχω λογια για την θετικη διαθεση των κοριτσιων και την ενεργεια τους!!!
    θα τα ξαναπουμε και την Παρασκευη στα εγκαινια !!!

    φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κική μου καλή επιτυχία εύχομαι αν και είναι σίγουρη.!!!!! Θα είναι μια αξέχαστη έκθεση όπως αξέχαστο ήταν και το bazaar σας. Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κική μου θα σε περιμένουμε μαζί με τα άλλα κορίτσια στο ξενοδοχείο για καφεδάκι...φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντε Νεραιδα μου..πρωτα ο Θεος..καλη ξεκουραση..φιλια πολλα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Με το καλό να συναντηθούμε !!!!!!!
    Φιλάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. θαμαστε ΜΑΖΙ με την καρδιά μας!!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κική μου σας περιμένουμε με τεράστια χαρά!!!
    Θα το καταλαβαίνατε αν βλέπατε την πρώτη μέρα!!
    Πολλά-πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου με το καλό να ανταμώσουμε και όλα να πάνε κατ'ευχήν!Είναι σπουδαίο αυτό που γίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή επιτυχία σας εύχομαι!!!Να είστε όλες καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημερα Κικίτσα!!! τι υπεροχα πραγματα βλέπω!!! καθε συρταρι ειναι μοναδικο... ελπιζω να μπορεσω να τα δω και απο κοντα! μεχρι ποτε θα ειναι η εκθεση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλε εκει θα ημαστε σιγουρα σε περιμενω στον διαγωνισμο μ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Kαλη επιτυχια,ολα να πανε κατ'ευχην!!!!!
    Πολλα φιλια,γλυκεια μου Κικιτσα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκειά μου Κική, καλή επιτυχία να'χει η έκθεσή μας! Σου στέλνω τα φιλιά μου και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλή επιτυχία να έχει η έκθεση!!Μακάρι να 'μουν εκεί κοντά να ερχόμουν να θαυμάσω τις δημιουργίες σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Συγχαρητήρια σε όλες που συμμετέχουν με το δικό τους συρτάρι σ' αυτή την τόσο σημαντική προσπάθεια!!Εύχομαι να είναι όλα υπέροχα, όπως τα περιμένετε και ακόμη καλύτερα!!!Εμείς που είμαστε μακριά στέλνουμε τις πιο θερμές ευχές μας!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλη επιτυχια να εχει, γιατι ειναι για καλο σκοπο και τα εργα ειναι ολα φτιαγμενα με αγαπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΑΧ ΚΙΚΙΤΣΑ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΛΥ ΘΑ ΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΕΒΛΕΠΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΒΑΛΤΕ ΜΑΣ ΦΩΤΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΓΟΥΡΗ!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΡΔΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΟΛΑ ΝΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΟΝΤΩΣ ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΜΕΤΡΑΩ ΤΙΣ ΩΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΔΩ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ,ΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΗ.ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΤΑΜΩΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αφού θα είστε θεσσαλονίκη θα προσπαθήσω να περάσω από την έκθεση!! :)
    Καλή σας επιτυχία γλυκιά μου Κική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλημέρα! Έχεις βραβείο!
    http://handmade-by-spyridoula.blogspot.com/2012/05/annuk-10-httpjenny-jennysstory.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. αχ μακάρι να μπορούσα να έρθω!
    Καλή Επιτυχία!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική μου, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ, ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!! Είμαι πολύ περήφανη για όλες σας. Σας θαυμάζω γι αυτό που έχετε καταφέρει, ενωμένες σαν μια γροθιά, και σίγουρα με την ευλογία του Θεού!!!
    Καλή επιτυχία!!!
    Σας φιλώ όλες, με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Εγώ πάντως την βόλτα μου θα την κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κικιτσα μου,πολλα φιλια σου σου στελνω,καλο ξημερωμα,καλη Κυριακη!!!!!!!!
    Σαγαπαω τοσο πολυ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Κικίτσα πέρασα από την έκθεση με τα παλιά συρτάρια και έπαθα πλάκα!!!!!!! Υπέροχες δημιουργίες φτιαγμένες με πολύ φαντασία και μεράκι. Συγχαρητήρια σε όλα τα κορίτσια!!!!!! Στην επόμενη πρόκληση να με υπολογίζετε αρκεί να υπάρχει αρκετός χρόνος ώστε να προλάβω. Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. °♪¸.♫♫♪
    Olá!
    BOA SORTE E MUITO SUCESSO!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ❤♪¸.•°`♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κικιτσα μου γλυκια καλημερα!!Ποσο χαρηκα που συναντηθήκαμε!Εισαι πολύ γλυκό παιδι, σαν να σε ξερω χρόνια!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΟΛΑ ΑΠΙΘΑΝΑ!!!!!!!!!
    ΕΣΥ ΕΛΑΜΠΕΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗ!!!!!ΚΟΥΚΛΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!ΜΜΜΜΜΜΜΑ! ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ένα μεγάλο μπράβο σε όλους όσοι συμμετέχουν με τα συρτάρια και την πολύτιμη βοήθειά τους στην έκθεση. Έμαθα για την ενέργεια αργά και δεν πρόλαβα να πάρω μέρος. Την επόμενη φορά θα είμαι κι εγώ εκεί!! Για την ώρα σας έχω έτοιμασει ένα μικρό αφιέρωμα! Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!