Latest Posts

Σας προσκαλώ στην τάξη μου!!!!

By 12:15 π.μ.

Τα μικρά μου αστεράκια επί το έργον...
Έχουμε ξεκινήσει τις επαναλήψεις και το απολαμβάνω τόσο πολύ να τα βλέπω που νιώθουν κυρίαρχοι!!!
"Μα κυρία πλέον τα ξέρουμε όλα..."  Χα χα χα!!!




Είναι μια εβδομάδα τώρα που κάνουμε μάθημα με τον Μικρό Πρίγκιπα. Η ύλη μας έχει βγει οπότε η επανάληψη στη γλώσσα και στα μαθηματικά γίνεται με τη συντροφιά του!!!!




Τον απλώσαμε και στην μπουγάδα με τις ζωγραφιές!!!

Γράφουμε εκθεσούλες και μετά τις ζωγραφίζουμε... Δεν φαντάζεστε τι γράφουν!




Είμαστε λίγοι, οπότε το μάθημα είναι απόλαυση και η τάξη παιδίον τόπος!
Είναι καθιερωμένο, όποιος τελειώνει την εργασία του, φεύγει αθόρυβα  από το θρανίο του για να μην ενοχλεί αυτούς που γράφουν ακόμα. Μέχρι να επιστρέψουμε και πάλι όλοι στο θρανίο για το επόμενο μάθημα, έχουμε πολλές επιλογές ώστε να απασχολήσουμε το μυαλουδάκι μας...












Το κουδούνι χτύπησε και η ώρα του διαλείμματος είναι ''Ιερή"





- Παιδιά τρέξτε, έχουμε μελέτη  και έφερα να σας δείξω δείγμα από αληθινό χρυσάφι!!!!
Φωνάζει από το πρωί ο Κωνσταντίνος.
Οι μικροί μου ερευνητές μαγεύονται με τη φύση και όλα της τα φαινόμενα!!! Ό,τι απορίες έχουν τις κάνουμε μάθημα την ώρα της Μελέτης. Πότε μέσα και πότε έξω από το σχολείο, εξερευνούμε, ερευνούμε, παρατηρούμε και μελετούμε ότι υπάρχει γύρω μας! Οι απορίες άπειρες, οι εξηγήσεις μαγικές, δεν χάνουν λέξη από όσα θα πούμε και θα δείξουμε!!!! Αφού αυτό τους μαγεύει γιατί να σταθώ σε ένα απίστευτα συμβατικό βιβλίο;

Κυρία εγώ λέω να σκάψω και να βρω το χρυσάφι του Κωνσταντίνου.....



Ναι, είμαστε απίστευτοι ζωγράφοι, όλοι εκτός από την κυρία!!! 

Έχουμε τα πάντα, καμβάδες, καβαλέτα, πινέλα, χρώματα, ταλέντο και πολύ φαντασία!!!






Με το "Βοριά " του Νικόλα, ταξιδέψαμε σε όλη τη γη, παρέα μας είχε κρατήσει ο κύρ Γαρύφαλλος !!!

Η τάξη μας διατίθεται για τη διεξαγωγή των εκλογών, τα μικρά μου αποφάσισαν να αφήσουν το δικό τους μήνυμα με αφορμή τη μέρα της Εργατικής Πρωτομαγιάς!


Θα κλείσω την ανάρτηση με ένα τριαντάφυλλο που η μοσχοβολιά του είναι μεθυστική!!! Όταν φυσάει και έχουμε ανοιχτά τα παράθυρα της τάξης το άρωμά του κυριολεκτικά μας αποσπά την προσοχή!!!
Φτου φτου κυρία Περιστέρα θα σου την ματιάσω....


Τώρα που τη βλέπω έτσι όμορφη και περήφανη ντυμένη στα ροζ, λέω να το στείλω στη Βιβίκα!!!

Το ξέρω πως μια μέρα στο σχολείο, είναι το πιο γλυκό σας όνειρο!!! 
Η δική μου τάξη έχει την πόρτα της πάντα ανοιχτή...
Καλό ξημέρωμα!!!









You Might Also Like

50 Υπέροχες κουβέντες

  1. Τι όμορφη... τρυφερή ανάρτηση ήταν αυτή Κικίτσα μου!!!!!!! Τα μικρούλια σου υπέροχα... μα και πολύ τυχερά, μια και έχουν εσένα δασκάλα!!!! Πολλά φιλάκια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κική πολύ θα ήθελα να έρθω για μάθημα...να καθήσω (άραγε θα χωράω) να πάρω μπροστά μου μολύβια και μπογιές και ένα μπλογκ και να ξεχαστώ να κάνω τον μικρό πρίγκηπα...ε, καμία ζαβολιά θα μου την συγχωρέσεις έτσι δεν είναι;;; παρόλες τις δυσκολίες του επαγγέλματος σου είσαι πολύ τυχερή που έχεις την ευκαιρία καθημερινά να συναναστρέφεσαι με παιδιά...ατελείωτη πηγή έμπνευσης χαράς, φαντασίας
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα..αυτο θα πει..Χαρας Αρμονιας προς το Ονειρο..και η αρμονια αυτων των Παιδιων ειναι τα ονειρα επανω σε μια κολα απο χαρτι..ζωγραφισμενη με τα ποιο ομορφα χρωματα..με τα ποιο γλυκα ονειρα μιας πανεμορφης χρονιας που θα χαραξει μια καινουργια..να σε καλα Νεραιδα μου..τα φιλια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ ευχαρίστως έρχομαι !!!!!!
    Κικίτσα τι γλυκιά και χορταστική ανάρτηση είναι αυτή !!
    Τι αστεράκια λαμπερά είναι αυτά !!
    Από τα μάτια και το χαμόγελο, ως τις ζωγραφιές και την έκθεση !!
    Αλλά και η δασκάλα τους χρυσή , λάμπει από τη χαρά της για τ΄αστέρια της, από τον Μικρό Πρίγκηπα που διδάσκει και από του Κωνσταντίνου της το χρυσάφι!!

    Να σαι καλά ,
    σαμιώτικα φιλικά χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι ωραία τάξη!!Έτσι είναι τώρα τα σχολεία??Είναι σε δημόσιο σχολείο αυτή η τάξη??χαχαχα μάλλον έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που πήγαινα εγώ σχολείο και οι δασκάλες μας τραβούσαν τα αυτιά μας μέχρι που κοκκίνιζαν!!!!Μπράβο κοριτσάκι μου για τα παιδάκια σου τα γλυκά!!!!Μπράβο και που είσαι τόσο υπέροχη δασκάλα!!! Έτσι να μείνεις για πάντα εύχομαι!!!Φιλιά πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ ΓΚΥΚΙΑ!!!ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΑΤΣΟΥΛΕΣ ΧΑΡΟΥΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ!!!!!
    ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΣΕΝΑ ΔΑΣΚΑΛΑ ΤΟΥΣ!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γλυκιά μου δασκαλίτσα τα μαθητούδια σου είναι πολύ τυχερά!!
    Αλλά κι εσύ πιστεύω που είσαι δίπλα τους στα πρώτα τους βήματα στην σχολική ζωή!!
    Σου εύχομαι να είσαι γερή και να απολαμβάνεις όλα τα παιδάκια που θα περάσουν από
    τις τάξεις σου!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ τρυφερή ανάρτηση,με υπέροχα λόγια και εικόνες!Τα μικρά είναι πολύ πολύ τυχερά που σε έχουν για δασκάλα τους!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Tρυφερη μου δασκαλιτσα,τυχερα τα αγγελουδια που σ'εχουν!!!Σ΄εχω μεσ'τη καρδια μου για ολα!!!!!!Οτι κανεις εχει πολυ αγαπη μεσα κι αυτο εμενα με συγκινει πολυ!!!!!Σου στελνω την αγαπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΑΜ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΕΧΕΙΣ ΤΟΣΗ ΖΩΝΤΑΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΟΥ!!!!!!!
    ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!
    ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ.....ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΟΓΙΑ!!!!!!
    ΝΑ ΞΕΜΑΤΙΑΖΕΣΑΙ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΕ ΛΕΩ ΕΓΩ....ΦΤΟΥ! ΦΤΟΥ! ΣΚΟΡΔΑ!
    ΚΟΠΕΛΑΡΑ ΜΟΥ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΜΠΟΥΚΑΛΛΛΙ ΠΟΛΥ ΜΕ ΑΡΕΣΕ ΓΙΑ!!!!!!!!!
    ΓΙΑΒΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αχ πόσο ζηλεύω! Τι ωραία που περνάτε! Σ'ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσι γλυκό δεν θα μπορούσες να κάνεις άλλη δουλειά!!! Είσαι εκεί γι'αυτά τα πλασματάκια...Είναι τόσο τυχερά που σε έχουν!!! Έχει δίκιο η Έφη, να ξεματιάζεσαι κοριτσάκι μου και να ξεματιάζεις και τα κουκλιά σου...καλέ τι όμορφα είναι όλα!!! Οντισιόν τα περνάτε πριν τα πάρετε στο σχολείο!!! Πως θα γίνει να σου στείλω και τον δικό μου; Δεν θα'ταν τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τί υπέροχη τάξη, τί υπέροχη δουλειά κάνεις Κική μου.... ειχα τη χαρά να βρεθώ για 1 σχολική ώρα στην ταξη του γιου μου (β'δημοτικού) τα χριστουγεννα για να φτιάξουμε το ημερολόγιο με τα σπιρτόκουτα... ποσο γρήγορα περασε η ώρα ήθελα κ άλλο να κάτσω χωρια που πριν ημουν στη δουλειά και ανυπομονούσα σα μικρο παιδί να ερθει η ωρα να φυγω και να παω σε κείνα να παιξουμε...
    Εύχομαι η αγάπη που έχεις για τη δουλειά σου να μην φύγει ποτέ, εχουμε ανάγκη απο ανθρώπους/δασκάλους σαν κ εσενα για τα παιδιά μας! Φιλιά πολλά , πολύ με συγκίνησες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τα γλυκά μου!!!!τι υπέροχη τάξη και τι τυχερά που είναι που σε έχουν δασκάλα!!!!!κάνεις υπέροχη δουλειά!!!!φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πραγματικα σαν παραμύθι!!!
    Μακαρι καποιες δασκαλες να ειχαν το μερακι σου Κικη μου!!!!
    θα ηταν ο κοσμος πολυ καλυτερος!!!!

    Φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γλυκύτατα όλα τους κι εσύ ακόμα περισσότερο... Αν είχα μια δασκάλα σαν εσένα θα ξαναπήγαινα άνετα σχολείο :P Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφη ανάρτηση! Οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές! Είσαι ΚΑΙ φωτογράφος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλως σε βρίσκουμε,Κικίτσα!Τστστ...καλέ πώς φαίνονατι οι καλλιτέχνιδες δασκάλες!!!Να΄σαι καλά εσύ και τα παιδάκια σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ βρε Κική μου, μακάρι να σε είχε δασκάλα και η ανιψιά μου... θα σε λάτρευε!!! Οι παιδαγωγοί φαίνονται!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κικίτσα μου, πόσο όμορφα είναι τα αστεράκια σου;;!!!Να δώσεις στο καθένα ένα φιλάκι από μένα!!!Είσαι πολύ καλή και τρυφερή δασκάλα μωρό μου!!Είναι πολύ τυχερά τα αστεράκια σου που έχουν εσένα κοντά τους!!!μπράβο σου!!Να περνάτε καλά !!Για τα τριαντάφυλλά σας, να τα μαζέψεις πρωινές ώρες....τα παρακάτω θα τα δεις στην Tantekiki, για να μην πάνε χαμένα τα τριαντάφυλλα!!!Είναι αυτά που χρειάζονται ακριβώς!!http://tantekiki.blogspot.com/ φιλάκια πολλά γλυκούλα μου!!!Καλή επιτυχία στο γλυκό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι όμορφη ανάρτηση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΟ ΣΒΚ! ΚΟΙΤΑ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ.....
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ τυχερά αυτά τα πιτσιρίκια που σε έχουν δασκάλα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Θα ηθελα να μπορούσα να γυρίσω πίσω το χρόνο (μόνον τον δικό μου!!!χαχα!!) και να ήμουν στην τάξη σου , με σένα δασκάλα! Φαντάζομαι πως το μάθημα, εκτός από διδακτικό, θα είναι σκέτη απόλαυση! Τόση τρυφερότητα, τόση γλύκα, τόση ομορφιά! Κικίτσα, πραγματικά επιτελείς λειτούργημα! Δίνεις πολλά στα μικρά αγγελούδια! Γιαυτό και σου προσφέρουν τόση αγάπη! Γιατι τα παιδιά και αισθάνονται και διαισθάνονται! Πολλά φιλάκια σου στέλνω και την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τι όμορφα που είναι τα παιδάκια σου;
    Πρέπει να είσαι φανταστική δασκάλα!!!
    Μπράβο σου! Μου άρεσε πολύ η ανάρτησή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Τι όμορφη ανάρτηση Κική !! Καταπληκτικές οι φωτογραφίες σας και η τάξη σας είναι τόσο οργανωμένη!!!
    θαύμασα τα παιδάκια που 'εργάζονται'στις δραστηριότητες,τις ζωγραφιές τους τις εκθέσεις και τα γεμάτα αγάπη λόγια σου ... Μπράβο σε όλους σας για την καταπληκτική δουλειά !!!Είναι τόσο γλυκό να έχουν όμορφες αναμνήσεις τα παιδιά απο τις δασκάλες τους και από σένα θα έχουν πολλές!Καλό Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μια θέση στην τάξη σου και για μένα!!! Μακάρι όλα τα παιδάκια να είχαν τέτοια δασκάλα και κυρίως στα πρώτα σχολικά τους χρόνια!!! Καλό Σαββατοκύριακο!!! πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Τα παιδάκια σου ,γλυκά σαν και εσένα.
    Όπως βλέπεις με αυτή σου την ανάρτηση έσπειρες ζιζάνια και ζήλειες.
    Όλες ζηλέψαμε και όλες θέλουμε να σε είχαμε δασκάλα.
    Που τέτοια τύχη!!!!
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πώ!πώ! τυχερά που είναι τα παιδάκια σου!...Πολύ θα το απολάμβανα μια μέρα στη τάξη σου! Να είσαι καλά Κική, και πάντα να χαίρεσαι και να καμαρώνεις τους μαθητές σου!...Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ βρε Κική μου τι γλυκιά ανάρτηση είναι αυτή!! Να τα χαίρεσαι τα μικρά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αγαπημένη μου Κικίτσα, από έναν άγγελο,!!! δεν μπορούσα να περιμένω τίποτα λιγότερο από μια τάξη γεμάτη αγγέλους!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Γλυκεια μου Κικιτσα επισης και σε σενα ενα ομορφο σ.κ,σου στελνω την αγαπη μου και τα φιλια μου!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Regards the introduction of evening visits to our friendship and I follow #438#
    on this blog,,, .... really beautiful, cool, good to excellent post, I was very impressed with all of this post, really interesting, all beautiful, very useful for me to add insight,
    I thank
    I hope you will visit again on my blog, I always miss you coming back
    thanks in advance

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αγάάάπες μου!!!
    Πολλά-πολλά φιλιά, Κική μου και σε εσένα και στα διαμαντάκια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. How sweet!!!!! I can really feel the LOVE you have for your wonderful job!
    Your kids are so lucky to have you as their teacher, you are such a sweet and talented teacher and you are teaching them love, hope and beauty!!!
    Para polla filakia apo ti omorfi Rodo!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τι ομορφη τάξη θα έλεγα εγώ...και τι γλυκια δασκάλα που εχουν !!!! τιποτε δεν ειναι τυχαίο Κικί μου ο κάθε ανθρωπος το επάγγελμα του το έχει μέσα του και εσύ το φυτευεις στις μικρές ψυχούλες ..μπραβο σου...γλυκιά μου...αν θελεις στήλε μου μια διευθηνση στο μέηλ μου... να σου στήλω ενα μικρό βιβλίο μου ...ειναι πολύ απλό για να μπορούν να το κατανοούν παιδακια σαν τα δικά σου...θα χαρώ να το κανω...φιλακια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καλημέρα Κικιτσα! Ααααχ τι ωραία να μοιράζεσαι μαζί μας τόσο όμορφες και ιδιαίτερες στιγμές με τα παιδάκια σου! : ) Ένα μεγάλο μπράβο για την εξαιρετική δουλειά που κάνεις με τα παιδιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αχ, τον βρήκαν τον θησαυρό τα παιδακια σου ,καρδιά μου! Όχι στη θαλασσα ούτε στο χωμα θαμμένο, ΣΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΗΣΑΥΡΟΣ! Είναι τυχερά που βρέθηκε στη ζωή τους μια δασκάλα που αγαπάει τόσο τη δουλειά της, όσο και τα ίδια τα παιδια. Το τι βλέπουν τα μάτια μας καθε χρόνο,αστα να μη στα λέω,φανταζομαι κι εσυ θα συναντάς συναδέλφους λογιών-λογιών...
    Οι εικόνες σου με ταξιδεψαν πίσω σ'ένα μικρο μονοθέσιο ,καμια φορα γινόταν και διθέσιο, σχολείο. Τον ίδιο χάρτη είχαμε κι εμείς με το χρόνο και τους μήνες γυρω του και τα ίδια τετραδια με χωρο για ζωγραφική... γιατί δεν τα χρησιμοποιούν πια; ηταν τόσο όμορφα. Η βιβλιοθήκη ,απ'την άλλη,και η γωνιά της ανάγνωσης με τις μοκετες ,όπως και το ζωντανό μάθημα έξω στη φύση ήταν απιαστα όνειρα εκείνα τα χρόνια.
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου, να τα καμαρώνεις τα μικρούλια σου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. τι όμορφα που περνάτε!!!!!!!!!!!!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Πραγματικα αστερακια τα μικρα σου.Οι πρωτες ταξεις ειναι αυτες που βαζουν τα θεμελια για την μετεπειτα μαθητικη διαδρομη.Να εισαι καλα, να εχεις υγεια και πολλη υπομονη να δινεις στα μικρα μαθητουδια γνωση αλλα και αγαπη για το σχολειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Με καλύπτουν οι προηγούμενες... Τι να πω! Υπέροχη ατμόσφαιρα! Ευχαριστήθηκε η καρδιά μου! Αλλά και η φωτογράφιση... εξαιρετική! Μα να βάλεις τα μολύβια ακτινωτά... Τι να πω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Tι όμορφη τάξη Κική μου και τα αστεράκια σου κουκλιά!!!!Φαντάζομαι τι ωραία που θα περνάτε κάθε μέρα!!!Τα παιδιά είναι η μόνη μας ελπίδα για το μέλλον!!!Και εσύ είμαι σίγουρη θα τα προετοιμάσεις με τον καλύτερο τρόπο!!!Φιλάκια και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Τι όμορφα που περνάνε οι οι μικροί σου μαθητές!! Και τι ταλέντο που έχουν στη ζωγραφική!!Μπράβο σου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Αχ τι γλυκά παιδάκια και φαίνεται ότι αγαπούν πολύ την δασκάλα τους.Τι τέλειες ζωγραφιές απο τους μικρους σου άγγελους.http://nailsartgr.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ουάου Κική μου έχω ενθουσιαστεί ειλικρινά! Τι δημιουργικά παιδάκια είναι αυτά! Είναι θαυματουργά! Προφανώς είχαν καλή δασκάλα και αυτό εγώ το ξέρω καλά, μιας και έχω αλλάξει πολλά σχολεία και όχι πάντα στην ίδια χώρα!
    Μπράβο μπράβο μπράβο. Φαίνονται χαρούμενα κι ευτυχισμένα!
    Κοριτσάκι μου γλυκό, πολύ χάρηκα που σε ξαναείδα, τα συρτάρια σου είναι έργα τέχνης, κουκλίστικα!
    Και βέβαια σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου! Πόσο χαίρομαι που είδες τόσα πράγματα σ' εμένα... ευχαριστώ!
    Ελπίζω να τα ξαναπούμε σύντομα!
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Πόσο, μα πόσο τυχερά είναι αυτά τα πλασματάκια που έχουν μια τόσο γλυκιά δασκάλα δίπλα τους... Μακάρι όλοι οι δάσκαλοι του κόσμου να αγαπούσαν τη δουλειά τους όσο φαίνεται, από τον τρόπο που γράφεις, ότι την αγαπάς εσύ!! Το μόνο που θα ευχηθώ για τα μικρούλια σου είναι το να είναι πάντα δυνατά στη ζωή τους και να δημιουργήσουν μια πιο δίκαιη κοινωνία από αυτή που ζούμε σήμερα...
    Χάρηκα πολύ-πολύ που σε ξαναείδα κοριτσάκι μου στην έκθεση και την επόμενη φορά θα κανονίσουμε καφεδάκι οπωσδήποτε!! Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Πόσο τυχερή είσαι Κική μου που κάνεις μια τόσο δημιουργική δουλειά αλλά και πόσο τυχερά τα παιδάκια που έχουν μια δασκάλα σαν και σένα!!!
    Ευχαριστούμε για τις όμορφες εικόνες!!Με γύρισαν πίσω στα χρόνια της ανεμελιάς και της ξεγνοιασιάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ax, τι ωραια που ειναι η ταξη σας! Και τα παιδακια ειναι πολυ γλυκα!Μου θυμισαν οταν πηγαινα πρωτη δημοτικου... τι ωραια που ηταν! Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Καλά...αυτή η ανάρτηση είναι τέλειαααα...συγκινήθηκα βρε γιάβριμ....τί γλυκά που είναι όλα και πόσο υπέροχη δασκάλα είσαι !!!! Άχ..θέλω να γίνω πάλι παιδάκι και να είμαι μαθήτριά σου !!! Τέλειες οι ιδέες σου για τον τρόπο του μαθήματος !!!! Είσαι μιά λαμπερή νεράιδα γεμάτη γλύκα !!!!! Αχ...φιλάκια πολλάααα !!!! :ο)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!