Καλό Καλοκαίρι!!!!

Καλημέρα πέρα για πέρα σε όλους και σε όλες!!!! Καλό καλοκαίρι και επίσημα μιας και τα σχολεία έκλεισαν και τα χελιδονάκια μας άνοιξαν τα φτερά τους για μεγαλύτερες τάξεις!!!  Όσες είστε μανούλες κοιτάξτε να μην τα πιέζεται τώρα το καλοκαίρι και να τ'αφήσετε να χορτάσουν παιχνίδι και ξενοιασιά!!! Όσες πάλι είστε σαν κι εμένα φροντίστε να γεμίσετε καλά καλά τις μπαταρίες σας γιατί κάθε επόμενη χρονιά που έρχεται είναι και πιο δύσκολη και πλέον χρειάζεται πολύ γερό στομάχι για να κάνουμε σωστά τη δουλειά μας!!! Εγώ προσωπικά στενοχωριέμαι όταν κλείνει το σχολείο, ξεκουράζομαι καμιά βδομαδούλα και μετά αρχίζω τη γκρίνια γιατί πλήττω αφόρητα!!!!! Φέτος ένα παραπάνω...
Λοιπόν κορίτσια αύριο είναι η γιορτή του Μπαμπούλι ή αλλιώς η γιορτή του πατέρα! Μην ξεχάσετε να τους ευχηθείτε και να τους γεμίσετε φιλιά!!! Εγώ κάτι ετοιμάζω για το δική μου αγάπη, τον μπαμπάκα μου, δεν ξέρω αν θα προλάβω να το έχω έτοιμο ως αύριο αλλά θα προσπαθήσω! Κάθε μέρα του λέω ευχαριστώ με τον τρόπο μου, για όσα έκανε, κάνει και θα κάνει για μας, αλλά και ένα μικρό τόσο δα δωράκι, είμαι σίγουρη ότι θα τον απογειώσει!!!! Είναι και λίγο μπέμπης (ως γνήσιο αρσενικό) οπότε τα θέλει τα χάδια του και με το παραπάνω!!!!

Πατερούλη μου σ'ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, που αγωνιστικές με συνοδοιπόρο τη μανούλα μας  για να γίνω αυτό που είμαι σήμερα!!! Είμαι κι εγώ πολύ περήφανη για εσάς!!!!



Και τώρα πάμε για μια περιήγηση στο Ιόνιο και στη Χαλκιδική 
Φωτογραφίες για το Δελφινάκι!!!


Στην Κέρκυρα το σπίτι που νοίκιαζα τον τελευταίο χρόνο ήταν στο Πέραμα και όταν άνοιγα τα παντζούρια μου το πρωί αντίκριζα το Ποντικονήσι!!! Αυτή είναι θέα!!!!



Το γραφικό και πανέμορφο Κιόνη της Ιθάκης


Αντίπαξοι


Παξοί


Αντίπαξοι


Πόρτο Κατσίκι



Πόρτο Κατσίκι


Αη Γόρδης στην Κέρκυρα, η αγαπημένη μου παραλία...


Άγιος Παντελεήμων, Αμύνταιο!!!


Και συνεχίζω με τα ηλιοβασιλέματα.
Τα ζήτησε η Ρένα μπορώ να πω όχι;;;


Ηλιοβασίλεμα στο Κιόνι της Ιθάκης!


Ηλιοβασίλεμα στην Αμμουλιανή, ένα τσικ είναι αυτό το νησάκι από το Άγιο Όρος!!!!

Αχ!!! Πόρτο Καρράς στο Μαρμαρά Χαλκιδικής!!!!

Λευκάδα Εγγρεμνοί

Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και όσοι είστε κοντά στη θαλασσίτσα, καλές βουτιές!!!

Όσο για την ψήφο σας, σκεφτείτε την καλά πριν αποφασίσετε εσείς για τα παιδιά σας!!!!

Φιλιά Πολλά





CONVERSATION

67 Υπέροχες κουβέντες:

  1. ΝΑ Σ ΕΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ,κι όπως βλέπω σόϊ πάει το βασίλειο...απο μαμά σε κόρη! Φτου σας (αν και δε ματιάζω)
    Οσο για τα Ηλιοβασιλέματα του Ιονίου μας έβαλες τα γυαλιά!!!ΥΠΕΡΟΧΑΑΑ!!!Είδες τι τυχερή που ήσουν; δεν κακοπέρασες;
    Φιλάκια μικρή μου Καλό Καλοκαίρι!

    Υ.Γ. Σήμερα δεν είναι για βουτιές ,φυσάει,αύριο ...θα βουτήξουμε για τα καλά!!!Στο μέλλον όλων μας, ελπίζω να επιπλεύσουμε και να μην πιάσουμε πάτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά μου, μέχρι τώρα σίγουρα θα κατάφερες να κάνεις τις βουτιές σου, αναρωτιέμαι σε πόσες θα με θυμήθηκες!!! Τώρα για το αν θα βουλιάξουμε θα το δείξουν οι επόμενες μέρες!!! Σωσίβιο έχεις;;;;

      Διαγραφή
  2. Γεια σου, Κικίτσα!Αχ, πόσο σε καταλαβαίνω!Κι εγώ πλήττω αφόρητα το καλοκαίρι!Ευτυχώς έχω τα μπιζουδάκια μου!Καλέ, τι ομορφόσογο είστε!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρέα με τα μπιζουδάκια σου εσύ, εγώ τις κατασκευές μου και λίγο διακοπούλες, δασκαλίτσα μου, θα περάσει ο καιρός!!!!

      Διαγραφή
  3. Αχ!!Κική μου, σ' ευχαριστώ που μας ταξίδεψες στις ομορφιές του Ελληνικού καλοκαιριού!! Καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι και σε σένα Χαραυγή μου!!!

      Διαγραφή
  4. Εύχομαι να έχεις ένα όμορφο καλοκαίρι και όταν αισθάνεσαι πλήξη να μπαίνεις και να κάνεις τις βόλτες σου στην μπλογκογειτονιά όλο και κάτι ενδιαφέρον θα βρίσκεις εκεί.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάτι ενδιαφέρον;;; Μα μόνο ενδιαφέρονται πράγματα συναντάς εδώ μέσα Ελενάκι μου!!! Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  5. Καλό καλοκαίρι να χουμε Κική!!! Μας άνοιξες την όρεξη για βουτιές!!! Κι εγώ απο Σεπτέμβρη επιστρέφω στα σχολεία (απο άδεια ανατροφής) κι ανυπομονώ!!!! Φιλάκια πολλά και να περάσεις υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άδει ανατροφής Λιτσάκι μου!!!! Να το χαίρεσαι το ζουζούνι σου και με το καλό να επιστρέψεις στο σχολείο!!!!

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου απο υπέροχα μέρη. Δεν έχω πάει ποτέ στην Ιθάκη και την Λευκάδα, πολυ θα ήθελα να πάω, φέτος δεν το βλέπω πιθανόν του χρόνου να είμαστε καλά.
    καλά να περνάς κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας και Ιθάκη και Λευκάδα.Βασικά να πας σε όλα τα νησιά του Ιονίου!!! Εγώ είμαι φανατική αυτής της πλευράς!!!! Εύχομαι να τα καταφέρετε να πάτε φέτος!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ!!!ΠΟΛΥ ΣΕ ΖΗΛΕΥΩ ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΤΕΙΣ!!!ΟΙ ΦΩΤΟ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΛΕΥΚΑΔΑ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΕΣ ΠΑΡΑΛΙΕΣ!!!ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ!!!ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ!!!ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΟΥ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ.ΣΕ ΦΙΛΩ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ !!!!
    ΥΓ.ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΠΛΗΞΕΙΣ ......ΘΑ ΠΟΡΩΘΕΙΣ ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΣΟΥ ...!!!!ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΕΞΕΛΛΙΞΗ ΣΟΥ ΣΕ ΝΕΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νασιουλίνι μουυυυυ!!!! Το Μαράκι με πώρωσε πριν ακόμα ξεκινήσουμε τα μαθήματα!!!! Φαντάσου τι έχει να γίνει!!!! Σύντομα θα σας δείξω τα πρώτα μου σπιτάκια από το μάθημα!!!! Φιλιά αγάπη μου γλυκιά!!!!

      Διαγραφή
  8. Να μαι κι εγω...σ ευχαριστω πολυ πολυ Κικη μου για τη συμμετοχη και τις ομορφες φωτος..
    τρεχω να τις αναρτησω
    ωωω ποσο ομορφη ειναι η Ελλαδα ΜΑΣ!!!!!! και στις καλοκαιρινες φωτος και στα ηλιοβασιλεματα

    πολλα πολλα δελφινοφιλουθκια
    και καλο ΣΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δελφινάκι μου, είχα και άλλες τόσες από παλιότερες διακοπές. Τότε όμως δεν είχαμε ψηφιακές μηχανές και θα έπρεπε να τις σκανάρω για να στις στείλω και αυτό θέλει ΧΡΟΝΟ!!!!! Χαίρομαι που σου άρεσαν αυτές!!! Α!!!! μην ξεχάσω να σου πω, δυστυχώς δεν είμαι από το Ιόνιο!!!! Ο πελαργός το προσπέρασε και με έριξε λίιιιιιιγο παραπάνω!!!! Χα χα χα!!!!

      Διαγραφή
  9. Μπουμπουκα καλο καλοκαιρι καλα να περασεις!!!!Να χαιρεσαι τον μπαμπακα σου καιτην μανουλα!!!!Φιλακια κοριτσακι μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλάκια Κατρινάκι γλυκό!!!!

      Διαγραφή
  10. ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΣΑΣ!!!!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΗΛΙΟΒΑΣΙΛΕΜΑΤΑ!!!!!!!!!
    ΥΠΕΡΟΧΑ, ΟΠΩΣ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα τα ηλιοβασιλέματα, υπέροχη και η Ελλαδίτσα μας!!! Εμείς τι κάνουμε Ρενάκι;;;;;;;

      Διαγραφή
  11. Αγαπημένη μου Κικίτσα τώρα σε βλέπω για διακοπές κατευθείαν ε;;; χεχεχε Οι φωτογραφίες από Λευκάδα έτσι; 30 Ιουνίου τελειώνω εξεταστική και μετά απο 2 μέρες 8α φύγω για ένα πενθήμερο στη Λευκάδα με τον Γιώργο!!! Υπέροχααααα!!! Εύχομαι να πας κ φέτος εκεί γιατί πραγματικά είναι εξωτικό, υπέροχο , ιδανικό μέρος για διακοπές!!! Φιλάκια πολλά πολλά!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα περάσετε τέλεια με το Γιώργη σου μπουμπούκα μου!!! Θα περιμένω νέα!!!! Φιλάκια μικρό μου και καλά αποτελέσματα!!!

      Διαγραφή
  12. Καλό καλοκαίρι καλή μου Κική!!!Εύχομαι να ξεκουραστείς και να αναζωογονηθείς!!!Οι διακοπές είναι σούπερ...και για τα παιδιά και για σας το διδακτικό προσωπικό!!!Και για μας θα είναι το πιο ξέγνοιαστο καλοκαίρι καθώς απ'το Σεπτέμβριο θα αρχίσουν τα γλυκά μας βάσανα!!αχ μεγάλωσε και μένα το παιδάκι μου!!Υπέροχες φωτό...καταπληκτική θέα...Να χαίρεσαι και τον μπαμπάκα σου!!!Φιλιά πολλά κοριτσάκια να περνάς υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο σου το μωρό σου Ερινάκι μου!!!! Από το Σεπτέμβρη στο σχολείο και σε βλέπω να δακρύζεις έξω από τα κάγκελα!!!! Αχ!!! Και δεν θα είμαι κοντά να σε παρηγορώ!!!! Θα το συνηθίσεις γρήγορα όμως θα το δεις!!! Απολαύστε το καλοκαίρι και την όμορφη Κρήτη και μέχρι το Σεπτέμβριο βλέπουμε!!! Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!!

      Διαγραφή
  13. Γειά σου Κική μου αγαπημένη !!! Να τους χαίρεσαι και τους δυό κουκλάρα...πρέπει να είναι πολύ περήφανοι και ευτυχισμένοι με τέτοια κόρη !!! Αύριο έχουν την τιμητική τους οι μπαμπάδες ;!! Ό,τι έκπληξη και να του κάνεις θα την λατρέψει σίγουρα !!! Καλή ξεκούραση γλυκειά μου άν και απ'ότι λές σου λείπουν τα μικρά σου και το σχολείο...αλλά σίγουρα χρειάζεσαι ξεκούραση για να συνεχίσεις τα μαγικά σου το χειμώνα ;ο) !!!! Περνάει γρήγορα το καλοκαίρι βρέ....ξεκουράσου και γλέντα το !!!! Τί υπέροχες φωτογραφίες όλες αυτές που μας δείχνεις !!! Είναι πανέμορφη η Ελλάδα και πρέπει να την προσέχουμε και να την αγαπάμε όπως και όλη την πλάση !!!! Άχ...τέλεια μέρη...δέν έχω πάει σε κανένα απο αυτά !!! Τα ηλιοβασιλέματα υπέροχα !!!! Εύχομαι να δείς πολλά και φέτος !!!
    Καλό απόγευμα..φιλάκια πολλάαα !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετοιμάζω μαγικά Μισρινάκι μου, πού το κατάλαβες!!! χα χα χα!!! Για να δούμε θα μας αφήσουν τα αδηφάγα τέρατα να κάνουμε το καλύτερο ή θα μας κλείσουν και τα σχολεία...;;;;; Εύχομαι κι εσύ να δεις πολλά ηλιοβασιλέματα φέτος!!! Φιλάκια κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  14. Καλό καλοκαίρι Κική μου και καλή ξεκούραση!!!!!!Να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου και να σε χαίρεται και αυτός!!!!!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!!!Ελλάδα αθάνατη!!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελλάδα Αθάνατη Δεσποινάκι μου!!!! Να χαίρεσαι κι εσύ τους άντρες σου!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Αχ, τι με κάμνεις βρε Κικίτσα τι με κάμνεις... που έλεγε κι ο Βουτσάς!
    Τι φωτογραφίες είναι αυτές;;; Βαλτε μια προειδοποίηση από πάνω βρε παιδια, γραψτε "να τις βλέπουν σταδιακά όσοι είναι στερημένοι, μια ανά πεντάλεπτο, για να αποφυγουν τις παρενέργειες"

    Ξεκουράσου κοριτσάκι μου τώρα, μαζεψε δυναμεις για το Σεπτέμβρη, εφόδια έχεις πολλά και γι'αυτά αξίζουν συγχάριτήρια και στους δυο αυτούς υπέροχους ανθρώπους που βρίσκονται πλάι σου!
    Να τον χαίρεσαι το μπαμπά!
    Φιλάκια πολλά!!!

    Μακάρι να υπήρχε εκεινο το τρένο...θα στα 'δινα απο κοντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Έρμη συγκοινωνία άλλους τους πας και άλλους δεν τους πας!!!!! Χα χα χα!!! Νικάκι μου, ποτέ δεν ξέρεις!!!!!! Φιλάκια καρδιά μου!!!

      Διαγραφή
  16. Κικίτσα μου καλό καλοκαίρι σου εύχομαι, να καθήσεις να ξεκουραστείς και να απολαύσεις τις διακοπές σου! Ρίξε το στις χειροτεχνίες και δεν θα βαρεθείς! Ίσα ίσα που θα σου 'ρθει και η έμπνευση!!!! Φιλιά κοριτσάκι μου! Είσαι μια κούκλα!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι όμορφη Ροδίτισά μου!!!! Σε φιλώ κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  17. Καλό καιλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!! Να σε χαίρονται οι γονείς σου και να τους χαίρεσαι και εσύ! Πολύ ωραίες οι φώτο! Μας ταξίδεψες για λίγο! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν οι φώτο κορίτσι!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  18. Κοριτσάκι μου γλυκό, από που να αρχίσω και πού να τελειώσω!!!
    1) Να είσαι καλά, να "γεμίσεις" τις μπαταρίες σου και να είσαι το ίδιο (ή και περισσότερο) δημιουργική με τα πιτσιρίκια σου τον Σεπτέμβριο!
    2) Να χαίρεσαι τους γονείς σου,σαν τα ψηλά βουνά (ιδιαίτερα τον εορτάζοντα για την αυριανή ημέρα), να σε χαίρονται και αυτοί! Είσαστε πραγματικά υπέροχοι!
    3) Να χαρείς τον ελεύθερο χρόνο σου, να γλεντήσεις , και να είσαι σίγουρη οτι δεν θα βαρεθείς!Εξάλλου, η δημιουργικότητα και η έμπνευση που σε διακρίνει θα σου δίνει τη χαρά αυτή που ζητάς!
    4) Εδω, εγω , τώρα ζηλεύω !!!! Τι καταπληκτικά ηλιοβασιλέματα είναι αυτά!! Τι απίστευτα αποτυπωμένες εικόνες!!
    Ξέχασα κάτι; Δεν νομίζω!!!
    α, σ'αγαπάω , μικρή !! Πάρε και ένα φιλάκι !!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάνω φιλιά στον αέρα Παπέκι μου!!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου ψυχή μου!!!! Καλό καλοκαίρι να έχεις!!!! Φιλάκιααααα!!!!!

      Διαγραφή
  19. Κοίτα να ξεκουραστείς ...και άσε τις γκρίνιες...μέχρι να έρθει το καλοκαιρακι...νατο και πέρασε...και θα έρθει ο παλιοχειμώνας πάλι...
    Καλά να περάσεις και να το χαρείς...να χαίρεσαι τον πατερούλι...και την μανούλα φυσικά...φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοκαιράκι και πάλι καλοκαιράκι Μία μου!!!!Φιλάκια πολλάαααα!!!!

      Διαγραφή
  20. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου! Ιδιαίτερα η θέα με το ποντικονήσι, το κάτι άλλο!!!!! Καλό καλοκαίρι!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κέρκυρα Κέρκυρα με το ποντικονήσι!!! Τέλεια Θέα Αναστασία μου;;; Καλό καλοκαίρι και σε σένα!!!!

      Διαγραφή
  21. ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!ΤΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΙΘΑΝΕΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!!!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΟΝΤΙΚΟΝΗΣΙ!!!!!!!
    ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ!!!!!!!!!ΜΟΙΑΖΕΙΣ ΤΗΣ ΜΑΝΟΥΛΑΣ ΣΟΥ!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ ΛΙΓΑΚΙ....
    ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΜΙΑ ΟΜΟΡΦΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφούλα μουυυυυυ!!!!! Θα ξεκούραστω δεν λες τίποτα!!! χα χα χα!!! Είμαστε και μακριά να πίναμε τα καφεδάκια μας!!!! Φιλάκια πολλά πολλά πολλά!!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ όμορφες φωτογραφίες Κική μου.. Σου εύχομαι να ξεκουραστείς πάνω απ'όλα το καλοκαιράκι και να περάσεις όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό καλοκαίρι και σε σένα μικρό μου!!! Αν δίνεις μαθήματα, καλά αποτελέσματα σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  23. Κικίτσα μας καλό... χαρούμενο και δημιουργικό (έτσι για να μην πλήξεις) καλοκαίρι σου εύχομαι!!!! Να χαίρεσαι τον πατερούλι σου - που σήμερα γιορτάζει - μα και την μανούλα... που είναι μια κούκλα!!!! Οι φωτογραφίες... όλες μα όλες είναι φανταστικές!!!!! Να περάσεις όμορφα γλυκιά μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βικάκι μου!!!! Πώς να πλήξεις κανείς όταν έχει παρέα εσάς;;;; Καλό καλοκαίρι και σε σένα, φιλιά στη Δημητρούλα!!!!

      Διαγραφή
  24. Πρώτα να σου ευχηθώ καλό καλοκαίρι...Δεύτερον να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου (κάτι ξέχασα κι έχω νευριάσει...θα σου εξηγήσω κάποια στιγμή)και την μανούλα σου και να τους λες συνέχεια πόσο τους αγαπάς...Τέλος να σου πω να κάνεις υπομονή...καλοκαίρι είναι και θα περάσει...Σε λυπάμαι πολύ ειδικά τώρα που είδα πως πέρασες τα προηγούμενα καλοκαίρια σου...Κρίμα βρε Κική μου, μα σε τέτοια απαίσια μέρη πως να μη βαρεθείς! Κουράγιο καημένο μου παιδί...Μας δουλεύεις κιόλας Κικίτσα; Μας αράδιασες όλον τον τουριστικό οδηγό βορείου Ελλάδας και νήσων Ιονίου και θες να σε λυπηθούμε...Άντε φέτος πιάστε τον νότο να σας δούμε κι εμείς...έχουμε κάτι παραλίες στον Άλιμο!!!Χαχαχα...πλάκα σε κάνω βρε μικρό...μπορείτε όμως να περάσετε μια βολτούλα και να συνεχίσετε γι'αλλού,αν δεν σας αρέσει εδώ δηλαδή...Φιλάκια πολλά και καλή δύναμη γι'αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα ντε όλο τον τουριστικό οδηγό αράδιασα η κακούργα και κλαίγομαι από πάνω!!!! Χα χα χα!!!! Καλοκαίρι χωρίς διακοπές γίνεται Μαράκι!!! Λατρεύω και τη θάλασσα και ζω στη μία και μοναδική περιφέρεια της Ελλάδας που δεν έχει θάλασσα!!! Γκαντεμιά μεγάλη!!! Λίγο ψήσιμο θέλει ο Γιαννάκης και που θα πάει θα το κάνουμε το ταξιδάκι στο Νότο!!!! Φιλάκια αγάπη μου γλυκιά!!!!

      Διαγραφή
  25. Ζουζουυυυυυυύ!!!! Τι ενέργεια είναι αυτή παιδί μου? Με ταξίδεψες σε χρόνο μηδέν σε αγαπημένους προορισμούς, απο τη πολυθρόνα της παρηγοριάς (πως λέμε κρεβάτι του πόνου, καμία σχέση) Έτσι θέλω να σε βλέπω, μες στη καλή χαρά!!! Και φυσικά να χαιρόμαστε όλες τους μπαμπάδες μας, έτσι? Φιλιά πολλάααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να χαιρόμαστε τους μπαμπάδες μας κοριτσάρα μου κι εσύ το νου σου στα αγόρια σου ε!!!! Σας φιλώ και τους τρεις!!!! Χα χα χα!!!

      Διαγραφή
  26. Μια ανάρτηση γεμάτη καλοκαίρι! Μας ταξίδεψες για τα καλά και όχι τίποτα άλλο τώρα θέλω να πάω και θάλασσα ααααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πας Ολγάκι μου, να πας και σύντομα μάλιστα!!! Καλό καλοκαίρι κοριτσάρα μου!!!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου!Με ταξίδεψαν!Ο Αη Γόρδης είναι απο τις πιο αγαπημένες μου παραλίες!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σπυριδούλα κι εγώ συνήθως στον Άη Γόρδη έριχνα τις βουτιές μου!!! Καλό καλοκαίρι κοριτσάκι μου!!!

      Διαγραφή
  28. γλυκεια και τρυφερη η αναρτηση σου για το μπαμπουλη σου..να σε χαιρονται και να σε καμαρωνουν κι εσυ το ιδιο!
    πολλα πολλα φιλακια και ευχαριστω για τις δροσιστικες φωτογραφιες σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Θώμη μου για το σχόλιο!!! Χαίρομαι που σε δρόσισαν οι φωτογραφίες μου!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  29. Τι όμορφες εικόνες!!!
    Σου εύχομαι πολλά όμορφα καλοκαιρινά,ηλιοβασιλέματα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλά όμορφα καλοκαιρινά ηλιοβασιλέματα και σε σένα Ρενάκι μου!!!

      Διαγραφή
  30. Κικίτσα μου γλυκούλα, να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου!!!Και την πανέμορφη μανούλα σου!!Τώρα καταλαβαίνω ποια έμοιασες;!!!Όσο για τα ηλιοβασιλέματά σου, απίθανααα!!Ζηλεύωωω!!!Να περάσεις καλό καλοκαίρι και καλή ξεκούραση!!!φιλάκια πάάάάάάρα πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή ξεκούραση και σε σένα γλυκιά μου δασκαλίτσα!!!! Σε φιλώ γλυκά γλυκά γλυκά!!!

      Διαγραφή
  31. Καλό καλοκαίρι Κική, καλή ξεκουράση να έχεις!!
    Οι φωτογραφίες πανέμορφες, να χαίρεσαι τους γονείς σου!!
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μαγδούλα μου!!! Καλή ξεκούραση και σε σας!!! Παιδιά και γονείς!!! Το χρειάζεστε είμαι σίγουρη!!! Φιλάκια κοριτσάρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κική μου...τι να πώ που εχει χαθεί το σχόλιο μου και εχω χάσει και το χρώμα μου με αυτές τις υπέροχες φωτογραφίες...που είδα.....ειδες τι ειναι να ξέρεις να απαθανατίζεις ομορφα;;;; εγω ειμαι ...φωτογράφε φωτο χαλια..μ έβγαλες με δυο κεφάλια......χι..χι.. παντα να περνάς έτσι όμορφα κούκλα μου στην ζωή σου..και να χαίρεσαι μπαπακα..και μανούλα.... και ότι αγαπάς....Γιωργο και εσύ;;; χι.χι..μεηλ σου έστηλα...σου το ξαναγραφω και εδώ μήπως και δεν το είδες....roylamakedonisa@gmail.com φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. αχχχ δροσιστικοτατη και μαγευτικοτατη αναρτηση!!!Ενα συντομο καλοκαιρινο ταξιδακι!Να σαι καλα Κικη μου και να εχεις παντα ομορφες στιγμες!!!!
    φιλακιαααα πολλαααα....και σε περιμενουμεεεεεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Κικη μου γλυκια καλό καλοκαιρι!!Σε ποσα ωραια μερη εχεις ταξιδέψει...Να ειστε γεροί να κανετε δεκάδες ταξίδια!Φιλια πολλά και να ξεκουραστείς τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά στον πατερούλη σου, να τον χαίρεσαι και να σε χαίρεται, κοριτσάρα μου!!!! Οι φωτογραφίες σου θαυμάσιες, με ταξίδεψαν και με δρόσισαν..... Δε θα φύγω κι' εγώ; Πού θα πάει!!!!!
    Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Να χαίρεσαι τον μπαμπά σου Κική μου και να σε χαίρονται οι γονείς σου!!!Παντα να ειστε ευτυχισμένοι!!!Το φωτογραφικό σου ταξίδι μας μαγεψε!!!!τέλειες οι φωτογραφίες!!!!!!!Σου εύχομαι καλή ξεκουραση και πολλές βόλτες σε όμορφα μέρη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!