Latest Posts

Δωράκια!!!!!

By 12:18 π.μ.

Το καλοκαίρι μπήκε για τα καλά και μ'αρέσει!!!! Όση ζέστη κι αν κάνει δεν μ'ενοχλεί καθόλου κι αν καμιά φορά πάω να παραπονεθώ σκέφτομαι τον παγωμένο χειμώνα που περάσαμε και μετανιώνω!!!! Καμιά φορά γινόμαστε αχάριστοι άθελα μας και δεν απολαμβάνουμε τις μέρες όπως τις αξίζουν!!! Σίγουρα όσοι έχετε τη θαλασσίτσα πρόχειρη απολαμβάνετε τις χάρες της. Εμείς ωστόσο περιμένουμε υπομονετικά τις μέρες των διακοπών και ίσως κάποια Σαββατοκύριακα στο ενδιάμεσο!!! Αυτές τις μέρες πάντως τη δροσιά μου την πήρα και μάλιστα ήταν και Σαμιώτικη!!!! Όχι, δεν πήγα στη Σάμο, δυστυχώς! Ήρθε η Σάμος σε μένα, μέσα σε μία ζωγραφιά, γεμάτη όμορφα λόγια και συναισθήματα!!!! Ναι, καλά καταλάβατε η Αθηνούλα έκανε το θαύμα της, γέμισε την καρδιά μου με τις ομορφιές της και την ευχαριστώ πολύ γι'αυτό!!!!



Πήρα όμως κι άλλα δωράκια!!! Η Δημιουργός τους,η Δέσποινα, η οποία δεν αρκέστηκε στο να μου στείλει μόνο το δαχτυλίδι που είχα την τύχη να κερδίσω στο διαγωνισμό της, αλλά μου έστειλε και ένα βραχιόλι για να τα κάνω σετ!!! Εκτός από χρυσοχέρα είναι και γενναιόδωρη Δεσποινούλα μου, όπως ήδη σου έχω πει, το σετάκι σου δεν έχει βγει από πάνω μου!!!Είναι πανέμορφα και σ'ευχαριστώ πολύ!!!!




Κάτι μου λέει πώς η επόμενη ανάρτηση  θα έχει σχέσει με τον πηλό!!!

Για να δούμε...

Φιλιά σε όλους και καλή εβδομάδα!!!!



You Might Also Like

39 Υπέροχες κουβέντες

  1. Mεγειά τα δωράκια σου γλυκούλα μου!!!Τέλεια!!Πάντα να είσαι τυχερή!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλο καλοκαιρι Κική!!έχεις δίκιο για την ζέστη καλοδεχούμενη και αυτή!!οσο για το δωράκι σου τι να πω καλοφόρετο..είσαι τυχερή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κική μου, να χαίρεσαι τα πανέμορφα δωράκια σου !!
    Η ζέστη σήμερα είναι αφόρητη...κι ας κάναμε και το μπανάκι μας !
    Χάσαμε και την δροσιά του δάσους μας....άστα να πάνε !!!
    Καλό ξημέρωμα και πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα.Πολύ ωραία τα δωράκια σου,να τα χαρείς.Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κικίτσα καλημέρα, πολύ όμορφα τα δωράκια που πήρες. Είσαι αξιαγάπητη και γιαυτό σε θυμούνται τα κορίτσια.
    καλά να περνάς και καλές διακοπές??
    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλημερα και καλη εβδομαδα... πολυ ομορφα τα δωρακια σου, σου ευχομαι να τα χαρεις . Μπραβο στο ταλεντο και την ομορφη σκεψη της Αθηνάς κ της Δέσποινας.

    Οσο για το καλοκαιρακι κ τη θαλασσα, το καλοκαιρακι ειναι η αγαπημενη μου εποχη (ποια αλλη, ως δελφινακι χαχα) . Μην ανησυχεις , αν δεν πηγαινεις συχνα, εδω κοτζαμ δελφινακι που το φυσικο μου σπιτι ειναι η θαλασσα και ακομη δεν το επισκεφθηκα :((((

    φιλούθκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ετοιμάσου και για άλλα. Σαν μικρό, όμορφο και γλυκό κοριτσάκι που είσαι, είναι φυσικό επόμενο να σε γεμίζουν δώρα.Να τα χαίρεσαι. Είναι πράγματι πολύ όμορφα.
    Πολλά πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΙΚΗ ΜΟΥ ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ.ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΕ ΠΗΛΟ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΩΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΠΑΡΕΑ.ΠΟΛΛΑ ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΤΙΚΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!!πάντα να είσαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα Κικίτσα..Μου έλειψες..!
    Με γειά τα δωράκια..Καταπληκτική η Αθηνούλα ε;
    καλό καλοκαίρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γεια σου, Κικίτσα!!Μεγειά τα δωράκια είναι τέλεια, ειδικά το σετάκι!!!Ουφ, ναι πολύ ζέστη!!!Συμφωνώ μαζί σου, καλύτερα ζέστη παρά το φετινό τσουχτερό κρύο!!!Αναμένουμε τον πηλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. καλημέρα Κική! με γειά τα δωράκια, πανέμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η ζωή σου να είναι γεμάτη από δώρα σου εύχομαι Κική μου!!
    Να τα χαίρεσαι!!
    Σίγουρα η επόμενη ανάρτηση θα είναι πήλινη ;)) !!
    Καλή σου μέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. με γεια τα δωράκια!!!!!όσο για το καλοκαίρι..χμ δεν είναι η αγαπημένη μου εποχή..απλά το υπομένω...προτιμώ την άνοιξη και το φθινόπωρο!!!καλά να περνάς κοριτσάκι!!φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με γεια τα δωράκια!!
    Είναι πολύ όμορφα και μεταφερουν αγάπη!
    Για το καλοκαιρι έχω κι εφω την ίδια άποψη με εσένα, θυμάμαι το χειμώνα κι η ζέστη μου φαίνεται ευλογία.
    Περιμένουμε τις καινούριες αναζητήσεις σου στη χωρα του πηλου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όμορφα τα δωράκια σου!
    Τυχερούλα! Πανέμορφο το δαχτυλίδι και το βραχιόλι.
    Να δούμε πότε θα κάνουμε την πρώτη βουτιά!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 1. Το καλοκαίρι ΔΕΝ το αντέχω! Δώστε μου κρύοοοοοοοοοοοο!!!!!!!!
    Ευτυχώς, μένω σε προάστιο και παίρνουμε ανάσες! Και, μη νομίζεις,
    δουλεύει και το aircondition τα μεσημέρια!
    2. Περιμένω να μπορέσω να φύγω για Σύρο για τις βουτιές μου! Ελπίζω....
    Τα δωράκια σου, κούκλα μου, είναι πολύ όμορφα, να τα χαίρεσαι και καλοφόρετα. Μα, πες μου κι' εμένα, ποιο πρόγραμμα να "κατεβάσω" για να βάλω στις φωτό μου το "Filia's crafts";;;;;;;;
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα!Με γεια τα δωράκια σου!Είναι πανέμορφα!Πάντα τυχερή σου εύχομαι να είσαι!Φιλάκια πολλά και καλό καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Νεραιδα μου να σαι καλα..οντως δεν θα πουμε τιποτα για την ζεστη..τσιμουδια..πανεμορφα τα δωρακια σου..να ναι καλα οι Φιλες μας..πολυ ομορφα και τα καινουργια εργα σου..πολυ καλη δουλεια..σε φιλω ματια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γειά σου Νεράιδα !! :ο) Υπέροχα τα δωράκια σου...να τα χαίρεσαι !!!! Πολύ γλυκές και γενναιόδωρες οι blogoφίλες !!!! Το δώρο της Αθηνάς είναι τόσο γλυκό και συγκινητικό και τα κοσμήματα της Δέσποινας πολύ όμορφα !!!! Πάντα τέτοια εύχομαι !!! Φιλάκια δροσερά...πίνω παγωμένο νεράκι....σμούυτς..χάχάαα ;0)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Γλυκό μου κορίτσι, να τα χαίρεσαι τα δωράκια σου! Ομορφα σαν και σένα! Πολλά ζεστά φιλάκια !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπεροχα τα δωρακια σου τυχερουλα μου!!!!
    Παντα τετοια σου ευχομαι!!!
    Φιλακια πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΙΚΗ ΜΟΥ!!!!ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ !!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κική μωρό μου όμορφο, καλές βουτιές!!!Μήπως αργήσατε καλή μου;;!!Εγώ δουλεύω όλο το καλοκαίρι δυστυχώς!!!φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Κικιτσα μου γλυκεια,μεγεια τα δωρακια,καλοφορετο!!!!!Κανω διακοπες αλλα θα σ'επισκεπτομαι,καλο καλοκαιρι,αναλαφρο και δροσερο!!!!
    Φιλιαααααα πολλαααααα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλημέρααα!!!....
    Κική....τι όμορφα δωράκια είναι αυτά;....Να τα χαίρεσε!...Εύχομαι να είσαι πάντα τυχερή στη ζωή σου!...
    Είμαι βέβαιη για το θέμα της επόμενης ανάρτησης....και θα μας συναρπάσει! Θα τα πούμε το απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!
    ΤΙ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑΚΙΑ! ΑΝΤΕ ΤΟ ΣΒΚ. ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΑΡΑΛΙΑ!!!!
    ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ...
    ΣΟΥ ΣΤΕΛΝΩ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Kαλημέρα Κικίτσα !!!!
    Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια !!!!
    Χαίρομαι αφάνταστα που σ΄άρεσαν και που έχω μια ακόμα καλή φίλη, έναν όμορφο άνθρωπο , εκεί ψηλά :) στη Βόρεια Ελλάδα !!
    Πολύ όμορφο και το σετάκι της άλλης φίλης σου !!
    Να σαι καλά, να χαίρεσαι τα δωράκια της όμορφης μπλογκογειτονιάς!!
    Να σαι πάντα έτσι, ανοιχτόκαρδη και φιλική ,
    να προσφέρεις πλουσιοπάροχα γνώσεις και συναισθήματα στα παιδάκια που διδάσκεις και θα σου επιστρέφουν όλα πολλαπλά !!!!!

    Φιλιά και χαιρετίσματα από το νησί της Σάμου
    (δεν πολυβολτάρω στο διαδίκτυο, διότι λόγω ζέστης το PC είναι ολίγον ανθυγειινό)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Αχ, τι καλά!!! Πόσο μ' αρέσουν και εμένα τα δωράκια, και δεν ξέρω αν είναι τόσο το περιεχόμενο, όσο η διαδικασία του να περιεργάζομαι κουτάκια, τσαντάκια προσπαθώντας να μαντέψω το τι θα μπορούσε να είναι!!! Όπως και να 'χει να τα χαρείς ζουζού!!!!!!
    Εεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!! Και φυσικά περιμένω τη πηλοανάρτηση, εντάξει? Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. πάρα πολύ όμορφα και ιδιαίτερα τα δωράκια σου!!!!!!!!πάντα τέτοια σου εύχομαι κοριτσάκι μου!!η ζωή σου να είναι γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις!!!!!!!!!!πολλά φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κικίτσα μου, μου έλειψες!! Τα δωράκια σου είναι πανέμορφα!! Σε φιλώ και σου στέλνω την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος1/7/12, 1:13 π.μ.

    Τι κάνεις κοριτσάκι μου; Πέρασα για καληνύχτα...Όμορφη Κυριακή να'χετε μικρή μου...Φιλιά πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω γιατί βγήκα ως ανώνυμη...Εγώ είμαι Κική μου...με ονοματεπώνυμο!!!

      Διαγραφή
  35. Ευχομαι να εχεις καλο μηνα, καλη εβδομαδα και ενα πολυ ομορφο και δροσερο καλοκαιρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ε, όχι και κρύος ο φετεινός χειμώνας... Μάλλον κάτι σαν φθινόπωρο θα τον έλεγα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. wow..dear beautiful pictures! i enjoyed seeing it !


    If you have a minute, please check out my blog and follow me if you liked it. I'll appreciate it so much! Thanks!


    $30 RIRE giveaway on my blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!