Φθινοπωρίνο το καλάθι μας!!!


Το καλάθι μας είναι γεμάτο από φθινοπωρινά καλούδια!!! Μυρωδάτα και νόστιμα!!! Η πλάση μοιάζει σαν σε καλλιτεχνικό έργο πάνω στον καμβά του πιο μεγάλου Δημιουργού!!! 
Κόκκινα, κίτρινα, καφετιά, όμορφα χρώματα γεμάτα ζεστασιά κι ας έπιασαν τα πρώτα κρύα!!! Οι αυλές των σχολείων σφύζουν ακόμα από τις γαργαριστές φωνές των παιδιών και ο ήλιος ρεμβάζει πλάι στη δροσιά του φθινοπωρινού πρωινού!!!






το Φθινόπωρο

Φεύγουν τα χελιδόνια.
Κρύωσε ο καιρός.
Πέφτουν φύλλα από τα κλώνια.
Στο χαντάκι μαζευτήκαν,
κίτρινος σωρός.
Τέλειωσε τον τρύγο τώρα
πια ο αμπελουργός.
Κι ήρθε η ευλογημένη η ώρα,
που θα σπείρει στο χωράφι
στάρι ο γεωργός.
Ο καλός Θεός, που βλέπει
την καλή σπορά,
και βροχούλες όσες πρέπει
θα του στείλει, να 'βγουν τόσα
στάχυα καρπερά.
Το φθινόπωρο θα πάει,
θάρθει η χειμωνιά,
θάρθουν κρύα, θάρθουν πάγοι.
Κι όλοι μας θα μαζευτούμε στη ζεστή γωνιά.
Στέλιος Σπεράντσας




Η Φανούλα έχει ξεκινήσει Φθινοπωρινό Give away!  Εγώ της αφιερώνω τη σημερινή ανάρτηση με όλη μου τη Φθινοπωρινή διάθεση!!!

Εύχομαι να έχετε μια όμορφη Κυριακή και μια ακόμα πιο όμορφη και γεμάτη χαμόγελα εβδομάδα!!! Μην αφήσετε κανένα να χαλάσει την καλή σας διάθεση, δεν του αξίζει!!!





CONVERSATION

25 Σχολια:

  1. Καλημέρα Κική μου!Τό αγαπημένο μου ποιήμα τού Στέλιου Σπεράντζα,μέ πήγε πίσω στά μαθητικά μου χρόνια!Πολύ όμορφες εικόνες Φθινοπωρινές!Μέ τά παιδακια νά παίζουν στήν αυλή χαρούμενα!Νάσαι καλά!Καλή Κυριακή!Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια ανάρτηση με όλη τη γλυκα του φθινοπώρου!
    Τα χρωματα,τα αρώματα οι γευσεις και όλη η αίσθηση αυτής της εποχής!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα κοριτσάκι μου, καλή επιτυχία στο διαγωνισμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Κικίτσα μου... τι όμορφες φωτογραφίες είναι αυτές, και τι γλυκές αράδες!!! Καλό φθινόπωρο και καλό χειμώνα να έχουμε! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα και Καλή Κυριακή
    καλή επιτυχία στον διαγωνισμό
    είναι όμορφη η συμμετοχή σου
    εδώ καλοκαίρι έχουμε ακόμη όλη μέρα ήλιος το βράδυ ζέστη
    καλοκαιρινά ρούχα
    αλλά το δελφινάκι χαίρεται γιατί το καλοκαίρι είναι η εποχή του :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί ωραία φωτό, Κικάκι μας ! Και τί ωραία διάθεση ! Να ΄σαι καλά, κοριτσάκι όμορφο ! Και Καλή Κυριακή να έχεις !!!! ΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Φθινοπωρινό και όμορφο το καλάθι σου !! Γεμάτο φρούτα, χρώματα και στίχους !!
    Αλήθεια υπάρχει ακόμα αυτό το ποιηματάκι στα αναγνωστικά?
    Τα ποιήματα του Σπεράντζα ήταν στο φόρτε τους στα χρόνια που πήγαινα δημοτικό, χαχα !!

    Τώρα αρχίσαμε να καταλαβαίνουμε πως ήρθε το γλυκό φθινοπωράκι, που ψύχρανε λίγο ο καιρός κι ας μην έχει πέσει ούτε στάλα βροχής στο νησί μας !!

    Να σαι καλά, σου στέλνω μια γλυκιά σαμιώτικη καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι όμορφο το καλάθι σου!Λατρεύω το φθινόπωρο και η σημερινή σου ανάρτηση με γέμισε χαρά!Καλή επιτυχία εύχομαι και να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι όμορφο φθινοπωρινό καλάθι ! Με τα αγαπημένα, ζεστά φθινοπωρινά χρωματα! "Ζεστή" η ανάρτησή σου, Κικίτσα! Να'σαι καλά, γλυκειά μου! Καλή εβδομάδα ! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κικίτσα μου γλυκιά, ωραίο το φθινόπωρο και τα καλούδια σου! Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Φιλιά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι χαρούμενη φθινοπωρινή ανάρτηση γεμάτη ζεστά χρώματα και αισιοδοξία!!!
    Καλή εβδομάδα, Κικίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κικίτσα μου,τι κανεις;
    Επιτέλους σιγά σιγά μας έκανε τη τιμή το φθινόπωρο και ήρθε!
    Ωραίο καλαθάκι..κρατάω την τελευταία σου ευχή και συνεχίζω..
    τα φιλιά μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όμορφο και με υπέροχα χρώματα το καλάθι σου κοριτσάκι μου!!!!!!Πανέμορφη και γλυκιά ανάρτηση!!!!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!!Φιλιά πολλά ζουζούνι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πόσα χρόνια με πήγες πίσω Κική με το ποίημα.Γλυκιά και όμορφη εβδομάδα να έχεις με τα χρώματα και τα αρώματα του Φθινοπώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κική μου γλυκούλα μου!!Σ'ευχαριστώ για την συμμετοχή σου στο δημιουργικό μου Giveaway!! Καλή σου επιτυχία μωρό μου με το πανέμορφο Φθινοπωρινό Καλάθι και το ποιηματάκι σου!!! φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Autumn is such a wonderful season, I love it too!
    Have a wonderful week and keep smiling, my lovely friend!!!
    Polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kikidi μας
    Τι όμορφες εικόνες μας σέρβιρες,καλώς τις άνοιξα δευτεριάτικα,μου έφτιαξε τη βδομάδα!!!
    Για το ποίημα δεν εκδηλώνομαι να μην καρφωθώ...χαχχαχα
    Φιλιά άπειρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι όμορφο καλάθι... τι όμορφοι καρποί....
    Κικίτσα μέσα στο πνεύμα της εποχής! Καλή επιτυχία στο διαγωνισμό!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο το φθινοπωρινό καλάθι σου Κικίτσα μου !
    Τα δώρα της φύσης αυτήν την εποχή είναι πανέμορφα!
    Γι αυτό αγαπάμε το φθινόπωρο !!!!!!!
    Φιλάκια πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κική μου τώρα την είδα την γλυκιά σου ανάρτηση! Ήρθε το φθινόπωρο πραγματικά. Δρόσισε επιτέλους! Ε είναι και λίγο μελαγχολικό αλλά έχει τη γοητεία του. Και το ποιηματάκι τι καλό!Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου.Α και στη Φανούλα...χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχα λόγια και εικόνες!! Καλό φθινόπωρο!! Καλό ΣΚ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλημέρα,Κική !!Πανέμορφο το καλάθι σου,με όλα αυτά τα φθινοπωρινά καλούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ▒✿▒✿▒✿✿彡
    ▒✿
    ▒✿ Olá, amiga!

    Lindo cesta, lindo poema.

    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos do Brasil.
    ✿✿彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κική μου Χρόνια Πολλά λόγω της ημέρας!
    Τι γλυκιά ανάρτηση είναι αυτή.
    Χαίρομαι που βρήκα το χρόνο να περάσω. Όσο για τη Φανούλα μας, είναι μια γλύκα και της αξίζουν τα καλύτερα. (Φανούλα μου σ' αγαπώ πολύ!)
    Πολύ μου άρεσε η φωτογραφία με το καλάθι σε πρώτο πλάνο, και τα παιδιά από πίσω να αχνοφαίνονται. Νόμισα ότι άκουσα τη φωνούλα τους να τιτιβίζει στο προαύλιο χαχαχα
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι Κική μου!!
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλό μηνα Κικη μου!!
    Όμορφο το καλάθι με τα χρωματα και εντος της τάξης και εκτος αυτης όμως!!
    Να μαζευτουμε όλοι στη ζεστη γωνια, όπως λέει και το ποίημα, και να ειναι ελαφρυς και ευκολος αυτός ο χειμώνας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σου Κική, καλώς σε βρίσκω και εγώ στο τόσο δημιουργικό και όμορφο σπιτάκι σου. Μια γλυκιά, άξια και γεμάτη όρεξη δασκάλα είναι ότι ακριβώς θέλουμε για τα παιδιά μας. Να τους δώσει γέρες βάσεις για τα χρόνια που έρχονται...
    Τυχεροί οι μαθητές σου:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!