Κουμπαράδες με μήνυμα....





Οι κουμπαράδες δεν το βάζουν κάτω, θέλουν κι άλλη δημοσιότητα, κι άλλη διασημότητα, κι άλλη δόξα και τέλος πάντων επειδή τους αξίζει είπαν να εξαπλωθούν στα μήκη και στα πλάτη της χώρας με αποτέλεσμα να φτάσουν αυτή τη φορά στην Πάτρα!!!!!
Πρωτεργάτρια εκεί φυσικά δεν είναι άλλη από τη μία και μοναδική Φωτεινή μας που προφανώς το λέει η καρδιά της και με το παραπάνω!!!! Νομίζω ότι διαβάζοντας την ανάρτηση- κάλεσμά της δύσκολα θα σκεφτεί να της αρνηθεί κανείς τη συμμετοχή του...!!!! Πώς θα μπορούσαμε άλλωστε αφού εμείς όλες το φτιάξαμε όλο αυτό!
Δεν έχετε λοιπόν παρά να κάνετε μια βόλτα από το Souper Blog της Φωτεινούλας  "Craft Makes My Day" να ενημερωθείτε για όλες τις λεπτομέρειες και φυσικά να μας κατακλύσετε με υπέροχους κουμπαράδες, Πατρινούς αυτή τη φορά!!!!
Σας εύχομαι καλές εμπνεύσεις κορίτσια...!!!!

Φωτεινούλα μου μπορεί να είμαστε μόλις μερικά χιλιομετράκια μακριά αλλά είμαι σίγουρη ότι η αγάπη και συμπαράστασή μου σε όλο αυτό που ανέλαβες θα είναι αισθητή!!!! Καλή δύναμη κοριτσάκι μου κι ένα μεγάλο Μπράβο!!!!

Να περνάτε καλά!!!!

CONVERSATION

17 Σχολια:

  1. ENNOEITAI ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΊ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΑΣ...ΚΑΙ ΤΗς ΦΩΤΕΙΝΟΥΛΑΣ.... ΚΙΚΉ ΜΟΥ...ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. γεια σου μικρουλα μου!καλη χρονια!και φυσικα...ολες εδω...σε καθε καλεσμα....ψυχης!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω πως στο τομέα της blog-o-αγάπης κ' της blog-o-βοήθειας, η χιλιομετρική απόσταση... ΕΚΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ!!!!
    ;-)
    Φιλάκια, Κική μου!!!
    Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε Κικάκι, σ΄ευχαριστώ και πάλι τόοοοοοσο πολύ !!!!! Στ΄ αλήθεια με συγκινείς που συμμετέχεις με θέρμη στην προσπάθειά μας ! Είμαι πάρα πολύ τυχερή που σας έχω ! Στ' αλήθεια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!
    ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΝΙΝΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο για την πρωτοβουλία!Είμαι σίγουρη οτι οι φίλες που μπορουν να ανταπεξέλθουν στη πρόκληση θα τα καταφέρουν μια χαρά!!
    φιλιά και καλό σ/κ*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ..Kαλημερα..να σαι καλα Νεραιδα μου..με την ομορφια και την ζεστασια γεμιζουν οι καρδιες..ολες μαζι..και εδω θα τα καταφερουμε..φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. καλημερουδια!
    αγωνιστρια εισαι και παλευεις για ολα γιαυτο και σε χαιρομαι!
    πολλα φιλια και μην ξεχνας ολοι μαζι μπορουμε το αδυνατο να γινει δυνατο!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να είσαι σίγουρη πως θά'χει επιτυχία!!!!
    ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η δύναμη της αγάπης είναι τεράστια!!!!
    Μπράβο σας!!!!
    Την αγάπη μου σας στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εσείς κάνατε την αρχή, μην ξεχνιόμαστε, Κικίτσα ! Και αποδείχτηκε περίτρανα ότι ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!!!!!!
    Φιλάκια σε όοολους σας!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μου έλλειψες!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αχχ!!! Τί διάβασα και πέταξα από την χαρά μου;;!! Η υποψία μου είναι αληθινή;;!!!Θα μεγαλώσει η μπλογκοπαρέα μας;;;!!!Φιλάκια Κικίτσα μου και με το καλό μωρό μου όμορφο!!Θα σου μοιάσει, είμαι σίγουρη!!
    Καλή επιτυχία στους κουμπαράδες στην Πάτρα Φωτεινούλα μου!! Συγχαρητήρια για την συνεισφορά σου!!!Καλή δύναμη!!φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή εβδομάδα Κική μου,και να είσαι σίγουρη θα είμαστε παρόν και στην Πάτρα την Άνοιξη, εξάλλου ποιος μπορεί να αντισταθεί στην Φωτεινή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τρέχω να δω και το blog αλλά και τους κουμπαράδες!! Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου νομίζω πως δεν έχει καμιά μας πλέον αμφιβολία ότι όταν το θέλουμε, οι αποστάσεις εξαφανίζονται... Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Welcome to our kitchen-blog! Love to visit your blog also!
    Best wishes Renate

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!