Latest Posts

Ανοιξιάτικη... Ανασυγκρότηση!!!!

By 11:10 μ.μ.

Η αλήθεια είναι ότι έπεσα σε βαθιά χειμερία νάρκη!!! Δεν ξέρω αν οι αρκουδίτσες κάνουν ήδη τις πρώτες τους βολτίτσες στο βουνό, εγώ πάντως είπα να ξυπνήσω σιγά σιγά και ν' ασχοληθώ με τα υλικά μου!!! Σύμμαχος στην ανασυγκρότηση τόσο των υλικών όσο και της έμπνευσης μου είναι ο μπαμπάς μου ο οποίος ως υπερδραστήριος τύπος  πλήττει όλο το χειμώνα (δύσκολος ο άσχημος καιρός για τους  ανθρώπους που καταπιάνονται με πολλά) οπότε με τον ερχομό άνοιξης, ανοίξαμε την πόρτα του εργαστηρίου και είπαμε να ξεκινήσουμε...







Χειροποίητα καδράκια από πορσελάνη και πηλό


Το δύσκολο κομμάτι το επιμελείται φυσικά εκείνος, έπλασε τα υλικά του, τα έψησε και τα γυαλοχαρτάρησε, εγώ έλαβα δράση στο πιο διασκεδαστικό κομμάτι, οπότε τα έβαψα και τα διακόσμησα με ανοιξιάτικες εικόνες!!!! Βάρυνα ήδη αρκετά οπότε και δυσκολεύομαι να ανταποκριθώ σε μεγάλες απαιτήσεις...  Όσο δεν τον καλεί το αμπέλι του και λίγο πριν ξεκινήσει τις επιδρομές του στα όρη, τα βουνά, τις λίμνες και τα ποτάμια λέω να εκμεταλλευτώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα ταλέντα και τις γνώσεις του...!!!

Εύχομαι να έχετε ένα μοναδικό Σαββατοκύριακο!!!! 






You Might Also Like

48 Υπέροχες κουβέντες

  1. Καλησπέρα Κικίτσα!!!!
    Τι κάνεις κοριτσάκι μου;
    Χαθηκες απο τη blogογειτονια!!!! Ελπίζω να περνάς όμορφα!!!!!! Τα όμορφα δημιουργήματα σας ειναι πραγματικα έργα τέχνης!!! Να χαίρεσαι τον πατερούλη σου και να τον καμαρώνεις έτσι δημιουργικός και πολύ ταλαντούχος που ειναι!!! Μα τώρα καταλαβαίνω απο που πήρες αυτο το χάρισμα!!! Το μήλο κάτω απο τη μηλιά δεν θα πέσει;)
    Φιλάκια εύχομαι και οτι επιθυμείς!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάθηκα για λίιιιιιγο!!!!!! Ελπίζω να προλάβω να καλύψω το κενό πριν με συνεπάρουν εντελώς μεγαλύτερα γεγονότα!!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  2. Τώρα να σου πω πως κατάλαβα πως τα φτιάξατε,δεν στο λέω...Μου αρέσουν όμως κι αυτό αρκεί! Δεν μου λες,θα φέρεις και τον μπαμπά στο σεμινάριο; Έχουμε και σκληρές δουλειές, μη νομίζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου την έσκασα...!!! Χα χα χα!!! Ο μπαμπάς μου παιδί μου έφτιαξε με πορσελάνη και πηλό τα καδράκια, εγώ μετά τα έβαψα και επιλέξαμε ανοιξιάτικα θέματα για decoupage!!!! Σε κάλυψα;;; Χα χα χα!!!! Τον θέλεις στο μάθημα; Δεν εγγυούμαι για την έκβαση του σεμιναρίου...!!!! Χα χα χα!!! Ναιιιιι, ξέρει και από πινέλα...!!!! Πολυτάλαντος λέμε... Φιλάκια κοριτσάρα μου!!!!

      Διαγραφή
    2. Με κάλυψες εντελώς λέμε!!! Πες του να φέρει και κανένα μπουκαλάκι από εκείνο το κρασάκι το καλό... και θα σου πω εγώ πορτρέτα που θα φτιάξουμε...χαχα!Μετράω τις μέρες να ''σας''αγκαλιάσω!

      Διαγραφή
    3. Τέτοια ακούει και πετάει!!!! Με το συγκεκριμένο κρασάκι θα φτιάξουμε ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΤΑ!!!! Χα χα χα!!!! Κι εγώ ανυπομονώ...

      Διαγραφή
  3. ΚΑΛΑ ΛΕΕΙ Η ΜΑΡΙΑ, ΝΑ ΦΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΣΟΥ ΜΑΖΙ!!!!
    ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΧΩΡΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ!!!!!
    ΚΑΚΙΕΣ!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕ ΔΟΥΜΕ ΟΛΕΣ!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Βρε, ερχόμουν εγώ αν δεν χωρούσα;;;; Κι εγώ περιμένω να σας δω!!!! Φιλιά πολλά Ρενάκι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΡΟΥΛΑ ΤΟΥ!!!!
    ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΙΘΑΝΟ ΔΊΔΥΜΟ!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και απίθανο και δίδυμο... Ευχαριστούμε Νενάκι μου!!! Φιλιά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  6. μπραβο σας,τα κανατε τελεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε, καλό ΣΚ να έχεις!!!!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρες ,καλημέρες!!!Είσαστε αχτύπητο δίδυμο και με κάνετε να ζηλεύω...Να είστε πάντα γεροί και να δημιουργείτε από κοινού κάθε υπέροχη ιδέα σας!!!Η ισχύς εν τη ενώση!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η ισχύς εν τη ένωση!!!! Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Κυριακή μου, Φιλιά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφες οι δημιουργίες σας! Έχεις σύμμαχο με μεγάλη έμπνευση και ικανότητα.Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν!!! Καλό ΣΚ σου εύχομαι, τα φιλιά μου!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφες δημιουργίες! Αν έχεις φαντασία τελικά κάνεις θαύματα!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι σημαντική η έμπνευση και η φαντασία όταν πρόκειται για πάσης φύσεως καλλιτεχνίες !!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφες ,όπως πάντα,οι δημιουργίες σου.Εχουν φινέτσα και φαντασία!!!Καλημέρα και ενα φιλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εφάκι, ευχαριστώ πολύ για τις υπέροχες φιλοφρονήσεις !!! Φιλιά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  11. Πατέρας και κορούλα, μας άφησαν με το στόμα ανοιχτό!!!
    ;-)
    Πολλά-πολλά (πολλά όμως!) φιλάκια και στους δυο σας!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολυυυυυυ!!!! Θα του μεταβιβάσω την αντίδραση...!!!! Χα χα χα!!!!! Φιλιά πολλά πολλά πολλά κι από εμένα!!!!!!

      Διαγραφή
  12. It's great ! I think,this work in pair with your father was unforgetable! I admire the result!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thanks so much for the wonderful comment! Have a sweet weekend and good creations!! Many kisses!

      Διαγραφή
  13. Πολύ πολύ όμορφη δουλειά. Μπράβο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε Φλώρα!!! Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη δουλειά Κική, μπράβο και στους δυο σας! Καλή συνέχεια, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά!!!! Καλή συνέχεια και σε σένα!!!Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  15. Είσαστε ένα δίδυμο καταπληκτικό με όλα αυτά τα όμορφα που κάνετε.
    Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, όσο το διαβάζω αυτό για το δίδυμο τόσο μου μπαίνουν ιδέες να τον "εκμεταλλευτώ" όσο περισσότερο μπορώ!!!! Χα χα χα!!!! Φιλιά πολλά και καλό ΣΚ!!!

      Διαγραφή
  16. Κι εγώ έμεινα με το στόμα ανοιχτό...
    Μπράβο Κική , μπράβο και στον μπαμπά!
    Υπέροχες δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά θα διαβάζει και άντε να τον μαζέψω μετά!!!Χι χι χι!!!! Ευχαριστούμε πάντως!!!! Καλή συνέχεια και φυσικά καλό Σαββατοκύριακο!!!!

      Διαγραφή
  17. Καλώς σε βρίσκω Κικί μου.. που κρυβόσουν τόσο καιρό και δεν σε είχα βρεί.. γιατί άμα σε είχα βρεί κατασκήνωση θα το είχα κάνει το σπιτάκι σου τόσο που μου άρεσε...

    Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο
    και σου στέλνω πολλά φιλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Κική μου, το μήλο κάτω από την μηλιά διαπιστώνω και μ' αρέσει πάρα πολύ! Τι υπέροχο να περνάτε με το πατέρα σου το χρόνο σας μαζί τόσο δημιουργικά! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ένα μεγάλο μπράβο στον φοβερό μπαμπά σου! Τι ωραία που περνάτε έτσι δημιουργικά το χρόνο σας!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλημέρα Κική μου!!Υπέροχα τά καδράκια σου!!Πολύ όμορφη δουλειά!Μπράβο σας!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Μπράβο και στους δύο σας!!!Βάρυνες ...βάρυνες αλλά δημιουργικότατη πάντα!!!!Φιλάκια γλυκιά μου και καλό Σ/Κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα Κική μου !!!! Άχ!..επιτέλους !!! Ήρθε η άνοιξη και ξεπρόβαλαν και οι νεράιδες της άνοιξης .!!..(αυτό πάει για'σένα...χέχέεε) !
    Τα πήλινα καμβαδάκια που δημιουργήσατε με τον επίσης δημιουργικό πατέρα σου είναι..υπέροχα...πανέμορφα..!!!..και σίγουρα θα δίνουν μιά πολύ όμορφη ανοιξιάτικη νότα στο σπίτι σας !!!! Τί όμορφα που τα έκανες αγαπημένη και τί τέλειο που δημιουργείται μαζί με τον πατέρα σου !!!
    Να είσαστε πάντα καλά !!!! Πολλά φιλάκια αγαπημένη !!! :ο))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κικίτσα μου είναι υπέροχα!!!!!μου έλειψαν οι δημιουργίες σου!!!!μπαμπάς και κόρη είστε αχτύπητοι!!!!!!μπράβο σας!!!!φιλάκια γλυκιά μου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλως το το μικρό μας...η αλήθεια να λεγεται οτι μας έλειψες...λίιιιιιγο Κική μας.. αλλα η επάνοδός σου...μας ανταμειψε θα ελεγα με την βοήθεια του πολυτάλαντου μπαμπά σου..εσύ και εκείνος μας φέρατε την Ανοιξη..με...τα κανδρακια σου.....τυχερούλα .. να έχεις ενα τόσο δημιουργικό μπαμπά...αλλα και εκείνος ειναι τυχερός να εχεις μια τοσο χρυσοχερα κορη... χι.χιχ.. αντε και με το καλο ολα... φιλακια πολλά και να φιλήσεις και την Βιλλιώτη αμα την δείς...μηπως θα πας και στο επόμενο της σεμιναριο;;;; ρωταω εγώ παλι....χι.χιχ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τώρα εξηγούνται όλα.. Πώς να μη βγει ένα χαρισματικό παιδί απο ένα δημιουργικό πατερούλη? Η συνεργασία σας πάει... Καλές δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Η συνεργασία μπαμπά και κόρης έφεραν τέλεια αποτελέσματα Κική μου.Να είσαι καλά και να προσέχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μπράβο σας κοριτσάκι!!!Τώρα φαίνεται από ποιον κληρονόμησες το μοναδικό σου ταλέντο!!Η αλήθεια είναι ότι μας λείπεις!!Αλλά χαλάλι στο μικρούλι...Να ξεκουράζεσαι και να προσέχεις!!Σου στέλνω την αγάπη μου, την σκέψη μου και τα φιλιά μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Απαιχτο το δίδυμο πατέρας-κόρη!!!! Δεν του λες να σου κάνει πολλάααα για να 'χεις να δημιουργείς ???!!!!!!
    Γλυκειά μου Κική, να'σαι καλά, να προσέχεις και τους δυό σας!!!!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Μπορεί να βαραίνεις όπως λες, με το γλυκό σου φορτίο, εμάς όμως μας ανεβάζεις τη διάθεση με κάθε σου δημιουργία.Σκέτη Ανοιξη, η σημερινή!
    Φιλάκια πολλά κοριτσάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Να τον χαίρεσαι τον μπαμπά σου Κική μου!!!
    Τι όμορφες οι δημιουργίες σου!!!
    Κική μου, να χαίρεσαι κάθε λεπτό αυτής της υπέροχης, ευλογημένης και μοναδικής περιόδου που περνάς!!! Όμορφο το "βάρος" σου. Το ομορφότερο της ζωής κάθε γυναίκας.
    Να είσαι πάντα καλά Κική μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!
    Πολλά φιλιά γεμάτα αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Γλυκιά μου Κική το ξέρεις, εμείς είμαστε εδώ και σε περιμένουμε!! :)
    Οι δημιουργίες σου είναι μοναδικές και χαίρομαι που έχεις και την βοήθεια ενός δικού σου ανθρώπου..

    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Κικίτσα μου γλυκούλα, με το καλό να έρθει το μωράκι!!Συγχαρητήρια για τα πανέμορφα έργα σου, και να χαίρεσαι τον μπαμπάκα σου που σε βοηθάει!!Να τον έχεις δίπλα σου για πάρα πάρα πολλά χρόνια, και να απολαμβάνεις κάθε στιγμή μαζί του!!!Να περάσετε υπέροχες γιορτές όλοι μαζί οικογενειακώς, καλή σας ανάσταση γλυκούλα μου!! Φιλάκια πολλά και να ξεμπερδέψεις με έναν πόνο μωρό μου!!!Σ'αγαπώ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!