Latest Posts

Πυρ γυνή και συγγραφέας!!!!

By 10:56 μ.μ.

Την Εύη είχα την τύχη να  γνωρίσω αρχικά μέσα από το δυναμικό λόγο των  κείμενων της, των ρομαντικών ποιημάτων της καθώς και των γεμάτων από ερωτισμό σεναρίων της, παρακολουθώντας κάθε φορά με το ίδιο δυνατό ενδιαφέρον τις αναρτήσεις της στο  blog που διατηρούσε τα προηγούμενα χρόνια. Κάθε ιστορία της  αποτελούσε μια ερωτική πραγματικότητα που σε καθιστούσε αυτομάτως πρωταγωνίστρια ή πρωταγωνιστή του έργου και νομίζω ότι αυτό είναι και το κλειδί της επιτυχίας για κάποιον που πραγματεύεται  το γράψιμο!!! Η γνωριμία μας απέκτησε σάρκα και οστά όταν εντελώς τυχαία ανακαλύψαμε ότι είμαστε κάτοικοι της ίδιας πόλης και ένα χρόνο αργότερα δέχτηκα με τεράστια χαρά μια απρόσμενη πρόσκληση για την παρουσίαση του πρώτου της παραμυθιού!!!! Η Έυη έκανε το μεγάλο βήμα, δεν σταμάτησε μπροστά σε κανένα εμπόδιο, τα παρέκαμψε κυριολεκτικά όλα και τελικά κατάφερε να κάνει το όνειρό της πραγματικότητα!!! Όσοι την παρακολουθούν και την διαβάζουν θα περίμεναν να γράψει ένα μυθιστόρημα, μια ερωτική ιστορία γεμάτη πάθη και ίντριγκες, εκείνη ωστόσο έκανε την ανατροπή και μας έδειξε το γλυκό, τρυφερό, πραγματικό πρόσωπο της. Απόφασισε να μεταφέρει στο χαρτί ένα από τόσα παραμύθια που έχει σκαρφιστεί το μυαλό της και έχει διηγηθεί  η μελωδική φωνή της στη μικρή της Αφροδίτη μέχρι τη στιγμή του γλυκού φιλιού της καληνύχτας!!! 
" Το μυστήριο του παντοπωλείου" είναι το πρώτο της έργο και παρουσιάστηκε εχθές στην πόλη μας με μεγάλη επιτυχία μιας και η προσέλευση του κοινού απέδειξε ότι υπάρχει ενδιαφέρον γι'αυτούς όλους που τολμούν και τελικά ξεχωρίζουν!!!


Το μυστήριο του παντοπωλείου, παιδικό παραμύθι από τη συγγραφέα Εύη Γκάλαβου, εκδόσεις Ήρα Εκδοτική, για παιδιά από 6-10 ετών.

Οι κάτοικοι ενός μικρού ορεινού χωριού, αναστατώνονται ξαφνικά όταν ένα πρωινό ο κυρ- Παντελής, που έχει το μοναδικό παντοπωλείο του χωριού, τους ανακοινώνει πως το προηγούμενο βράδυ κάποιος λήστεψε το μαγαζί του. Τι γίνεται στο χωριό όταν οι επιθέσεις συνεχίζονται για μέρες; Θα καταφέρει άραγε ο κυρ- Παντελής να ανακαλύψει τον ένοχο; Πώς θα αντιδράσουν οι κάτοικοι του χωριού στη θέα του ενόχου; Διαβάστε το μυστήριο που κρύβει το παντοπωλείο και λύστε όλες τις απορίες που σας γεννιούνται.






Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και να ακολουθήσουν κι άλλα πολλά... 

Ο τολμών νικά!!!!

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!!!


You Might Also Like

18 Υπέροχες κουβέντες

  1. Καλοτάξιδο να είναι!!!
    Να βρει την απήχηση και την ανταπόκριση που του αξίζει και ακόμα παραπάνω!!!
    Φιλάκια, κοριτσάκι μου!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή επιτυχία να έχει το βιβλίο της και όπου κι αν βρεθεί να αγαπηθεί πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή επιτυχία της εύχομαι! Κικίτσα μου μας έλειψες πολύ! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται ενδιαφερον κι επίκαιρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλοτάξιδο το βιβλίο της Εύης!
    Εσυ, καλό μου, τι κάνεις??? Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία στο πρώτο βιβλίο της Εύης!!!!
    Με πολλές πωλήσεις εύχομαι!
    Φιλία Κική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή επιτυχία στην Εύη! Μου κίνησε κι εμένα την περιέργεια... τι σκαρφίστηκε ο κυρ Παντελής;χαχα. Και σε άλλα πολλά εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Να εχει μεγαλη επιτυχία ευχωμαι Κική μου...το παραμύθι της Ευης....και να αγαπηθει .απο τα παιδιά .. γιατί αυτό ειναι που ενδιαφερει τον συγραφεα που ασχολήται με το παιδικο παραμύθι το ξερω οτι ειναι πολύ δυσκολο τωρα να μπορεσεις να κανεις ενα παραμυθι βιβλίο...αν θελεις επειδη με ενδιαφερει το θεμα θα μπορουσα να να στηλω ενα μεηλ στην Εβη; ή αν θελει...να επικοινωνισει μαζι μου.. να την ρωτήσω καποια πραγματα;...το δικο μου ειναι.......roulamakedonisa@gmail.com.....σε φιλώ και σου ευχωμαι τα καλήτερα..!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλοτάξιδο να είναι!!!!
    Καλό Πάσχα Κική μου!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα Κική μου!!Καλή επιτύχια στή Εύη εύχομαι!!Καλές πωλήσεις εύχομαι!!Καλό Σ/Κ!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...καλη της επιτυχια..να ναι καλα..να σαι καλα Νεραιδα..χαρουμενο σ.β..φιλια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επιτυχία να έχει!!!!!καλό Πάσχα Κική μου!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλή επιτυχία στην φίλη σου Εύη!! Καλό σας Πάσχα μωρό μου γλυκούλι!!φιλάκια και την αγάπη μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γεια σου Κική μου!!!Καλοτάξιδο εύχομαι!!
    Να περάσεις όμορφα στις γιορτές!
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλή επιτυχία στη φίλη σου και το βιβλίο της!!
    Πόσο όμορφα μίλησες για εκείνη!!
    Καλή Μεγάλη Εβδομάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλοτάξιδο και με τις πωλήσεις που του αξίζουν εύχομαι!
    Μπράβο σου για την όμορφη παρουσίαση που έκανες!
    Φιλιά πολλά και καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αυτό κι αν είναι έκπληξη!!!
    Είναι οι πρώτες φωτο πανελλαδικά χαχαχαχα..
    Σ ευχαριστώ για όλα!
    Που πίστεψες κι πιστεύεις σε μενα!
    Είσαι πάντα κοντά μου σε κάθε μου νέο βήμα.
    Σαγαπω!!!!!!!!

    Να ευχαριστήσω και όλες τις φίλες σου για τις ευχές τους!
    Να στε πάντα καλά όλοι με υγεία πάνω απ΄ολα!

    υγ θα επικοινωνησω με την Ρούλα τουτ σουιτ :)

    Φιλάκια σε όλους!!
    Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!