Μπρρρρρ!!! Φθινόπωρο για τα καλά!!!!

Καλό μήνα, καλό φθινόπωρο και επίσημα πλέον μιας και ο Οκτώβρης είπε να κάνει δυναμική είσοδο φέτος με βροχές και αρκετό κρυουλάκι!!!!Ιδιαίτερα εμείς εδώ στα ψηλά κάτι πιο χοντρό σε ένδυση το χρειαζόμαστε πλέον!!!! Φυσικά όσοι προνόησαν και τελείωσαν τις χειμερινές τους δουλίτσες, έστρωσαν τα χοντρά χαλιά στο σπίτι και κατέβασαν τα χειμωνιάτικα είναι σε καλό δρόμο, οι υπόλοιποι ( μέσα σε αυτούς είμαι κι εγώ) την πατήσανε και δεν μένει παρά να ευχόμαστε για καλοκαιρία τις επόμενες μέρες!!!!  Για να δούμε...
 Εγώ πάντως αν και έπεσα έξω στις προβλέψεις μου για τον καιρό και έμεινα με τα κοντομάνικα, φρόντισα να εξασφαλίσω σπέσιαλ παπουτσάκια, ό,τι πρέπει γι΄αυτή την εποχή και μάλιστα η συλλογή είναι handmade!!!! 





Handmade shoes collection

Φυσικά, δεν άλλαξα επάγγελμα, παραμένω δασκάλα ( εκτός κι αν με απολύσουν), ούτε και χόμπι άλλαξα, ήταν μια τυχαία αγορά και μια ακόμα πιο τυχαία έμπνευση να στολίσω μόνη μου τα παπουτσάκια μου και να τα κάνω έτσι ακριβώς όπως τα θέλω εγώ!!!!!



Μάθε τέχνη κι αστήνε κι αν πεινάσεις πιάστηνε, λέει η σοφή παροιμία και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνη...!!!!

Έχω λιγάκι χρόνο στη διάθεσή μου οπότε λέω να ρίξω μια ματιά σε όλα αυτά που καταπιάνεστε ενώ εγώ απουσιάζω!!!!

Να περνάτε καλά!!!!

CONVERSATION

34 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Δημιουργικά δημιουργικά σε βρήκε ο Οκτώβρης, ε; χεχε
    Πολύ ωραία τα στόλισες, μπράβο σου.

    -Καλό μήνα, γιομάτο με "creative moments".
    Χαιρετώ. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς την μανούλα του Βορρά! Τα παπουτσάκια είναι εσύ...χαχα...γλυκούλικα και χαρούμενα! Πιάσαμε τις χειροτεχνίες βλέπω... άρα είμαστε σε καλό δρόμο. Μπράβο Κικιδάκι μου... Φιλιά στους όμορφους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα κοριτσάκι μου!Τέλειες οι μπαλαρινίτσες!!!!Μπράβο που μεταμόρφωσες τόσο τέλεια τα παπουτσάκια!!Αντε και καλό φθινόπωρο...ή να πω καλό χειμώνα....Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Α, τί όμορφα παπουτσάκια!!!
    Μπράβο, Κική μου!
    (Ούτως ή άλλως εσύ έχεις πολλά ταλέντα και κατέχεις πολλές τέχνες!)
    Φιλάκια πολλά!!!
    Να είσαι καλά και να περνάς υπέροχα!!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σε όλους σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κική μου τα έφτιαξες σύμφωνα με το προσωπικό σου γούστο, γι' αυτό είναι και όμορφα. Καλοφόρετα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό φθινόπωρο Κικίδι μου !!!! Μπρρρ...και εδώ στην Αθήνα έπιασε κρυουλάκι..αλλά μ´αρέσει..χίχί !!
    Οι μπαλαρίνες σου είναι τέλειες, ειδικά αυτές οι καφετί !!!
    Μου έλειψες νεράιδα :)) !! Να δώσεις πολλά φιλάκια στα πατουσάκια του μικρού σας Βασιλιά !! Πόσο με συγκίνησαν οι τελευταίες σου αναρτήσεις !! Να ρουφάς την κάθε στιγμή αγαπημένη μου !!! Ζείτε την υπέρτατη αγάπη !!! Να είσαστε πάντα καλά και να τον χαίρεστε...υγεία και ευτυχία !!
    Θα τα λέμε καλή μου !! Μιά μεγάλη αγκαλιά και πολλα πολλά φιλάκιααα !! :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφες μπαλαρίνες !!! Καλοφόρετες και κοίτα να\
    ετοιμαστείς για χειμώνα γιατί ακόμα κι εδώ ο καιρός ψύχρανε !!
    Καλό βράδυ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα Κική μου!!!Καλό μήνα!!!
    Τί κάνη ο κούκλος ο μπέμπης σου?Σίγουρα μεγαλώνη!!!
    Τά παπουτσάκια σου,πανέμορφα!!!Καλοφόρετα!!!Πολύ γουστόζικα!!!Συμφωνώ!!!Μάθε τέχνη καί άστην!!!Καλό βράδυ!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα παπουτσάκια σου, Κικίτσα!!
    Γουστόζικα και σικάτα!!!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συναδέλφισσα λοιπόν, μας βλέπω να ανοίγουμε ένα μαγαζάκι και εγώ να ιδρώνω και να ξεϊδρώνω για να φτιάχνω κουλούρια και τυρόπιτες κι εσύ να ξεποδαριάζεσαι, με τα υπέροχα ολοκαίνουρια παπουτσάκια σου, για να τα πουλήσεις!!!!
    Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου, θα έρχομαι συχνά!!!!
    Καλό βράδυ! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. πολύ όμορφα τα παπουτσάκια σου.... καλό χειμώνα λοιπόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΡΗΚΕΣ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΙΚΙΤΣΑ ΜΟΥ;
    ΜΕΓΑΛΩΣΑΜΕ;
    ΜΗΠΩΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΒΟΛΤΑ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ;
    ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΟΙ ΜΠΑΛΑΡΙΝΕΣ ΣΟΥ!!!!
    ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΚΑΛΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλό μήνα κορίτσι του Βορά ! Κρυουλάκι και εδώ στο κλεινόν άστυ , με τα καλοκαιρινά ακόμα είμαστε!!!
    Οι μπαλαρινούλες πολύ όμορφες και επίκαιρες!
    Καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειπα και εγώ.. αλλαξε επεγγελμα η Κική μας;; χι.χι.. ο χρόνος που αφιέρωσες να φτιαξεις τα μοναδικά σου παπουτσακια... δείχνει οπωε λέι και η Βιλλώτη μας σε καλό δρόμο... ξεκλεβεις λεπτα.. απο τον μικρό σου..πρίγκηπα και για σενα..σε λιγο καιρό θα σε εχει όλη δική του οταν αρχίσεις να τρέχεις ξωπίσω του..χι.χι. φιλακια πολλα μικρή μου...φιλι μεγαλο στον μικρούλι σας..!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Με γειες κι ομορφιές,κοριτσάκι!
    Καλόγουστα και διακριτικά,τα μπαλαρινάκια σου και μου έδωσες ιδέα για κάποια δικά μου που θέλουν ανανέωση!
    Καλό μήνα και φιλιά πολλά!!!
    Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καλημέρα κοριτσάκι μου!
    Σε καταλαβαίνω πολύ καλά, εδω μπορεί να μην είναι βορράς είναι όμως υψόμετρο και το κρυο άρχισε να αγριεύει!
    Τα παπουτσάκια σου είναι κουκλίστικα! Μαθε τέχνη κυρια δασκάλα και μάθε και τα παιδιά σου να μαθαίνουν τέχνες, θα ομορφαινουν τη ζωή τους και στις ώρες της ανάγκης θα τα βοηθήσουν να επιβιώσουν!
    Φιλιά πολλά-πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφες και σίγουρα ΜΟΝΑΔΙΚΕΣ οι μπαλαρίνες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρυσοχερα εισαι εσυ μπραβο ... παρε κουβερτα και τσαι και ολα θα τα δεις αλλιως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να ΄χεις έναν υπέροχο μήνα, σου εύχομαι, γεμάτο με διασκεδαστικές και δημιουργικές στιγμούλες :) Μπράβο σου για τις πρωτοβουλίες σου! Είναι όμορφο να ξέρεις να "στολίζεις" τα κομμάτια της ζωής σου με κάθε τρόπο.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να ΄χεις έναν υπέροχο μήνα σου εύχομαι, γεμάτο διασκεδαστικές, χαρούμενες και δημιουργικές στιγμούλες!
    Πολλά μπράβο και για τις πρωτοβουλίες σου! Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε να "στολίζουμε" τα κομμάτια της ζωής μας με κάθε τρόπο :D
    Να 'χεις ένα γλυκό απόγευμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλό μήνα!
    Κι εδώ κρύο έχει και ανήκω στην κατηγορία αυτών που δεν προνόησαν για τα χειμερινά -πρέπει να ανασκουμπωθώ τώρα το Σ/Κ!
    Υπέροχα τα στόλισες τα παπουτσάκια σου! Με γειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο, Κική. Και σίγουρα θα είναι, με τέτοιο ξεκίνημα! Υπέροχες οι μπαλαρίνες σου, όμορφο συμπλήρωμα, σ ένα κομψο ντύσιμο. Καλοφορεμένες.
    Καλό Σαββατοκύριακο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πανέμορφες οι μπαλαρίνες σου!!! Με γειά!!! Φιλάκια πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλώς το γλυκό κορίτσι!!! Α, βλέπω καινούριες ενασχολήσεις, νεο hobby !!! Περιττό να πω ότι ΚΑΙ αυτό σου πάει πολύ! Αφού είναι φτιαγμένα με γούστο και καλαισθησία! Να δώσεις ένα φιλάκι στον μικρούλη στο ποπουδάκι του !!!!! Οσο για σένα, πάρε πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απαντήσεις
    1. Kiki, egw eimai pali! xaxaxa.. sou exw ena vraveio!
      perna apo to blog mou!

      Διαγραφή
  26. ωωω!!! Υπέροχα τα έκανες,μπράβο!!!!!
    Σε πεθυμήσαμε να σε βλέπουμε πιο συχνά!!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Κικίτσα μου, γλυκιά μανούλα!
    Τις μπαλαρίνες σου τις έκανες πανέμορφες. Θα σου ταιριάζουν τόσο πολύ στη χάρη... γιατί έχεις χάρη με τη σέσουλα που λένε!
    Να έχεις μια γλυκιά εβδομάδα και να μου φιλήσεις ποπουλίνι!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γεια σου μικρή μανούλα!!!Αν και έχεις την πιο όμορφη ασχολία που μπορει να έχει ανθρωπος βρήκες χρόνο για μικρές και όμορφες δημιουργίες!!!!Νάσαι καλά και να μεγαλώνετε με αγκαλίτσες και φιλάκια.Κάθε στιγμή σου είναι πολύτιμη και ακριβή.Ζήσε την και απομνημόνευσέ την!!! Φιλάκια στην γαλάζια χαρά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σούπερ ουάου τα παπουτσάκια! Μπράβο! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Άμα τελικα είσαι δημιουργικό άτομο με ο,τι κ να καταπιαστεις, όμορφο θα το κανεις!!! Φιλακια κοριτσάκι, καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Κική υπέροχα τα παπουτσάκια σου,πέρασε μια βόλτα από εδώ http://m-belladonna.blogspot.gr/ που σου έχω και ένα κόσμημα να τα ταιριάξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Καλό φθινόπωρο!!!!!!! Υπέροχες μπαλαρίνες!!!!!!!!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. hallooooo!!βραβειάκιιιιι http://fofoula.blogspot.gr/2013/10/the-unpaixtable-blogger-award.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!