Παιχνιδο - εκκρεμότητες!!!!

Άφησα εκκρεμότητες…

Βραβειάκια με περίμεναν μέρες τώρα και πού χρόνος για ανάρτηση!!!! Μόνο ένας τρόπος υπάρχει να καταφέρω να κάτσω μπροστά στον υπολογιστή τελικά! Βάζω τους άντρες της ζωής μου για ύπνο και λίγο πριν σωριαστώ κι εγώ από την κούραση σπεύδω να παίξω τα περιβόητα παιχνίδια! Χα χα χα!!!!
Καταρχάς να ευχαριστήσω πολύ πολύ πολύ και τα δύο τα κορίτσια μου, που με σκέφτηκαν και με έβαλαν στη διαδικασία να το διασκεδάσω λιγάκι…!!!! Μην ξεχάσετε να περάσετε από τα Blogs τους για να δείτε και να μάθετε όλα όσα έχουν να μας δείξουν αλλά και να μας πουν!!! Ξεχωριστές και αξιόλογες και οι δύο ( το σωστό να λέγεται)!!!


Παιχνίδι Νο1



                                                     BellaDonna


1.ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΦΑΓΗΤΟ ΕΙΝΑΙ:
Δύσκολο…!!!! Λατρεύω το φαγητό, οπότε είναι δύσκολο να ξεχωρίσω κάποιο!!!!

2.ΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;

Το πόσο δήθεν μπορούν να γίνουν και δεν καταλαβαίνουν το μέγεθος της ξεφτίλας τους!!!

3.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΚΑΝΩ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ:

Αληθινοί!!!

4.ΜΕ ΗΡΕΜΕΙ:  

Πλέον… Το μωράκι μου και μόνο…!!!
5.ΑΓΑΠΩ: 

Τους ανθρώπους…!!!!

6.ΜΕ ΝΕΥΡΙΑΖΕΙ:

Η κατάντια μας!

7.ΤΙ ΔΕΝ ΑΠΟΧΩΡΙΖΟΜΑΙ ΠΟΤΕ:

Το φυλαχτό μου!

8.ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΧΑΖΕΥΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ ΑΦΙΣΕΣ. 

Χτυποκάρδια στο Beverly Hills!!!! Ναιιιιι!!!!




Συνεχίζω ακάθεκτη στο παιχνίδι Νο 2


                 fofoula

Είχε και οδηγίες…!!!

   Στην αρχή της ανάρτησης σου πες μας από ποιον έλαβες το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς το blog του!
   Επ! μην βαριέσαι ! Απάντησε σε όλες τις ερωτήσεις ...
   Οι έξι ερωτήσεις είναι πάντοτε ίδιες, ενώ η έβδομη συντάσσεται από τον unpaixtable και απευθύνεται στους επόμενους
   Πρότεινε πέντε άτομα για να λάβουν το βραβείο και βάλε σύνδεσμο προς τα ιστολόγια τους.
   Στο τέλος του post απηύθυνε την πιο unpaixtable ερώτηση σου...στους bloggers που προτείνεις!
   Και μην ξεχνάς  κάτω από την εικόνα με το σήμα του βραβείου βάλε link που οδηγεί στην ανάρτηση (http://www.all4blogs.gr/arthra/unpaixtable-blogger-award) Όταν το κάνεις... give a shout to all4blogs διότι θα σε προσθέσει στην λίστα με τους συμμετέχοντες (link back)

Οι ερωτήσεις (6+1)

1)Intro (Όνομα, Τοποθεσία, Ζώδιο, Blog Platform)

Κική, Πτολεμαίδα, Κριός, Blogger

2)Ποιο είναι το moto του Blog σου; Αν δεν έχεις σκέψου ένα τώρα!

Μοto του blog μου; Μμμμμ!!!! Δημιουργία-Ψυχοθεραπεία!!!!

3)Αν το blogging ήταν παιδικό παιχνίδι, ποιο θα ήταν και γιατί;

Χα χα χα!!!! Τα σπιτάκια…!!!! ( δεν χρειάζονται εξηγήσεις )

4)Όταν γίνω διάσημος blogger θα… (συμπλήρωσε την φράση)
Α! Καλά!!!!! Θα απολαμβάνω τη δημοσιότητα…!!!!

5)Κάνε φίρμα την λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση σου.

Δεν ασχολήθηκα ποτέ με το ποια είναι η περισσότερο ή η λιγότερο δημοφιλή ανάρτηση μου, οπότε βαριέμαι θανάσιμα να την ψάξω!

6)Ποια κατηγορία ιστολογίων, θα ήθελες να αφανίσεις από την blog- όσφαιρα και γιατί;

Παρακολουθώ και διαβάζω μόνο όσα με ενδιαφέρουν οπότε έχω άγνοια με το τι παίζει πέραν αυτών!!!!

7)Η έβδομη ερώτηση ανήκει πάντοτε σε αυτόν που παραλαμβάνει το βραβείο και συνεχίζει την αλυσίδα.

7. Αν σας προσέφερε κάποιος αμύθητα πλούτη και σας ζητούσε πίσω όλη την αγάπη που έχετε πάρει στην ζωή σας μέχρι τώρα τι θα του απαντούσατε?????

Να πάει από εκεί που ήρθε!!! Κάποια πράγματα δεν διαπραγματεύονται!!!!


Παιχνίδια ΤΕΛΟΣ!!!! 
Για να είμαι ειλικρινής είχα πολύ καιρό να απαντήσω σε τέτοιου είδους ερωτήσεις οπότε δεν σας κρύβω ότι τα διασκέδασα παρά την απερίγραπτη νύστα μου…!!!! Επειδή όμως άργησα αρκετά να παίξω τα εν λόγω παιχνίδια και απ' ότι πήρε το μάτι μου όλες λίγο πολύ είχατε συμμετοχή, "επιτρέπω" σε όποια επιθυμεί να παραλάβει τα βραβειάκια και να παίξει το παιχνίδι των ερωταπαντήσεων!!!

Και κάπως έτσι ξημερώνει Παρασκευή!!!Άλλη μια βδομαδούλα τελειώνει και οι μέρες κυλούν γλυκά γλυκά προς τα Χριστούγεννα!!!! Για να δούμε θα καταφέρω να ετοιμάσω τίποτα φέτος…!!!! Θα μου το επιτρέψει ο Βασιλιάς μου;;;; Χα χα χα!!!!

Καλά να περνάτε
Φιλιά 


CONVERSATION

6 Σχολια:

  1. Με γεια τα βραβεία σου Κική,μου άρεσαν οι απαντήσεις σου γιατί τις χαρακτηρίζει ειλικρίνεια που για μένα είναι μεγάλο προσόν!Καλό και χαρούμενο ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, τί ωραία! βραβεύσεις, φώτα, δημοσιότητα!!!
    Συγχαρητήρια, κοριτσάκι μου!!
    Όμορφες απαντήσεις έδωσες!!!
    (Δεν σε καθυστερώ άλλο! Τρέξε στους άντρες σου! ΤΩΡΑ!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφες οι απαντήσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εδωσε την άδεια ο Βασιλιάς;;Μπα, του ξέφυγες και δεν σε πήρε είδηση!! Μην λες οτι εχεις και παράπονα!! Ολόκληρη και πλήρη ανάρτηση σε άφησε να κάνεις!!!χαχα!!! Σε πεθυμήσαμε , Κικίτσα μου!!!! Φιλακια Χ2 !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απολαυστικες οι ερωτήσεις αλλά κ οι απαντήσεις! Να είσαι καλά Κική μου κ να χαίρεσαι τους άντρες της ζωής σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και που να δεις τι έχει να γίνει όταν θα μεγαλώσουν μερικοί -μερικοι και θα παίρνουν θέση κι αυτοί στον υπολογιστη, και θα σου στελνει το you tube προτεινόμενα τα τελευταία επεισόδια του ροζ πάνθηρα και της μαγιας μέλισσας... Μ αυρα μάτια και μαυρη νυχτα θα κάνεις να τον δεις, χα,χα!
    Φιλάκια κοριτσάκι μου, πάντα να είσαι και να σκέφτεσαι έτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!