Latest Posts

Crafting, ολική επαναφορά !!!

By 4:44 μ.μ. ,

Καλησπέρα!!! Καλή εβδομάδα να έχουμε, αν και φθινοπωρινή, εύχομαι να είναι χαμογελαστή και δημιουργική από κάθε άποψη! Επειδή λοιπόν δεν μπορούμε να κάνουμε και πολλά για να αλλάξουμε τα δεδομένα νομίζω πως μια crafting- ψυχοθεραπεία για όσους καταπιάνονται με διάφορα είναι ό,τι πρέπει, αρκεί να το διασκεδάζουμε και να το απολαμβάνουμε!  Εγώ για να πω την αλήθεια, έχω το σούπερ αγχολυτικάκι μου το οποίο με ένα βλέμμα του και ένα πλατύ χαμόγελο του με πετάει μέχρι τους εφτά ουρανούς και ώσπου  να επιστρέψω στην πραγματικότητα έρχεται ο δεύτερος γύρος χαμόγελου και τρελής ευτυχίας!!!!Όπως καταλαβαίνετε έχουμε περάσει σε μια άλλη διάσταση…!!!! Χα χα χα!!! Τώρα τελευταία όμως και με αφορμή τις προετοιμασίες για τη βάφτιση του Βασίλη, έχω μπει σε μια διαδικασία αναδιοργάνωσης. Προσπαθώ να βάλω σε μια σειρά τα υλικά μου έτσι ώστε όταν καταφέρνω να ξεκλέβω λίιιιγο χρόνο να υλοποιώ καμιά ιδέα, από τις τόσες που μου κολλάνε κατά καιρούς στο μυαλό,. Το μεγάλο μου θέμα ωστόσο ήταν πάντα τα χαρτιά του 
scrapbooking. Υπέροχα και πανάκριβα συνάμα, προσπαθώ να τα τακτοποιώ με τον καλύτερο δυνατό τρόπο ώστε να μην τσαλακώνονται - καταστρέφονται καθώς προσπαθώ να εντοπίσω αυτό που χρειάζομαι! Αυτό που έκανα μέχρι πρότινος ήταν να τα αποθηκεύω σε μεγάλα κουτιά και όταν ήθελα να τα χρησιμοποιήσω, τα αράδιαζα όλα στο γραφείο προκειμένου να μη τα τσαλακώσω ή καμιά φορά και να τα σκίσω κιόλας!!! Πρόσφατα μπήκα στη διαδικασία να μαζεύω διάφορα χαρτόκουτα σε ικανοποιητικό μέγεθός και αρκετά σταθερά προκειμένου να δημιουργήσω τρία σταντ που θα κρατάνε τα χαρτιά μου σε τάξη ενώ θα τα έχω μπροστά μου ανα πάσα στιγμή και θα μπορώ να ξεχωρίσω αυτό που μ'ενδιαφέρει χωρίς να δημιουργείται πανικός...!!!
Τα υλικά φυσικά είχαν κόστος μηδέν και εξοικονόμησα επιπλέον χώρο επάνω στο γραφείο μιας και μέσα στις θηκούλες που δημιούργησα, παράχωσα και διάφορα ψιλολογία που τριγυρνούσαν πέρα δώθε!!! 



 Αρχικά έκοψα τα χαρτόκουτα σε σχήμα ιδανικό για να εξυπηρετεί εμένα και στη συνέχεια τα χώρισα εσωτερικά σε διαμερίσματα.


Διακόσμησα με περισσεύματα από χαρτιά που ταίριαζαν όμως  με τα χρώματα και το ύφος του δωματίου.


Και όλα μπήκαν με τάξη στη σειρά, άψογα τακτοποιημένα με μηδέν έξοδα και σε ελάχιστο χρόνο!!!!

Το moto "Δεν πετάμε τίποτα"  αποτελεί σταθερή αξία τελικά!!!!

Καλό απόγευμα και καλά να περνάτε!!!!







You Might Also Like

12 Υπέροχες κουβέντες

  1. παρα πολυ ομορφο το αποτελεσμα! και ολα νοικοκυρεμενα! κοιτα να κοιταξεις καλα τα της βαπτισης, θα τα χρειαστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ καλή ιδέα και πολύ ωραίο το αποτέλεσμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μοναδικη αξια αυτό το moto πολυ ομορφη η κατασκευή σου μολις σκεφτηκα και εγω να φτιαξω μια θηκη περιοδικων σε φιλω και περιμενω τις χριστουγεννιατικες κατασκυές σου για το χριστουγεννιατικο πανηγύρι μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εννοείται ότι δεν πετάμε ΤΙΠΟΤΑ!!! (για να είμαστε ειλικρινείς, εδώ μαζεύουμε τα "σκουπίδια" των άλλων, τα δικά μας θα αποχωριστούμε ?!!!!)
    Πανέμορφη η θήκη, κοριτσάκι!!!!
    Άντε, βρε και καλές δημιουργίες!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Hi Kiki, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Κική μου!...οικονομικό και όμορφο το αποτέλεσμα!
    Να χαίρεσαι την κάθε στιγμή με το μωράκι σου!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πανέμορφη η θήκη σου Κική μου!!!Σίγουρα δέν πετάμε τίποτα!!!
    Νά μού φιλήσεις τόν πρίγκηπά σου!!!Καλή εβδομάδα!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια η κατασκευή που έφτιαξες για τα χαρτιά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ ολες με την αναδιοργανωση σας και ζηλευω! Ομορφη ιδεα, θα την εχω υποψη!
    Φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου γλυκό, τι όμορφα που τα τακτοποίησες!! Αντε να μεγαλώσει λίγο ο Βασίλης και να του μάθεις πολλά πράγματα βοηθώντάς σε!!!! Φιλάκια πολλά σε όλα τα μαγουλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος22/11/13, 3:55 μ.μ.

    μπραβο αστερι μου!!καλη συνεχεια!
    ...irida...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!