Ευτυχισμένο το 2014!!!

Για τη δική μας οικογένεια το 2013 υπήρξε ξεχωριστό και παρά τις προκαταλήψεις για το συγκεκριμένο αριθμό, σε εμάς μόνο γούρι έφερε και σκόρπισε γενναιόδωρα την ευτυχία στις ψυχές μας!!!! Ήταν ένας χρόνος γεμάτος καινούρια χρώματα, νέες "γεύσεις " και ονειρεμένες στιγμές. Το αποχαιρετήσαμε πραγματικά με μεγάλη συγκίνηση και σίγουρα θα είναι μια χρονιά που θα αναπολούμε για όλη μας τη ζωή και τα μάτια μας θα γεμίζουν δάκρυα χαράς, ευτυχίας και απέραντης περηφάνιας για το αστεράκι μας!!!! Φέτος ο Βασιλιάς μας, καλωσόρισε το 2014! Το έμπασε στο σπιτικό μας, το πασπάλισε με την αθωότητα του, το ξεσήκωσε  με τις δυνατές φωνούλες του, το διασκέδασε με τα γαργαλιστικά  γελάκια του, το αγκάλιασε ζεστά και έκανε τα πρώτα του παιχνιδίσματα με τα πρώιμα μπουσουλιτά του! Άλλωστε ο Βασιλιάς μας είναι κάτι μήνες μεγαλύτερος του νέου έτους και έπρεπε να το βοηθήσει ώστε να προσαρμοστεί όσο το δυνατό καλύτερα…!!!! 
  Οι ετοιμασίες για τον επίτιμο καλεσμένο μας ξεκίνησαν από την παραμονή της Πρωτοχρονιάς, νωρίς το πρωί! Ο μικρούλης μας, ένα μαζί μου στην κουζίνα να παίζει με τα τάπερ και να ξεκαρδίζεται στα γέλια που  έβλεπε τη μαμά του να τρέχει σαν την τρελή για να τα προλάβει ΄ΟΛΑ!!!! Το βράδυ που είχαμε μπροστά μας, δεν ήταν ένα συνηθισμένο βράδυ, διέφερε από κάθε άλλο της μέχρι τώρα ζωής του!!!! Σε λίγες ώρες θα γιορτάζαμε εκτός από την έλευση του νέου έτους και την πρώτη γιορτή του Βασιλιά μας και όπως ήταν φυσικό όλοι οι αγαπημένοι μας ήταν καλεσμένοι για το γιορτινό τραπέζι!




Λίγο μετά τις 8:00 το απόγευμα το κουδούνι άρχισε να χτυπάει ασταμάτητα! Ευτυχισμένες γιαγιάδες και παππούδες, θείες και θείοι,  έβαλαν "γενικώς" τα καλά τους και ήρθαν να γιορτάσουν το μικράκι μας!!! Εκείνος δεν ήξερε τι να κάνει από την πολύ ευτυχία και κυριολεκτικά τους ξεσήκωσε τόσο που τα γέλια και οι φωνές τους ακούγωνταν σε όλο το τετράγωνο!!! Χα χα χα!!!Πώς να περιορίσεις την χαρά τους;  Λίγο πριν τις 12:00 το ξενυχτάκι μας ντύθηκε Άη Βασίλης, γέμισε το σάκο του με δώρα και τα μοίρασε στους ξετρελαμένους αγαπημένους του!!! Οι έκπληξή τους ήταν τεράστια…!!!! Φυσικά ακολούθησε το σκίσημο του περιτυλίγματος  ( που τον ενθουσιάζει απίστευτα) των δικών του δώρων και εκεί ήταν που έγινε χαμός!!!! Καινούρια παιχνίδια!!!! Να τραγουδούν ταυτόχρονα όλα μαζί και ο μικρούλης να μην ξέρει ποιο να πρωτοαρπάξει…!!! Απίστευτες στιγμές!!!!! 
Η ώρα κύλισε τόσο γλυκά και έφτασε η στιγμή για την κοπή της πίτας!!!


Η Βασιλόπιτα πήρε την καλύτερη θέση στο τραπέζι και η γιαγιά Αναστασία ήταν  η μεγάλη τυχερή!!!! 


Το 2014 μπήκε με το δεξί στο σπιτάκι μας!!!Όλοι ήμασταν τόσο χαρούμενοι, τόσο ευτυχισμένοι και τόσο ανέμελοι που εύχομαι η χρονιά αυτή να συνεχιστεί με αυτά τα συναισθήματα στις καρδιές μας!!!!
Ο μικρούλης μας εκείνο το βράδυ κοιμήθηκε χαμογελώντας στο νέο χρόνο  και στη ζωή που  ξετυλίγεται στα πόδια του μπροστά!!!! 
Να είσαι γερός, ευτυχισμένος και γεμάτος σοφία μικρούλη μας!!!!

Καλή Χρονιά σε Όλους

Κική, Γιάννης
&
Βασίλης



CONVERSATION

46 Υπέροχες κουβέντες:

  1. Αγάάάάάάπη μου!!!
    Τί γλυκιά ανάρτηση ήταν αυτή?
    Ένιωσα σαν να βρίσκομαι κι εγώ μαζί σας εκεί!!!
    Πραγματικά, ρούφηξα την κάθε λέξη και την κάθε εικόνα!
    Καλή χρονιά, κοριτσάκι μου!
    Το σπίτι σας να είναι πάντα πλημμυρισμένο από υγεία και ασταμάτητα γέλια!!!
    ΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ σε όλους σας, αλλά λίγο περισσότερα στα πατουσάκια του... ξενύχτη Βασιλιά σας!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου, είναι ωραίο να μοιράζεσαι όμορφες στιγμές και οι φίλοι σου να νίωθουν ότι βρίσκονται κάπου εκεί ανάμεσα!!!! Καλή Χρονιααααά!!!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  2. Όμορφη ανάρτηση.
    Καλή χρονιά να έχεις με υγεία.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υγεία και ευτυχία!!! Καλή Χρονιά Μαρία μου!!!!

      Διαγραφή
  3. Καρδούλα μου καλή χρονια να έχετε!
    Το ζεστό σας σπιτικό να είναι γεμάτο χαρές και στιγμές γιορτινές!
    Να χαίρεσαι τους άντρες σου κι ο μικρός Βασιλιάς σας να σας ενώνει όλους και να σας χαρίζει απλόχερα τέτοια όμορφα συναισθήματα!
    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μουυυυ!!! Καλή χρόνια να έχετε κι εσείς!!!! Να καμαρώνετε τα αστέρια σας τα απίθανα!!!! Φιλιά σε ΟΛΟΥΣ!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά! Να χαίρεσαι την υπέροχη οικογένειά σου! Υγεία, αγάπη, χαμόγελα, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές με ανθρώπους που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα Χαρά!!! Εύχομαι το 2014 να έχει για σένα μόνο ευχάριστες εκπλήξεις!!!!

      Διαγραφή
  5. καλη χρονια φιλεναδα νασαστε ολοι μαζι γεροί και ευτυχισμενοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναιιιι!!!! Αγάπη, υγεία κι ευτυχία για όλους!!!! Σε φιλωωωώ!!!!

      Διαγραφή
  6. Καλη Χρονια Κικη μου !! Ευχομαι και η φετινη χρονια σας να ειναι γεματη με ευχαριστες στιγμες -αγαπη -υγεια-χαμογελα και χρωματα!!
    Υπεροχη και ζεστη η αναρτηση σου!
    τα φιλια μου και ιδιαιτερα στον γλυκο Βασιλια σας !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό!!!! Εύχομαι κι εγώ φέτος να περάσουμε μια ακόμα ονειρεμένη χρόνια!!!! Καλή Χρονιά και σε εσάς! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!!!! Φιλιάαααααα!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλεια η πρώτη γιορτή του μικρού σας Βασιλιά!!!!! Να τον χαίρεστε!! Τί υπέροχα που μας τα διηγήθηκες Κική μου!!!
    Να έχετε μια καλή χρονιά, γεμάτη όμορφες στιγμές, χαρά, αγάπη και υγεία. Χρόνια πολλά και για τον μπαμπά Γιάννη!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι η πρώτη γιορτή του Βασίλη ήταν όντως
      Πανηγυρική !!!! Καλή χρονιά και σε εσάς, υγεία, χαρά και δημιουργικότητα !!!! Φιλιά πολλά!!!!!

      Διαγραφή
  8. Kiki! Happy New Year and Merry Christmas to you and your family!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Happy New Year to you dear Anna!!!! Many kisses!!!

      Διαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου να χαίρεσαι τον μικρό σου "Βασιλιά" να είναι πάντα χαρούμενος γερός και ευτυχισμένος!!!!! Και σε σένα εύχομαι όλες οι στιγμές της ζωής σου να είναι πάντα τόσο χαρούμενες και λαμπερές!!!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, πίστεψε με τον χαίρομαι σαν εξαρτημένη!!!! Χα χα χα!!! Είμαι μια τρελομαμα με περικεφαλαία!!!!!! Ευτυχισμένη Νέα Χρονιά και σε εσάς εύχομαι! Τα φιλιά μου στην υπέροχη κορούλα σου!!!!! Σας φιλώ!

      Διαγραφή
  10. Αχ τον ξέχασα τον ψηλό! Θα μου το συγχωρέσει;χαχα...Κικιδάκι μου, είναι αυτό που λέω σε όσους είναι προληπτικοί ή που σπεύδουν να καταδικάσουν μια χρονιά ολόκληρη. Όλα είναι σχετικά. Για σας αυτή η χρονιά σας έφερε το καλύτερο δώρο στη ζωή σας, που καιρός για γκρίνιες και άγχη!χαχα. Να τον χαίρεστε και σύντομα να σας έρθουν κι άλλα τέτοια δώρα!!! Καλέ το παιδί κάνατε Άη Βασίλη; Εμάς ήρθε ο ίδιος αυτοπροσώπως...χαχα... δεν σου λέω τίποτα. Αλλού οι λεπτομέρειες. Φιλάκια πολλά καλό μου! Σας αγαπώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ψηλός περιμένει να επανορθώσεις...!!! Νομίζω ξέρεις πως...!!!! Χα χα χα!!!! Σίγα τώρα για 600 χλμ. Θα κάνουμε θέμα!!!!! Πράγματι Μαράκι εμάς μας γέμισε χαρά το 2013, τώρα αν πρόκειται να δεχτούμε κι άλλα τέτοια δώρα τότε μάλλον θα ζήσουμε πολλές γουρλίδικες χρονιές!!!! Κι εμείς σας αγαπάμε, φιλία σε όλους!!!!!

      Διαγραφή
  11. Κικίτσα μου, καλή κι ευτυχισμένη χρονιά σου εύχομαι!!!!!! Να χαίρεστε το μικρούλι σας!!!!!! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάκι μου, Καλη Χρονιά και σε εσάς!!! Να χαίρεσαι το αστέρι σου και φυσικά το νέο έτος να λάμψεις ακόμα πιο δυνατά!!!! Σε φιλώ!

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά να έχετε, με υγεία και ευτυχία!! Να χαίρεστε την οικογένειά σας! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα!!!! Υγεία και αγάπη να Βασιλεύει στο σπιτικό σας!!!!! Φλιά!!!!!

      Διαγραφή
  13. Κική μου να χαίρεσαι το αστεράκι σου και η ευτυχία να βασιλεύει πάντα στο σπιτικό σου.
    Καλή χρονιά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου Καλή, Ευλογημένη και Δημιουργική χρόνια να έχεις!!! Να χαίρεσαι κι εσύ την οικογένεια σου και όσους αγαπάς!!!!

      Διαγραφή
  14. Σα να σας βλέπω κι εγώ!!!!!
    Γελάω με τις εικόνες που περνούν μπροστά μου!!!!!
    Να τον χαίρεστε τον Βασίλη σας και να τον καμαρώσετε όπως ΕΚΕΙΝΟΣ θα θέλει!!!!!
    Πολύ έξυπνο να τον ντύσεις Αη Βασίλη και να μοιράσει δωράκια!!!
    Πολλά φιλιά σε όλους σας!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο βρε Ρενάκι μου, θα τον καμαρώνουμε όπως εμείς θα επιθυμεί !!!! Για εσάς η Νέα χρόνια θα έχει δικό της χρώματα...!!!! Καλή Χρονιά λοιπόν!!!!! Σε φιλωωωωώ!!!!

      Διαγραφή
  15. καλη χρονια σ ευχομαι και να ειστε παντα τοσο ευτυχισμενοι και χαρουμενοι και ο μικρος σας να σας φερνει παντα τοση χαρα κ αισιοδοξια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρόνια κα σε σένα!!!! Γεμάτη χρώματα και φρέσκες ιδέες!!!!

      Διαγραφή
  16. Τί υπέροχη ανάρτηση!Καλή Χρονιά Κική μου !!!Με υγεία , αγάπη, χαρές και ευτυχία για σένα και τους αγαπημένους σου!!!!!Νά χαίρεστε τόν Βασιλάκη σας!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Δήμητρα μου!!! Υγεία κι ευτυχία για όλη την οικογένειά σου!!! Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  17. Πόσο χαίρομαι να ακούω χαρούμενες στιγμές από χαρούμενες οικογένειες!!! Έτσι καλά να σας πάνε όλες οι χρονιές!!! Να χαίρεστε την υπέροχη οικογένειά σας. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όμορφες να είναι όλες οι χρονιές και για σένα Πέγγυ!!! Καλή χρονιά και Φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  18. Κική μου,χάρηκα πολύ την ανάρτησή σου!.....
    Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε τον Βασίλη σας!!!...να του χαρίζει υγεία ο Θεός και να είναι καλότυχος στη ζωή του!!!
    Καλή χρονιά σας εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χρυσούλα μου!!!Εύχομαι τα καλύτερα για σένα και την οικογένεία σου!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να ζήσετε χρόνια καλά, πολλά, δημιουργικά, χαρούμενα, λαμπερά, ευτυχισμένα, αγαπησιάρικα, χρωματιστά, χαμογελαστά, φωτεινά, ερωτικά και ό,τι άλλο λαχταρά η ψυχούλα σας! Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φλωράκι μου, ανταποδίδω τις τόσο γλύκες ευχές σου!!!Καλή Χρονιά και σε εσάς!!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  21. Χρόνια πολλά εύχομαι με υγεία ,χαρά και δημιουργικότητα. Ας είναι το 2014 σαν αυτή τη βραδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Κατερινάκι μου!!! Τα καλύτερα εύχομαι και σε σένα!!!!

      Διαγραφή
  22. Veliko hvala na posjeti mom blogu...počašćena sam!
    Vaš blog je prekrasan i želim da i u Novoj godini imate puno kreativnih ideja i lijepih trenutaka sa svojom obitelji!
    Srdačan pozdrav iz Croatia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! Καλή Χρονιά και σε σένα εύχομαι!!!

      Διαγραφή
    2. Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου ... Είμαι τιμή! Το ιστολόγιό σας είναι υπέροχο και θέλω να σας το νέο έτος έχουν πολλές δημιουργικές ιδέες και καλές στιγμές με την οικογένειά σας! Με τις καλύτερες ευχές από την Κροατία (Μετάφραση)

      Διαγραφή
  23. Εύχομαι να έχετε πάντα τέτοιες ευτυχισμένες στιγμές με τον βασιλιάς σας !!!!!!!!!!
    Καλή και ευτυχισμένη χρονιά!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου, Καλή κι Ευτυχισμένη Χρονιά και σε εσάς εύχομαι!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος20/1/14

    Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!