Up up and away!!!


Δεν είναι η πρώτη φορά που φτιάχνω βιβλίο ευχών με θέμα το αερόστατο, απλά η σύμπτωση ήταν τόσο μεγάλη που και αυτό το βιβλίο balloon  θα γεμίσει από γλυκιές ευχές για έναν μικρούλη ξανθό άγγελο που το όνομα του είναι πλέον Marcos!!! 


Ίδιο θέμα, ίδιο όνομα και οι μανούλες είναι ξένες.... Μοιραίο ή τυχαίο;
Όπως κι αν έχει, εγώ έπρεπε να ξεφύγω εντελώς από το προηγούμενο βιβλίο, το οποίο μπορείτε να δείτε εδώ και να φτιάξω ένα εντελώς διαφορετικό αποκλειστικά και μόνο για τον όμορφο Νεοφώτιστο Μάρκο!!!



Η αλήθεια είναι πως δεν κόπιασα ιδιαίτερα να σκεφτώ και να σχεδιάσω τις σελίδες! Ο μικρούλης Μάρκος υπήρξε από τα καλύτερα μοντέλα μου και η έμπνευση μου κυριολεκτικά οργίασε...!!!



Το απόλαυσα αυτό το project, η Cristina, η μανούλα του Μάρκου, μου άφησε εν λευκώ να σκεφτώ και να φτιάξω ό,τι εγώ θέλω. Υπέροχη συνεργάτιδα, πραγματικά δεν υπάρχουν λόγια για το πόσο γλυκιά, προσγειωμένη και γεμάτη αγάπη και φροντίδα μανούλα είναι! Τα σχόλιά της αποτέλεσαν την εφαλτήριο δύναμη για δημιουργία, το μικρό της αστεράκι αποτέλεσε την κύρια πηγή έμπνευσης και το αποτέλεσμα στις οθόνες σας!!!




"... I am crying of how much love you put into it and your amazing work!!!
I have no words to describe how BEAUTIFUL it is!!..."


Μπορώ να μην πετάω μετά από ένα τόσο αληθινό και πλημμυρισμένο από  όμορφα συναισθήματα σχόλιο;
Το δικαιούμαι νομίζω...!!!

Αγαπημένη μου Cristina εύχομαι να είναι καλοφώτιστος ο πανέμορφος Μάρκος,  η ζωή του να είναι γεμάτη από αγάπη, ευτυχία, χαρά, επιτυχίες και φυσικά από υγεία!!!
Να είστε γεροί να το καμαρώνετε το αγγελούδι σας!


Να είστε όλοι καλά 
&
να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα
και για όσους πλατσουρίζουν ήδη....
Ρίξτε καμία βουτίστσα και για εμάς βρε παιδιά!!!!

Φιλιά πολλά!!!!




CONVERSATION

26 Σχολια:

  1. Πανέμορφο και γλυκό, όπως κι ο Μάρκος σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλοφωτιστος ο μικρούλης!
    Δε νομίζω ότι υπήρχε περίπτωση να κάνεις κάτι εσύ χωρίς να βάλεις μέσα πολλή αγάπη, τωρα μαλιστα που επρόκειτο για ένα παιδάκι! Αρα, πώς να μην ήταν τόσο όμορφο το αποτέλεσμα;
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αερόστατο-βιβλίο το έφτιαξες υπέροχο! Άψογο το αποτέλεσμα σε όλες τις λεπτομέρειες. Ο μικρός θα έχει ένα όμορφο ενθύμιο.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I am Cristina, the Spanish mother of Marcos! THANK YOU again Κική for making a dreamful wish-book album come true!!! In the baptism everybody was amazed of how beautiful and original was... I still get touched looking at it!!! :D You hands are gifted with love and sweetness!!!! :) I wish you all the success!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ είναι τόσο όμορφο :) Μπράβο σου Κική μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο Κική μου, το αερόστατο του Marco, να είναι γερός και τυχερός!!! Κι εσύ να δημιουργείς πάντα, με τόσο γούστο, κέφι και ομορφιά :)) Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κική άψογη η δουλειά σου με πολύ φαντασία και γούστο !!! Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις να περνάς όμορφα!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πωπωπω ομορφιές! Άντε να μαθαίνει όλος ο κόσμος τι γλυκό και ταλαντούχο πλάσμα είσαι!!! Χίλιες ευχές για τον μπόμπιρα! Σε φαντάζομαι όταν πήρες το μήνυμα της μαμάς...χαχαχα... θα φώτισες ολόκληρη! Φιλάκια πρωινά κι αγουροξυπνημένα μικρή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο Κική!!! Να ζήσει ο μικρούλης και να ...καλοταξιδέψει!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Que preciosidad!!! Me encanta guapa.
    Un besazo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλοφώτιστος!Είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εύχομαι και εγώ τα καλύτερα στο μώρακι και στη μαμά του! Όσο για την κατασκευή σου τι να πω? Σκέτο αριστούργημα! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πανέμορφο τό αερόστατο-βιβλίο Κική μου!!Καλοφτιαγμένο καί μέ πολύ γούστο!!
    Καί από ότι διάβασα η μαμά τού μικρού είναι καταενθουσιασμένη!!Μπράβο σου!!
    Καλή εβδομάδα!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. What a wonderful and poetic post!! Lovely idea!
    All my best from Austria
    and a happy happy time
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο βρε Κική μου οταν έχεις φαντασία παιδι μου ...κανεις ομορφιες.. και θαυματα...αλλά όμως σύπτωση .. με τις μανούλες και τα παιδιά τους..έ; και βέβαια εσύ έκανες τα καλυτερα...Κική μου... τις βουτειες τις κανουμε για σένα .. χι.χι. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What a womderfulk ! I love your blog . You have a new follower
    Angelica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ όμορφο έγινε.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Υπέροχο το βιβλίο - αερόστατο , Κικίτσα!! Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα το υπόλοιπο καλοκαιράκι!! Φιλάκια πολλά σε όλα τα μαγουλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πόσο όμορφο Κική μου!!! Μπράβο σου, πολύ μου άρεσε!!!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι δημιουργείς!!!
    Να περνάς όμορφα!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ! ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΜΙΚΡΟΥΛΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κικίτσα μου καλημέρα! Είναι φανταστικό το αλμπουμάκι! Τόσο χαρούμενο και πολύχρωμο! Είναι ονειρεμένο! Σε περιμένω για μια εκπληξούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!