Όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν!!! Καλό μήνα!!!!

Όλα τα όμορφα κάποτε τελειώνουν, τα αφήνουμε πίσω μας με μια μικρή θλίψη και τα αποχαιρετάμε δίνοντας την υπόσχεση πως θα τα φυλάξουμε και αυτά, τρυφερά κλεισμένα στο πιο όμορφο ντουλαπάκι του μυαλού και της καρδιάς μας, στο ντουλαπάκι των ανεπανάληπτων στιγμών και των γλυκών αναμνήσεων!!! Πρωτόγνωρο καλοκαίρι για εμάς το φετινό, όλα καινούρια γύρω μας, τίποτα δεν θύμιζε τα προηγούμενα καλοκαίρια μας, τίποτα δεν θύμιζε  ούτε καν και το περσινό  καλοκαίρι μας που ήταν επίσης πλημμυρισμένο με πρωτόγνωρα γλυκά συναισθήματα, εφόσον είχαμε υποδεχτεί τον μικρό μας Βασιλιά και γέμισε η ζωή μας κυριολεκτικά από φως και καλοκαίρι!!! Φέτος όμως ο Βασιλιάς μας είναι πλέον ένα μικρό αντράκι, τρέχει, παίζει, μιλάει, χορεύει, διεκδικεί, προσφέρει, απολαμβάνει, απαιτεί, υποχωρεί, μαθαίνει μέρα με τη μέρα τη ζωή και την αφομοιώνει σαν άριστος μαθητής και μετά από κάθε μεγάλο του επίτευγμα, περιμένει με λαχτάρα την επιβράβευση χειροκροτώντας κι ο ίδιος με όλη τη δύναμή του, γελώντας μέχρι σκασμού!!!! Τη λάτρεψε τη θάλασσα από την πρώτη τους κιόλας επαφή, πώς να μην την λατρέψει; Το κάλεσμά της ήταν τόσο ζεστό, ήρεμο και καθαρό! Η σχέση τους εξελίχθηκε γρήγορα και μια μεγάλη αγάπη γεννήθηκε μεταξύ τους! Τόσο μεγάλη που όταν ερχόταν η στιγμή να φύγουμε από την αγκαλιά της και να αφήσουμε για λίγο τα τρελά παιχνίδια με τα καταγάλανα νερά της, δινόταν μια μικρή μάχη και το παράπονο γέμιζε τα ματάκια μας!!!! Ατελείωτα ήταν και τα παιχνίδια στην άμμο, την οποία αρχικά σιχαινόμασταν αλλά στην πορεία την εντάξαμε κι αυτή στις μεγάλες αγάπες του καλοκαιριού!!! Γεμίσαμε από καινούριες  εικόνες, χρώματα, συναισθήματα, νιώσαμε, αγγίξαμε, γευτήκαμε καινούρια πράγματα και στριμώξαμε στο σακίδιο που κουβαλάμε στην πλάτη μας και ονομάζεται "εμπειρία" όλα αυτά τα υπέροχα που ζήσαμε αυτό το καλοκαίρι!!!!


 Πράγματι, περάσαμε ένα μοναδικό καλοκαιράκι, γιατί εκείνος το γέμισε με μεγάλες, απολαυστικές στιγμές. Αν πω ότι χορτάσαμε θα είναι ψέμα... Λίγο πριν το αποχαιρετίσουμε  ο Βασιλάκος κούρνιασε στην αγκαλιά μου και καθώς μας φυσούσε το απογευματινό αεράκι, κοίταξε τη θάλασσα, κούνησε το χεράκι του και της απέδωσε έναν λαμπρό, τιμητικό χαιρετισμό " μαμά.... πααάει " μου είπε και τον έλιωσα στα φιλιά! Πάει για φέτος μικρούλη μου του είπα, έρχονται ακόμα πιο όμορφα καλοκαίρια για εμάς!!!!


Και κάπως έτσι "Πάει" τελικά το καλοκαιράκι!!! Επιστρέψαμε στο σπίτι μας λίγες μέρες πριν καλωσορίσουμε το φθινόπωρο! Ένα φθινόπωρο γεμάτο από καινούριες συνήθειες και μια καθημερινότητα διαφορετική από αυτή που είχαμε μάθει έως τώρα!!!! 


Με τον μικρούλη μου δεν χωριστήκαμε ΠΟΤΕ μέχρι στιγμής και να που τώρα ήρθε η ώρα να επιστρέψω στη δουλειά μου και είμαι "αναγκασμένη" να τον αποχωριστώ για κάποιες ώρες! Θα προσαρμοστούμε όμως πού θα πάει; Κάποτε θα γινόταν και αυτό...!!! Το σίγουρα είναι πως ποτέ δεν θα ήμουν έτοιμη γι'αυτόν τον πρώτο αποχωρισμό!!!!
Επιστροφή στα διδασκαλικά μου καθήκοντα λοιπόν, μόνο που φέτος θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου στο  Υπουργείο μέσω της Διεύθυνσης και όχι μέσα στη σχολική αίθουσα! Δεν πειράζει όμως, όλες οι εμπειρίες καλοδεχούμενες είναι...!!!!
Εύχομαι καλό μήνα και Καλή, Γιορτινή Σχολική Χρονιά (όπως λέει και μια αγαπημένη μου φίλη)  σε όλους τους συναδέλφους μου, σε όποια άκρη της χώρας μας κι αν βρίσκονται!!!!



Καλό φθινόπωρο και σε όλους εσάς, γεμάτο από υπέροχα ζεστά χρώματα και συναισθήματα!!!
Να περνάτε ΤΕΛΕΙΑ!!!!

CONVERSATION

22 Σχολια:

  1. Αχ τι μου θύμισες! Με γύρισες λίγα χρόνια πίσω, όταν ο συνονόματος έκανε ακριβώς τα ίδια στην πρώτη επαφή με την θάλασσα, όχι ως βρέφος αλλά ως πιο παιδάκι! Και κάθε χρονιά θα είναι διαφορετική και καλύτερη Κικιδάκι μου και θα τον βλέπεις ν'αλλάζει και να μεγαλώνει και να κερδίζει συνεχώς την ανεξαρτησία του... τόσο υπέροχη διαδικασία!!! Καιρός να χωριστείτε και λίγο για να κρατιούνται οι ισορροπίες. Θα σου φανεί κάπως στην αρχή αλλά μετά θα δεις πως θα'χει και τα καλά του. Άσε μη πω άλλα εδώ...χαχα... υπάρχουν και τα τηλ. Καλή χρονιά, λοιπόν, σε όλους μας!!! Και πάντα τέτοια υπέροχα Καλοκαίρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κικίδι μου ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ & Καλή σχολική Χρόνια!!! Τουλάχιστον θα τον αποχωρίζεσαι κάποιες ώρες,μια που κατάφερες να είσαι στην Πρωτοβάθμια. Κι αυτό όφελος είναι!
    Ποτέ μη περιμένεις να σου φανεί χορταστικός ο χρόνος μαζί του,πάντα θα θέλεις λίγο ακόμα! Απλά κάνε τον χρόνο σας νάναι ποιοτικός
    Φιλάκια πολλά και στους δυό σας, με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Hola amiga querida que linda ese rincón con esa linda pizarra , que tengas un óptimo día
    Besos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλό μήνα και καλή σχολική χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλό μήνα Κικίτσα μου! Με τις καλοκαιρινές σας αναμνήσεις στην καρδιά εύχομαι να ειναι εύκολη η προσαρμογή καθώς κι ο "αποχωρισμος"!
    Το θυμάμαι κι εγω, καθε μικρός αποχωρισμος και καθε βημα που έκαναν προς την ανεξαρτησία με γεμιζε άγχος και αίσθηση εγκατάλειψης - και τα διαόλια να ειναι μας την καλή χαρά!...
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Lovely pictures !!!
    Have a nice return to work !
    Hug
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα τα όμορφα τελειώνουν, για να έρθουν τα ομορφότερα Κική μου :))) Καλό Φθινόπωρο και καλή προσαρμογή, με ευκολία, στην καινούρια σας πραγματικότητα!!! Φιλιά πολλά και ένα τεράστιο στον γλυκούλη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα έρθουν και άλλα πολλά όμορφα πράγματα στη ζωή σας, είμαι σίγουρη!
    Καλό Φθινόπωρο και να είστε πάντα καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα όλα
    Καλό μήνα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος2/9/14

    Καλή χρονιά και φώτιση σ όλους τους διδασκάλους και μαθητές των σχολειών μας. Απώλεια ΜΕΓΙΣΤΗ σ όσους σε στερηθούν φέτος, κικάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα καί καλό Φθινόπωρο Κική μου!Πόσο γρήγορα πέρασε τό καλοκαιράκι!
    Καλή σχολική χρονιά!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλή σχολική χρονιά λοιπόν Κικίτσα μου!!!
    Τι ωραία που μας τα είπες όλα!
    Σαν να ήμουν εκεί!
    Του χρόνου θα παιζεί και το δικό μας το ζουζούνι!!!
    Η Γλυκερία ήδη την αποχωρίστηκε μετά τον τρίτο μήνα και πήγε στη δουλειά , οπότε μη μιλάς καθόλου!
    Να είστε καλά και του χρόνου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή επάνοδο Κικούλα !
    Πόσο χαίρομαι που σε ξαναβλέπω !
    Καλά να περνάς !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγκινητικά τα λόγια απο μια τόσο τρυφερή μανούλα για το παιδί της,εύχομαι καλό ξεκίνημα στην σχολική χρονιά και Κάλο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Και του χρόνου κορίτσι μου να είσαστε καλά να περάσετε ακόμα καλύτερα. Καλό και γλυκό φθινόπωρο σου εύχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κική μου καλό φθινόπωρο σου εύχομαι και καλή σχολική χρονιά!!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλή μου Κικί.. πόσο όμορφα μας περιέγραψες τα του καλοκαιριού... είμαι σίγουρη ότι τα πιο ωραία καλοκαιρια έρχονται... και οι πιο όμορφοι χειμώνες.. και τα φθινόπωρα!!!! καλό μήνα γλυκιά μου και καλή σχολική χρονιά!!! φιλιά στο μικρό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πρώτη αρχή και δύσκολη.. Κική μου ..ομως αν δεν γίνεται διαφορετικά θα κανεις λίγο υπομονή. ΄και θα ξαναρθουν καλοκαιρια.. και θα ξανακανετε τα παιχνιδια σας.. ποσο ομορφα περιέγραψες τα συναισθήματα σου...!! παντα να είσαι τόσο ευτυχισμενη και χαρούμενη... ο καιρός παιρνα μικρή μου τόσο γρήγορα.!!! θα τον βλέπεις αντρα.. και θα θυμασαι πόσο ομοερφα περούσατε μαζί..χι.χιχ. να έχετε μια ομορφη εβδομαδα και ενα πιο ομρφο Φθινόπωρο... φιλακιααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και του χρόνου, Κικίτσα μου!
    Κάθε καλοκαίρι σας θα είναι ακόμα πιό όμορφο από το προηγούμενο! Λίγο δύσκολος ο πρώτος χωρισμός με το Βασιλόπουλό σας, αλλά θα το χορταίνεις περισσότερο τις υπόλοιπες ώρες.
    Φιλάκια πολλά και καλή σχολική χρονιά, σου εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Και του χρόνου, Κικίτσα!!!
    Πάντα θα είναι δύσκολος ο "πρώτος" αποχωρισμός , αλλά σίγουρα απαραίτητος τόσο για σένα όσο και για τον μικρό σου πρίγκηπα!! Του εχεις ήδη δώσει πολλά και θα του δώσεις ακόμη περισσότερα, για να αρχίσει να στηρίζεται στα δικα του ποδαράκια !!!!
    Φιλάκια πολλά, καλή σχολική χρονιά να'χεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Bom Outono pra você! Aqui no Brasil é Primavera, tempo das flores e tudo verde. Boa sorte para o seu momento! Beijos da Nina.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!