Προ των πυλών...!!!!

Χριστούγεννα!!! Φτάνει ο καιρός τους και φέτος είπαμε να τα υποδεχτούμε νωρίς νωρίς!!!! Η διάθεση μας αλλάζει και με το καλωσόρισμα των φετινών γιορτών αποχαιρετώ  (θέλω να ελπίζω) το πρώτο πολύ δύσκολο  τρίμηνο της δεύτερης εγκυμοσύνης μου!!!! 



Μου κακοφάνηκε πολύ που πέρασε τόσο αργά και τόσο περίεργα, στην εγκυμοσύνη του Βασίλη, απολάμβανα τα πάντα!!! Φαγητό, βόλτες, παρέες, ταξιδάκια!!! Απόλαυσα την μαγεία της εγκυμοσύνης από την αρχή ως το τέλος και τη χάρηκα κυριολεκτικά!!! Αυτή τη φορά ήταν όλα διαφορετικά!!! Το πρώτο τρίμηνο είναι δύσκολο, όπως λέει και ο γιατρούλης, η τελευταία εβδομάδα κύλησε πολύ ομαλά, οπότε θέλω να ελπίζω ότι πλέον ξεκινούν οι απολαυστικές στιγμές!!!!  Για να δούμε...



Την προηγούμενη εβδομάδα, είχαμε κοντά μας, μετά από πολλούς μήνες, την αδερφούλα μου, "την Μπέττυ μου" όπως φωνάζει με λαχτάρα ο Βασίλης!!! Ήταν τεράστια η ευκαιρία να κάνουμε γιορτούλα στο σπίτι και να στολίσουμε όλοι μαζί το Χριστουγεννιάτικο δέντρο και όχι μόνο...!!!!


Το καλωσόρισμα όπως είναι φυσικό, ξεκινάει πάντα από την είσοδο, λείπουν τα Αλεξανδρινά μου, τα οποία σύντομα θα είναι έτοιμα και θα συμπληρώσουν τον γιορτινό διάκοσμο!!!


Ήθελα να καταπιαστώ με διάφορα για τα φετινά Χριστούγεννα, φανταζόμουν και το Βασιλάκο να ανακατεύει με τα χεράκια του τα υλικά και να φτιάχνει τα δικά του μοναδικά "Βασιλοστολίδια" αλλά δυστυχώς αυτό έμεινε μόνο στη σκέψη γιατί η κατάσταση μου δεν μου άφηνε και πολλά δημιουργικά περιθώρια!!!!Κρατάω τις σκέψεις μου για τον επόμενο χρόνο λοιπόν!!!!


Ο μικρούλης μας ωστόσο δεν έδειξε από την αρχή τον ενθουσιασμό που περιμέναμε, ίσως οι σκέψεις του και τα συναισθήματα του να βραχυκύκλωσαν με τον ξαφνικό πανικό που επικράτησε μέσα στο σπίτι μέχρι να στηθούν τα στολίδια και να ολοκληρωθεί το σκηνικό ώστε να έχει μια πιο σωστή εικόνα για το τι μπορεί να είναι όλα αυτά!!!


Ξεκινήσαμε σιγά σιγά να μαθαίνουμε, τα "τίτωνα, κάταντα", να παίζουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι που δεν είναι άλλο από το κρυφτό και να καταφέρνουμε με απίστευτη ευκολία να κρυβόμαστε, όχι πίσω αλλά κάτω από το δέντρο, να βγάζουμε τις μπάλες από τα κλαδιά και να παίζουμε "μπάκετ" ή "μπάλα" ανάλογα στα προπονητικά κέφια και εφόσον πέρασε μία ολόκληρη εβδομάδα καταλάβαμε ότι ο κ. Σκίουλος, δεν υπάρχει περίπτωση να μας χαρίσει το κουκουνάρι του, οπότε τον αφήσαμε στην ησυχία του, αν και νομίζω πως δεν θα είναι για πολύ!!!!



Ο μόνος που έμεινε παραπονεμένος γιατί δεν πέρασα από τα εξερευνητικά μικροσκοπικά μας χεράκια, είναι "ο Παππούλης ", ο Άγιος Βασίλης δηλαδή, ο οποίος παρόλο που του κινεί την περιέργεια, μάλλον φοβάται να τον πλησιάσει, προφανώς του φαίνεται αρκετά περίεργος και ή που θα του αλλάξει τα φώτα τελικά ή που θα τον αγνοήσει τελείως!!! Θα δείξει...!!! Χα χα χα!!!!


Το μόνο που λείπει τώρα είναι λίγο χιονάκι,
 λίγο όχι πολύ, ίσα ίσα για να φωτίσουν οι μέρες μας!!!!
 Καλή Χριστουγεννιάτικη προετοιμασία σε όλους σας!!!! 



CONVERSATION

42 Σχολια:

  1. Κική μου και του χρόνου μαζί με το μωράκι που περιμένετε ...νωρίς νωρίς στόλισες, αλλά είναι τόσο όμορφα που θα το χαρεί ο Βασιλάκης.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ελενάκι μου για τις ευχές σου!!! Κάθε μέρα που περνάει ο Βασιλάκος ξεθαρρεύει και περισσότερο!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  2. Με το καλό Κικίτσα μου! Ευχομαι όλα να πάνε καλά από εδώ και πέρα και να χαρεις κάθε στιγμή κι αυτής της γλυκιάς προσμονής!
    Η εγκυμοσύνη είναι η πιο... καλή ηλικία ενός παιδιού, ούτε τάισμα θέλουν, ούτε αλλαγή πάνας και ούτε διάβασμα! Χα,χα!
    Το σπιτικό σας έγινε πολύ όμορφο και γιορτινό, και του χρόνου να γιορτάσετε μαζί με τους αγαπημένους σας και με το καινούριο μωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νικούλα μουυυυ!!!!! Μέσα στην καρδιά μου φιλάω τις μοναδικές ευχές σου!!!!! Σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου!!!! Έχεις απόλυτο δίκιο για την περίοδο της εγκυμοσύνης αν και νομίζω πως κάθε ηλικία είναι μια ξεχωριστή, μαγική εμπειρία για τους γονείς!!!Εσύ αυτό το ξέρεις καλύτερα από μένα άλλωστε! Να περνάτε πάντα όμορφα και ταξιδιάρικα!!! Σας φιλώ!!!

      Διαγραφή
  3. Congratulations, all the best <3 !!
    Beautiful decorations!
    Happy weekend.:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Hola amiga querida !! Que lindo árbol navideño !! Con esos adornos tan creativos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και του χρόνου!!! :))) Όλα καλά να πάνε Κική μου και τα επόμενα Χριστούγεννα να φτιάχνετε στολίδια με 2 μωράκια!!! Πολύ όμορφες γωνιές έφτιαξες!! Με τον Άγιο Βασίλη μην ελπίζεις και πολύ... είναι μέχρι να του πάρει τον αέρα.. χιχιχι ;) Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελεάνα μου, νομίζω ότι του χρόνου θα είναι ακόμα πιο επεισοδιακή η προετοιμασία!Θα επικρατεί πραγματικός αλλά ωραίος πανικός!!! Όσο για τον Άγιο Βασίλη ήδη από σήμερα άρχισα να χάνω τις ελπίδες μου!!! χα χα χα!!! Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  6. Oh, thanks for sharing those wonderful examples of Christmas decorations!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μake me very happy that you like it, dear Anna!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ααα κορίτσι μου μπράβο με το καλό και το δεύτερο! Του χρόνου θα έχεις 2 παιδάκια να χαίρονται τα Χριστούγεννα!! Όλα όμορφα και λαμπερά πάντως τα έκανες!! Και του χρόνου λοιπόν^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νόστιμή μου Λιλιά!!!! Εύχομαι και σε σένα όμορφα και μυρωδάτα Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  9. Κοριτσάκι μου ελπίζω από εδώ και εμπρός όλα να πάνε καλά με την εγκυμοσύνη σου και να την χαρείς και αυτή όπως και την πρώτη!!!! Στόλισες υπέροχα το σπιτικό σου και εύχομαι τις μαγικές ημέρες των γιορτών να τις περάσεις με υγεία και ευτυχία μαζί με τους αγαπημένους σου και με το καλό να δεχτείτε και το καινούργιο μέλος της οικογένειάς σας!!!! Πολλά πολλά φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, σ´ευχαριστώ για τις ζεστές ευχές σου!!!! Χαίρομαι που σου άρεσε το χριστουγεννίατικο σπιτικό μας!!!! Πολλά φιλιά κι από εμας!!!!

      Διαγραφή
  10. Τι ωραία Κικίτσα μου
    Κοίτα να χαρείς αυτή την περίοδο όσο μπορείς. Με το καλό να έρθει το μωράκι σας και να παίζει μπακετ μαζί με τον Βασίλη του χρόνου. Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμός θα γίνετε του χρόνου Ρενάκι μου!!!! Χα χα χα!!!! Σ´ ευχαριστώ για τις ευχές σου, φιλία πολλά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  11. Ω! Τι όμορφα νέα!!!!!!!!!!!!! Εύχομαι να έχεις μια καλή εγκυμοσύνη, Κικίτσα μου, και με το καλό να έρθει και το αδελφάκι του Βασιλάκη σας!!!! Πολύ όμορφος ο στολισμός του σπιτιού σου!!!!
    Καλές γιορτές και πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ωραίο να ακους τέτοια νέα Μαριάννα μου!!!! Ευχαριστώ για τις ευχές σου κι ελπίζω όλα να είναι καλά από εδώ και πέρα....!!!! Καλές γιορτές και σε σένα εύχομαι, φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  12. Αργησες,αλλά μας έσκασες το μυστικό μικρή μου και ΧΑΡΗΚΑΜΕ ΠΑΑΑΡΑ ΠΟΛΥ!!!
    Με το καλό να έρθει και το άλλο μέλος της οικογένειας. Τελικά ήταν να μην κάνεις την αρχή...χαχαχαχ
    Με το καλό ματάκια μου και εύχομαι ν απολαύσετε τις γιορτές όπως ονειρεύεσαι!!!
    Φιλάκια πολλά και γλυκά και στα μικρά μαγουλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα χα!!!! Δεν το είχα μυστικό αγαπημένη μου!!!!! Το ξέρω ότι χάρηκες παααααάρα πολύ!!!! Και πράγματι έχεις δίκιο ήταν να μην κάνω την αρχή....!!!! Χα χα χα!!!!! Τα φιλάκια τα έδωσα και οι ευχές σου, φωλιάζουν ήδη στις καρδιές μας!!!! Σε φιλωωωώ!!!!

      Διαγραφή
  13. Να είσαι καλά Κικη μου, με το καλό να υποδεχτείς το μωράκι σου, να προσέχεις. Καλές γιορτές να έχεις και του χρόνου να ξαναστολισετε με υγεία και χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κατερινάκι μου, καλές γιορτές και σε εσένα εύχομαι, φιλιά πολλά!!!!

      Διαγραφή
  14. Μέ τό καλό νά έρθη τό μωράκι σας Κική μου!!Σού εύχομαι καλή εγκυμοσύνη!!
    Πολύ όμορφος ο γιορτινός σας στολισμός!!Καί τού χρόνου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να μας έρθει!!!! Καλές γιορτές και σε σένα Dimi μου,!!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές, πολλά πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή
  15. Κική μου, με το καλό, πολύ χάρηκα με το νέο σου!!
    Καλές γιορτές, και του χρόνου να ξαναστολίσετε με υγεία!
    Φιλάκια πολλά, καλή εβδομάδα από αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρούμενα νέα σας είχα!!!! Χα χα χα!!!! Καλες γιορτές γλυκιά μου και του χρόνου με υγεία για όλους!!!! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα!!!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμρφα όλα
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Τι ωραία νέα Κική μου!!! Χάρηκα πολύ, που ετοιμάζεις αδερφάκι για τον Βασιλάκο σου:))) Με το καλό κοριτσάκι μου!!! Να χαρείτε την υπέροχη, Χριστουγεννιάτικη, ατμόσφαιρα σας! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ειρηνάκι μου!!!Εύχομαι και σε εσάς τα καλύτερα!!!! Να χαρείτε κι εσείς τα Χριστούγεννα με το μικρό σας απίθανο ανθρωπάκι!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  18. Κικακι μου υπέροχα νεα , η καλλιτερη ευχή που εδιναν στην εγκυμοσυνη ειναι με εναν πονο οπως και ναναι αυτη η γεννα στο ευχομαι απο καρδιας κοριτσι μου , οσο για το Βασιλια μας μεγαλωσε παρα πολυ στειλε μου μια φωτογραφια απο το στολισμα στο katitimou@gmail.com να την βαλω στο πανηγυρι μας !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ένα πόνο Κάτια μου γλυκιά!!! Σ΄ευχαριστώ πολύ πολύ!!!! Σου στέλνω αμέσως μια φωτό για το όμορφο πανηγύρι σου!!!!

      Διαγραφή
    2. http://starsandicicles.blogspot.gr/2014/11/blog-post_66.html ετοιμη η αναρτηση μας

      Διαγραφή
  19. Que maravilla de adornos de Navidad Kiki!!! La corona me ha encantado!!
    Un besazo grande

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλές γιορτές κι ευτυχισμένα Χριστούγεννα!!!! Φιλιά πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Κική μου με το καλό! Πολύ χαρούμενα τα νέα σου! Υπομονή! Υπέροχος ο στολισμός σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλές γιορτές να έχεις, με το καλό να έρθει το μωράκι σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. η Β κληρωση του πανηγυριού τελειωσε και περιμενω την διευθυνση σου για το καθιερωμενο αναμνηστικο δωρο στο katitimou@gmail.com σε φιλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Του χρόνου θα είναι ακόμη πιο όμορφα τα Χριστούγεννα για σας!!!!!Να είσαι καλά,φιλιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. 2ο μέρες μετά.... απαράδεκτο αλλά σπάνια έχω χρόνο για να απολαύσω και να χαζέψω την γειτονιά μας. Χάρηκα με την υπέροχη είδηση εύχομαι να είσαι καλά τώρα και να απολαμβάνεις την δεύτερη εγκυμοσύνη με την ίδια χαρά.Και η μαμά της ΄Αλκηστης είχε δυνατές αδιαθεσιες και ειναι πιο" βαρια"( από διάθεση ) από την πρώτη ,αλλά 9 μήνες είναι θα περάσουν και θα μεινουν μόνον οι ευχαριστες αναμνήσεις.Φινετσάτος και διακριτικός ο στολισμός του σπιτιού σας.Καλό σου απόγευμα με ένα φιλάκι αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!