Επιστρέφοντας...

Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, Ευτυχισμένο και Χαρούμενο το 2015 για όλους!!!!
Φέτος καταλάβαμε χειμώνα για τα  καλά, το κρύο μπόλικο και το χιόνι ακόμα πιο μπόλικο, όχι τόσο για εμάς εδώ στα ψηλά που θα ήταν  το αναμενόμενο αλλά και το πιο φυσιολογικό, αλλά περισσότερο για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα που κυριολεκτικά του έδωσε και κατάλαβε. Ήρθαν τα πάνω κάτω με τα κόλπα του καιρού και για να δούμε ίσως είναι ένα καλό προμήνυμα πως θα έρθουν και τα Κάτω Πάνω στην Ελλάδα μας, μπας και δούμε μεταφορικά και κυριολεκτικά μια άσπρη μέρα!!!! Θα είναι το 2015 η Χρονιά μας;

Για φέτος λοιπόν αποφάσισα να αφιερώσω την πρώτη ανάρτηση της Νέας ολοκαίνουριας χρονιάς ,  στην αγαπημένη μου, παιδική και όχι μόνο φίλη Γεωργία, την οποία όμως έχω αρκετά μακριά, μιας και ζει στο Αννόβερο με την υπέροχη οικογένεια της που μόλις πρόσφατα απέκτησε και το τρίτο αγγελικό μέλος της!!!


Η φιλία μας είναι από αυτές που καταφέρνουν και κρατιούνται μέσα στο χρόνο και όσο περνάει ο καιρός, οι δεσμοί γίνονται ακόμα πιο δυνατοί και ούτε οι αποστάσεις είναι ικανές να χαλάσουν αυτό το υπέροχο, το μαγικό, το μοναδικό συναίσθημα, της γλυκιάς, αληθινής και ανιδιοτελής φιλίας!!! Περάσαμε ονειρεμένα εφηβικά χρόνια, μεγάλη παρέα, πολλά κορίτσια και άλλα τόσα αγόρια, τρέλες πολλές, γέλια, ξενύχτια και μεθύσια στα κρυφά, εκδρομές, εφηβικοί έρωτες, μαλώματα και ξανά μονοιάσματα. Ήταν τόσο όμορφα, τόσο ανέμελα, τόσο τρελά! Βράζει το αίμα πράγματι σε αυτές τις ηλικίες!!! Ύστερα φύγαμε φοιτητές, κάποιοι επιστρέψαμε κάποιοι άλλοι όχι, δημιουργήσαμε οικογένειες, οι υποχρεώσεις μεγάλωσαν, σιγά σιγά αρχίσαμε να χανόμαστε, ο καθένας πήρε το δρόμο του κρατώντας  αυτά τα γλυκά πολύτιμα χρονιά, καλά φυλαγμένα στην καρδιά του! Ωστόσο κάποιοι δεσμοί δεν έσπασαν ποτέ, είτε γιατί δεν τους αφήσαμε να σπάσουν, είτε γιατί δεν μας άφησαν εκείνοι!!! 


Με την Γεωργία, προφανώς συνέβησαν και τα δύο!!! Είμαστε μακριά, πολύ μακριά αλλά και τόσο κοντά!!! Κάθε μας τηλεφώνημα είναι σαν να μιλήσαμε μόλις εχθές και τα νέα μας τόσο γνώριμα σαν ν' ανήκουμε ή μία στην καθημερινότητα της άλλης! 



Όταν ετοίμαζα το δέμα με τα δώρα για τον μικρό νεοφώτιστο πλέον Μιχαήλ, φρόντισα να ετοιμάσω και κάτι μικρό για τη μανούλα του! Ρομαντικό, τρυφερό και όμορφο το κοριτσάκι μου, κάπως έτσι πρέπει να μοιάζει και το ημερολόγιο  της!!! Ένα ημερολόγιο που θα γεμίσει με τις ανεκτίμητες στιγμές που θα ζήσει με τα μικρά της αγγελούδια!!! Όλες οι ευχές μου, είναι γεμάτες από αγάπη! Η ζωή τους να είναι πλημμυρισμένη από χρώματα, μουσικές και αρώματα σαν ένας κήπος  γεμάτος από αγγελικές μορφές!!!!

Καλό Βράδυ σε όλους σας
Καλό ξημέρωμα,
Καλή δύναμη 
και φυσικά
Καλή εβδομάδα!!!!!!!




Συνεχίζεται...




CONVERSATION

50 Σχολια:

  1. Είναι τέλειο!!!!!!!!!!!!!!Τόσο ρομαντικό!!!!!!!!!!
    Καλή χρονιά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή Χρονιά και σε σένα Ρενάκι!!!
    Είναι ρομαντικό σαν την παραλήπτρια του!!! Χαίρομαι που σου άρεσε!!!
    Φιλιά κι από εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Κική μου!!!!!Να είναι μια ακόμη δημιουργική και υπέροχη χρονιά!!Υπέροχη δημιουργία!!!Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά κοριτσάκι μου γλυκό!!! Σας άσπρισε τις μέρες εκεί κάτω!!!! Χαίρομαι που άρεσε στην ειδικό του είδους η δημιουργία μου!!!! Σε φιλώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  4. Καλή χρονιά με υγεία, πολλά χαμόγελα και όμορφες δημιουργίες!!!
    Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!
    Πανέμορφη η δημιουργία σου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Στελλίτσα! Σ'ευχαριστώ για τις ευχές σου και φυσικά ανταποδίδω!!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  5. Αν αυτό δεν είναι scrap booking, τότε τί είναι???!!!
    Τρέλανέ μας, λέμε!!! Μπράβο, κούκλα μου!
    Ευτυχισμένο το νέο έτος!
    Υγεία, χαμόγελο, έμπνευση και πολλή αγάπη!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά και να χαίρεστε τα καμάρια σας οι δύο φίλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ότι θα έβλεπα και το πανέμορφο νησί σας στα άσπρα ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα!!!! Τυχερούλια το ζήσατε και αυτό φέτος!!! Χα χα χα!!! Σου άρεσε το βιβλιαράκι και χαίρομαι πολύ!!!Πολλά φιλιά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα
    Καλή Χρονιά
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σας κορίτσια!!! Καλή Χρονιά και σε εσάς!!!!Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  7. Κικιδάκι μου αυτές οι αποστάσεις μου την δίνουν!χαχα. Πολύ όμορφο το δώρο για την φίλη σου. Εύχομαι να'στε για πάντα αγαπημένες κι όσο αυξάνονται οι οικογένειές σας να μεγαλώνει και η αγάπη σας! Πολλά φιλιά και καλή χρονιά κι από εδώ κοριτσάκι μου ταλαντούχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ!!! Αυτές οι αποστάσεις...!!!Αχ!!!! Και οι εκλογές πάλι μέσα στη μέση; Έλεος...!!!!! Σε φιλώ ξανθή αγαπημένη Μαρία μου!!!!

      Διαγραφή
  8. καλή χρονιά με υγεια ,αγάπη και ευτυχία !!!
    πολύ όμορφο το δώρο για την φίλη ...
    καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά, γεμάτη ομορφιές!!!! Σου άρεσε το δώρο μου και χαίρομαι πολύ!!!Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  9. Σου εύχομαι Κικη μου να κρατήσετε για πάντα αυτή την όμορφη φιλία που έχετε .Καλή εβδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Κατερινάκι μου! Καλή εβδομάδα και σε σένα!!!

      Διαγραφή
  10. Καλή Χρονιά κοριτσάκι!!!Πολύ γλυκό και όμορφο το δώρο της φίλης !!Πραγματικά υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά και σε σένα κοριτσάκι μου!!!! Χαίρομαι που το βρίσκεις γλυκό και όμορφο!!!

      Διαγραφή
  11. Είναι όμορφο να υπάρχουν τέτοιες φιλίες δυνατές που καμία απόσταση δεν μπορεί να τις χωρίσει!!! Είστε κι οι δύο πολύ τυχερές που έχετε η μία την άλλη!!!
    Το ημερολόγιο που της έφτιαξες μοναδικό σαν τη φιλία σας!!!
    Καλή και δημιουργική χρονιά να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι πράγματι ωραίο να έχεις κάτι από τα παλιά και για πάντα!!!! Καλή και δημιουργική χρονιά επίσης!!!

      Διαγραφή
  12. Such beauty and romance. Happy new year to you too.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Happy New Year dear Friend!!! Thank you so much for your lovely comment!!!

      Διαγραφή
  13. Καλή Χρονιά με υγεία!!!! Υπέροχη κατασκευή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ειρήνη!!! Ευχαριστώ για το σχόλιο!!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ παραμυθένιο και ρομαντικό το ημερολόγιο, όπως και η φιλία που δεν την τρομάζουν οι αποστάσεις!!!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν την τρομάζει Ελενάκι μου!!! χα χα χα!!!! Χαίρομαι που το βρίσκεις παραμυθένιο!!!Καλή εβδομάδα επίσης!!!

      Διαγραφή
  15. Κική μου, μια όμορφη και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι.. είμα σίγουρη ότι πέρα από πολύ χαρά η φίλη σου θα νιώσει και απίστευτη συγκινήση... Να είσαι καλά κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι αυτό ένιωσε κυρίως, συγκίνηση!!! Καλή χρονιά και σε σένα γλυκούλα μου!!!Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ γλυκό και ρομαντικό το δώρο για την φίλη σου...Καλώς σε βρήκα & Καλή χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς μας ήρθες Ελένη!!! Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο και τα καλά σου λόγια!!! Χαρά μου να τα λέμε!!!

      Διαγραφή
  17. Εισαι πολύ τυχερή Κική μου που έχεις μια τοσο ομορφη φιλία στην ζωή σου.....πολύτιμοι θυσαυροι ειναι αυτες οι φιλιες.. να τις κρατήσετε μικρή μου... και σας ευχωμαι παντα αγαπημενες.. και η καρδια σιγουρα θα οφήγησε το χερακι σου να γινει αυτό το ομορφο ημερολογιο να γραφει μεσα της ζωής της τα δρώμενα... να έχετε μια ομορφη και χαρουμενη χρονια Κική μου φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύτιμοι Θησαυροί είναι όντως Ρουλάκι μου!!!Και ο καθένας μας νομίζω έχει από ένα τέτοιο!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!!Σε φιλώ κι εγώ γλυκά!!!

      Διαγραφή
  18. Χρόνια πολλά καί καλή χρονιά Κική μου!
    Μέ τό καλό τό νέο μέλος!!Υπέροχη η κατασκευή σου!!
    Πανέμορφο καί ρομαντικό τό ημερολόγιο τής αγαπημένης σου φίλης!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Δήμητρά μου!!! Χαίρομαι που σου άρεσε πολύ!!!! Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  19. Καλή και δημιουργική Χρονιά, με υγεία και χαρές! Εύχομαι το 2015 να φέρει ό,τι επιθυμείς για εσένα και για την οικογένειά σου!
    Η δημιουργία σου είναι πανέμορφη, η φίλη σου θα τη λατρέψει.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές ευχές για καλή Χρονιά κι από εμένα!!!Το 2015 να είναι πιο ξεκούραστο σου εύχομαι κοριτσάκι μου!!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  20. Καλή χρονιά, με υγεία, αγάπη και πολλές δημιουργικές στιγμές με φίλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλή και ζεστή Χρονιά Κική !!! Μοναδικά λόγια αγάπης και φιλίας για την φίλη σου που καμιά απόσταση δεν μειώνει την αξία της !!1 Αυτές οι όμορφες και πραγματικές φιλίες είναι τα πραγματικά δώρα της ζωής μας !!!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο όμορφα τα περιγράφεις όλα γλυκιά μου Νικόλ!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  22. Kiki, Happy New Year to you and your family, may all your dreams come true! So delicate and tender creation!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Happy New Year to you too dear Anna!!! Thanks you for your lovely comment!!!

      Διαγραφή
  23. Καλή και γλυκειά χρονιά, Κική μου!! Τι όμορφα λόγια για την αγαπημένη σου φίλη!! Και τι αγαπησιάρικο το δώρο σου!! Πάντα τέτοια, καλή μου!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλή Χρονιά γλυκιά μου Πέπη!!! Πόσο χαίρομαι να διαβάζω καλά λόγια από μια τόσο καλόγουστη δημιουργό!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Χρόνια Πολλά και καλή χρονιά Κικίτσα μου!
    Η φίλη σου θα ενθουσιαστεί με το δωράκι σου.
    Η φιλία είναι μοναδικό αγαθό και χαρά σε σας που την διατηρήτε.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ρενάκι μου!!! Έχεις απόλυτο δίκιο, είναι μεγάλη χαρά να διατηρούνται οι φιλίες!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  26. Γλυκιά Κική σου ευχομαι καλή χαρούμενη και δημιουργική Χρονιά με υγεία και να απολαμβάνεις τις χαρές της οικογένειας σου Οτι δημιουργείς είναι αψογο πανέμορφο με ιδιαίτερο συστατικό την άπίστευτη φαντασία σου!!!! φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Χρονιά Κική μου! Γεμάτη υγεία και πολλές όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!