Τελικά μας αρέσουν τα καρναβάλια!!!


Το κομμάτι ετοιμάζω το δωμάτιο της μαμάς, έμεινε εδώ και μέρες πίσω, λίγο που μας βρήκε μία ίωση από τις πολλές που κυκλοφορούν τριγύρω, λίγο οι καλές μέρες που είχαμε εμείς εδώ στα ψηλά, λίγο το ξεμυάλισμα με το Βασιλάκο, δεν θέλει και πολύ...!!!
 Η αλήθεια είναι ότι η περίοδος της Αποκριάς δεν είναι και η αγαπημένη μου, νομίζω πως με κουράζει απίστευτα όλος αυτός ο πανικός και το ξεφάντωμα που επικρατεί. Ωστόσο με το σχολείο και τους μαθητές να τρελαίνονται για τέτοιου είδους ξεφαντώματα, πάντα υποχωρούσα και με χαρά συμμετείχα στις γιορτές και τα πάρτυ που ετοιμάζαμε! Δεν λέω πως ήταν άσχημα αλλά αν υπήρχε δυνατότητα θα το απέφευγα!!! Το θέμα είναι πως πλέον δεν θα μπορώ να χαλάσω χατίρι στο δικό μου το θρεφταράκι το οποίο, όχι απλά διάλεξε  μόνο του τη στολή που θα φοράει αφού την επέλεξε από το ράφι του καταστήματος ανάμεσα σε πολλές, αλλά καμαρώνει με ύφος υπερήρωα και φλερτάρει με καμάρι στο φακό!!! Δεν είμαστε καν δύο χρονών και έχουμε άποψη, δεν είναι τρομερό; Αν δεν το ζούσα θα αδυνατούσα να το πιστέψω!!! 
Το Σάββατο που μας πέρασε λοιπόν και εφόσον αναρρώσαμε πλήρως από την άτιμη την ιωσούλα, βάλαμε την στολή μας και ξεχυθήκαμε στους δρόμους της πόλεις για να σώσουμε τον κόσμο από τους κακούς!!!Αυτό το τελευταίο ακούγεται τέλειο...!!! 





Τελικός προορισμός μας, το πάρτι που διοργάνωσε η φίλη μου η Νίκη σε τοπική αλυσίδα Souper Market, η οποία έχει παράδοση   σε τέτοιου είδους εκδηλώσεις από τότε που εμείς ήμαστε παιδιά! Η Νίκη λοιπόν έχει αναλάβει με μεγάλη επιτυχία αυτό το κομμάτι και η παράδοση αναβιώνει με τον καλύτερο τρόπο!!!Οι ιδέες της είναι πάντα πετυχημένες, πολύ καλά οργανωμένες και γεμάτες από φαντασία, οπότε το ότι θα περνούσαμε υπέροχα ήταν δεδομένο!!! Θα ήταν περιττό να πω πως φύγαμε τελευταίοι και σε όλη τη διαδρομή φωνάζαμε " Όχι σπίτι μανούλα, το πάρτι θέλω''. Μετά από πολύ κλάμα και ατελείωτες υποσχέσεις πως θα υπάρξει και άλλο πάρτι καταφέραμε να ηρεμήσουμε. 





Ωστόσο ο καιρός δεν στάθηκε σύμμαχος, το κρύο έγινε τσουχτερό και οι βοριάδες έχουν θυμώσει, χιόνι δεν έριξε μπας και τον μαλάκωνε λιγάκι, οπότε κλειστήκαμε στο ζεστό μας σπιτάκι κάνοντας καθημερινά πάρτι με καλεσμένους τους πατάτες και τους υπερήρωες φίλους μας!!! Δεν είναι κι άσχημα...!!!
  Κι επειδή παρτάκι χωρίς γλυκάκι και κάτι σε αλμυρή αμαρτία δεν γίνεται, σήμερα το πρωί στρωθήκαμε στην κουζίνα και ετοιμάσαμε σούπερ πρωινό!!! Ένα γενναίο μπουκάλι γάλα, κεκάκι, τάρτα, χυμούλης και ζεστός καφές για τον μπαμπά, μας έφτιαξαν την πρωινή διάθεση οπότε και οι επόμενες ώρες της ημέρας που ακολούθησαν ήταν γεμάτες από όρεξη και τρομερή ενέργεια!!!






Για εμάς το ξεφάντωμα θα συνεχιστεί έτσι κι αλλιώς και τις επόμενες μέρες!Τώρα που μάθαμε τα πάρτι δύσκολα να τα βγάλουμε από τη ζωή μας!!!Χα χα χα!!! Μπροστά μας έχουμε ένα γεμάτο τριήμερο το οποίο σκοπεύουμε να αξιοποιήσουμε δεόντως...!!! Ελπίζω μόνο ο καιρός να μας κάνει τη χάρη...!!! Να περάσετε όλοι τέλεια, ξέγνοιαστα και χαρούμενα, γεμίστε μπαταρίες γιατί το χρειαζόμαστε!!!

Καλή Σαρακοστή λοιπόν...!!!



CONVERSATION

31 Σχολια:

  1. xaxa! Απίθανος ο μπόμπιρας-αράχνη! (Κατά το άνθρωπος-αράχνη!)
    ;-)
    Βρε, ας είστε καλά, και πάω στοίχημα πως ο καιρός δεν θα σας πτοήσει! Για μία ακόμη φορά... θα τον σώσετε τον κόσμο!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κοριτσάρα μου!
    (Είδες? Τα γλυκά τα προσπέρασα! Άμα θέλω... είμαι πολύ δυνατή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χα χα χα!!! Είπαμε μπήκες σε πρόγραμμα!!! Χα χά χα!!! Θα τον σώσουμε λες; Για να δούμε!!! Για αρχή σου στέλνουμε τα φιλιά μας!!!! Καλή Σαρακοστή κοριτσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μ'έναν τέτοιο σούπερ ήρωα, είναι να μην σου αρέσουν τα καρναβάλια???!!!
    Και του χρόνου, Κικίτσα μου και καλή Σαρακοστή!!!!!!!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πες μου είναι δυνατό να αντισταθώ στους μασκαράδες!!!Χα χα χα!!!Καλή Σαρακοστή Μαριάννάκι μου!!!

      Διαγραφή
  4. Και του χρόνου, Κική μου!! Να'στε καλά, να μασκαρευτείτε όοοολοι , οικογενειακώς !!!!!!!! Φιλάκια και καλή Σαρακοστή !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του χρόνου μας βλέπω να μην τη γλιτώνει κανένας!!! Ωραία πράγματα Πεπάκι μου!!! Φιλιά πολλά κι από εμάς και καλή Σαρακοστή!!

      Διαγραφή
  5. Και του χρόνου, Κική μου! Καλή Σαρακοστή!
    Γλύκας ο σούπερ-ήρωάς σου! Να τον χαίρεστε και πάντα να περνάτε έτσι όμορφα όλοι μαζί.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου κοριτσάκι μου γλυκό!!! Καλή Σαρακοστή και σε σένα!!!! Φιλάκια πολλά!!!

      Διαγραφή
  6. Αχ κι εμάς μας αρέσουν...ντύνομαι κι έρχομαι για το πάρτυ! Να τον χαίρεσαι καλή μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή κοριτσάκι μου γλυκό!!!Εμείς πάντως τα πάρτι τα συνεχίσουμε, αν θέλεις μπορείς να έρθεις και τώρα!!!!

      Διαγραφή
  7. Τέλειοςςςς!!!!!!!!!!!!!!!Μόνο το δικό μου παιδί είναι ανάποδο!!!Αλλά μάλλον από μένα πήρε!!!!Τελευταία στιγμή σερνόμενος διάλεξε στολή για το αποκριάτικο πάρτι του σχολείου και όταν πήγαμε μέχρι να ξεκολλήσει από το τραπέζι μας να πάει στην πίστα με τα άλλα παιδιά πέρασε μια ώρα...και βέβαια με μεγάλη προτροπή των φίλων του....λολ...!!Αύριο δε που θα κάνουν στο σχολείο γιορτούλα δεν θέλει να πάει.....βέβαια είναι και λίγο συναχωμένος οπότε του φαίνεται κουραστικό αλλά γενικά δεν είναι fun του θεάματος!!!!!Τέλος πάντων καλά να περνάτε κοριτσάκι και του χρόνου με υγεία και πιο πολύ ξεφάντωμα!!!Καλή σαρακοστή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα του βγει στην πορεία Ερινάκι μου, θα δεις...!!!Αλλά από την άλλη δεν είναι και κακό να πηγαίνει κόντρα στα καθιερωμένα..!!! Ε; Εγώ πάλι είμαι μαζί του...!!!Να μου τον φιλήσεις τον σοβαρό μας κύριο!!!Καλή Σαρακοστή ψυχή μου!!!

      Διαγραφή
  8. Και του χρόνου κοριτσάκι να μασκαρευτείτε, να περάσετε καλά, αλλά να μην κουραστείτε!!Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και του χρόνου!!!Θα μασκαρευτούμε όοοοολοι μαζί!!! χα χα χα!!! Καλή Σαρακοστή αγαπημένη μου και καλές γευστικές δημιουργίες!!!!

      Διαγραφή
  9. Εγώ πάντως με το μέρος του μικρού σου καρναβαλιστή είμαι.... στολές, πάρτι και ξεφάντωμα!!!! Και του χρόνου να είστε καλά!!!! Καλή αποκριά και καλή σαρακοστή!!! Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ γλυκιά μου Βίκυ είσαι ένα μεγάλο, μικρό παιδί, οπότε με τίνος το μέρος θα ήσουν;;; Ε;;; Και του χρόνου με υγεία για όλους μας!!!Καλή Σαρακοστή και πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  10. Κικίτσα μου! Και του χρόνου να είστε καλά να ξαναντυθείτε μασκαράδες! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοριτσάρα μου όμορφη!!!Καλή Σαρακοστή να έχετε!!!Σας φιλώ και τις δύο!!!!

      Διαγραφή
  11. Χα,χα! Με τέτοιο σούπερ ήρωα να μη φοβάστε τίποτα! Θα σας σώσει ό,τι κι αν γίνει!
    Φιλάκια στα μικρά μαγουλάκια! Και του χρόνου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να φοβηθούμε Νικάκι μου; Μας το λέει ξεκάθαρα το παιδί "Μη φοβάστε θα σας θώθω" Μπορώ να μην βασιστώ στο λόγο του; Χα χα χα!!! Καλή Σαρακοστή σε όοολους σας και του χρόνου με υγεία!!!

      Διαγραφή
  12. και του χρόνου Κική ,καλή αποκριά και καλή σαρακοστή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή και του χρόνου με υγεία και πολλά πολλά ξεφαντώματα απ' ότι φαίνεται!!! Φιλιά!!!

      Διαγραφή
  13. Εδώ έντυσα την Ευγενούλα, τον σούπερ ήρωα δε θα εντυνες;
    Να περνάτε καλά Κικίτσα μου και του χρόνου με το καινούργιο μέλος της ομάδας.
    Λατρεύω οικογενειακά πρωινά.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά αυτό να δω και τίποτα άλλο δεν θέλω!!!Χα χα χα!!!Φαντάζομαι σας τρέλανε!!! Να το χαίρεστε το αστέρι σας Ρενάκι μου και του χρόνου με υγεία να τα ντύσουμε και πάλι τα μωρά μας!!!Καλή Σαρακοστή και πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  14. Ασφαλώς θα του αρέσουν!!! και όσο θα καταλαβαίνει καλύτερα θα το απολαμβάνει περισσότερο!! και του χρόνου θα ντύνεις δύο Σε φαντάζομαι και χαμογελώ με την" μελλοντική ευτυχία σου" Να είστε καλά και να περάσεις όμορφη καθαρή Δευτέρα. Τα φιλιά και την αγάπη μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ με φαντάζομαι και χαμογελάω Εφάκι μου, του χρόνου θα τους καμαρώνω κυριολεκτικά σαν χαζή αγορομάνα!!! Καλή Σαρακοστή σας εύχομαι!!!Πολλά πολλά φιλιά!!!

      Διαγραφή
  15. Και του χρόνου.
    Καλή Σαρακοστή.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Σαρακοστή κορίτσια!!Φιλιά κι από εμένα!!!!

      Διαγραφή
  16. Χαχα και του χρόνου!!!
    Καλή Καθαρά Δευτέρα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρενάκι μου και του χρόνου με υγεία!!!Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  17. Πάντα τέτοια!Το τριήμερο πώς περάσατε τελικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!