Ιστορίες με τα μικρά θαυματάκια!


Μπορεί κανείς να αμφισβητήσει το γεγονός πως η συνάντηση δύο μικροσκοπικών γεννητικών κυττάρων, του μπαμπά και της μαμάς οδηγούν στη γέννηση ενός τόσο ικανού μικροσκοπικού ανθρώπου και μάλιστα μόλις σε εννέα μήνες. Υπάρχει άραγε αμφισβήτηση  πως αποτελεί το μεγαλύτερο θαύμα; Πόσο ευλογημένες είμαστε εμείς οι γυναίκες άραγε; Πόσα πρωτόγνωρα συναισθήματα και πόσες συγκλονιστικές εμπειρίες στερούνται οι άντρες; Νομίζω πως αυτή είναι και η μεγαλύτερη αδικία που συμβαίνει σε βάρος τους και αυτός είναι τελικά και ο λόγος που η λέξη και μόνο "μαμά" δηλώνει το μεγαλέιο του δεσμού που υπάρχει με τα παιδιά μας! 
Από την πρώτη στιγμή που αντιλήφθηκα πως ο Γιάννης θα στερούνταν, όπως ο κάθε μπαμπάς άλλωστε, την αίσθηση όλου αυτού του θαυμαστού γεγονότος από τη σύλληψη μέχρι τη γέννηση,  σκέφτηκα πως θα ήταν πολύ όμορφο να ξεπεράσω τα όρια της φαντασίας του, να μην αρκεστώ μόνο στην περιέργεια και στις ερωτήσεις του και να του χαρίσω κάτι παραπάνω και σε αυτόν αλλά και στα ίδια μου τα παιδιά αργότερα!!!



Αυτό το κάτι παραπάνω το αποτύπωσα με κάθε λεπτομέρεια, με όλη μου την αγάπη και την τρυφερότητα για όσα αξιώθηκα να βιώσω, μέσα στα ημερολόγια που έφτιαξα και για τα δύο μου αστεράκια! Δύο εγκυμοσύνες, το ίδιο γεγονός δύο φορές όμως τόσο διαφορετικό... Ναι δεν μπορεί να γίνει αλλιώς, είναι δύο διαφορετικοί άνθρωποι, δυο ξεχωριστές υπάρξεις, δύο μοναδικές προσωπικότητες από τη στιγμή της σύλληψης κιόλας, πώς είναι δυνατό η πορεία της εγκυμοσύνης να είναι η ίδια; 


Κάθε στιγμή τόσο ίδια και όμως τόσο διαφορετική  που σε οδηγεί όλο και πιο βαθιά στο μεγάλο ταξίδι, θέλεις να το ζήσεις όσο πιο όμορφα και πιο έντονα μπορείς, θέλεις να κρατήσεις αυτές τις αναμνήσεις για πάντα ζωντανές με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, θέλεις να μοιραστείς την εμπειρία αυτού του μοναδικού ταξιδιού ακόμα και με τα ίδια σου τα παιδιά που υπήρξαν οι συνεπιβάτες σου σε όλη αυτή τη μαγεία!!!Άλλωστε εξαιτίας τους το έζησες... 



Του Βασίλη το ημερολόγιο είναι φυσικά γεμάτο από τις περιπέτειες του μεγάλου εννιάμηνου ταξιδιού του, με τον ερχομό του νέου μας μωρού θα ολοκληρωθεί και το δεύτερο, το δικό του ημερολόγιο! Ο Γιάννης διαβάζει για πολλοστή  φορά το " Πρώτο ταξίδι" πότε τον πιάνω να συγκινείτε και πότε να χαμογελά με περίσσια ευτυχία. 
Στην ανάγνωση του "Δεύτερου ταξιδιού", μοιάζει πιο χαλαρός, πιο ήρεμος, πιο ψυλλιασμένος, και πιο ανακουφισμένος, σίγουρα πάντως και με τα δύο αφήνεται και μπαίνει για τα καλά και αυτός στον κόσμο του κάθε ταξιδιού!!! Νομίζω πως είναι ένα πολύ όμορφο δώρο για τον μπαμπά και για τα μικρά θαυματάκια που φέρνουμε στον κόσμο!

 Πριν κλείσω, σας οφείλω μια συνταγή από την προηγούμενη ανάρτηση την οποία θα βρείτε εδώ 
Η  άνοιξη σηκώνει χειμωνιάτικο πρωινό, οπότε σπεύστε στην κουζίνα σας...


Συνταγή

  • 2 μήλα
  • 2 μπανάνες
  • 40 γρ. σταφίδες
  • 25 γρ. ζάχαρη μαύρη
  • 75 ml νερό
  • 2 κ.σ. χυμό λεμονιού

Για τη ζύμη: 
  • 100 γρ. αλεύρι
  • 50 γρ. μαύρη ζάχαρη
  • 75 γρ. μαργαρίνη Βιτάμ
  • Κανέλα

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Ξεφλουδίζουμε τα μήλα, τα κόβουμε σε λεπτές φέτες και τα στρώνουμε στο ταψί.
Προσθέτουμε τη μπανάνα σε χοντρές φετούλες, τις σταφίδες, πασπαλίζουμε με καστανή ζάχαρη και περιχύνουμε με λίγο νερό και λίγο χυμό λεμονιού για να μη μαυρίσουν τα φρούτα.
Σε μπολ ανακατεύουμε το αλεύρι με τη ζάχαρη και το Βιτάμ με τα χέρια και σχηματίζουμε ακανόνιστα κομματάκια ζύμης 
Αδειάζουμε τα κομματάκια ζύμης μαζί με το αλεύρι πάνω από τα φρούτα.
Πασπαλίζουμε με κανέλα και ψήνουμε για 35 λεπτά στους 180 βαθμούς σε προθερμασμένο φούρνο.
 Καλή επιτυχία!!!!

CONVERSATION

33 Σχολια:

  1. Τι όμορφη σκέψη! Σιγουρα κάποτε αυτά τα ημερολόγια θα είναι ένας μικρός θησαυρός για τους μικρούς ανθρώπους, που τότε θα είναι μεγάλοι,όπως ακριβώς είναι πολύτιμα για το μπαμπά σήμερα!
    Το λέω κι εγώ, οι μπαμπάδες χάνουν πολλά από αυτά που εμείς έχουμε την ευκαιρία να ζήσουμε από την πρώτη στιγμή...
    Φιλιά όμορφη οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το σκέφτηκα κι εγώ Νικούλα μου, ένας μικρός θησαυρός γεμάτος από τις περιπέτειες μικροσκοπικών ανθρώπων!! Όσο για τους μπαμπάδες, δυστυχώς χάνουν το μεγαλύτερο κομμάτι της μαγείας...!!! Φιλιά πολλά στη δική σου όμορφη οικογένεια!!!

      Διαγραφή
  2. Πόσο όμορφη και χρήσιμη ιδέα!!! Να γεμίσουν εύχομαι τα ημερολόγια με ευχάριστες εκπλήξεις για όλους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου!!! Η ιδέα είναι πράγματι πολύ όμορφη και θα ήταν ωραίο κάθε μπομπιράκι να έχει για φυλαχτό το δικό του μοναδικό ταξίδι στη ζωή!!!

      Διαγραφή
  3. Τι όμορφα καί καλοφτιαγμένα πού είναι!!
    Μπράβο Κική μου!!Τό γλυκάκι σου σούπερ!!
    Αποθήκευσα τήν συνταγή!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Δήμητρά μου!!! Το γλυκάκι είναι και διαίτης οπότε φτιάξε το χωρίς ενοχές!!! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Κική! Η ιδέα σου με συγκίνησε, την βρήκα εξαιρετική! Μπράβο και για την σκέψη και για την υλοποίηση!Το γλυκάκι σου, εξίσου έξυπνο και εύκολο! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαράκι μου γλυκό, όμορφη μανούλα, νομίζω ότι σίγουρα σε ενέπνευσα!!! Σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Τι συγκινητικό είναι αυτό που έκανες Κική μου. Μπράβο σου!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελενάκι μου, εσύ ξέρεις καλύτερα πως ο γραπτός λόγος είναι πιο γεμάτος, πιο ουσιαστικός, πιο ειλικρινής από άποψη συναισθημάτων!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα μου! Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  6. Τί όμορφη ιδέα!
    Βρε κορίτσι, με συγκίνησες! Πολύ! Πάρα πολύ!
    Αγκαλίτσα, φιλάκια και να προσέχεις τον εαυτό σου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, γλυκό μου πλάσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλυκό μου, θαλασσινό μου πλασματάκι!!!Κάθε φορά που σε συγκινώ δημιουργώ και σε μένα συναισθήματα! Πώς γίνεται αυτό μου λες!!! Φιλιά κι από εμένα όμορφη, να προσέχεις κι εσύ τον εαυτό σου!!!

      Διαγραφή
  7. Πραγματικά, πολύ συγκινητικό αυτό που σκέφτηκες και υλοποίησες, Κικίτσα μου! Και για τον μπαμπά αλλά και για τα παιδάκια σου! Με το καλό να συμπληρωθεί και το δεύτερο!!!
    Παρόμοιο γλυκάκι φτιάχνω κι εγώ εδώ και χρόνια...καλοφάγωτο να είναι!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριαννάκι μου, η συγκίνηση υπάρχει στη ζωή μας έντονη από τη μέρα που μπήκε στη ζωή μας ο Βασιλάκος!Φαντάσου τώρα τι έχει να γίνει!!!Σε φιλώ γλυκιά μου!!!

      Διαγραφή
  8. Επειδή η αγάπη σου είναι τεράστια για τον πατέρα των παιδιών σου Κική μου κάνεις μια ξεχωριστή και μοναδική πράξη !!!!!Ευλογημένες και τυχερές με όσα βιώνουμε από τη στιγμή της σύλληψης και για πάντα !Το γλυκό δεν θα το σχολιάσω ήδη υπεργλυκάθηκα με την τρυφεράδα σου !!! Σε φιλώ τρυφερά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Νικόλ μου, είμαστε ευλογημένες και τυχερές με όσα βιώνουμε από τη στιγμή της σύλληψης και για πάντα!!!! Σε φιλώ κι εγώ να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  9. Кики, чудесный альбом и нежные цвета! Идеально для малыша! Ваши кулинарные шедевры выглядят так аппетитно!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπέροχη σκέψη.... που κάποτε θα γίνει πολύτιμη!!!!! Είναι φανταστικό.... κάποια στιγμή της ζωής τους οι μικροί σου άγγελοι θα μάθουν το μαγικό ταξίδι και πιστεύω πως θα συγκλονιστούν από την σκέψη σου να κρατήσεις όλες αυτές τις πολύτιμες στιγμές!!! Με το καλό να φέρεις στον κόσμο και το νέο σου μωράκι!!!! Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι το σκέφτηκα κι εγώ Βικάκι! Νομίζω ότι θα συγκλονιστούν όντως!!! Σ'ευχαριστώ για τις όμορφες και γλυκές ευχές σου!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  11. Really beautiful creations !!!!
    Have a yummy weekend !
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ γλυκιά μου Άννα, να έχεις κι εσύ μια όμορφη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  12. Είναι τόσο όμορφη η σκέψη σου αλλά και τόσο τέλεια η υλοποιήση της!!Μπράβο σου!!Να χαίρεσαι την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και μια όμορφη εβδομάδα επίσης!!!

      Διαγραφή
  13. Τι υπέροχη σκέψη Κικίτσα μου.
    Όσο όμως και να τα περιγράφεις όλα , εσύ η μανούλα είσαι αυτή που θα το φέρεις στον κόσμο.
    Με το καλό το μωράκι σας.
    χαρά σε σένα με τους δύο γιους!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά σε μένα και τους τρεις άντρες μου να λες!!!Χα χα χα!!! Σ' ευχαριστώ Ρενάκι μου για τις ευχές!!!Να χαίρεσαι κι εσύ την μπουμπουκίτσα σας!!! Σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  14. χαρούμενο σαββατο να έχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τι υπέροχη και συγκινητική σκέψη... Λάτρεψα το αποτέλεσμα!
    Με το καλό, Κική μου!
    Φιλιά πολλά, καλό Σ/Κ να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ κοριτσάκι μου καλό!!! Χαίρομαι που σου άρεσε η ιδέα αλλά και η υλοποίηση της !!!Καλή Κυριακή και καλή εβδομάδα!!Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  16. Πολύ ομορφη και τρυφερή ιδέα να βάλεις τον μπαμπά να νιωσει και να καταλάβει αυτο το μικρό θαυμα. Και τα ημερολόγια τόσο ομρφα φτιαγμένα. Ειμαι σογουρη οτι και τα παιδια οταν μεγαλώσουν θα εκτιμήσουν το ενθυμιο αυτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μόνο ένα κορίτσι σαν κι εσένα θα το σκεφτόταν αυτό...εγώ ούτε το άλμπουμ της βάφτισης δεν έχω ολοκληρώσει. Τυχερός ο ψηλός που σ'έχει...αλλά πιο τυχερά τα ζουζούνια σας που έχουν και τους δυο σας. Πάντα να'στε ευτυχισμένοι και να λάμπετε όπως λάμπατε εκείνο το Σάββατο. Δεν μου έφτασε φυσικά... ήταν τόοοοοοσο λίγο... αλλά θα βρούμε τρόπο να τα ξαναπούμε γλυκό μου Κικιδάκι. Φιλιά σε όλους σας!
    Υ.Γ. Την συνταγή δεν την κοιτάζω... μετά από τέτοια ρομαντική ανάρτηση μη ξενερώσω με την μαγειρική...χαχαχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κική μου πολύ όμορφη η σκέψη σου, μου άρεσε τόσο πολύ!!
    Κατέγραφες όλα τα συμπτώματα και συναισθήματα της εγκυμοσύνης καθημερινά?
    Το γλυκάκι δεν το ήξερα αλλά μετά το Πάσχα θα το κάνω σίγουρα, από την προηγούμενη ανάρτηση το έχω βάλει στο μάτι ;) Πολλά Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πανέμορφη ιδέα Κική μου! Δεν θα ξεχάσω πόσο είχα συγκινηθεί όταν μου παρέδωσε η μαμά μου κάτι αντίστοιχο! Φτιάχνεις αναμνήσεις που θα χαίρονται τα παιδάκια σου μια ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!