Latest Posts

Η άνοιξη σηκώνει χειμωνιάτικο πρωινό!!!

By 8:02 π.μ.

Δεύτερη εβδομάδα του Μαρτίου και όπως ακριβώς το περιμέναμε τίποτα δεν θυμίζει άνοιξη!!! Ο ήλιος τα πρωινά κάνει φιλότιμες προσπάθειες να διαπεράσει τα σύννεφα αλλά εκείνα αντιστέκονται με πείσμα και το γκρίζο βασιλεύει όλη την εβδομάδα στον ουρανό!!!Τρελομάρτης είναι ό,τι θέλει κάνει, εδώ καλά καλά δεν τον συγκινούν τα μαρτάκια στα ζουμερά χεράκια των μωρών, σιγά μη συγκινηθεί από τις επιθυμίες των μεγάλων...!!! Εμείς παρ' όλο που για μέρες μείναμε κλεισμένοι στο σπίτι, λίγο το κρύο, λίγο οι ιώσεις, λίγο οι δουλειές του σπιτιού και η προετοιμασία της προίκας και της βαλίτσας του νεότερου Βασιλιά που περιμένουμε, καταφέρνουμε και κρατάμε την  ψυχολογία αλλά και το κέφι μας στα ψηλά πατώματα της διάθεσης! Άλλωστε πάντα υπάρχει ένας καλός λόγος για να χαμογελάμε!!! Την εβδομάδα που μας πέρασε ωστόσο, στο σπίτι είχαμε δουλειές με φούντες,  κατεβάσαμε τα βρεφικά ρουχαλάκια του Βασίλη τα οποία μοσχοβολούσαν εκείνη την ιδιαίτερη μυρωδιά του βρεφικού σαπουνιού αλλά έπρεπε να φρεσκαριστούν οπότε πλύθηκαν εκ νέου! Τα πλυντήρια πήραν φωτιά, τα στεγνωτήρια επίσης, οι γιαγιάδες επιδόθηκαν στο σίδερο, η ντουλάπα σαπουνίστηκε μέσα έξω και η προίκα μας τακτοποιήθηκε στα ραφάκια περιμένοντας τον μικρό μπόμπιρα που θα την τιμήσει!!! Ο Βασίλης όλη μέρα φωνάζει " Χαρίζω τα λούχα μου στο μπεμπίκο" "Μπράβο μουυυ"!!! και η αλήθεια είναι πως μέχρι στιγμής όλη του η συμπεριφορά δείχνει καλά σημάδια, για να δούμε και στην πράξη!!!! Μέσα σε όλη αυτή την ευχάριστη αλλά πραγματικά κουραστική διαδικασία, άλλωστε βάρυνα πολύ πλέον, μπαίνω στον 8ο και όσο πάω δυσκολεύομαι όλο και περισσότερο, είχαμε και τους "κυρίους μάστολες", οι οποίοι έπρεπε να μας φτιάξουν διάφορα μέσα στο σπίτι και φυσικά να ολοκληρώσουν, σχεδόν, τις εργασίες μέσα στο "δωμάτιο της μαμάς". Εκείνη η μέρα μας δυσκόλεψε πραγματικά πολύ, μέσα σε όλη τη φούρια των εργασιών είχα κρατήσει στην άκρη του μυαλού μου και την έκπληξη για τα γενέθλια του Γιάννη. Ένα μπαμπά τον έχουμε να μη του κάνουμε μία εκπληξούλα;  


Έξω η ψηλή βροχή έπεφτε εκνευριστικά, η έξοδος για σούπερ μάρκετ θα χαρακτηρίζονταν απαγορευτική, οπότε έπρεπε να ετοιμάσω τουρτίτσα με ό,τι υπήρχε στα ντουλάπια μου και όσο για το κεράκι ένα ωραιότατο ρεσό ήταν ό,τι πρέπει για να κάνει μια μεγάλη ευχή ο μπαμπάς λίγο πριν το σβήσει!  Μπορεί να έγιναν  όλα στα γρήγορα, η έκπληξή μας όμως γέμισε με τεράστια χαρά το σπίτι μας!!!
Και εφόσον δηλώνουμε πως κρατάμε στα ύψη τη διάθεσή μας, σήμερα είναι Σάββατο, είναι μια καινούρια μέρα από όλες τις απόψεις οπότε ας φροντίσουμε να την κάνουμε όμορφη από το πρωί!!!! Στο σπίτι επικρατεί ησυχία, εγώ ξύπνησα νωρίς, έξω μόλις χάραξε δύσκολα να μαντέψω τον καιρό της ημέρας... Το μόνο που μου έμενε ήταν να εμπνευστώ από τις  προηγούμενες μέρες οπότε να ετοιμάσω λιχουδιά με άρωμα του χειμώνα!!! Μήλο και κανέλα, υπάρχει καλύτερος χειμωνιάτικος συνδυασμός;



Εμάς όμως μας αρέσουν πολύ και οι μπανάνες οπότε στο φρουτένιο, γλυκό πρωινό μας, πρόσθεσα και μπανανούλα!!! Σε μισή μόλις ωρίτσα η πρωινή μου λιχουδιά ήταν έτοιμη! Το σπίτι μύρισε τόσο όμορφα που θαρρείς πως ζέστανε ακόμα περισσότερο ο χώρος! Μέχρι να ξυπνήσουν οι κανακάρηδες μου, εγώ σερβίρισα στον εαυτό μου, τράβηξα τις κουρτίνες, ξάπλωσα στον καναπέ και απόλαυσα το χειμωνιάτικο πρωινό μου προκλητικά μπροστά στο καλωσόρισμα της άνοιξης...!!! Ο ήλιος μου χαμογελάει εδώ και ώρα, ίσως να κατάφερα να ξεγελάσω τα περίεργα σχέδια του Μάρτη, ίσως το Σαββατοκύριακό μας να είναι λουσμένο από το υπέροχος και ζεστό φως του υπέροχου ανοιξιάτικου μας φίλου....



Όπως κι αν είναι η μέρα σας, με ήλιο ή χωρίς εγώ σας εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!




You Might Also Like

32 Υπέροχες κουβέντες

  1. Κάθε φορά που σε επισκέπτομαι Κική μου νιώθω τόσο όμορφα, αφενός από τις ομορφιές που βλέπω και διαβάζω, αφετέρου γιατί νομίζω πως μεταφέρομαι για λίγο στην πόλη μας :)) Και πίνω ένα ζεστό καφεδάκι, σήμερα είχες και μοσχοβολιστό γλυκό, σ΄ευχαριστώωωω!!!!! Να χαίρεσαι το μεγάλο αγόρι σου, πολύχρονος!!! Ο Βασιλάκος μεγάλωσε και χαρίζει την προίκα του, θα πεθάνωωω :)))) Να του δώσεις μεγάλο φιλάκι ζουμερό!!! Με το καλό όλα κοριτσάκι μου, σε φιλώ γλυκά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρηνάκι μου, σήμερα ο ήλιος μας κάνει χατίρια οπότε καταλαβαίνεις τι θα γίνεται στο κέντρο της πόλης μας...!!! Μακάρι να καταφέρεις να βρεθείς κοντά μας σύντομα!!! Φιλιά κι εσύ στα δικά σου αγόρια και φυσικά καλές παραστάσεις!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα κοριτσάκι μου όμορφο!!! Το άλλο Σάββατο θα είναι ακόμη καλύτερο ε;;; Δώσε τις ευχές μου στον ψηλό, ένα ζουμερό φιλί στον Βασιλάκο και το δικό σου το κρατώ για να στο δώσω από κοντά. Γιούπι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άντε βρε Μαράκι, πολύ αργεί αυτό το Σάββατο!!!Χα χα χα!!! Μόλις ξυπνήσουν θα αρπάξουν τα φιλιά σου!!!Καλό ΣΚ κοριτσάρα μου, με το καλό να μας έρθεις!!!

      Διαγραφή
  3. Γλυκιά καλημέρα και χρονια πολλά στο μπαμπά σας!!!
    Ψαράκι κι αυτός ε; Μα είμαστε τα καλύτερα παιδιά, τι να λέμε τώρα!
    Μας γλυκανες κι εμάς με τις λιχουδιές και τις προετοιμασίες της αναμονής,με τοι καλό!!
    Σημερα κι εδώ έχουμε έναν τεράστιο ήλιο και... λάμπει το παχύ χιόνι που έριξε χθες... Χα,χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψαράκι ευαίσθητο και ήπιο Νικάκι μου!!!Είστε πράγματι τα καλύτερα παιδιά!!! Είδα τα χιόνια σας και εντυπωσιάστηκα! Ελπίζω να μην πρόλαβες να κατεβάσεις το χριστουγεννιάτικο δέντρο...!!! χα χα χα!!! Τέλεια Κυριακή σας εύχομαι, σε φιλώ!!!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Κική μου. Μου άρεσε η ζεστή ατμόσφαιρα που δημιούργησες στο σπίτι με το μήλο και την κανέλα.
    Με το καλό να έρθει και το καινούργιο μέλος στην οικογένεια και τότε ο ήλιος θα λάμψει πιο πολύ.
    Φιλάκια και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε μάλλον θα έχουμε μόνο ηλιοφάνειες Ελενάκι μου!!!! Σ' ευχαριστώ για τις ευχές σου!!!Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!!

      Διαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώωωω!!!!Φιλιά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  6. Εύχομαι η Ανοιξη νά έρθη πολύ σύντομα Κική μου!!!
    Δύσκολος ο φετεινός Χειμώνας!!Χρόνια πολλά!!Νά χαίρεστε τόν μπαμπά σας!!
    Τό κέραμά σου φανταστικό!!!Μέ τό καλό νά έρθη τό νέο μέλος!!
    Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δύσκολος δεν λες τίποτα Dimi μου!!! Πού θα πάει όμως η άνοιξη κοντοζυγώνει!!! Φιλιά πολλά κι από εμένα!!!

      Διαγραφή
  7. Άντε κορίτσι μου κοντεύεις! Άντε με το καλό! Αφού και ο μικρός χαρίζει την περιουσία του όλα καλά, χαχα
    Το γλυκάκι σου φανταστικό φαίνεται!!Υπομονή και ο ήλιος που παίζει κρυφτό θα φανερωθεί! Πολλά φιλιά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοντεύω σιγά σιγά...!!! Ο Βασίλης χαρίζει τα πάντα πλέον, μέχρι και τα pampers του!!! χα χα χα!!! Περιμένουμε τον ήλιο όλοι πως και πως!!! Καλές κουζινοδημιουργίες κοριτσάκι μου γλυκό!!!

      Διαγραφή
  8. ΄Να είσαι προετοιμασμένη και για την μέρα που θα θεωρήσει πως ήρθε η ώρα να τα πάρει πίσω!!! χαχαχαχα Αυτά τα κουβαρνταλίκια κάποια στιγμή τελειώνουν !!! :))))) Να είστε καλά Κική μου και που θα πάει θα φτιάξει ο άτιμος, σήμερα έκανε την αρχή νομίζω!
    Καταπληκτικό το όλο σετάκι του πρωινού!!! Το γλυκάκι-πρωινό πως το έφτιαξες? :)) Εκεί εμένα το μυαλό μου!! ;) Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να τα ζητήσει πίσω;;; Χα χα χα!!Τρομερό δεν είναι; Να είστε κι εσείς καλά Ελεάνα μου,όσο για τον καιρό πάλι τις μαύρες του έχει...!!! Για το γλυκά θα σου έχω τη συνταγή στην επόμενη ανάρτηση!!! Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  9. Τα λόγια σου αποπνέουν τόση ζεστασιά, γλυκύτητα και αισιοδοξία που με κάνουν και κουρνιάζω!!! Άσε που φτιάχνει και ωραία γλυκά! Αυτό που το πας;;; :)
    Τυχεροί όλοι όσοι σε έχουν κοντά τους! Χρόνια πολλά στον μπαμπά και με το καλό να υποδεχθείτε και το καινούργιο μέλος της οικογενείας!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σε χαλαρώνω αγαπημένη Αλεξάνδρα!!!! Σ'ευχαριστώ πολύ για τα γλυκά σου λόγια που με κάνουν και κοκκινίζω...!!! Σ'ευχαριστώ επίσης και για τις ευχές!!!Φιλιά πολλά και από εμένα και καλή εβδομάδα φυσικά!!!

      Διαγραφή
  10. Χαμογελώ μέχρι τα αυτιά!!!!
    Χρόνια πολλά στον μπαμπάκα και αφήνω πολλά-πολλά-πολλά φιλάκια για να μοιραστείτε!
    Όλα με το καλό, κοριτσάρα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαμογελάς κοριτσάρα μου γλυκιά; Εσύ πάντα χαμογελάς!!! Σ' ευχαριστώ μικρό μου για τις ευχές, σε φιλώ γλυκά!!!!

      Διαγραφή
  11. Κικίτσα μου με το καλό να έρθει και ο μικρούλης της παρέας! Το φρουτογλυκό σου φαίνεται τόσο λαχταριστό! Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου! Και να μην κουράζεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κοριτσάκι μου το όμορφο!!!! Ο μικρούλης κοντοζυγώνει και όσο για την κούραση πώς να την αποφύγω αφού με κυνηγά;;; Χα χα χα!!! Σε φιλώ γλυκιά μου, να έχεις μια τέλεια εβδομάδα!!!!

      Διαγραφή
  12. Που θα παέι , θα έλθει και η άνοιξη, Κική μου!!! Αν και καθυστερημένα, να τον χαίρεσαι τον Γιάννη σου σαν τα ψηλά βουνά!! Να'στε πάντα καλά, χαρούμενοι και αγαπημένοι και να χαιρόσαστε τόσο τον Βασιλάκι όσο και το νέο μέλος που θα έλθει σε λίγο !!
    Φιλάκια και καλή εβδομάδα να'χεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πού είναι αυτή η άνοιξη Πεπάκι μου, πού; Πάλι τα γκρίζα του φοράει ο ουρανός...!!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ για τις ευχές σου αγαπημένη μου Πέπη. φιλάκια κι από εμάς και καλή εβδομάδα φυσικά!!!

      Διαγραφή
  13. Να είστε όλοι καλά και να χαίρεστε τον μπαμπά σας, να έχει υγεία και να είναι πάντα χαρούμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε Κατερινάκι μου, εύχομαι τα καλύτερα για σένα και τη μανούλα σου!!!

      Διαγραφή
  14. Τι σημασία έχει αν δεν βγει ο ήλιος Κική μου ...αν και νομίζω οτι με τις μυρωδιες του γιορτινού γλυκού σου δεν θα αντησαθεί οπως και ό καλός σου νσ τον χαιρεστε να τα εκατοστήσει και εσύ μικρή μου μετο καλό να δεχτεις το καινούργιο μωρακι σας.. καλή και Ανοιξιατηκη εβδομαδα να έχετε... και με το καλό οπι επισκεψεις ......χι.χι. φιλακιααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς έχουμε πάντα ήλιο...!!! Σωστό Ρουλάκι μου!!!! Σ'ευχαριστώ καλή μου για τις τρυφερές ευχές σου, το καινούριο μωράκι θα ζεσταθεί και αυτό με την λουλουδάτη κουβερτούλα του...!!! Σ'ευχαριστούμε και πάλι...!!! Σε φιλώ και σου εύχομαι μια τέλεια εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  15. Μια ανάρτηση όλο γλύκα!!
    Να χαίρεστε το μπαμπά σας, να είναι γερός και πολύχρονος! Και με το καλό να υποδεχτείτε το νέο μέλος! Ξέρω ότι οι δουλειές που πρέπει να γίνουν τώρα είναι πολλές, αλλά προσπάθησε όσο μπορείς να μην κουράζεσαι...
    Φιλιά πολλά, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Να τον χαίρεστε τον μπαμπά!! Τι όμορφα και μέσα στις τόσες δουλειές γεια στα χέρια σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κοριτσάκι μου, να χαίρεσαι τον Γιάννη σου κι αυτός εσάς.
    Μου μετέφερες τη όμορφη γαλήνη του σπιτικού σου.
    Έτσι να είστε πάντα. Με το καλό να έρθει το
    μωράκι σας.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. χρόνια πολλά και χαλαρά
    με πολύ αγάπη και μόνο δημιουργία εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Υour comments make me happy!!